Isnin, September 06, 2010

Jangan takut ludah Namewee, cuma amaran saja


Ini jadinya pabila cuma

. beri amaran ...
.... amaran lebih keras ...
....... amaran paling keras ...
.......... amaran terlalu keras .... auw sakit Anuar Zain

Fikir-fikirkan lah ....

Tonton wayang si Gondrong
Ke sana sini menaiki unta
Kepentingan diri hanya Sembrong
Peduli kesejahteraan aif ba ta

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bagus sangat...tunjukkan orang melayu pun boleh buat lagi hebat daripada yang dia buat...syabas kepada yg sesiapa yang berkenaan.

Megat Alam Gempita berkata...

Jangan ludah sahaja, kalau boleh kencing dan berak sekali pada gambar Namebabi lepas tu hantar pada cawangan-cawangan DAP dan rumah mak bapak Namebabi di Muar. Apa nak takut, cuma diambil keterangan, masuk paper dan amaran keras jer...

Tanpa Nama berkata...

Anuar Zain??? Kerismudin bagi amaran terlampau keras kt nko nnti baru nko tau sin..wakakaka

NamW berkata...

Creativity..

Jgn Marah Wahai Si Namwe Muka Babi..

oh juga binatang yg bernama..LKS, LGE & Karpal taik..o

Tanpa Nama berkata...

nak ludah hisamputin boleh tak?

jebat berkata...

Tuan Husin,

Orang macam Namemawi itu patut di keluarkan dari Malaysia, tapi menteri KDN kita LEMBUT dan BACUL.

Semua unsur ANTI MELAYU dan anti MALAYSIA berkembang pesat.

Apa yang ditunggu lagi CAMPAK JAUH JAUH dari semberong. Atau hanyutkan saja di SUNGAI SEMBERONG.

Apa kerana dia fikir dia sepupu DSN/PM kita tak boleh buat apa apa pada dia?

KAMI MAHU TINDAKAN SEGERA, BUKAN AMARAN SAHAJA !!!

JANGAN TUNGGU PR 13 !!!

Tanpa Nama berkata...

" Saya memberi amaran paling keras kepada kamu semua, jangan memberi komen berbaur perkauman (kalau kamu bukan melayu tak mengapa)"


--Menteri KDN al-pondan

apa nak jadi dengan melayu ni berkata...

Macam mana cina tak berani tibai melayu contohnya macam video klip ni...kalau cina babi tu buat klip siap tunjuk muka lagi tapi baghal mangkuk ayun melayu ni buat klip tak clearkan muka...

Cakap berdegar-degar melayu perkasa ni...pirah mabuk

Nuar Melayu (bukan BABI) berkata...

" apa nak jadi dengan melayu ni berkata...

Macam mana cina tak berani tibai melayu contohnya macam video klip ni...kalau cina babi tu buat klip siap tunjuk muka lagi tapi baghal mangkuk ayun melayu ni buat klip tak clearkan muka...

Cakap berdegar-degar melayu perkasa ni...pirah mabuk


Houi Mangkopk yg mengaku melayu dewan karut.. Apa lu boloh ka..mau biar babi makan melayu..kalau mau tengok wa punya muka..lu tunjuk lu punya lan*au..

ada busat ka?

Wa mmg perkosa punya olang..sapa main tibai wa..siapla belakang..

Tun Faisal Ismail bin Aziz berkata...

Nampak sgt tak faham proses perundangan dan bidang kuasa Menteri2 :) Jgn malas buat homework! :)

anti rasist berkata...

saudara sekalian,

berhubung dengan NaMeWee & video klip kurang ajarnya, saya mencadangkan tindakan praktikal dan dramatik harus diambil dengan segera.

1. keluarga namewee mengusahakan perniagaan di muar.

2. saya menyarankan agar latarbelakang perniagaan keluarganya diselidiki jenis perniagaan,

3. seterusnya, maklumat perniagaan berserta apa jua latar belakang ahli keluarganya termasuk nama dan alamat harus didedahkan secara meluas
terutamanya dalam dunia internet termasuk blogger2, buatkan satu group sokongan pemulauan dalam facebook etc,

4. jalankan kempen besar2an supaya orang melayu berpakat beramai2 agar memulau perniagaan keluarga namewee terutama yang
tinggal berdekatan dengan perniagaan yang dijalankan keluarga tersebut (ini lebih mudah jika perniagaannya melibatkan perniagaan runcit
serta berada di kawasan melayu),

5. buatkan risalah hardcopy berhubung kempen ini dan sebarkan diseluruh lokasi tumpuan orang melayu samada restoran melayu/dewan etc terutama yang tinggal berdekatan dengan perniagaan yang dijalankan keluarga tersebut,

6. tindakan ini haruslah dijalankan dengan sistematik, besar2an, serentak dan mestilah disertai kaum melayu secara kolektif sebagai satu cara mengajar kebiadapan
namawee dan juga kegagalan anggota keluarga tersebut mendidik ahli keluarganya hidup beradab terutama ibuayahnya.

7. inilah saranan saya, jika kita orang melayu boleh bersatu dan berjaya mengadakan tekanan sehingga namawee sedar dan minta
maaf maka ianya secara tidak langsung akan membuka mata terhadap kaum cina yang lain2nya implikasi yang harus ditanggung mereka
(tidak kira apa jua kaum dan golongan yang menghina melayu)

8. semoga saranan saya ini dipertimbangkan untuk tindakan serius selanjutnya.

terima kasih

yang sedih bangsanya selalu dihina

rbf_501@yahoo.com
housepk@live.com
gapkembali@yahoo.com
unspinner@gmail.com
akugaramanis@yahoo.com
aspirasibangsa@yahoo.com
neutraldaily@gmail.com
kuden83@tsmould.com.my

Tanpa Nama berkata...

Tun Faisal Ismail bin Aziz berkata...

Nampak sgt tak faham proses

==============
Abih laaa ko sin. Anak anjing Hisham dah menyalak... Ini budak Hisam bayar banyakkkk oooooooo.... Mana hisam pegi dia ada oooooo... ptuih.. satu utk namewee. ptuih..

Janji sembrong menang. hehehe mentaliti pemimpin umno. Asal menang ketua bahagian...

Mits berkata...

Annuar Zain Sin.. hehe..

AUUUUWWWWWWWWWW

abang chik berkata...

keluarkan je Namewee dari Malaysia kurang ajar betul bangsa yang xtau menghargai

anti bohmau berkata...

salam,

silap pemimpin yg menjaga kdn yg hanya nak menjaga airmuka sendiri tapi bangsa melayu sudah dicaci & dihina serendah tahap pariah.

hanya kerana blackout sikit habis bangsa melayu dimaki. hanya kerana analogi mudah yg pengetua bagi, habis bangsa & agama dimaki. tu belum lagi orang melayu betul2 memaki cina mcm si namaba** tu buat

memang melampau anak cina tak sedar diri ni, seolah2 dia saja yg perlu dapat keistimewaan dimaafkan berulangkali sedang orang2 lain segera diseret mengadap keadilan..

memang celako! celako! celako!

pulaukan keluarga cina b*** ni..mari boikot perniagaan mereka!!! bangsa tak sedar diri!!!