Selasa, Disember 14, 2010

Kata menentang Ketuanan Melayu

Amboi ... pakaian macam Bendahara Raja.

Sedia bersembah-sembah pulak.


Masa Kamalanathan cium tangan Muhyiddin, dikutuk hamba cium tangan tuan. Sekarang cium pulak. Ambil pulak anugerah gelaran Dato.


Suka pulak berpakaian bertanjak. Alah ... Komunis pun bertanjak?

KATA MEREKA, TAK PERAKUI DAN TENTANG KETUANAN MELAYU?

Ketuanan Melayu itu adalah kedaulatan kuasa Raja-Raja Melayu. Kalau mahu faham, baca blog sini.


Yang ini, masih degil tidak mahu faham-faham. Mana boleh korek punggong dalam Majlis Upacara Diraja?

23 ulasan:

naDim'IQ berkata...

CINA DAP lagak BABI Xcukup tanah nak wat KANDANG!!!
MELAYU PKR bagai ANJING MENYALAK BULAN!!!
BULAN???
ewa bule..ewa bule..
ewa bule TERAJU KAFIR!!!

azlan berkata...

Sin,

Kenapa kat Kelantan masih guna Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu? Dan di Selangor masih ada Jawatan Kuasa Hal Ehwal Islam, Adat Istiadat Melayu, Infrastruktur dan Kemudahan Awam?

Kenapa tak mansuhkan?

Wake UP! berkata...

Nama pun komunis. PAS pernah kata depa tu setan. Setan tu memang perangai cakap tak serupa bikin.

Tanpa Nama berkata...

Wake UP! : pak nik fatwa suka berkawan dengan setan :-(

Gerakan Timur berkata...

Aduuuhaaaiiiii... sakit mata!!! Cakap tak serupa bikin...

Itu bukan daulat dari ketuanan melayu ke???

Encik Husin, saya Sodiq Segaraga ingin meminjam post anda.. terima kasih!!!

hangkedee berkata...

Dasar pendatang memang begitu realitinya tenguk indon ada mereka berterima kasih kepada malaysia, dapat mencari rezeki di sini bakar bendera kita ada lah.Amat malang orang melayu sendiri yang tergamak memakan bangkai bangsa sendiri

Tanpa Nama berkata...

G string terselit celah pungqoq..

Tanpa Nama berkata...

biasa lah cina ni, bab berlakon dan kipas memang pandai

kalau India pulak, macam lalang

yang tak biasa bila melayu pun ikut perangai depa

Tanpa Nama berkata...

Cina suka kipas, yang suka dikipas...ketuanan.
Cina suka bagi angpau, yang terima angpau....ketuanan.
Sampai bukit dan pulau yang cantik-cantik tidak bertuankan melayu.

Rascal

anti bohmau berkata...

pak usin,

cacing kerawit dok menggerodek ujung lobang juboq dia tu!!!!! hehehe...

Tanpa Nama berkata...

dia punye napkin lari ke punggong...abis la

Kawan Husin berkata...

Natang ko Sin....buat lawak...(statement yg last tu....korek punggung)... :D

Tanpa Nama berkata...

Dia korek apa tu?
Sure ada seluar dalam? Nanti ada yang tangkap gambar celah lurah

Tanpa Nama berkata...

sedih aku tenguk kau orang ni,kenapalah cakap macam orang tak bersekolah...yang umno to berkawan dengan cina/mca dan india/mic tu kenapa? ..bertanding jangan guna dacing tapi aku cadangkan umno PRU13..guna lambang keris aje..tak faham demokrasi..itu nasib kita nak bercakap politik tapi bebal.. sesangat.

Tanpa Nama berkata...

X payah cakap banyak la sin... ketuanan melayu umno gak la selama ni dok kasi tanah kat cukong selama ini .. bising apa ... ketuanan melayu gak la dok sapu duit rasuah cukong , china doll cukong jugak la ketuanan melayu dok cucuk... kat KL tu sapa yg dok kasi tamah kat cukong ? x kan PAS kot .. hehe ... wow! jual kat cukong lagi untung ... jual kat melayu miskin .. x de duit .. pegi mampus dengan ketuanan.. kata tuan tapi miskin mcm hamba ...bodoh la kau sin....

Tanpa Nama berkata...

in sekor amoi tak laku jadi bibi orang.Bulu panjang sangat terselit di-lubang j...boq.

Tanpa Nama berkata...

kamu yg sokong ketuanan melayu tu tentu dh hidup senang mcm tuan2 mereka sb tu bukan main sumpah seranah org lain.dasar manusia tak sedar diri.cuba korang kaji sejarah dr mana asalnya org melayu kat m'sia ni.jgn cuba buat isu perkauman.tuan2 kamu kata,mrk tak suka pd isu prkauman tp kamu2 semua ni ngapa tak ikut ckp tuan2 kamu.kamulh yg ckp tak serupa bikin.ckp kat org lain pandai.piiiiiiiiiiiiraaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....sengal punya pnyokong ke..tuan..an..semua...

Tanpa Nama berkata...

aku sokong ketuanan melayu sbb tu dlm hatiku ku tanam sifat untuk jadi tuan takmau kalah dgn bangsa lain dan aku skrg mmg berjaya dlm kerjaya hidupku..orang2 yg miskin dok kalah dgn bangsa asing nih ada sifat macam penyokong PKR kut?..takmau jadi tuan..syok nak jadi pengikut@lombu DAP@cina..

Tanpa Nama berkata...

Melayu PAS dan PKR tak sokong Ketuanan Melayu sebab mereka Teruja jadi Lembu.

MB Kelantan dan Selangor tak mansuh Jawatankuasa Hal Ehwal Islam dan Istiadat Melayu sebab mereka MUNAFIK cakap tak serupa bikin.

DAtuk2 Melayu PAS dan PKR tak pulangkan darjat sebab senang nak ambil rasuah dan kayakan diri sendiri.

PASbukanISLAMdanNikAzizbukanUtusannya.

Tanpa Nama berkata...

Anon 1:14 hang la bebal...
UMNO dalam BN dah berpakat ngan MCA, MIC dah berpuluh taun...PAS yang mengkafirkan UMNO pun pasal tu la... tp bila politik jadi mainan PAS jadikan Agama untuk tarik perhatian rakyat... masalahnya PAS berpakat pulak dengan DAP yang perlu langkah mayat depa dulu la kalayu nak buat negara islam... BEBAL la lu bro....

vinnan berkata...

Raja atau Sultan adalah lambang kedaulatan negara Malaysia. Muhyiddin Pu;[UMNO tu sejak bila jadi Sultan. Kami hormati Malaysia bukan LC Perkasa Lembu Muhyiddin.

NAH!

Tanpa Nama berkata...

Ratu porno Eli Belukar ni memang tak tahu malu, kat khalayak ramai pun nak buat aksi lucah....Agaknya dah gatal sangat sebab lalang dah tebal lama tak ditebas...

Tanpa Nama berkata...

cam bgst je org2 komen kat sini, cam cibai... fcuk umno