Isnin, Disember 13, 2010

Perangkap Pak Shiekh

Ana banyak fening lalat.

Semalam ana baca Rocky Bru, itu surat khabar Australia kata istu spy sama spy ... Singapore dan Australia punya dan minit mesyuarat ada kasi spy amerika kata Anwar diperangkap masuk jerat.

Itu yang di terliwat.

Ya Sheikh ... maksud ana, Ya Pak Sheikh ... macam mana ente kena perangkap dan ente tahu tapi ente masuk juga ente punya anu.

Macam-macam ana dok fikir dari sehari semalam.

Takkan macam perangkap mainan kecik-kecik untuk tangkap anak ayam.


Bagaimana ada meliwat dalam sangkar kecik.

Tak akan rupanya macam perangkap tikus?

Tak akan ente nampak keju berlubang, ente sondol juga. Ana tak boleh bayangkan anu Pak sheikh tercepi dalam perangkap tikus.

Mungkinkah rupa macam perangkap ikan?


Mana cukup panjang?

Kalau perangkap beruang, lagi tak lojik.

Hoi terputus anu you, Pak Shiekh.

Ada blog Melayu Bersatu buat lakaran perangkap liwat itu rupa macam ini.


Entahlah Pak Sheikh, ana rasa tidak ada macam ini semua.


Sudahlah Pak Shiekh ... Nice try Azmin, Nik Nazmi ...

Ente masuk perangkap pasai hang memang peliwat. Semua pungkoq perangkap untuk peliwat dan dimasuk perangkap walaupun dia tahu!

16 ulasan:

bRAVEhEART berkata...

kahkahkah! usin,
betul!...betul!...betul!.., perangkap tikus utk tangkap tikus, perangkap beruang utk tangkap beruang, perangkap ikan @ lukah utk tangkap ikan...perangkat liwat utk tangkap peliwat, jadi jika Pak Seikh Anu-arr tidak meliwat sudah tentu dia tidak masuk dalam perangkap liwat!

Tanpa Nama berkata...

sin, ganas sgt la ko. kesian kat si tua peliwat tu... :-)

Tanpa Nama berkata...

ana lagi tak payam. 2x kena pun kira perangkap ke?. Gua ingat masuk perangkap mayak sidap kot.

Tanpa Nama berkata...

2X KENA KE?.....KAN ADA PEPATAH MENGATA ..PELANDOK SELULU LUPAKAN JERAT..TAPI JERAT TAK PERNAH TERLUPAKAN PELANDOK..
aku pun pecaya Anu-arr kena perangkap..
kalo orang nak tahan jerat atau perangkap mesti letak umpan yang disukai olih binatang yang nak kita tangkap.
nak tangkap landak...umpan terbaik ialah buah atau kulit nangka masak.
umpan terbaik untuk tangkap Anu-ar ialah LUBANG TAIK.......
itu kesukaan ANU-AR..
BUKAN SALAH SIPEMASANG PERANGKAP,YANG SALAH ADALAH ANWAR SENDIRI..
BENDA LAIN BANYAK LAGI..KENAPA LUBANG TAIK YANG DIA SUKA.
anu-ar tak belajar dengan mat sabu...tengok mat sabu..dengan bini orang pun dia bolih lepas sebab dia tak belasah lubang taik..
tak tau lah pulak kalu2 yang pompuan tu suka kena depan belakang.sama2 sedap la katakan...

Tanpa Nama berkata...

Bro,
Wikileaks pun ada sebut pasal najis rosmah..korang patut rasa bangga!

”A lack of competent leadership is a real problem for Malaysia,” Mr Kausikan said, citing the need for Najib Razak – now Malaysia’s Prime Minister – to ”prevail politically in order to avoid prosecution” in connection with a 2006 murder investigation linked to one of Mr Razak’s aides.

”Najib Razak has his neck on the line in connection with a high-profile murder case,” Mr Kausikan said.

C4

Tanpa Nama berkata...

Ha!Ha!
The "Perangkap" is sooo funny.

Kpd MAt PAS semua, janganlah berpemimpin PAk Liwat.
INgat PAk Liwat ialah ketua pembangkang yang dilantik oleh NIkiman yakni ketua PAS sendiri.
Tobatlah brader2 semua.

Terlewat!

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Ayo yo yo yo usinnnn, ape itu gambar jugak tarokkk,paduli la itu anu arr punya crita,itu Ag pon tarak perduli same itu worang la, dia kasi juga kuar masuk kuar masuk, itu Najib pon tarak hal punya sama dia.

Tetapi sama itu khir dia manyak marah ooo, apa pasal usin ade tau ka? juta juta dia hantam..eeee

anti bohmau berkata...

assalamu'alaikum pak usin,

terperangkap dlm perangkap sendiri la tuh!!!!

bayangkan berapa banyak lapisan penapis ke 'perangkap madu' yg perlu dilalui oleh seorang pembancuh kopi utk bertemu tuannya! berapa kali 'password' yg wajib diulanginya?

bayangkan pulak mcm mana susahnya utk melepaskan diri bila berada dlm 'perangkap madu' begitu! masalahnya siapa yg buat 'perangkap madu' ni?

teringin jugak nak tengok tuan punya nama 'password' yg digunakan hadir sebagai saksi dlm court!!

kalau buat filem, mesti pak usin suka nih!!!

Tanpa Nama berkata...

Dia memang suka cari perangkap jenis lobang kunyit... nak buat cam mana.

kalau ayaq dah sampai kat kepala, perangkap apa pun jadik.

Old habit die hard.

Tanpa Nama berkata...

Isunya disini ialah apakah tujuan Singapork merisik dan memantau pemimpin-pemimpin Malaysia tak kira pemerintah atau pembangkang apakah tujuannya adakah untuk dijadikan senjata memeras ugut dan
menekan Malaysia.Kita haruslah berhati-hati dengan menjalankan urusan dengan jiran keparat ini.Ingat perjanjian air,tanah KTM .Pulau Batu Putih dan banyak lagi yang merugikan Malaysia.Kita harus bijak menangani negara ciput dan kiasu ini.

Tanpa Nama berkata...

La, apa la kau ni usin.

Pak sheikh pun ada nafsu jugak. kalau dia nak tala lobang idung ke, lobang telinga ke, mana le kita boleh halang

Tanpa Nama berkata...

Walau anu apa pun, Putrajaya mesti dipertahankan !!
Siapa yg desperado...

Rascal

Singh Is Kinng berkata...

Ya Tuan Husin ...

Ana fikir punya fikir punya fikir ... mau kasi jerat sama Anuwat ... letak satu jantan tapi dia punya muka kasi sama macam Samsidar ... ADA UMPH KA?

CodeNameSomaliPirate berkata...

Pak Husin

Sebelum masuk perangkap Anwar dan siap lumur KY Jelly pada 'anu' nya!

hamba allah berkata...

usin, gua tak berani nak komen lebih-lebih ttg gaya komen lu ttg brother anwar. Gua takut termasuk golongan yg perlu jadi saksi kat mahkamah Allah nanti. Cuma gua nak nasihatkan lu agar cermat sikit masa kat dunia nih. kalau lu masih kekal bebas lepas mcm lembu tengah padang, lambat laun lu kena jugak samada kena sembelih atau mati dilanggar tengah jalan. Kalau tidak pun mati beragan tuo..

Tanpa Nama berkata...

Tak nak pulak anu dia masuk perangkap beruang. Kan bagus kalau masuk sebab lepas tu tak bolih masuk perangkap lain lagi, dah ilang abis licin.