Isnin, November 09, 2009

Suami Ning Baizura akan jadi calun PAS?


Polis pertaruhkan nyawa menjaga keselamatan. Bomba pertaruhkan nyawa untuk memadamkan api dari merebak dan memusnahkan harta benda awam. Askar pertaruhkan nyawa untuk mempertahankan negara dari ancaman.

Khalid Samad kata kami pertaruhkan isteri-isteri kami (We put our wives on the line). Ini bermakna suami-suami PAS meletak isteri-isteri sebagai perisai hadapan mereka demi kepentingan kerjaya dan perjuangan politik mereka.

Itu yang ana ingin tahu kenapa Ning Baizura jalan hadapan mendahului suami. Adakah suami Ning akan bertanding atas tiket PAS?

Wow! Murah, murah, ... bola tanggung tak untung. Clearance sale. Mahu habiskan stok saja.

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
sikucingsiam berkata...

salam...oleh sebab itu, len kali jangan kasi bini berjalan kat depan!!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Wahid berkata...

Pemimpin2 semua tak bawak bini ke sana ke mari.

Selalu orang banyak bini yang tidak kelihatan dengan isteri di majlis2. hehehee...

Wahid berkata...

Oppps silap

Pemimpin2 PAS semua tak bawak bini ke sana ke mari.

Selalu orang banyak bini yang tidak kelihatan dengan isteri di majlis2. hehehee...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
opisboi berkata...

kecian kat kau usin

KS is Anwar in the making berkata...

Mkasud kamu tanpa nama 2.21, sekiranya diletak babi sebagai calon pun disebabkan parti maka kamu pangkah jugak la ya?

Sebab tu la xavier masuk masjid dan bagi ceramah sebab dia bakal jadi calon pas kan?

Elok la tu, ning ni aku stim gak tengok pungkoq dia ni...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tengok Perati . berkata...

Sin , tumpang seronok sikit.Ana akan tunggu walau lama mana pun kalau dia punya suami jadi calon PAS. Silap laki dia lompat parti ana lompat kat Ning . Kita tunggulah siapa punya isterinya canti . Dia silap lompat . Dia punya isteri kita punya . Apa macam Sin . Jadi .Kalau jual unta belum tentu kaya . Kalau tunggu calon PAS lompat,sudah tentu ...kayap jadinya .

Tengok Perati . berkata...

Sin , tumpang seronok sikit.Ana akan tunggu walau lama mana pun kalau dia punya suami jadi calon PAS. Silap laki dia lompat parti ana lompat kat Ning . Kita tunggulah siapa punya isterinya canti . Dia silap lompat . Dia punya isteri kita punya . Apa macam Sin . Jadi .Kalau jual unta belum tentu kaya . Kalau tunggu calon PAS lompat,sudah tentu ...kayap jadinya .

Awe Dichu berkata...

Kenapa bini adun melor tercerai dan kini tuntut 3 juta? Dah lompat?

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
srikandi melayu berkata...

SALAM...
Pak usin..jom nyanyi lagu rakyat
"lompat si katak lompat"

lompat si katak lompat,,
lompat lah tinggi-tinggi,,
lompat lah PAS lompat,,
lompat parti hilang bini,,

buailah laju-laju,,
sampailah pokok sena,,
kalau suami dah setuju,,
Gadai Isteri Talak tiga,,

lompatlah PAS lompat,,
lompatlah tinggi-tinggi,,
cepatlah PAS cepat,,
cepat-cepat tambah bini,,

Pesanan rangkap terakhir utk replacement stock jika berlaku kehilangan Isteri2 pertama..hehehe

nik najis berkata...

Pas betul belako,

sapo yg hino Pah, mampus masuk neraka.

amare dari kawe

nik najis tak nikmat

azam berkata...

Salam,
Mmg suami Ning akan bertanding sbg calon PAS, tapi dgr khabarnya bila menang akn lompat ke BN, aku tunggu bila di nak lompat tu, hehe, mana tau ada rezeki.....

Tanpa Nama berkata...

Macam Si Jib tu, tak payah sumpah sumpah....sebab dia ni memang takut bini Rosmah yang teramat gempak tu. Nanti Najib di C4kan oleh Rosmah kalau berani tengok pompuan lain...

Tanpa Nama berkata...

Yang sebetulnya pemimpin PAS semuanya bodoh dungu...

Ikutlah cakap tok guru hempa tu...

Tanpa Nama berkata...

Hj Husin,

Wow Husin....Warlords PAS guna 4 lapis wives' shield sebagai strategi peperangan menentang UMNO. Warloards UMNO takut ke bini. Mu tanyalah Hishamudin.

Ustaz Osman
Palekbang

Tanpa Nama berkata...

kepada empunya blog....amat berbesar hati kami jika tuan/puan sudi meletakkan link kami http://www.malaysia-instinct.com/ di blog milik anda. kami adalah sebuah portal

berita yang baru setahun beroperasi dan amat berharap sokongan rakan untuk membantu kami berkembang....terima kasih

arcadia berkata...

memula aljuburi dok sakan galak wakil rakyat lompat parti.. aii takkan tak ingat 16/9 punya cakap?

skang nie pas plak dah naik kecut n dok pakai ugut lompat parti cerai bini...

hehehe laki maner yang bodoh sgt dok setuju ni? Yang bini dah udoh... kusam mungkin ler kut.. tapi yang masih solid bergetah cun? Mau beratur orang tunggu depan pintu umah nanti ... hehe

cucu mamak kutty berkata...

kalu laki ning jadi calon pas...aku fikir lebih sesuai kau bertanding jadi timbalan presiden petubuhan penyokong2 iblis2 dan setan se malaysia,amacam sin...klu kau masuk tanding tentu kau menang sebab parpu kari tentu akan keja kuat supaya kau boleh menang....jamin menang sin punya

Husin Lempoyang berkata...

Malaysia Instinct

Blog awak mintak link. Kita punya awak kasi link ka?

che lan tongkol berkata...

pandai nya srikandi melayu tu berpantun ye...tentu le dapat ilham dari iblis dan setan le tu,tentu banyak lagi pantun dan syair baru yg di susun,ye le iblis sebagai tukang ajar sri kandi melayu tu berpantun.....pantun lah lagi...pantun....pantun

srikandi melayu berkata...

Salam Pak Usin,,

Che Lan bukan ker setan n Iblis tu kawan karib Nik Aziz..Bak kata TGNA.."kalau setan bole tolong, PAS terima jadi member jugak" wakakakaakakakakaka..
Udah lupo ker?? Agak-agaknya setan2 mana eh yg mintak korbankan bini utk menegakkan Islam..Sib baik setan dajal tu tak mintak sembelih skali.

Tanpa Nama berkata...

Siapa membuat dusta, patut dilaknatkan oleh Allah

http://www.khalidsamad.com/2009/11/kapal-perang-tariq-ibn-ziyad-dan-isu.html