Jumaat, November 20, 2009

Cara doktor kenalpasti gay


Suatu hari seorang pemuda bernama Sham datang ke pejabat Dr Nathan.

"Doktor saya rasa susah hati. Orang merungut kata saya penakut dan tidak tegas. Asyik beri amaran saja. Memang saya susah buat keputusan.

"Orang sudah panggil saya gay. Tapi saya tidak gay. Ini yang saya susah hati. Bolehkah doktor buat ujian untuk periksa?" minta Sham ini.

Dr Nathan tanya, "Awak sudah beristeri?" .

"Sudah," jawab Sham.

"Semua okay?" tanya Dr Nathan.

Sham jawab, "Kalau berkelamin maksud Doktor, tak ada masaalah. Cuma isteri saya ada loghat kadang-kadang. Asyik kena layan cakap dia aja. Tahulah Tengku Tengku ni ..."

Terlintas difikiran Dr Nathan, mesti orang takut bini.

Dia beri keyakinan kepada Sham, "Takpa. Saya boleh periksa."

Dr Nathan suruh Sham lucut seluar untuk diperiksa punggong. Pemeriksaan TRO, tak ada kesan. Dia tanya, "Sham awak pernahkah mengadakan hubungan sejenis?"

"Tak ada doktor." kata Sham.

"Awak tahu apa itu KY Jelly?" tanya Dr Nathan.

"Tak tahu. Untuk apa itu?" jawab Sham.

Dr Nathan ambil kesimpulan preliminari Sham tidak pernah diliwat. Peliwat yang guna KY Jelly tidak ada meninggalkan kesan. Sham tidak tahu KY Jelly tu apa pun. Bagi kepastian konklusif, perlu buat ujian DNA. Tak mengapa buat masa ini.

Dia suruh Sham baring atas pangkin doktor. Ditanya, "Umor awak berapa, Sham?"

Sham jawab, "48, doktor"

Dr Nathan memberi arahan, "Saya akan uji sesuatu dengan menyuruh awak sebut umor awak. Paham?"

Sham angguk.

Dr Nathan pakai glove dan pegang 'telor' Sham. Lalu disuruh Sham sebut umurnya. Segera Sham jawab dengan yakin,"48!"

Kemudian Dr Nathan pegang 'punai' Sham dan suruh sebut lagi umornya. Sekali lagi, Sham sebut, "48!"

Dr Nathan suruh Sham tiarap pula. Lalu diletakkan jari ke lubang anus Sham. Bila disuruh sebut umor, Sham tidak sebut 48 tapi dia mengira pulak, “1 ... 2 ... 3 ..."

35 ulasan:

nuar berahe berkata...

hahahahhahahah.. aku amik masa lama sket nak gelak.. kena pikir baru paham.. hahahahahaahahahahahaha

aku blur berkata...

sumpah aku blurr tak faham dowh.. Tolong terangkan kat aku lawak nie.. Serious tak faham..

Aduh..

Tanpa Nama berkata...

tak paham jugak..

Mrs. Sham

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Fazli Salleh berkata...

Tak paham..

dalamdalam berkata...

1,2,3... cucuk!

muahahaha

alfonso berkata...

kepada yg tak faham tu...kalau dia kira 1,2,3 sampai 48 maka lama lah jari doktor tu dalam anus dia...maka syiok lah dia...maka gay lah dia...

kekeke...husin memang best..!!

Sarjan Pencen berkata...

Sin

Aku blur ni

Hang smash sapa? Sham tu sapa?

Sham gay susah nak buat keputusan dan asyik kasi amaran?

Sham mana yang Mrs dia tengku loghat?

Eh ... tiba2 aku tahu sapa.

Hehehe ... hebat kamu sin sindir orang.

Mintak dia berubah.

Damansara berkata...

bro joke lu memang bertajin....macam cencaluk hehehe

Wak Sembrong berkata...

Sarjan Pencen

Hishamuddin Rais penakut cabut lari. Orang panggil dia Isham.

Kalau bini dia Tengku, sahlah dia gay.

Hehehe ... cuba menyelamatkan keadaan.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
X-St John berkata...

Sarjan/Wak Sembrong

Hishamuddin Rais tak kahwin lagi. Mungkin juag gay.

Sham ni Sultan Hishamuddin ka? DIa mesti kahwin Tengku?

Konon tak faham.

Manchete Jemapoh berkata...

Sham Rais belajar MCKK. Tak hairan aku ...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
AnTi AljUbuRi berkata...

Apasallah Dr Nathan buat ujian yang susah susah ..

Nak tau gay ker idak .. suruh jer Saiful Bukhari, buka baju (jangan buka seluar!)dan buat 'catwalk' .. lalu depan dia ..

Kalau lepas tu dia lari ke kedutaan Turki ... ehem ehem ..

Sama rata, sama rasa...depan belakang sama sahaja !!!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
hanizam berkata...

biasalah tu...ada makna tersurat & tersirat...nasib baik tak kira sampai 100...kalaulah doktor tu tak pakai glove, mau berbotol sabun cuci tangan dia guna...kah..kah..kah...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
No to Hindraf berkata...

sham ni suruh uthayakumar melaporkan diri tapi bila dia tak mahu, dia kata takpa.

mmg gay.

Nama Tanpa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Menteri kat JPM yang beristerikan
Tengku yang cun melecun tu ke?Cabut keris lepas tu minta maaf....kah...kah...kah

PakCuNawi berkata...

Lagi satu cara Sin....sumbat depa nie suruh mandi ramai2 dalam biliq ayaq tanpa seurat benang pun, lepas tu hang baling sabun ke lantai. Sapa yang tak nak tunduk ambik sabun tu sah la dia gay.

ha ha ha berkata...

Hiya..Sin..

Takkan itu Isham Usin Gay..Ambe tak percaya..biar betul...

Tang Bini dia memang Tengku..ke ada Sham lain..

Cuba Usin cerita betul-betul..

Wasalammmmmmmmm

Ramlan Aziz berkata...

Sin

Ko ni sindir saja kut.

Sham tu memang penakut buat keputusan. Asyik amaran aja.

Yg aku marah tu, penunjuk perasaan jumpa dia dan dia kata dia faham.

Lusa depa kena saman di mahkamah. Polis mcm tak respek cakap sham?

Tanpa Nama berkata...

Bang Husin,

Kalau Anwar pergi jumpa doktor tersebut, bau saja atau nampak kelibat saja dah disahkan Gay oleh doktor tersebut.. hehehehehe

KS is Anwar in the making berkata...

Isham ni memang GAY la, penakut lain macam je, anon kat atas tu, anwar ni ni doktor beoleh kenal gay sebab dia ni bau kunyit dia teramat la kuatnye...ekekekekeke

Abas berkata...

Salam:-

Kiraan 1,2,3...sampai 10 gerenti perlahan.11 hingga 20 dah mula laju.
21 hingga 30 isham tak kira tapi dr. nathan yang mengira...Rupa-rupanya dr. tupun gay jugakkkkk.

Pendekar Musang berkata...

Dulu angkat2 keris ... rupa tak ada teloq

Tok Jerai berkata...

Salm Tuan Husin Lempoyang saudagar unta leher panjang.

Sahlah Dr. Nathan adalah anak murid kepada 2orang tukang urut Tuan Husin yang kena jual tu...

Jaga Tuan Husin Tok Jerai pun ada banyak cerita penglipur lara..

Oghang Ghombau berkata...

Semangat borani dah habih di guno dek ayah, atok dan tok yang. Diakhir penggal sebagai KP, dibuli KJ beringus.

Dengar2 pemuda nampak kertas undi dia pangkah untuk King Jenglot. Betul ko bohong tak tau den.

bRAVEhEART berkata...

Salam tuan husin,
saya jumpa satu sajak baik punya, mungkin ada kaitan dengan si gay tu dan mat sabu, sila baca di: http://satunota.blogspot.com/2009/11/sajak-altantuya-untuk-mat-sabu-dari.html

Tanpa Nama berkata...

kalo aljuburi maknanya lagi lama la pisang masuk dalam lorong kunyit

taun neh dia dah masuk 62 dah umoq

1,2,3 hahahahaha

-mussolini

Tanpa Nama berkata...

is it 1 finger, 2 fingers, 3 fingers...what? 4 fingers? hebat tu sein!

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahkahkahkahkah..sial ah sin..tergelak je ak baca..org2 otak kotor senang je paham..

ehem ehem

-redazun

umialia berkata...

najib pun ada bini tengku