Rabu, Disember 17, 2008

Mengenali Pemimpin dari Kentutnya

1. Kentut Anwar Ibrahim
Apabila kentut, dia salahkan orang lain ... Hipokrit.
Dia mulakan politik wang dan bentang rang undang-undang hukum salah lapur rasuah, tapi tuduh orang lain lakukan rasuah.


2. Kentut Dolah Badawi
Orang yang tahan kentut berjam-jam ... Bingung
Selama lima tahun, tidur. Tak buat apa dan flip flop. Tinggal beberapa bulan, baru nak buat macam-macam. Lama tak kentut lah tu.


3. Kentut Mat Sabu
Orang yang kentut dengan lantang ... Yakin Diri
Penama istilah Al Juburi. Bila bersyarah, sedap aja dia belasah. Janganlah dia bertanding di KT.


4. Kentut Khairy
Orang yang kentut dalam selimut lalu dikibas baunya ... Sadis.
Sepanjang lima tahun jadi menantu PM, dia salahguna pengaruh, kumpul komisyen, dan kacau pentadbiran. Tapi asyik memikir nak jatuhkan Khir Toyo, Isa Samad, Mukhriz dan ramai lagi. Satu negara bau kentut busuknya!


5. Kentut Zaid Ibrahim
Orang yang sembunyikan bunyi kentut dengan ketawa kuat-kuat ... Strategik.
Punya lantang dia bercakap mengenai pembaharuan undang-undang tetapi rupanya macam-macam tak betul. Rang undang-undang hakim baru ini dia juga gut?


6. Kentut Berahim Ali
Orang yang kentut tapi tak dapat dikesan ... Misteri.
Diam-diam dia datang balik jadi ahli Parlimen Bebas dan sekarang diterima ramai sebagai Presiden Perkasa.


7. Kentut Zahid Hamidi
Tiba-tiba kentut apabila di sergah ... Gugup.
Bersyarah belasah orang. Rupanya CBT curi saham Kretam. Busuk kentut. Macam mana hal dalam ISA?


8. Kentut Husin Lempoyang
Kentut pelan-pelan lepas itu senyum sorang-sorang ... Periang.
Haa! Senyum sorang-sorang nampaknya? Kentut ke?

Hehehe ... kentut Husin Lempoyang. Wow!

* Idea dari Dr Muzi MyKMU Johor

30 ulasan:

Buah Geduak berkata...

kentut Mat Taib. fuyoo sampai runtuh "Bukit Antarabangsa" gegaran dan gegak gempita kuatnya kentut Mat Taib. Lepas kentut diamkan diri buat-buat tak tau pulak.

Yahudi Mabuk berkata...

Husin,
Kentut Ali Rostam Boleh bau sampai Bollywood. Tapi Kajol dan Ashwariya Rai kenal kentut dia. Bau pait sebab minum air tongkat dia (tongkat Ali)

Jenab Janda berkata...

Aku ni ,pasal kentut aku memang pantang.

Biar rupa buruk, tak apa.
Kentut jangan busuk

Belalang kunyit berkata...

Sin,
Aku ni ada penyakit Pundi-pundi kencing.Aku selalu kentut tapi tak ada bau dan tak ada bunyi.

MENGKARUNG JINGGA berkata...

Tuan Husin,

Ana ada cerita kentut.

Dalam teksi air-con,ada bau kentut.
Pemandu nak tahu siapa yg kentut.
Lepas semua turun dan dah bayar, pemandu teksi tu berkata.... eh ..eh...yang kentut tadi belum bayar.

Sorang penumpang jawab.....eh.aku dah bayar tadi.

Pemuda Melayu berkata...

hahaha lawak2..sin bagus la engakau ni jenis ketut org pun kau tau. tapi pantang aku kalau dah kentut tuduh org lain mcm nuar edrogan.

yangkita berkata...

Husin,
Haa! Kau senyum sorang-sorang nampaknya? Kentut ke?
Teresa Kok tu tak kentut ke?

add berkata...

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!!.
teknik terbaru mengesan dara lelaki tau!!!!
yg gemar kentut kuat dan sempit itu tandanya anda masih suci ...x pernah kena liwat. BETUL ker bangggg!!!

LensaPR berkata...

kentut lompayang kalau dengar semua orang ketawa.

LensaPR berkata...

lempoyang punya kentut sapa dengar ketawa besau

Piggy Singh berkata...

Tuan Husin,

Kentut Anwar smells diffrent. Sometimes bau macam itik gantung, kadang kala bau macam sambal belacan, tapi banyak kali bau macam kari babas.

Wassalam.

zGreat berkata...

Husin...

Kentut najib takde ker? Kentut dalam air ler (kapal selam)

fahmi berkata...

hahaha kreatif2...
keep up da gudwork

Anakjin berkata...

ada lagi Sin..

KENTUT PAKATAN RAKYAT

maknanya: kentut yg Bunyinya Halal tapi Baunya Haram..

Omong berkata...

dlm banyak jenis, jenis yang pelan pelan tu yang paling merbahaya

sebab ramai yang terjangkit penyakit sinlmpyang

merebak satu negara

sepot berkata...

Wah! Kiranya kentut kau jelah yang best, kentut orang lain sumenya tak best... Senang cerita, kentut orang politik memang macam tu, bau agak pelik...Tapi aku rasa kentut aku lagi best Sin. Bila aku kentut, bini aku mesti minta aku kentut lagi. Aroma theraphy katanya... Agak-agak ada tak mana-mana spa yang ambik aku kerja part time, keluarkan kentut aroma terapi kat spa diorang? SpaQ ke? Hehehe...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
GOMO berkata...

HINDRAF lagi dasyat kentut secara beramai-ramai. Tu pun nasib baik cepat-cepat diharamkan. Kalau lambat jawapnya seluruh keluarga Hindraf akan mengegarkan Malaysia ini dengan Kentut- Mengentut!!!

PEH.... BAU KARI LAH PULAK....

Tutup Hidung berkata...

Tuan Hamba,
Klu nak tahu Kentut orang pahang, cuba tanya Bik Mama, laki dia orang pahang,.
Tapi ada yang terkemut kemut tapi tak kentut kentut, siapa tu Tuan Hamba yer? Jgn bagi dia kentut, kalah C4,.

fecto berkata...

ni apa pulak boleh cerita pasal hal yang berbunyi "pruttt".tapi cerita dari Add memang lawak.haha.kisah benar ke tu?.haha

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Sulaiman Akhlakan berkata...

Siapa tanyakan kentut lim kit siang?

lim kit siang dan teresa kok ... tak kentut pun busuk. rasis. kentut anti melayu.

tapi hanya melayu yg bodoh dan giler kuasa yang sanggup katakan wangi.

WaShad berkata...

bagus gak citer kentut ni, kalau kentut ada bunyi, org boleh persaan, tapi kentut2 org2 politik byk yg tidak ada bunyi, tiba2 aje ada bau.. itu yg bahaya.. hari tu anwar ibrahim kentut telur asin, skrg ni dia dah krg mkn telor asin takut org boleh kesan kentut dia..

p/s : pak hussin.. citer kentut telur rebus pun best gak.. taknak citer kat member2 kt sini ke?

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
al belaghani berkata...

bang using,
cite pasa ketuk ni ambe gok ingat dikir barak lalu ah,kalu dok silap pok ku kama punya lagu,
DOK CEKAK DOH NOK KETUK KERANO MAKE NASIK METOH,TUBIK PERRUK PERRUK,TOK TUA DOK CEKAK MAROHHH.
AMBO DOK BESE LAGI SETARO NI SAKIK PERUK (KERI KATO) MAKE UBAT PUN TOK JADI,URUT TAK CEKAK URUK,MAGHI SENOK SUDU HATI MULO GELEPAR TOK LEH DUDUK,MUGO KERI DIO BEREHI TOK LEH JUMPO PETA JERUK,
Ccamtu lah lebih kurang lagu tu, tapi ambe dok berape ingat hok laing tu.kalu ada hok nok sambung buleh jugok.

Dr. RBAONG berkata...

Kentut Teresa Kok - Worse than errr similar to kentut anjing.Tapi bahaya, sekali kena kentut mahu lesap RM 30 million.

Kentut Lim Kit Siang + kentut Karpal Singh = Kentut Anwar Ibrahim.

Kentut TG Hadi Awang - mesti 4 harkat + idram.(Kentutpun ada hukum tajwid)

Kentut Samy Vellu- " itu 100 orang punye kentutpun boleh kasi lawan kentut saya, saya tetap akan kentut"

Kentut Chua Soi Lok- Walaupun busuk orang MCA masih mahu hidu.

Kentut M Kayveas - Dah terkentut baru nak keluar bilik. Orang lain dah bau dah pun.

Kentut MB Selangor : Tercampak babi dari Selangor ke Kedah

Kentut Khairi Jamaludin- Kentut tak berhenti-henti (Busuk!!!!) sebab tak henti-henti nak MAKAN.

Kentut TG Nik Aziz - Husam kumpul kasi "BOM" PAS Trengganu.

Kentut Shah Rukh Khan - Sama bau dengan cencalok Melaka. Sebab tu Ali Rustam suka.

P.S : Hindraf menyalahkan Kentut Khir Toyo menyebabkan Kuil runtuh.Mereka juga mahu Queen E mengumpul semua kentut-kentut yang telah terpaksa mereka lepaskan di Malaysia. Mereka kata kalau mereka kentut di India, kentut mereka tidal akan busuk macam kentut samy vellu yang boleh lawan kentut 100 orang.

Opps, saya terkentutlah - Nak pi jambanlah. cu.

kluangman berkata...

Kalau nak kentut, kentutlah dengan penuh sopan santun dan minta maaflah kepada hadirin.

Selalunya bau kentut bergantung kepada jenis makanan yang si kentut makan. Dalam hal ini Suruhanjaya Pencegah Rasuah elok mengambil pakar2 kentut untuk menghidu bau kentut orang yang merasuah ( memberi dan menerima ).

kalau rasuah helikopter, tentulah kentutnya prer..prer..prer..macam bunyi pusingan kipas, kalau kentutnya ..bum..bum..bum..tentulah ada kaitan dengan letupan dan banyak lagilah jenis kentut ini yang boleh dikumpul dan dibukukan oleh DBP sebagai rujukan.

Tamingsari berkata...

Saudagar Husin ,

Paling bahaya kalau nak kentut apabila tengah sakit perut . Silap silap bila kentut keluar cecair najis...Kentut gajah bunyi macam mana agaknya??

kulatlapok berkata...

salam BANG hUSIN

kITA SEMUA TAK ARIF MENGENAI KENTUT, MELAINKAN KUMPULAN GAY YG ARIF TENTNG angin yg keluar dari belakang....