Khamis, September 16, 2010

Ente bukan pakar sakit puan


Ya Khalifah Umar 'Abdul 'Aziz!

Apa ente sudah bikin?

Ente Khalifah. Ente bukan gynaecologist atau pakar sakit puan.

Ana kenal ente sama-sama jual orang. Ente suami isteri kena jual cheap cheap di Melaka. Ente guna bapak ente kasi tendang keluar DAP itu orang yang kasi ente kalah. Heee ente banyak main kotor.

Kenapa ente umum itu orang pompuan punya sakit dalam ente punya kenyataan? Ente mesti ingat ente bukan suaminya.


Kenapa ente kasi malu sama itu perempuan?

Ini mesti ente mahu tutup malu pasal itu perempuan tak mahu nyanyi dalam konset untuk ente jual orang Melayu.

Jadi ente jangan putarbelit kata ada orang kenakan tekanan dan ugut itu prempuan jangan nyanyi.
Pasal orang sudah tidak minat sama itu perempuan. Dia bukan lagi anak dara sunti yang mengisi idaman lelaki.

Ana tengok itu perempuan, ana terbayang Dato K dengan misai tipis kaki penipu kasi cium-cium, cumbu-cumbu, pegang-pegang, raba-raba, dan ...

Heee
... ana banyak geli. Banyak jijik. Tak sanggup ... tak sanggup lagi angan-angan sama itu perempuan.
Ente boleh putarbelit kata The Star suratkhabar komunis. Itu ana percaya.

Bodoh punya suratkhabar!

Ingat orang tak nampak dia mahu putarbelit kasi tutup malu sama ente. Baca sepenuhnya di sini. Mana boleh campur aduk laporan kenyataan ente dan perihal sakit itu perempuan jadi satu?


Ana pun tak tahu kenapa ana panggil ente Khalifah Umar 'Abdul 'Aziz.

Khalifah Umar satu orang baik dan pentadbir yang cekap. Ente orang jahat. Rambut saja lurus. Hati banyak hitam. Sikap banyak sombong dan angkuh. Pemikiran begitu cauvanis. Cakap kuat bohong dan putar satu alam.

Ente lebih layak di panggil Pinochio Lim.

19 ulasan:

kakmidahsgrapat@gmail.com berkata...

Majlis Rumah Terbuka

Assalamualaikum WTB dan Salam Sejahtera,
kesempatan ini Kak Midah dengan penuh rendah hatinya ingin menjemput
ke Majlis Rumah Terbuka yang akan di adakan seperti berikut :

Tarikh : 18 Sept 2010 (Sabtu)
Masa : 11.00 pagi -5.00 petang
Tempat : Kediaman Saya
Lot 70431 Kg tersusun,
Jln Gopeng,
31000 Batu Gajah

dipersilakan semua untuk hadir
kekediaman Kak Midah bersama keluarga.

Kak Midah
Batu Gajah

ct jahat berkata...

LGE ni mewarisi pemerintahan KUKUBESI mcm biasa syarikat2 milik Cina, PKR dsb..semuanya ditentukan oleh reccomen Nuar, LKS dll

DAP ialah Lim Inc, karpal dan sesiapa shj mesti mengikut cadangannya..Sesiapa yg diluar lingkaran pun mesti ikut cakap LGE murud penganut Lee Wat You..

"Kerja kongkong olang mmg wa punya cala.." Cina mengakuinya..tetapi mereka lebih suka Cina berkuasa walaupun terkongkong.

Pasal tu China dulu2 merantau & Sink-pork ada masalah Brain Death..

mcm demokerasi tapi bok kato naknajis Demo-Kasi..

Untuk menutup malu, Siti tak ikut cakap dia..LGE hebah2kan penyakit Siti.

----
Dah Baca interview LKY yg atheist/agnostic mahu dipija sbg Bush/Clinton..tapi Taxi driver pun anggap dia (LKY) anjing..takut didekati..

TAIPINGMALI (TM) berkata...

selamat hari raya leh..saudagar unta.. ini cerita ana banyak suka leh......

armouris berkata...

info tentang ivf di SIHAT SELALU - IVF Harapan Pasangan Mandul

sufee berkata...

Husin El Hunta, ente memang sah seorang pedagang unta, unta pun unta kurap orang arab reject ente kasi jual kat malaysia, yang beli pun ikut sama bangang mcm ente, bahalul bin baqral.

Apa pasal ente kata itu gynaecologist LGE. Ente tak paham orang putih itu ente punya bodoh sendiri, itu bapak ente yang baqral tak de kasi sekolah sama ente. Sudah tua bangka kasi susah sama org lain, bagus ente mampus masa ente kecik la.

Sulaiman Akhlakan kembali da berkata...

sufee

ente banyak pandai cakap.

ana rasa mak bapak ente pun sama macam ente juga.

orang tak ada adab dan tak ada baca sekolah punya orang.

orang low class!

Khairy i straitor of the Malay race berkata...

Budak sekarang macam Sufee ni memang kurang ajar.

Tapi dia orang ni cakap aje terer. Hati kecik.

Semua mintak spoon feed.

Kena gertak sikit dah kencing dalam seluar.

Pandai saja melawan, jiwa lemah. Tak boleh kena cabaran sikit, dah cepat mengalah.

Kerja tak boleh susah. Gaji nak besar. Nak cepat jadi boss. Tahu sikit nak ajar orang tua.

Isi kosong!

sunglasses berkata...

haha hidung Lim yang panjang kalr pula aku menengoknya

Tanpa Nama berkata...

ALJUBURI
Wahhhh..itu khalifa punya anjing sudah mula menyalak la..(sufee).
Husin jaga-jaga la nanti khalifa LGE kasik lepas lagi banyak anjing nyalak, gogong, geget sama anta!

bRAVEhEART berkata...

Apasal ini TM banyak lambat kasi sama lu ucap selamat hali laya? Apapasai itu CT punya hal mesti itu LGE kasi cakap? Dia ada nampak itu dalam ka? Haiyaaa, sudah busuk punya balang la...

Tanpa Nama berkata...

ente pakar sakit kiasu macam republik lee kuan yew

Tanpa Nama berkata...

sufee yg bangang jilat buntut LGE.hidup menjilat DAP.kuli batak cina

rudy berkata...

aku idak le minat artis siti nurhaliza ni, lagu dia ke, dia dah kawen pun aku tak ambil tahu, dunno , dun wanna know & dun care summore..

BUT Siti Nurhaliza pulled a fast one on LGE !!! ahahahahahaahahahahahahahahah LGE kena Pwned dengan CT ahahahaahahahahah !! pandai lah CT ni

Tanpa Nama berkata...

Apa daaa Pak Hussain cakap arab sama itu LGE? Itu cina makan babi punya....

Pada dengan muka..... CT tuuu... kena tutuh, kata Dr tak bagi di pi nyanyi. Gila duit pun, jangan gadai Islam sama itu kepala Kristian Pneng laaaa.....

Depa buat mesjid, buat lah peghangai orang mesjid. Nanti buat mesjid tak dak pahala ooooo....

azman berkata...

Assalamualikum sein!!!

Wahhhh...kuatkan iman dan tabahkan hati itu sufee sudah marahlahh, nanti dia bersekongkol dengan itu niky ajis, kasi doa awak pecah perot susah lahhh..Tapi tak pa sein nanti kita lak reramai doakan dia dua orang kasi bisu baru padan sama dia punya muka lahhh..

Ana doakan Husien lempoyang dipanjangkan umur dan di murahkan rezeki lahhh..Aminnnn.

Tanpa Nama berkata...

CT kalau nak beranak cepat jangan kawin dengan orang tua macam Datuk K kawin dengan orang muda dan bertenaga macam saudara Husin Lempoyang gerenti cepat dapat anak......ha...ha...ha,Datuk K menghadapi masalah erectile dysfunctional (mati pucuk) kot?

Tanpa Nama berkata...

Haji Husin,

Kopiah yang LGE pakai macam coli yang di potong dari coli Sharifah Munah T**** Besar aje.......

Dollah Menguap
Tikam Batu
Sg Petani

Empayar Pemuda berkata...

Salam,
Mohon linkkan blog empayar pemuda dalam senarai blog saudara. tq

http://empayar-pemuda.blogspot.com/

ketikketok berkata...

Jika anda telah disahkan mempunyai fibroid,cyst dan dinasihatkan membuat pembedahan..makanlah SALAMON selama 1-2 minggu. Selepas itu buatlah pemeriksaan semula di klinik.