Selasa, September 28, 2010

Hishamuddin kasi amaran

“Mungkin perkara ini dibuat (memfitnah Tun Dr Mahathir) kerana pihak tertentu mempunyai tujuan tertentu, jangan pula kita mengikut rentak mereka ini, lebih-lebih lagi jika ia tidak benar.” - Hishamuddin Hussein Onn
Samada amaran atau betul2, ataupun hanya mengikut tiupan angin atau rancangan politik sendiri, jangan pula minta maaf kemudian.

Kian lama Hishamuddin telah dianggap lembik.

Kini Khairy yang sering dikatakan disokongnya sudah terdiam sunyi.

Menunggu masa untuk dimandikan rakyat Rembau yang sudah meluat dan orang UMNO yang sudah lama terbuku.

Nazri cuba menyalak balik tetapi tidak dipedulikan. Tidak langsung ditakuti sesiapa.

Kenapa portal pembangkang, The Malaysian Insider jadi tempat dia menyalak.

Hanya nak tahu, siapa tuan-tuan mereka sekarang?

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kalau dah tak diterima oleh UTUSAN...maka maknanya dah tak diterima oleh Melayu. Formula unggul sebenarnya ialah UMNO=MELAYU=UTUSAN=PERKASA. Jadi sekiranya ada diantara orang2 yang menentang formula ini , maka dia adalah pengkhianat bangsa,agama Islam dan tanah air...mudah aje.Oleh itu sekiranya pemimpin Melayu hendak jadi kuat mestilah berpegang kepada prinsip dan formula diatas. InsyAllah akan berjaya dunia akhirat.

Tanpa Nama berkata...

setuju dgn formula unggul tuan :)

Tanpa Nama berkata...

gambar ni nampak mcm telinga Dato Hisham kena tarik kan..sape yg tatik?hah ini yg kita tak tahu ni hehehe..

Tanpa Nama berkata...

manantu yg ala2 bollywood a.k.a geng 786 la....sapo laie...

Tanpa Nama berkata...

auuuuuwwwww...jangan la cakap macam tu..kecik hati Hisamudin tau

Tanpa Nama berkata...

huh..I'm a malaysian first tuh..then only melay..cam sial..
dia taktau ke asal usul malaysia tu tanah melayu..malay first.
bangsa yg lagi satu mmg le kena mengaku malaysian first..ngaku chinese first kang tak pasal2 kena halu balik tongsan.

abu nawas

Tanpa Nama berkata...

MELAYU=UTUSAN ? Melayu serupa dalam majalah mangga, URTV itu ke?


Rascal

Tanpa Nama berkata...

betui tu U=M=U=P . QED

Tanpa Nama berkata...

Keris yang dipegang oleh Menteri Amaran dalam Negeri itu "lembek"macam cakapnya juga.Aku nak beri amaran..nak beri amaran..nak beri amaran...nak beri amaran....bla..bla..bla.PERKASA perlu diperkasakan untuk menjadi singa UMNO kerana singa UMNo sekarang(sayap UMNO)dikuasai seekor monyet sahaja..

Dr Butiq berkata...

boto tu sin baru ni den balek rombau semua eee menyampah tengok muko KJ budak hitam memang tunggu maso nak kono mandikan dongan minyak paneh tu

Mister Potato berkata...

saya bagi amaran yang saya dah bagi amaran sebelum ini. jangan sampai saya kena meminta maaf. ini amaran saya.

Nazri patut hantar suratbalas dia pada utusan melalui suratkhabar Strait Times Singapore milik PAP kawan baik KJ.

KJ boleh menjadi wakil rakyat PAP di singapore kalau kalah kat rembau. PAP pun tengah tercungap cungap kat singapore sekarang ni.

Tsunami politik akan melanda singkapore pulak tak lama lagi

Tanpa Nama berkata...

Salam, tang UMNO kiv dulu lah.....habis melayu kat PAS,PKR tu amcam..dengar cite ada Melayu yg dlm Pas or PKR xberkenan ngan parti masing2...jauh lagi UMNO tapi dia berkonan lah dgn PERKASA, cam mana lak formulanya tu

Tanpa Nama berkata...

Tengok dia tengok pak lah sam aja.. meluat dan benci.. akhirnya kita tak akan keluar buang undi...takut tak bertempat...masuk Dap lah hisap mudin

Tanpa Nama berkata...

anjing yg dipelihara dgn cukup makan akan melalak ikut suruhan tuan nya

kerana takut hilang rezeki maka gonggongan nya makin kuat walau dirantai

jebat berkata...

Salam takzim, Sin,
Tampa nama 11:46,

Pada dasarnya saya setuju Fomula anda, cuma kalau ada pengkianat dalam UMNO bagaimana ??

Kita perlu fikirkan bahawa PENGKHINAT ada dimana mana. Tak semestinya dulu dia bukan pengkhianat sekarang juga dia bukan pengkhianat.

Bersihkan UMNO atau kita cari ALTERNATIF lain mengantikan UMNO.

Jaga simbol perjuangan ORANG MELAYU. Jangan sampai jatuh ketangan orang yang LEMBIK, atau orang yang BACUL lebeh-lebih lagi orang yang bertuankan pengkhianat !!.

HIDUP MELAYU !!!

Tanpa Nama berkata...

Melayu sekarang ramai tak solat
Melayu sekarang tak pergi masjid walau masjid besar gila
Melayu sekarang suka pergi dangdut
Melayu sekarang suka pergi karaoke
Melayu sekarang tak cemerlang dalam pelajaran
Melayu sekarang suka lawan cikgu
Melayu sekarang suka gaduh berebut awek
Melayu sekarang sudah pandai zina muda-muda
Melayu sekarang sudah pandai mengandung walau masih sekolah
Melayu sekarang pecah tabung masjid
Melayu sekarang makan duit peruntukkan masjid
Melayu sekarang malas kerja
Melayu sekarang suka merempit
Melayu sekarang............. lagi dan lagi.........

Melayu sekarang hilang jati diri, hilang pegangan agama, hilang maruah diri,cuma pandai jerit Hidup Melayu!!!!

Tanpa Nama berkata...

Hishamuddin tak boleh pakai. Pondan Siam !!!

Tanpa Nama berkata...

Melayu oh Melayu!! Kesian Melayu. Melayu tak sedar kena "main bontot", kena "kencing".

Pasal apa?

Pasal Melayu bodoh sombong. Bertelagah sama sendiri.

Tengokperati berkata...

Salam Sin ..
Aku suka orang jerit Cerita Melayu Sekarang....
aku tambah .. Sekolah untuk mengandung dah ada kat melaka .. Melayu sekarang yang mana termengandung bolih daftar dan belajar le ,, Cikgu Ali ade kat sana .. Gik gu Ali baik orang nya.. Kalau tak ade sekolah bayinya tak ade harapan hidup .. terbuang sana sini .. Salam . Raya tak habis lagi Melayu sekarang ..