Isnin, November 03, 2008

Ada lagi gambar Khairy minum? ... Tunggu pukul 4 petang


Adakah ini gambar mereka sedang lakukan toost pada malam Julai 17hb, 2008 di Heritage Mansion?


Tangan siapakah yang sedang memegang gelas wine?


Ada lagi gambar Khairy minum?

Maaf tidak boleh siarkan pukul 10.30 pagi ini. Gambar perlu dilakukan CSI treatment untuk menghilangkan kesan dan bukti ...

... tunggu pukul 4 petang selepas anda semua habis kerja dan bersedia untuk pulang.

Hehehe ... Dunia dunia ... Lagi untung jual orang dari jual unta. Wow!

32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

husin koo janji pk 4 ptg nak siar gamabr khairi minum..Jangan ko siar gambar dia minum air tapai udah...
atau coke udah...aku rasa gambar yg akan kau siar ne ori ke tak...


saros

Che Moq berkata...

Husin pakai teropong apa ni abis gambar khairy minum mabuk kena kantoi..kot2 lepas ni pn dia nak minum air mineral pun dalam peti sejuk takut kena tgkp gmbr.

Tanpa Nama berkata...

akum saudara husin lempoyang..gua ada cadangan ni..apa kata saudara buat post knp si kj ditolak oleh bahagian di n9 utk calon ketua pemuda..setakat hr ni xde lg org yg mainkan isu ni..stakat hr ni xde lg BARANGKALI bahagian n9 yg calonkan kj...malu ooi kl di negeri sndri org xnk sokong..

Edyes berkata...

cik anon 11.01,

edyes dah ulas dah isu nie..

sila refer di sini

usin,

kasi bikin suspen lah... unta padang fasir pun boleh tukujud ...

Sir Taek Boon berkata...

jgn hang tunjuk gamba dia pekena teh tarik udah lerr.. kecewa orang yang menunggu nanti.. wakawkaka

lintahbertulang berkata...

Kalau gambar tu gambar betul dan sahih, aku tak tau nak kata apa tapi kalau gambar tu palsu atau sedap disebut sebagai 'super impose' maka kau tanggung la dosa buat fitnah Sin...Nama singkatan kau pun 'Sin', dalam bahasa omputih 'sin' tu maksudnya dosa...

ilovebudu berkata...

senyum....hahaa

Tanpa Nama berkata...

n9 yg calon cuma tampin jer..tu pun bahagian sepupu beliau datuk shaziman yg baru sepenggal dah dapat menteri penuh..tu namanya kerajaan anak beranak....syukorlah dia org dah bala skrg ni...takkan tak sedar kot...

al-juburi berkata...

best!hahaha

Tanpa Nama berkata...

bUNGARAYA,
jIKA BERLEBIH-LEBIHAN IA SUDAH MENJADI MENGUTUK DAN BERCERITA KEAIBAN SESAMA MANUSIA. BUKANKAH ELOK MENGATA-GATA MENGENAI KEBAIKAN SESAMA MANUSIA?

lebih percaya ular berkata...

Walaupun hari raya sebulan sudah berlalu

kita akan meraikan hari raya yang terbaru ni....

yahoo, mana gambar tu? tak sabar nak tengok....

p.s

gambar keluar je nak bakar mercun....

Zubli Zainordin berkata...

Husin Lempoyang,

Apa pasat saya punyia khambar minum talak olang mahu ampat petang?

Sutah habit after jogin minum ayer paip.

Hehehehe.

Moleh kasi CSI sama itu khambar Hhiley ka..?

cik mah pokpet berkata...

Abang Sin,

Jom kita minum pukul 4 ptg ni :)

Tanpa Nama berkata...

Wah..kali ni mesti details habis husin buat berbanding yang dulu jelas giler cacat celanya.

Lagi 49 minit, sin...

Tanpa Nama berkata...

Husin,

kenapa sekarang ni masyarakat melayu/islam terlampau marah kalau pemimpin atau bakal pemimpin dituduh minum arak? Bukannya apa, padahal banyak lagi dosa2 lain yang tak kurang dilaknati Allah i.e fitnah.Pada saya, minum arak ni adalah dosa sendiri,jawap sendiri nanti, tak membabitkan org lain, tapi menfitnah lebih teruk...

Edyes berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Edyes berkata...

usin,

ana dah standby nak cilok gambar yang usin nak publish nie...

jangan risau, nanti ana tolon iklankan ente punya perniagaan unta fadang fasir...

kepada anon 3:34,

memang la dosa minum arak tu sendiri tanggung. Tapi masalahnya en KJ kita nie sering expose dirinya kononya pembela bangsa melayu sedangkan sifat sebenarnya tidak diketahui umum.

jadi, hukumnya harus untuk menyebarkan gambar orang2 yang munafik ini.

Tanpa Nama berkata...

jam aku dah pkul 4pm.. aku nk circulate gambar hang ni..

Tanpa Nama berkata...

mano gamba?iyo,..jam eden udah jam 4 jugo.ko 4 petang esuk?

Tanpa Nama berkata...

Dah 4.10 ni. Mana gambonye? Ko pun nak jd anwar gak ke sin ? Atau x habih touchup lg ?

Tanpa Nama berkata...

Husin buat lawak baghal. Kaldai padang pasir pun lagi cerdik dr lawak husin.

Keputusan rasminya husin lempoyang saudagar buaya telah menipu gambar kj dengan sejelas jelasnya dan beliau akan dikenakan hukuman teramat berat kerana memfitnah.

Tanpa Nama berkata...

Edyes

Kat mana belajar hukum hakam 'HARUS" tu?

Buat sendiri ke?

Tanpa Nama berkata...

Edyes,

selamba badak je main jatuh hukum munafik kat orang? belajar kat tok guru hang ka ?

Tanpa Nama berkata...

Jahat sial kau Husin...

WaShad berkata...

kawan pun nak tanya edyes..
macamana boleh jadi harus tu.. elok jugak kalau disertakan nas ayat alquran ke hadis ke sunnah ke, boleh sama2 dapat ilmu..
kalau takdapat cari, boleh gak tanya mana2 uztaz, tok guru ke,
masih ingat lagi kes cara nak memdakwa org liwat ketika isu AI, takboleh terang2... kena pergi cara yg betol..
Pasal hukum ni jgn buat main..

Tanpa Nama berkata...

sin,
kenapa tak nampak 'Jack Daniel' ?
mana awek awek sexi yang yang apek suka ?
csi atau tak, siarkan jgn tak siar, apek darah tinggi, jangan sin kasi saspen, jangan sin potong steam, nanti apek mati,sin hilang peminat...

bro_jinggo berkata...

Semua telah dijangkakan - kempen jahat sudah bermula.

Hebat….. pertandingan kali ini. Calon yang bertanding sememangnya hebat-hebat dan punyai gaya dan taktik tersendiri untuk menambat hati perwakilan yang akan memilih Ketua mereka. Inilah yang hebat dalam UMNO. Khairy sememangnya tidak bengkang hidup dengan perkara sebegini dan bagi beliau tentu sudah tidak menjadi kudis lagi. Vedio yang lebih teruk pernah diedar kan oleh mereka yang mahu menghalang kerjaya politik beliau, namun semuanya dapat diatasi dengan pemikiran waras rakyat Malaysia dan beliau tetap menang di Parlimen Rembau.

Salam Perjuangan...

bro_jinggo berkata...

Semua telah dijangkakan - kempen jahat sudah bermula.

Hebat….. pertandingan kali ini. Calon yang bertanding sememangnya hebat-hebat dan punyai gaya dan taktik tersendiri untuk menambat hati perwakilan yang akan memilih Ketua mereka. Inilah yang hebat dalam UMNO. Khairy sememangnya tidak bengkang hidup dengan perkara sebegini dan bagi beliau tentu sudah tidak menjadi kudis lagi. Vedio yang lebih teruk pernah diedar kan oleh mereka yang mahu menghalang kerjaya politik beliau, namun semuanya dapat diatasi dengan pemikiran waras rakyat Malaysia dan beliau tetap menang di Parlimen Rembau.

Salam Perjuangan...

Anwar Ibrahim berkata...

Wei... mana gambar yang dijanjikan. Jangan la ikut cara Anwar Ibrahim. Kalau ada bagi la. Saya juga berharap saudara merupakan seseorang yang boleh dipercayai dan bukan sekadar mengada-adakan cerita.

PUKUL 5.00 petang dah bai

Tanpa Nama berkata...

saya tak setuju kata dosa minum arak tu tanggung sendiri, dosa tetap dosa, cara penyampaian tuh cam minum arak ni cam minum air sirap lak.. lagipun kan ke arak tu ibu maksiat. kalo tak, takkanlah abid yang beribadat sekian punya lama tu akhirnya masuk neraka, gara-gara minum arak la... takkan tak pernah dengar kisah ni?

Pak Oncu berkata...

sampai hati ekau kato ahli parlimen den berukk

Cikgu Zaharuddin berkata...

Namapaknya kau dah tak repek kau sebab kau fitnah si KJ tu sebab tangan cina tu panjang ngalahkan tangan kera tuy!