Selasa, November 04, 2008

Babak Lucu Felem Tiga Abdul ...








Apa dimaksudkan P Ramlee disebalik kelucuan?

Tiada humour, tak ada sindiran dan tak ada jualan. Hanya ajak merenung ...

17 ulasan:

Zubli Zainordin berkata...

Thank you aargh Husin Lempoyang.

Gua sulah lenung.

Belapa lama mau lenung?

Gua ata lampak you punyia muka. Talam ini pilem, you memang Wow!

sukun berkata...

lima ribu pound sterling!

fly berkata...

bahawa tanpa sistem perhambaan pun manusia tetap boleh dijual beli kerana kebanyakkan manusia telah memperhambakan dirinya pd wang(dunia)!

wanbaki berkata...

sin...
Kau dapat dikaun dari Jamal Pak Tongko?

Berapa banyak da... itu baru dua undi sudah ribu2 kalau ribu2 undi mana nak cari duit banyak2. Jual harta luar negeri ka dalam negeri. Ini mesti kawan Pak Mentua kasi sponser????...

Sin lagi untung kau jual undi bulan tiga dari kau tunggu unta yang tak laku...

Tanpa Nama berkata...

ni penyokong KJ tu sen jangan lupa kau jual sekali. dia orang ni sindir-sindir pun bukan paham. masih nak cover lagi tuan dia.

jebon berkata...

sin...

ko patut dapat Dato dari kerajaan negeri melaka laa..

Gekko berkata...

Mana gambar KJ yang dijanjikan? Woi Husin manusia berpegang pada janji. Mana..mana... Jangan berjanji sekiranya ianya tidak mampu dipenuhi.

ujangmuiz berkata...

Le gekko ni. X nmpak ke gambo2 beruk yg usin letak tu. Lg nk tanya? X da rupa kj ke tu?

Tanpa Nama berkata...

Sin ooi,

Mano gambonyo? Ko dah ko tipo yo?

Rembau King

Tanpa Nama berkata...

Rembau king,

tu yang husin publish tengah minum air tu gambar KJ la..gambar ekau pun ado skali, nampak tak??

wanbaki berkata...

laaaa...
KJ= Kera Jadian
KJ= Kera Jantan

KJ= Kena Jual (ha ha ha)

Ok sin wa tolong explain jaaa.. Jangan marah nanti Sin pun kena jual..

Tanpa Nama berkata...

aku nampak NNB tu je..

Katak Keramat berkata...

tuan rumah, tak faham lah, renung sampai mata kabur pun tak tau apa yang hendak difahami, boleh explain kah?

cuma saya tau, semua benda ada "harga" boleh dijual beli.

jual harga diri dari untung dari jual unta.

My Raison D'etre berkata...

Standard lah Sin.

Orang memang boleh dibeli ngan duit.

Ndak tak ndak je.

Tiga Abdul memang Wauu!!

Bapak Tua berkata...

Sin,

Aku ada gambar tu.

http://protesminda.blogspot.com

Piggy Singh berkata...

Gambar tu cuma nak nyatakan mengikut firasat Tuan Husin pak mentua dan menantu dia sikit lagi nak kena lelong. So Husin is now looking for buyer.

Tanpa Nama berkata...

takde kredibilty lah usin....macam sept 16 je. tunggu dah lama gambo.