Jumaat, November 13, 2009

Barang baik e-Bay.com.my


Ada barang baik di e-bay.

Harga agak mahal dan memecahkan harga antik Malaysia. Kalah songkok RM2 juta yang dijual Mona Fendi kepada mangsa.

Walaupun mahal, banyak khasiatnya. Untuk budak-budak yang nak pergi periksa, masukkan barang ini dalam air sebaldi dan selawat. Bagikan satu darjah minum. Tak belajar, Insya Allah fail.

Orang sakit gout boleh buat pelali. Ambil barang ini dan tepuk ke bahagian kaki yang tengah bengkak sakit. Pasti jadi pelali. Kaki bertambah sakit, Insya Allah bahagian lain badan lali dari merasa sakit.

Orang berniaga boleh guna buat pelaris. Untung-untung kenal menantu. Insya Allah, dapat projek buat papan iklan satu Kelantan. Syaratnya belanja tuan punya asal barang ini sekeluarga dengan pekej Haji RM65,000 seorang.

Selipar Berkat Nik Aziz ... murah saja RM15 juta. Pemilik pasti akan pergi ke syurga.

50 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
carlos berkata...

Lepas nik aziz balik dari Mekah nanti, lagi banyak orang berebut nak curi barang nik aziz. Mungkin sanggup pecah rumah, curi kain diampaian, termasuk kain serban, jubah, ihram dan seluar dalam. Seluar dalam kurang berkat sikit sebab masa ihram tak boleh pakai. Tawaf sunat boleh, jadi adalah berkat juga.

gotahlantun berkata...

adusssss!
ketapak kaki juga nik ajih!#
eden nak boli sepuloh pasang...ha ha.

UlatdanKulat berkata...

Salam to all

Hang semua jgn tak tahu, tu lah dia selipar penabat api neraka nik ajis..meh la pi beli ramai2..amik berkat..

Dunia...dunia..

che_wan berkata...

Hahahahaha.... Artikel tuan telah menceriakan hari sy sekeluarga.

bRAVEhEART berkata...

Sayangnya aku tak kutip tissu pengesat hingus Nik Aziz dulu, kalau tak tentu boleh iklankan di e-bay...pasti pengikut PAS akan berebut-rebut membeli. Bodoh punya manusia, hehehe

Oghang Ghombau berkata...

saputangan kj pun laku.

dulu dalam saputangan ada duit untuk undi dia sebagai ketua pemuda,

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Tabik Tuan Husin,

Patut la Niky Ajeh membatalkan pemergian haji kali ini. Rupanya Tuan Husin dah lelong selipar 'berkat'nya dalam e-bay.

Wow!!! Hebat juga ye, jual selipar lagi untung dari jual orang... Hehe...

Mek Kelate berkata...

Pakai selipar boleh dapat suami kaya macam ariffahmi tak?

mat stim berkata...

tuan....

sepender dia ada tak....

kalau koyak pun tak apa laa... nak jugak.... lagi banyak berkat la tuan....

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
che lan tongkol berkata...

kalu ambil selipar nik aziz bantai kat muka kau org yg mulut mcm musibat aku rasa tentu muka kau org bertukar jadi muka babi hutan....betul2 punya laknat kau org ni mengghina org alim....ni mesti kau org ni mak bapak kau bagi kau mentakedarah benda haram...sbb tu perangai kau o0rg mcm anak haram jadah...baik kau mampos lah

che lan tongkol berkata...

kalu ambil selipar nik aziz bantai kat muka kau org yg mulut mcm musibat aku rasa tentu muka kau org bertukar jadi muka babi hutan....betul2 punya laknat kau org ni mengghina org alim....ni mesti kau org ni mak bapak kau bagi kau mentakedarah benda haram...sbb tu perangai kau o0rg mcm anak haram jadah...baik kau mampos lah

benci umno jahanam berkata...

anjing anjing anjing umno le semua tu....suka menghina org alim....

Tanpa Nama berkata...

itu laaa korang nie tak sayang mulut...langsung... org alim jgn hina mcm tu.... antaa korang dgn nik aziz tu... org ramai bole baca n tengok sapa lebih baik.... insaf2 laaa jgn caci maki semua org alim.... takut nanti merana diri....

ali

pencinta kebenaran berkata...

untuk pemuja2 selipar nik ajis tu, sapa yg menghina tuan guru korang tuh..bukan nye puak2 umno yg buat statement pon..dia sendiri dgn berbangga diri yg kata cam tu..skrg dah kantoi marah2 pulok...

Abu Garcia berkata...

hahaha ...bila kena kat pala hotak sendiri ..marah menyinga la pulok...

pakteh adam berkata...

Che Lan Tongkol, dan Anon PAS

Sembahyang itu tiang ugama. KEIKHLASAN didalam menjalankannya ubat PENCEGAH terbaik kearah KEMUNGKARAN.

Rasa rasa n.ajis IKHLAS ke tidak bila dia sembahyang dan menasihatkan ahli nya didalam mentaaati perintah ALLAH?

Apa? Siapa aku nak persoalkan ibadah n.ajis?

Hello Lan, kalau tak dapat nak bezakan, benda semudah itu didalam asas ISLAM, mungkin kau dilahirkan daripada LUBANG DUBUR, atau dihasilakn daripada aktiviti macam ALJUBURI.

Cheers Bro.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah....

cerita pasal selipar ni betul-betul menusuk kalbu penyokong tegar nik aziz!

kah kah kah.....

teringat masa zaman tahun 40-60an ada diceritakan bagaimana orang kampung sanggup minum air basuhan tapak kaki (zaman dulu ada tempayan tadahan air hujan depan anjung rumah) seorang Wali Allah kerana terdesak , inginkan keselamatan dan perlindungan dari serangan kaum cina dan keling pada waktu itu.

dan ianya ternyata berkesan!

perlu diingat, bukan pula Wali Allah ni kata `nah minum air tapak kaki aku'

nik aziz pulak riak dan bangga bila orang curi selipar dia nak buat berkat....

orang yang ambil selipar nik aziz ni sedar tak yang dia ni hanya lah seorang ahli politik dan bertopeng kan Islam ?

Sidiq, Tabligh, Amanah dan Fatanah kah Nik Aziz ni kalau peruntukan rm 65 ribu untuk beliau seorang; boleh diberi kepada 5 orang fakir miskin pergi mengerjakan haji?

kepada penyokong tegar Nik Aziz, yang di inginkan, hanyalah mahu kamu berfikir dengan akal yang telah dikurniakan oleh Allah S.W.T itu aje permintaan nya.

Kalau orang umno salah maka dia tetap salah dan dihukum.

begitu juga hendak nya orang PAS yang mana adalah sesama saudara seagama betul tak!

Ya Allah,
hambamu ber mohon bersatulah hendak nya saudara-saudaraku....

mat stim berkata...

tuan husin....

dorang dah marah laaa....
kenapa haaa... saya salah apa haa..

agaknye dorang pun nak kan sependar nik ajis jugak kott.....

tapi saya perlukan nye tuan...
saya nak buat tangkal la tuan...

saya nak gantung kat kebun pisang saya.... buat tangkal nak halau monyet.... mesti monyet "gerun" punye bila tengok benda tu... tobat dorang nak kacau...

haniesyafique berkata...

aisey leh bayaq pkai kad ka? huhuhuhu..... ;P

GOMO berkata...

Bro? gua dengar SELUAR DALAM pun depa ambil buat berkat....

cuba cari dalam Ebay, mana tahu ada jugak tu....

lagi mahal harganya kot

ZUL berkata...

ADA ORG DAH MARAH PASAL TOK GURU DIHINA.COBA MASUK KAT BLOG DIA ORG. LAGI TERUK. TULIS MACAM ORG TAK BERIMAN..TAK CAYA CUBA TENGOK SENDIRI

Tukang Lelong berkata...

Ada orang jual sliper murah2. Tak tau ori ke tidak. Baca sini

Hang punya rm15 juta mahal.

Buktikan mana paling berkat.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 11.42

aku bukan orang PAS tp aku benci dgn sikap org yg xhormati org alim ulama ni. Siapa yg copkan TGNA ni sebagai nabi? siapa yg dok sebutkan TGNA ni nabi? Fikirlah sendiri. Mengaku/Berkata etc manusia biasa sebagai Nabi ni dan menyimpang keluar akidah. Bertaubat lah. jgn ikut nafsu utk berkata-kata.

Tanpa Nama 11.49

Siapa bangang sebenarnya? Walaupun TGNA ni terlibat dgn politik. Tp dia juga byk memberi ceramah dan majlis ilmu. Byk ilmu agama yang TGNA sampaikan kepada umat Islam. Buka politik semata-mata. Tuh le ko, cetek pemikiran. Mungkin ko xpernah pergi majlis ilmu di masjid/surau agaknya.

Bertaubatlah semua. Jgn sampai Allah menghantar bala kat negara kita kerana menghina & mempersendakan alim ulama. Jadikanlah malapetaka di negara2 jiran kita sebagai iktibar.

W'salam

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Kepada Tanpa Nama 1.31pm....

Kami memang tahu format e-bay yang sebenar berlainan dengan format e-bay yang Tuan Husin pamerkan. Tak perlu nak terangkan dengan ditir tentang perkara itu.

Kami bukannya bodoh macam pencacai hamPAS, tengok gambar hasil 'superimpose' Tian Chua pakwe gelap Ustazah Eli Wong yang memaparkan DS najib, Altantuya dan Razak Baginda makan bersama pun pencacai macam anda boleh percaya bulat2 gambar itu benar.

Tapi yang pasti, anda patut beli selipar 'berkat' Niky Ajeh tu. Itu tiket masuk 1st class ke syurga N.Ajis. Rugi kalau tak beli.... Hahahaha.....

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Tanpa Nama berkata...

kepada shonzu,

mengatakan PAS = Israel samalah juga jika mengatakan UMNO = Kafir. 2 X 5 juga engkau ni.

ha ha ha

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Opsss Tanpa Nama 1.31pm.... lupa pula....

Rasanya saudara kena beli secepat yang mungkin selipar 'berkat' Niky Ajeh tu. Lepas beli nanti, boleh la hadiahkan kembali ke Niky Ajeh kesayangan saudara tu.

Kesian Niky Ajeh, tak dapat nak mengerjakan haji ke Mekah tahun ini. Selipar dia kena lelong oleh Tuan Husin pula. Tiket, visa, penginapan dan pengangkutan semua dah disediakan. Tiket bertaraf VVIP lagi tu, cuma selipar je yang tak ada.....

Tuan Husin, tolong reservekan satu pasang selipar tu pada kawan kita si Tanpa Nama 1.31pm ni ye.... dia nak buat amal jariah pada Tok Guru dia tu, nak ambil berkat.....

Hahahahahaha......

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Hahahaha..... Tanpa Nama (kesian dulu mak bapa anda terlupa letak nama ye??? Hehe...)

Aku tak pernah tulis pun UMNO = Kafir, tapi bagus la anda setuju dengan PAS = Israel. Hahahaha....

Pasal akidah aku, InsyaAllah masih elok lagi, sembahyang pun masih mengadap Kiblat, mengakui Allah itu Maha Esa. Cuba anda lihat betul2, adakah aku menulis untuk masuk syurga Allah perlukan 'berkat' selipar Niky Ajeh??? Tak boleh bandingkan perkataan 'syurga Allah' dengan perkataan 'syurga N.Ajis' ke???? Hahahahaha.... rabun rupanya....

Yahudi Laknatullah bertepuk tangan kerana berjaya menghasilkan Dajal di Malaysia ini dan berjaya memujuk pengikut hamPAS macam anda untuk ikut perangai Dajal itu juga. Dan Dajal itulah terlalu yakin untuk menjadi PM Malaysia pada 16 September 2008.... anda kenal siapa Dajal itu????

Hahahahaha......

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Hahahaha..... Tanpa Nama (kesian sekali lagi, mak bapa anda terlupa letak nama pada anda. Hehe...)

Kalau anda bukan penyokong DSAI, tentu anda pentaksub dengan Dajal tu, kan??? sebab apa.... selalunya orang yang tak respek Dajal tu akan tulis nama Anwar sahaja tanpa gelaran DS. Hahahaha... pembohongan telah berlaku.

Apakah nak jadi pengikut hamPAS kena isi borang baru boleh pengikutnya???? Siapa yang bilang begitu.... ermm, Tuan Husin, saya ada bilang begitu ke???? Ada sesiapa bilang begitu ke????

Kalau anda bukan peminat AnWAR dan bukan pengikut hamPAS, tentu ada adalah seorang pengikut DAPig kot.... hahahaha... geng bintang tiga rupanya...

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
shonzu berkata...

Hahahaha..... Tanpa Nama (kesian...kesian... mak bapa anda terlupa nak letak nama pada anda. Hoho...)

Malaysia boleh jahanam kalau ada orang macam aku??? Hahaha... boleh anda bagi 5 fakta yang menguatkan hujah anda itu ke???

Selama aku hidup berpuluh tahun ini, rasanya Malaysia tak pernah jahanam pun, masih utuh dan kuat lagi... tapi bila pemimpin2 kesayangan anda seperti Dajal, Niky Ajeh, Kepala Singh atau Lim Kit kena Siang jadi pemerintah, mungkin la Malaysia ni akan jahanam.

IQ mental anda tinggi ke??? Boleh mengalahkan IQ Albert Einstein ke??? Hebat.... tapi nak tulis nama samaran pun tak tahu macam mana ye..... Hehe, kesian... kesian...

PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
zul berkata...

shonzu,, tarak nama.,
apa yang nak didebatkan., jangan gaduh gaduh sesama kita..sesiapa pun boleh ngaku dirinya ulama..korang kena pegi ceramah hamPAS dan denga dia punya ulama ceramah.. kekadang baca ayat quran pun tak abis..tapi kita org melayu yg dgr tak paham maksud.. contoh..ayat yag dibaca membawa maksud..ORG2 ISLAM BOLEH BEKERJASAMA DGN ORG2 KAFIR.. itu baru separuh kalau dia baca abis ayat tu , maksudnya akan jadi lain..kita tunggu kalau-kalau ada ulama kita yang boleh kupas ayat tu

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
leely berkata...

selipar anak i ada..nak?..kuikuikui

che lan tongkol berkata...

sape kata nik aziz tu nabi org tu jadi kapir,nik aziz tak pernah kata dia nabi dan org pas tak pernah kata nik aziz tu nabi,baik kau tobat....kau kena tarik balik kata dan tuduhan kau...kau cakap dalam blog ni kau juga kena buat kenyataan kau tarik balik tuduhan kau dalam blog ini ,mengucap 2 kalimah sahadah dan 3 kali istighfar.....kalau kau tak tobat ...kau jadi kapir terus menerus...atau kau ni memang bukan org islam tapi memang orgf sbb tu kau berani ckp mcm tu

PdgSakti berkata...

Che Lan tongkol..

Ko ni siapa sampai tahap nak mengkafirkan orang? Sama taraf dengan Nik Aziz ker? Nik Aziz tu bukan NAbi tapi mengaku tahapnya memlebihi Nabi..sampai boleh kafir mengkafir. Nabi pun tak buat macam tu.....

Dah tu, nak samakan orang rasuah dia pergi Haji dengan kisah Nabi Muhammad SAW di larang masuk kota Mekah pulak...

Apa cerita....