Rabu, Ogos 12, 2009

Berita baik dari Istana Pahang


Ini khabar baik dari Istana Pahang

Kesihatan Tengku Puan Pahang Baik

KUANTAN, 11 Ogos (Bernama) -- Tengku Puan Pahang Tunku Azizah Aminah Iskandariah serta lima anakanda baginda yang dirawat di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini kerana dijangkiti Influenza A (H1N1) berada di dalam keadaan baik.

Tunku Azizah ketika dihubungi pemberita berkata baginda serta kesemua anakandanya kini beransur pulih ... seterusnya di
sini.
Khabar lagi baik.

KDYM Tengku Mahkota Pahang, Tengku Abdullah selamat tidak dijangkiti virus H1N1.

Psttt psttt ... dia berada di rumah Julia Rais masa serangan virus.

Nasib baik selamat.

Ada orang tu kalut. Oghang dok mati pasal H1N1, dia dok cerita pasai Diabetes. Tak tau buat kerja ka? Mintak sambung pulak tu?

* Menurut blog ini, yang ada pangkah merah tu anak Tunku dengan Julia Rais. Yang lain, dengan Tunku Azizah. Bagus ye. Mak lain-lain tapi anak berbaik sesama dia. Pandai Tunku atur anak.

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,

Sesetengah lelaki lebih takut pada B1N1 dari HIN1. Terutama orang PKR....sorry beb

Din Pungkok
Tanah Liat
Permatang Pauh

Tanpa Nama berkata...

hehehehe syukurlah orang istana di pekan kena H1N1.kalau tidak ahli parlimen pekan tu tidor lagi le gamaknya.

kelmarin barulah nak lancarkan kempen banteras H1NI.dah berbulan wabak H1N1 merebak di malaysia,kenapa bila rakyat dah ramai mati baru nak buat kempen

mungkin dia ingat H1N1 tu adik beradik dengan 1malaysia hahaaha

- Hisham 1 Najib 1 (H1N1)

ha ha ha berkata...

Din...bukan orang PKR aje tapi ..

Kawan engko yang takut B1N1...tak caye ko tanya Rosmah..

Ha ha ha ha ha...

Cucu Tok Selampit berkata...

En Din,

Teman berkenan betul dengan yang kiri sekali. Boleh ekjas tak?

sANG SAPURBA berkata...

HARAP BUANG TRED INI. JANGAN NAK BUAT LAWAK PASAL RAJA BEB. BURUK PADAHNYA!!

eXception berkata...

Semoga anak-anak Tengku beransur sembuh... InsyaAllah...

Dari Anak Pahang Di Perantauan....

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Tanpa Nama berkata...

Anak dan bini raja masuk hospital pun jadi berita...porrahh..laki dia lama tak dekat dengan dia kot, pasai tu tak jangkit demam tu. Kalau tidak, mesti ahli parlimen Pekan kelam kabut mai melawat.

Sri Hartamas

kodiangmai berkata...

apela brader husin, keluarga tuanku sedang gering pun kau nak buat cerita jugak..cari la mangsa yang lebih bersesuaian untuk kau jadikan bahan..

sepatutnya kita mendoakan agar keluarga tuanku cepat sempuh..

Tanpa Nama berkata...

Sin, baik kau masuk laman web www.manjungmari@blogspot.com lagi power dia mengutuk semua manusia yang bukan aliran dengan mereka...

depan DSK manjung

kluangman berkata...

Hisham1 Najib1 = H1N1
Rakyat didahulukan Pemimpin diutamakan.

jawa peranakan berkata...

cucu tok selampit..
aku booking dulu..

Harimau-Menaip berkata...

Mana ada tanda pangkah? Itu kan tanda "rait".

Abu Garcia berkata...

Ismail Marican dan Liow Tiong Lai mesti dipertanggungjawabkan dengan kadar kematian yang tinggi akibat H1N1 Selesema Babi.

Yang mati tu manusia, bukannya babi. Jadi letaklah jawatan anda kerana anda tidak responsif dengan situasi sekarang.

Dengan rakyat malaysia seramai 27 juta orang, jumlah terkini 56 kematian adalah terlalu tinggi. Nak tunggu sampai berapa ribu orang mati baru nak bertindak?

Abu Garcia berkata...

Hairan jugak no ...yang mati akibat selesema babi ni majoritinya melayu.
Kalau cina atau india yang mati gerenti dah kena tubuh suruhanjaya diraja.

Tanpa Nama berkata...

Asalkan halal....ok. Kerana Islam mengizinkan poligami.