Khamis, Ogos 27, 2009

Padanlah dema pesyen gitu ...


Ana terima SMS ucapan Ramadan yang sepatutnya satu nasihat. Bunyinya macam ini:
Berbanyakkan bersabar kerana bulan Ramadhan itu bulan kesabaran dan ganjaran di sisi Allah adalah syurganya yang penuh dengan Nik Aziz Nik Mat.
Padanlah dema pesyen gitu.

Melayu dulu taksub pada Raja dan orang Bangsawan. Ada pula taksub pada orang pakai serban. Feudal ...

Wow! Paling untung jual orang dah unta.

23 ulasan:

sang kegelapan berkata...

wow!

Katak Hijau berkata...

Al fatihah

Nik Abdul Aziz Nik Mat antara tiga terbunuh dalam nahas jalan raya

Baca di Berita Harian sini

mufarakahpr berkata...

emmm...

helmi berasa amat NIK aziz nik MAT bersama dengan elizabeth

Tanpa Nama berkata...

aku tengok politik kat mesia nie mcm politik tadika

kerel bort berkata...

katak hijau - hang buat saspen je..

alfatihah utk nik abdul aziz nik mat. semoga ditempatkan di kalangan orang-orang yg mendapat rahmat dan nikmat.

Tanpa Nama berkata...

Ini bukan hal taksub atau tak..ini masalahnye orng mcm kau nilah yng memburukkan nama Parti Barisan Nasional tau tk...Klau kau nk condemn die...engkau condemn die atas sesuatu bende yng die buat..ini kau condemn die atas sesuatu prkara yng kau buat sndiri lpas 2 isu yng sama nilah kau dok ulang2...mana tak rakyat naik jemu dengan prti BN...Aku yang dulu punye gile sokong BN pn tk tau nk sokong mane satu dh ni...

Tanpa Nama berkata...

stairways to heaven...
hehehe...
-nik aziz nik mot-

gotahlantun berkata...

aku pun taksub dengan orang berserban nih!....
dan yang pasti bapa aku sorang jer....haha..

Tanpa Nama berkata...

bulan bulan puasa ni buat buat la berenti dari burukkan orang lain.

TooLBoX berkata...

Sin,

Semoga Allah swt dgn sifat KerahimanNya yang abadi mengampunkan kau dan juga kedua ibu-bapa kau.

Bulan Ramadhan ni kalau tersilap mengutuk/mengeji ianya balik semula kepada orang yang mengutuk/mengeji. Wallahu a'lam

Tanpa Nama berkata...

Ehhhh .... boring nya nasihat-nasihat ni.

Itukan sindiran ke atas kita dan mereka supaya jangan mudah taksub dengan seseorang supaya tidak terikut benda salah yang dikatakan olehnya.

Nik Aziz yang sebut seolah-olah sedemikian. Jadi ulamak biar jaga mulut dan tingkah laku. Kalau tak namanya ular dalam semak.

Samanlah!!!! Kata nak saman.

Samun

kembara putih berkata...

Baguslah Lempoyang...teruskan menulis. Blog bodoh macam ni lah aset yang berguna untuk PR maju ke depan.

Zanie berkata...

Betullah tu..tulislah..dia ingat dia sorang yang boleh tulis. Sekali anda menghina Tok Guru Nik Aziz beribu kali orang akan mencari-cari fakta dan asas atas setiap apa yang tok guru katakan. Sudahnya orang akan lebih mengagumi kewibawaan beliau, dengan ilmu agamanya, dengan sifat zuhudnya.

Teruskan menghina para ulama dan tengoklah apa akan jadi pada parti kau!

CHAIRMAN KAGA berkata...

MUHAHAHAHHAH
TERUSKAN SIN TERUSKAN
JANGAN SUKA NAK PADAM KOMEN AKU
AKU SOKONG HANG
BIAR UMNO MAMPUIH..
HE HE HE HE HE

kassim pantalon berkata...

Nik Aziz minat lagu Led Zappelin
"Stairway to heaven" ke....

Tanpa Nama berkata...

Sin,

PAS berperang berpolitik guna human shield dalam bentuk ulama. Depa hentam Pepimpim UMNO boleh, bila kita cuit peminpin dia, dia kata kita hina ulama.

Ahli UMNO Kg Tengah
Puchong

chegarMD berkata...

orang2 jahil macam husin tempayan ni patut sangat lah berada dlm umno
cuntuh yg terbaru, orang2 umno kelam kabut tentang hukum sebat kartika dari pak2 dan mak menteri
ulasan mereka tidak relevan, jauh sekali konsesten, sangat2 menyerlah
akan kejahilan, terdapat kontradik
iksi yg maha hebat , kejahilan berganda (jahil murakkab),tuhan melindungi malaysia dari mereka,,,

Blinded by serban berkata...

Wahai orang PAS yang taksub dan hanya nampak serban di kepala.

Layakkah Nik Aziz dianggap ulama jika dia telah:

1. mengelirukan orang ramai,
2. memecah belahkan umat,
3. suka memaki hamun,
4. menghalal carutan,
5. mengutamakan orang kafir yang bogel dari saudara Islamnya,
6. membenci saudara Islam,
7. mendakwa orang yg tak ikutnya tak masuk syurga.
8. dll.

Tanpa Nama berkata...

Pak Ajis ni tak pernah serang peribadi orang.Ceramah dia ana dengar tak pernah sebut dan kutuk nama nama orang umno.Dia hanya sebut parti umno..jadi ana pun taknak kutuk dia secara peribadi..biarlah dia melalut..
Abg jo

Tanpa Nama berkata...

Awas H1N1 bala Tuhan ke atas Umat Islam yang menyokong dan membela kelakuan Homosex di Malaysia. Insaf sebelum terlambat.

Tanpa Nama berkata...

Awas H1N1 bala Tuhan ke atas Umat Islam yang menyokong dan membela kelakuan Homosex di Malaysia. Insaf sebelum terlambat.

jelitawan1 berkata...

Nik ajiz ni meroyan pasai tak dapat klimax lagi kut..elok la suruh nuor sedekah kit kat montot kompom dia senyap terus..ala aper takut nak kutuk nik ajiz..otak dia tu dah jadi pekasam duk teperap dalam serban tak cukup oksijen itu sebab cara pk kureng..aku tak takut pun kutuk nik ajiz..sebab dia sendiri pun tak kompom masuk surga.hahahahhahaha..bayangkan anwar penyontot pun masuk surga kerana sokong nik ajiz...

Tanpa Nama berkata...

alkisah ada sebuah sekolah mahu mengadakan pertandingan memaki hamun tetapi dibantah oleh PIBG sekolah itu. maka, guru besar pun berjumpalah dengan orang ni, tanya pendapatnya, lalu dia jawab" takpo, tuhan pun mencarut,". bersorak sorailah guru besar sambil mencium tangan dan kaki orang tu nak dapat berkat.