Rabu, September 22, 2010

Jawapan Nazri untuk tandingi PERKASA

Khabar baru didengar.

Nazri Aziz telah ada jawapan kepada populariti Ibrahim Ali dan Perkasa. Dipercayai dia akan menubuhkan satu NGO baru untuk menandingi Perkasa.

NGO itu akan dipanggil PERKOSA.

Bagi menandingi keberaniaan Wira Perkasa, Nazri sudah pun mengenalpasti seorang yang layak untuk memegang jawatan Ketua Wira PERKOSA.

Siapa lagi kalau bukan anaknya sendiri ...









Awas kau Arman!

Terpelanting kelak songkok tinggi kamu.

Mana daya kamu nak tandingi Ketua Wira PERKOSA dalam bab memperkosa Wanita.

49 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Nazri pandai nak kondem Tun Mahthir tapi anak sendiri mcm IBLIS tak boleh jaga. Pegi jahanam lah sama lu

Tanpa Nama berkata...

Tak patut....

Jangan aib kan orang, akhirat nanti tiada perlindungan lagi, semua exposed.

berita lembah pantai berkata...

Tanpa Nama, Ini bukan hal mengaibkan orang tapi elok lah jika tidak pun sekaligus, sedikit demi sedikit pemimpin-pemimpin yang bergelumang maksiat diturunkan.

Bukan saja yang bergeluman maksiat, tapi yang gagal mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara pun wajib diketepikan.

Maka dengan itu, Berita Lembah Pantai akan menelanjangkan pemimpin-pemimpin yang berupaya menjahanamkan Negara, terkini Ahli Parlimen Lembah Pantai sendiri.

Mungkinkah ini sebab Nurul Izzah nak mandikan Md Zaman di Lembah Pantai?

Tanpa Nama berkata...

anak dgn bapak sama je,,,
bapak bela perempuan cina,,,

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kata2 Tanpa Nama 11:26 AM tu ada betulnya la pakcik usin..bior je la kita mengata si bengong nazri tanpa expose gambor2 anok beliau..

Tanpa Nama berkata...

Apa nak buat...zaman IT & digital hari ini seluar lupa nak zip pun masuk dlm facebook,youtube etc. Tengok apa jadi kat peterporn & luna tak bermaya. Silap hari bulan, tuan husin duk kencing pun masuk cyber.

Rascal

Tanpa Nama berkata...

ALJUBURI
Weiii..aku nak joint la PERKOSA..heehaa..mesti la lebih best dari PERKASA..apa barang nak berjuang untuk bangsa MELAYU yg da LAYU..heeheee..PERKOSA la best kompom dapat aweksss keliling pingang..leh trisome..perghhh..best!

simpangtiga berkata...

Jawab la dengan fakta tentang apa yg disebut Nazri Aziz kepada PERKASA. Bukan tuntutan gambar anaknya yang mesti jadi taruhan.

Apa yg disebut Nazri Aziz kepada PERKASA, Utusan Malaysia dan Awang Selamat ada kebenaranya.

Dasar rasis dan perkauman mesti dijauhkan

Apakah perlu menjerit-jerit hendak pertahankan Melayu, sedangkan semua kehebatan Melayu dihancurkan oleh pemimpin Melayu itu sendiri.

Saham MARA dibolot sesama mereka, Felda rugi berjuta-juta. Sedangkan pemimpin2 Melayu menjerit kononya nak membela bangsa.

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Tu lah kan!!! orang tua tua kita ni penuh dengan perumpamaan, bidalan dan segala macam cara dia untuk mengingatkan kita...

"Cakap siang pandang pandang, cakap malam dengar dengar". Ape maksudnya tu sein? ko kan terer bahasa. Sekarang siapa yang malu? kan dia dan mak bapakkkk dia jugak.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Masuk PKR ada chan budak jambu ni jadi pembancuh kopi

Tanpa Nama berkata...

simpangtiga,

lu apahal?

Apa salahnya kita perjuangkan bangsa kita? Takkan org Melayu nak rasis tak boleh, sedangkan kaum cina india boleh pulak?

Kesian la kat bangsa sendiri.. bodo la lu ni! Hidup Perkasa.!!

Pegi mampos Nazri Aziz!!

rinandamku berkata...

Setuju gambar anak Nazri di exposedkan , biar satu malaya tahu bagaimana dia yag sebenar , sang bapak cakap bukan main , anak sendiri apa cerita ?

bagaimana dia hendak menjadi ketua kalau keluarga sahaja tidak terpimpin ?
bagaimana dia nak jadi pejuang kalau anak sendiri jadi jantan jalang ?

zaman IT tiada lagi istilah sembunyi , tiada istilah selamat kerana semua orang boleh tahu dan nampak malah menyebarkan gambar diri kita dengan mudah kepada umum !

bagus , sekiranya Nazri nak tubuhkan NGO sendiri , kita tengok sejauhmana dia boleh bertahan , silap2 jadi Ngok !

dengan pendedahan gambar2 anak jantan dia ini , akan menjadi kayu pengukur dan tukul besi kepda Nazri agar lebih berhati2 dimasa akan datang , jgn celupar sangat dan jangan ego sombong tak mahu dengar nasihat orang !

Berita lembah pantai , tahniah ..teruskan serangan !!

dubaque berkata...

simpang tiga

apa la lu, cakap pakai lutut ker aper?? tak payah pandang jauh, tengok dalam seluar dalam sendiri pun dah nampak....melayu layu sebab ader attitude macam lu la

lu tengok la cina india sekarang kat mana bila dia mula menjerit, fikir-fikirlah sendiri!!!

Tanpa Nama berkata...

aku dah lama tahu

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin Lempoyang, sekadar ingatan sesama insan... setiap insan mempunyai aib masing-masing yang perlu ditutup. Tuan Husin pun tak suka kan..kalau segala aib Tuan Husin terdedah. Ikutlah apa yg disarankan oleh Rasul Allah. BOLEH Tulis/Komen membina TAPI jangan sampai mengaibkan secara terang terangan.

Sekian, assalamualaikum...

Tanpa Nama berkata...

Nik Ajis dah bagi fatwa dulu...:

Mendedahkan keburukan pemimpin adalah dibolehkan...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2.18,

Gambar ni bukan gambar baru, dah lama dah bersepah kat internet, tuan usin kita ni cuma copy paste je. Jgn salahkan dia.

Abdullah berkata...

Inilah anak bangsa melayu Islam yang dah tenggelam dengan kebedaaan dan nilai hidup barat setelah di didik di sekolah melayu cara inggeris, sejak 52 tahun lampau..dulu,kini dan selamanya ...hingga kiamat.

abuarif berkata...

UMNO kalau nak umur PANJANG,,,,,DATO NAJIB kena berani singkirkan PEMIMPIN2 yg "KORAP" dan RASUAH dan RUNTOH AKLAK,,,,nadri,kj,johari baharum,det khalid,aziz mamak dan rakan2 noor yaakob,,,,

Abu Garcia berkata...

Ramai lagi pemimpin-pemimpin dan suku sakat mereka yang kelakuan mereka merosakkan UMNO. Kita dedah saja satu persatu. Pemimpin yang korup dan tidak bermoral mesti letak jawatan.
Pegi jahaman dgn Nazri, KJ, Nor Yaacob dan konco-konco. anda tidak diperlukan. Pi join dgn Anwar dan N.Ajis la ... apa pun masuk syurga ...

Tanpa Nama berkata...

NI gamba lame sin.Mana tau dia dah tobat nasuha?

Tanpa Nama berkata...

Tuan usin

Ni anak bini yang no.1 ke atau yang no.2

kesian aku kat anak anak yang dahagakan kasih sayang dan kepimpinan

Tanpa Nama berkata...

Gambar mak we yang Nazri peluk tu dah jadi bini siapa da..nampaknya suaminya "makan" sisa sahaja...Anak pula banyak mak we..agak-agak siapa pula yang 'makan' sisa anaknya pula.Bapa buat sisa,anak pun buat sisa...peribahasa baru untuk YB Nazri.supaya mengawal mulut dan cakapm guna otak bukan guna "sisa"

AlJuburi berkata...

Tak ada istimewanya Nazri tu..makan nasi & berak juga..kekayaan keturunannya dari CUKAI korang semua..tu yg buat dia bongkak & lupa diri..& ada pencacai..semua kes songlap.

Nik Ajis pun sama..waris Nabi konon mencarut sana sini..berpuak2..mcm bagus..kononnya tak bangga jadi Melayu..

Ni lah dia baru ada kuasa/dapat rezeki mula lupa diri, tak bersyukur..biar anak mcm setan, tuduh orang mcm dia pandai sangat.

APa yg Nazri buat untuk bela maruah kita pun tak tau..bangang.

Tanpa Nama berkata...

singpangtiga,

kau cakap memang macam budak "simpang tiga". Ada hati nak komen tapi akal kurang. Tak apa lah!! Apa nak buat orang macam kau. Tak ramai pun. Kadang-kadang memang tersesat di alam siber.

kalau kau seorang siswazah atau bekas siswazah memang hancur negara dapat akal seperti kau.

Akal Mat Sentul !!

hotak lu berkata...

simpang 3 ni babi yg mengaku melayu..dulu namanya Chaiman Kaga, 1Dapigs dll..kalau dilayan mmg jadi sasau..

elok jumpa budak sewel ni cabut kepala bagi kat anjing Datok Loya koling..

Tanpa Nama berkata...

dedahkan pemimpin2 yang korup, tiada maruah diri dan yang kurang ajor. Nyahkan pengkhianat bangsa ini dari umno & bn. selagi ada mereka agenda untuk membela agama bangsa & negara tidak mungkin akan tercapai.

Tanpa Nama berkata...

kau orang nak suruh2 husin lempoyang dan berserious buat apa.

dah blog dia macam gini.

bodoh ke kau orang atau baru nak kenal husin lempoyang.

jgn peduli dgn dia orang. kekalkan ke unikkan mu husin

Cerita anak nazri berkata...

anak nazri ada tiga

ini yang satu kaki betina

ada satu yg kes bunuh orang dan mcm gangster

ada satu lagi gay ....

Cerita bapak nazri berkata...

Nazri ni penyamun tapi mcm mana najib letakkan dia jaga korupsi bawah nkra?

dia ada 4,000 permit taksi di kolumpo bawah nama 4 company.

satu masa nama dia naik untuk jaga kommssion pasal public transport ... giler najib flip flop

simpangtiga berkata...

Mempertahankan hak bangsa dan keistimewaan bangsa tidak rasis. Boleh pertahan. Silakan. Tiada masalah yang itu.

Saya pun Melayu. Sayangkan bangsa macam PERKASA dan Nazri Aziz Juga.

Tetapi yang kita marahkan dan terkilan ialah pemimpin2 yang kononya hendak menjadi jagoan bangsa Melayu itulah sebenarnya perompak hak2 orang Melayu.

Lohat shj di P.Pinang semasa Gerakan, BN dan UMNO memerintah sebelum ini. Apa jd pada orang Melayu?. UMNO dengan Gerakan pakat apa sampai Melayu terpinggir di P.Pinang.

Saham Bumiputera hilang RM52 billion. Sapa bolot?. Adakah tuan2 yang memberi komen ini semua merasa nikmat saham Bumiputera tersebut?

Cuba tanya Presiden PERKASA. Berapa banyak saham MARA dalam genggamannya.

Ketua Pemuda UMNO berapa kaya hendak dibandingkan dengan tuan2 yang bersedia hendak pertahankan Melayu.

Saya tidak cemburu pemimpin kaya raya.

Tetapi jangan lupa. Tanya mereka dari mana kekayaan itu.

Dari usaha bekerja atau pendekatan politik murahan, rasuah, riba dan mencuri?

jebat berkata...

Tuan Husin,
Salam Takzim,

TAHNIAH !! Taerskan mendedahkan kepincangan yang dilakukan oleh orang yang mengaku PEMIMPIN Melayu, tapi sebenarkan PEMONTENG Melayu.

HIDUP PERKASA !!
HIDUP IBRAHIM ALI !!!
PERGI JAHANAM DS (DATOK SONGSANG) NAZRI !!!
PERSETAN DENGAN KJ !!!

Tanpa Nama berkata...

sekarang lah waktunye mse yg seswai utk kita bgon perthankan bangsa kita.. agama kita.. negara kita.. mcm mana org mlayu nk maju kalo ask ptgkan dr sndri?? cukup2 lah tue berlembut.. leader2 nie patot sedar diri yg ngara nie bkan korg punye sorg je.. tue bdak2 kecik tue, diorng pown ader hak jgak.. nie pown ngra diorng jgak.. jgn smpi biler kitorng bdak2 kecik nie da dewasa n merempat kat tempat sndr.. time tue maybe korg da msok kubur.. pas kyg mkan hasil sorg2.. kitorg nie yg kene berjuang blek..

rudy berkata...

Pak Husin,

saya memang tak setuju pun dengan nazri aziz sebab statement2 nya yang kondem Tun Dr M, Perkasa, tapi mengapa pula nak drag gambar anak dia tu?

Tanpa Nama berkata...

sangat bersetuju dengan simpang tiga... teruskan berhujah dgn penuh kalimat, hikmah dan berakal



suhana8480@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Saya pun tidak setuju dgn nazri aziz. Tapi die pun pada zaman mahathir dan badawi bermati matian pertahankan mereka...jadi dia pun buatla bende sama pada zaman Najib..that is what he does best...dan bila difikirkan...sekurang2nya die penyokong tegar 1Malaysia berbanding menteri2 tiga suku MCA dan parti ikan bilis minoriti BN yg yang lain yang main tikam belakang dan Nazri ni bab bantai DAP memang pandai. Akupun ada respek dia apabila dia sanggup mengokong Vui Kong yang bakal dihukum mati di Singapura dan cuba mendapatkan pengampunan di Singapura bagi pihak Vui Kong dan menyuarakan bantahan terhadap hukuman mati mandatori. Tak banyak menteri dan ahli politik bersuara pasal isu ini.

Renung2kan mungkin Najib perlukan menteri2 seperti dia yang dapat jaga belakang dia.Tapi ada satu cukup lah.

Kita juga perlu lihat terguran dia terhadap Perkasa sebagai satu benda positif. Perlukah kita jatuh sama taraf seperti Suqiu dan Dong Jiao Zong? Lebih baik Nazri dan Ibrahim ali berdamai daripada sengketa.Berhentilah kita menikam sesama sendiri. Kalah BN/UMNO Nazri dan Ibrahim juga rugi.Biar Nazri dan Ibrahim settke sesama mereka.

Bab anak Nazri,saya rasa masa hadapan kita tak patut dedahkan keaiban orang lain lagi2 la anak orang yang takde kaitan dalam perbalahan Nazri-Perkasa-Utusan..die pegang pompuan ke minum todi ke kita berdosa jugak dedah keaiban die sebab kita bukanna nak tegur die ke ape.Saya harap Pak Husin dan blogger pro UMNO/BN dapat menerima teguran ini dengan hati terbuka dan menjdai lebih baik.

cucu mamak kutty berkata...

Simpang tigasuku

gambat superimpose najib dengan altantuya yg di buat tian chua, hang tak nak bersyarah pulak.

itu fitnah - lebih jahat dari mengaibkan orang

hang ni kalau Nazri kutuk PR, dah tentu hang yang meroyan dulu.

tapi bila nazri kutuk perkasa, hang siap nak defence nazri dan anaknya sekali.

Patut lah orang asing kata melayu ni tak bijak

timurlang berkata...

saya setuju pak Usin dedahkan semuanya. anak ka, bini ka.. sapa saja yg buat benda tak elok. bukakkan saja. biaq menteri2 ni tau..sebelum buleh jadi pemimpin, kena jadi pemimpin kpd diri sendiri dan keluarga dulu. kalau anak sendiri tak terjaga, mcmana nak jaga org. ni tak, pandai2 nak tunjuk ajaq orang, tapi keluarga sendiri tak terjaga.

biaq dia slow sikit.. jgn main terjah ikut sedap mulut saja. hangpa semua tak tau ka, apa yg dia sebut menjadi modal bagi pembangkang. secara tak langsung, dia membantu pembangkang.

dan tanpanama2 yg bengong ikut saja marah atas alasan jgn bukak aib orang. ni bukan aib orang yg tak berkepentingan. ni org yg berkepentingan. org yg ada kuasa. org yg akan jaga maslahat org islam. kalau tak buat mcm ni, sampai bila dia ingat dia betui..

lainlah kalau nazri ni penjuai goreng pisang petang2 kat pekan rabu. tak dak kepentingan. tak buleh la nak saja2 bukak aib dia..

bodo piang betui tanpanama2 yg hentam pak usin ni!

parang terbang berkata...

tuan simpang tiga tu elok hanto kat singapore je...tgk dia bersyarah camne....ntah2 giveup masuk penjara 6 bulan....haha....penyokong tegar pas gamaknya....biasalah ketua dia pun tak bangga jadi melayu masakan anak buahnya....jadilah bangsa planet nameck....nak borang pergi amik kat tesco...!

Tanpa Nama berkata...

Alamak muka anak dia mcm Mafia le!Bapak borek anak mesti rintik! Nak buat camna!
Semangat Malaysian le nampaknya anak dia nih!
Buat le apa nak buat....harta bapak engkau tujuh keturunan pun tak habis.Untungnya nasib engkau.

Nizartaik berkata...

Setuju..Simpang Tiga ialab Babi yg menyamar jadi Melayu

hotak lu berkata...

simpang 3 ni babi yg mengaku melayu..dulu namanya Chaiman Kaga, 1Dapigs dll..kalau dilayan mmg jadi sasau..

elok jumpa budak sewel ni cabut kepala bagi kat anjing Datok Loya koling..

abdul wahub berkata...

Assakamualaikum ya Tuan Husin Lampoyang!

Ente tada baiklah bikin ini macham..kalu mau marah sama itu Nazri pon..apa fasal dia punya anak jadi mangsa. Dia punya anak prangai serupa itu setan ka..itu jun ka..apa fasal ente sibok? Itu hal Nazri kena jawab sama Tuhanlah. Ana buleh setuju sama ente jika dedahkan pemimpin-pemimpin punya keburukan supaya mereka ingat balik mereka punya tanggungjawab dan amanah kepada rakyat serta Tuhan. Ente punya negeri kata amal itu demokrasi..kalau pemimpin yang buruk prangai tak mau berubah..ente kasi ubahlah sama dia. Ente punya memanda Perdana Menteri pon kena tengoklah orang keliling dia. Jangan lantik orang yang boleh kasi syusah sama dia. Macamana dia mau jaga rakyat dan negara kalau hari-hari dia punya orang kuat bikin kacau dalam negeri. Ana mau kasi ingat sama ente..lain kali cakap baik-baik haa..kalau tidak..ana panggil sama itu sarjana polisi kasi rejam ente sama itu batu..

Tanpa Nama berkata...

Anak nazri ni spesis khalid samad juga kat gambar no 7, di tangan ada pasberg adik beradik carlsberg, huhuhuhu take beer take beer.

husin g berkata...

kpd macai2 Nazri termasuk abd wahub,

zaman dah berubah,
hormati hak bersura..jgn jadi bodoh..orang dah tak menyembah ahli politik.

yg nak projek aje..berlakon. Nazri tak ada karisma..kecuali dgn orang2 bodoh..

jgn jadi mcm ketua Umno kat kedah kena bedal/belasah parah dgn mat rempit, Kera jantan konon Projek khinzir raksasa..(hujah oxfprd) kena bedal dgn Mahfuz..Babi Negara..(orang kampung otak kimia)

mat stim berkata...

fuhhh... mari-mari jugak awek dalam gambar tu...

kalau ada duit semua awek perangai setan bole dapat... layan jugak tu...

mengingatkan aku pada kublai khan la budak kepala botak nie...

anak sapa laaa nieee....

anti bohmau berkata...

salam,

inila pe'el anak2 yg menyusahkan guru2, ustaz2 & ustazah2 di sekolah utk mendidik & beri tunjuk ajar. kalau ada yg cuba menegur pasti disenyapkan oleh orang2 politik mcm bapak budak ni! err..mak dia macam mana eh?

Tanpa Nama berkata...

nak tak nak kena aibkan juga untuk kepentingan negara...

Tanpa Nama berkata...

simpang tiga sendiri tak menjawab soalan, apabila soalan dijawab balik dnegan soalan...apa punya bodoh laa dia ni...

Tanpa Nama berkata...

NAZRI DAN KELUARGA DIA MENGAMALKAN ISLAM HADARI..BAPAK BOREK ANAK RINTIK....