Jumaat, Februari 26, 2010

Banduan Sg Buluh ceroboh rumah

Harumnya bau kunyit yang begitu lama ku idamkan

Tahun 2012.

Seorang banduan telah melarikan diri keluar dari penjara sungai buloh. Dia menceroboh masuk sebuah rumah berdekatan untuk mencari wang dan terjumpa pasangan suami isteri dalam bilik tidur.

Dikipat tangan si suami ke belakang. Kemudian di ikat tangan dan kaki, lalu ditiarap atas simen.

Si suami yang dalam keadaan bingung hanya dapat melihat si banduan berada sebelah isterinya dan berbisik sesuatu sambil mengikatnya ke katil.

Kemudian si banduan masuk ke bilik air.

Si suami berkata pada isteri, "Yang Yang orang ini rupanya macam ...

"Janganlah nak macam macam siapa. Cubalah buka ikatan tali saya ni," si isteri meronta.

"Takyah nak cuba lari. Dari bajunya saja saya tahu dia ni banduan penjara sungai buloh. Pasti dah lama tidak bersaam wanita. Kalau dia mahu seks, awak jangan melawan. Puaskan nafsunya walaupun awak rasa mual. Orang ini mungkin merbahaya. Kalau dia marah, dia akan bunuh kita.

"Berkorbanlah untuk keselamatan kita, sayang. Saya akan tetap mencintai mu." kata si suami.

Si isteri berkata, "Dia bisik tidak akan apa-apakan saya. Tapi dia ada beritahu dia dipenjarakan kerana meliwat atas simen. Dia tanya mana simpan KY Jelly.

"Saya cakap ada dalam bilik air. Nampaknya awaklah yang berkorban. Takpa sayang, saya tetap mencintai mu walau apa yang terjadi."

43 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Akan berlaku kejadian benar, seorang banduan terlepas dari penjara dan menceroboh rumah Husin Lempoyang sebagai balasan hukum karma di atas perangainya yang suka mengaibkan orang dengan darjat terhina. Dalam Islam, orang bersalah pun tidak diaibkan tapi disyorkan bertaubat, apatah lagi perkara yg belum disabitkan. Husin...Husin...takut kat tuhan lah...
( kuliah pagi jumaat by Rascal)

Arif Omar berkata...

APA HINANYA TANPA NAMA. MAHKAMAH DAH SAHKAN DIA TU PELIWAT DALAM KES PERTAMANNYA DAHULU. BACALAH LEBIH SIKIT

Tanpa Nama berkata...

Rascal

Baik kau dakwah dengan kaum Parti ajaran Sesat kau supaya berhenti berbohong, putarbelit, salahguna Islam, dewakan Nik aziz, lebih pentingkan krsitian dan undi, merasuah atas nama Islam, nepotisma atas nama rasulullah, dan lain2.

Tanpa Nama berkata...

cerita buat buat by husin lempoyang pun boleh percaya?
patut la penyokong ANUwar boleh percaya cerita buat buat dia...
kecian kau rascal....

Tanpa Nama berkata...

aisehman anon 10:28 am, relak lah

Husin kan hanya bikin lawak, sesiapa yg percaya bulat bulat tu harus meneliti tahap kewarasan otaknya.

Lagipun memang dah komfim yg sidia ni bekas banduan salah guna kuasa yg terlibat dlm liwat.

Nasehat yg awak beri, harus ditujukan pada sidia yg tak habis habis nak aibkan Tun Dr Mahathir sampai asyik nak SAMAN aje. Senang senang ke nak bikin DUIT, ooiii ...

Tanpa Nama berkata...

I Like.

Apasal le dia nak lari keluar usin, kat dapur sg buluh tu kan banyak kunyit

Peguam Tunda berkata...

Suami ni jangan takut.

Banduan ini bersopan, dia akan keluar dari bilik air dan tanya dengan baik ... Can I F**k You Today.

Lepas sontot dia akan tanya ... Are youi ok ke?

Kalau tak ada karipapa lepas liwat, dia akan naik birang marah.

bRAVEhEART berkata...

Hah! Aku dah dapat agak siapa dia tu. Si Anon 10.28 tu marah pasal dia dah kena sekali lama dulu, keh keh keh. Kalau tk nk repot, ko halalkan sajalah...berkorban. Mokhtar...cifu...ayo..karipap..semuanya sgt bermakna, hehehe

Abah Usin berkata...

Hmmmmmmm.....

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Bab ini ko silap sebenarnya ramai bekas banduan nak masuk balik Sg Buloh sebab makan minum, tidur, pakai Dan air API semua Free ma. Luar banyak Susah JAIS mau jaga , Pak Wek mau jaga silap malu besar sebab gasak lubang Taik.
Sg Buloh senang sikit, semua banyak lapar mau ditembak Dan menembak lapang kunyit la. Yang penting, semua sebab nak elak query bini sebab lama tak servis dia pulak. Macam mana bini pun dah takde spring/ getah la

bdk sg boya rwg berkata...

hahahaah...caya la husin,,,teruskan usha mu...jgn kau takut akan anak2 firaun yg menggangumu...hancur pakatan rosak

bdk sg boya rwg berkata...

jgn dek kerna ko bejanggut dan bekopiah ko alim la konon(pas),yg ni dah sah la parti kejahatan(pkr)yg ni mmg la parti dog lg hina Dap..tok guru najis pun aku tak heran coz dia da nyanyuk,ckp pun merapu2...jgn kata anak2 firaun bapak firaun pun aku x caya lngsung..boleh bla pakatan rosak

bdk sg boya rwg berkata...

jgn dek kerna ko bejanggut dan bekopiah ko alim la konon(pas),yg ni dah sah la parti kejahatan(pkr)yg ni mmg la parti dog lg hina Dap..tok guru najis pun aku tak heran coz dia da nyanyuk,ckp pun merapu2...jgn kata anak2 firaun bapak firaun pun aku x caya lngsung..boleh bla pakatan rosak

dubaque berkata...

hehehhe kesian anon 1028, cam nombor cell kunyit kat sg buloh jer. patut la sibuk sangat nak membela waliwati dajjal sekor tu...

teruskan usin

Farhan berkata...

salam. Dulu aku tak suka PAS kerana aku tak faham makna dan perjuangannya. Pas aku bertemu sorang ulamak baru aku tahu kenapa aku dilahirkan sebagai Islam dan patut berjuang menegakkan syiar Islam dalam memerintah negara ini. Aku kena buat gitu jika aku orang islam sejati bukan islam sekular. aku tak sokong PKR kerana sama cam yg satu lagi...sesat barat. banyak perkara tak berlandaskan syariat Islam.Maaflah jika kata2 ini menyakitkan hati org pkr dan UMNO.

Rafie berkata...

Abang Farhan, sokong PAS ye, tak sokong PKR atau UMNO ye, kah2222 apa yang kau merepek ni labuuuuu
rakan kongsi pas kan ke PKR & DAP tok guru kau sungguh2 bela Nuar sampai hari bicara pun dia turun sokong. bagi sokongan moral katanye.

marilyn berkata...

biarkan farhan terjun dgn Pasnya, PKRnya dan DAPnya.... hahaha....

Tanpa Nama berkata...

bila saya baca, rupanya banyak juga hero-hero bodoh dalam blog ini. Adakah dengan komen anda ekonomi akan melonjak, gaji akan naik,politik akan aman..ingatlah laknat tuhan..

cucu mamak kutty berkata...

ah le ye tu si usin tu dan barua2 penyokong si lempoyang tu,nanti klu banduan tu nak fuck bini kau org,supaya tak melecet bini kau punya karipap tu,kau se3diakan lah ky jelly kat rumah kau org,aku doakan supaya ada betul2 ada banduan terlapas lepas datang rumah kau org,lepas tu balun bini kau org depan belakang kat depan mata kau sendiri,moga2 doa aku termakbul supaya ianya betul2 berlaku pada bini kau org...biau kau terkebil2 tengok bini kau org kena FUCK....kah kah kah mampos le kau org semua,kecik2 taknak mampos,dah jadi tua kutuk ,perangai dah macam babi

Farhan berkata...

isk...kan dah aku kata dulu aku tak sokong PAS dan PKR. aku sokong UMNO jer tapi p lah jumpa ULamak yg bukan politik...nanti korang tau aper patot dan tak patot sebagai seorang islam buat semasa di bumi Allah sebagai seorang khalifah. waktu tu kita baru sedar tanggungjawab kita pada agama..bangsa dan tanah air.tak payah kutuk2 yang lain.cukup jika kita tarbiyahkan utk diri sendiri.Insyaallah akan di bukakan pintu hati kita kearah itu. Insyaallah. utk berkawan dengan yg lain tak jadi masalah asal kita tetap dengan syariat islam..Jangan kita terlalu duniawi..itu semua sementara sahaja. Tak takut di marah manusia cuma takutlah bila Allah yang murka.itu jer...assalamualaikum,

Tanpa Nama berkata...

Ramai jugak pengikut lubang taik epul ye! Eeee jjijik Barisan Najis Mahashit.

Tanpa Nama berkata...

Arif Omar rupa nye sekufu Parpukari, separuh melayu separuh Golap!

Nuarjubotaik berkata...

apatah lagi perkara yg belum disabitkan. Husin...Husin...takut kat tuhan lah...
( kuliah pagi jumaat by Rascal)

bodoh anjing rascal, dan sewaktu dgnnya..N.ajis pun sama juga..

Mcm mana tuduhan Aljuburi altantuya???

raskal, Kaga, kembara sesat, Bijan
sblm cek jub*q orang cek Al-Juburi dulu..

Tanpa Nama berkata...

what??? tong kunyit??? silakan..i rela u...ehh nanti sat nak cebok dulu tadi terketut....kali ni tak yah pakai KY gel.. pakai minyak R40 je...baru tak bunyi...aww..

cucu mak lempir berkata...

En Husin

CMK ni dulu tukang urut Brader masa kat dalam sg buluh.

Ko tak nak ke beli dia...murah aje
50 darhem

marilyn berkata...

cucu mamak kutty ni mesti anak murid nicky ajis,sbb tu die buat doa turun bala...

Pelajar yang terikat dengan AUKU... berkata...

cucu mamak kutty:

Ustaz aku masa skolah dulu cakap, sape yang doakan minta benda buruk kat orang lain, doa tu x lepas langit pertama pun dan akan dilemparkan smula doa tersebut ke muka orang yang berdoa keburukan tadi. Malah, doa tersebut akan memakan diri. Mintalah keampunan daripada Allah atas kejahilan diri sendiri sebelum terlambat..

Yoep Perak berkata...

Bau busuk stor kunyit akan bertebaran ke segenap pelusok alam bila tiba masanya.

husingogo berkata...

masa aku di Kajang dulu (95/03), kami pakai majerin ...

Mctheory berkata...

Bro Usin,

Kelakar siot cerita ni hehe. . dah memang rasmi anwar macam tu gamaknye..

Tanpa Nama berkata...

pinggang dah tak sakit ke
tengkuk pun dah lurus
mata lebam dah hilang
tak perlu orang pimpin ke

CUCU MAMAK KUTTY berkata...

woi lempoyangf nanti klu ada banduan terlepas,nanti dia datang rumah kau,kau tonggeng le jubor kau biau dia sondol bontot kau tu,tapi jgn lupa sapu dulu ky jelly tu....kah kah kah lempoyang al jubori mampos le kau nanti,pecaH LUBANG JUBOR KAU,TAKPE NANTI KLU NAK BERAK SENANG LE,TAK LE SEMBELIT LAGI..CIBAIKIA LE LU LEMPOYANG

Tanpa Nama berkata...

aisehman

cmk punya tahap kesopanan amat lah rendah sampai kedarjat longkang

ishh ishh ishh

marahnya betul dengan Husin sampai tergagap gagap

inilah orang kata - NO SENSE OF HUMOUR, kot

Bapak mertua Hussin berkata...

Hussin,

Dulu kau jubur anak aku lepas ni ada banduan terlepas nanti masuk umah kau dia jubur kau pulak baru kau tau.....

Tanpa Nama berkata...

Cucu Mamak Kuty!!!!!

Semoga ada banduan terlepas dan akan masuk ke rumah kau dan kalau kau lelaki, maka banduan tersebut akan merogol,meliwat isteri dan anak anak kau. Kalau kau perempuan, maka kau akan dirogol dan diliwat serta suami kau pn sama dapat merasa nikmat belakang tarok.

Analisa lah sebagaimana hukum allah sekarang ni ditujukan kepada pemimpin PAS sekarang hasil doa tok guru yang amat mustajab tu.
Lepas satu ,satu musibah yang berlaku kepada beliau dan pemimpin beliau.

Semoga orang umno tidak berkelakuan seperti Tok Guru yang tengah dok garu sekarang ni

Wassalam.

Kepada bro Hussin, teruskan dengan jenaka hilai tawa anda....

Tanpa Nama berkata...

tugas pemuda umno hanya layak bawak balik gadis dari lombok sahaja

Tanpa Nama berkata...

kehkehkeh..kesian...



-lari lari

cicit koya kuty berkata...

hoi cucu mamat kuty !!!!!
aku tau la kau tu kaki jubur punya tapi jangan la suruh ikut kau punya hobi.....

cicit koya kuty berkata...

hoi cucu mamat kuty !!!!!
aku tau la kau tu kaki jubur punya tapi jangan la suruh ikut kau punya hobi.....

jibaouk berkata...

usin nih kalau artikel sinis provokasi memang hebat

tu yg bloger PR penjilat2 CIFUT menggelupor mai sini

menabor2 ko kejekan penjilat2 stor kunyit ye sin....

huuahahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

salah satu usaha baik dr rais yatim dulu yg diamalkan oleh ANUwar... hahahaa...

berjaya jgk program "Budi Bahasa Budaya Kita"

1: Mokhtar...
2: Can I F**k U Today..
3: Are U OK..???

kan sopan tuuu...
wakakakaaaa... Haarrkkkk Tuuuiii

kluangman berkata...

Sin, walaupun niat kau nak berhibur sambil belajar...tak sangka pulak ada yang bengkak dan bernanah hati dan jantung bila membacanya...

lim kit malam berkata...

tanpa nama 10.28
Tak payahlah nak pertahankan Anwar tu. Macamana hukum kalau tuduh orang membunuh?