Khamis, Februari 25, 2010

Petua Zahid Md Arip untuk tahu bila Anwar tipu


Kehebatan Brader Anwar Bin Ibrahim berceramah sambil temberang dan putar belit memang hebat.

Dia berdaya mengubah fikiran orang. Beri Brader 10,000, beri Brader 1 orang ... semua boleh dipujuk rayu dan yakinkan. Selepas itu, kenalah penyakit hilang akal.

Mereka yang sudah terkena penyakit hilang akal dari cakap Brader memang kasihan keadaan mereka. Pertimbangan sudah hilang dan rasional tidak ada langsung. Fakta sudah tidak langsung mahu diambilkira.

Pelbagai teori konspirasi dipercaya bulat-bulat tanpa berfikir panjang. Teori konspirasi asal usul masaalah dalam diri seseorang yang sudah ada simtom prejudis atau sudah tabiat suka buat kesimpulan mudah tentang sesuatu perkara.

Demikianlah teruknya keadaan penyakit hilang akal ini.

Yang menyedihkan mereka yang sudah terkena penyakit hilang akal bila ditunjukkan bukti mereka sudah salah, mereka tidak percaya.

Sebagaimana bukti dan gambar ditunjukkan Rosmah berada di satu Majlis bersama anak yatim pada malam yang dikatakan dia membunuh Altantunya. Mereka yang dijangkiti mati-matian tidak mahu percaya.

Perkara sama akan berlaku apabila orang ramai tahu bahawa laporan Pusrawi berkenaan Saiful itu laporan palsu dan rekaan. Bayangkan kalau laporan Hospital Kuala Lumpur mendapati ada kesan penetrasi.


Sekarang ini, Brader ke sana ke mari pakai spek hitam dan bila berucap buka spek hitam. Adakah cuba mendapatkan keyakinan dengan rupa yang menghampiri mata lebam atau tunjuk dia tua penat?

Tak tahu efek apa yang dimahukan. Memang ada yang cuba dilakukan.

Apa pun sekali, ana terjumpa video yang ada petua-petua untuk membantu mereka yang belum dijangkiti penyakit hilang akal yang disebarkan Brader.

Zahid Md Arip ni pernah dijangkiti penyakit hilang akal. Bertahun-tahun lamanya nak sembuhkan dia yang pernah menjadi Naib Ketua Pemuda AMK yang diketuai Ezam.

Cuma nak peringat sedikit sebelum nak tekan mulakan video. Zahid ini kiranya orang Melaka. Anak saudara Tamrin Ghaffar ...


Petua berkenaan bermula dari 1:30.

46 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hehehe sial betul. Ko kenakan aku Zahid Md Arip

virapandiyan berkata...

dan jgn lupa juga ... macam mana punya TAIKO seseorang itu .. tapi bila face to face dgn brader Anwar, TELOQ semua kecut!

Tanpa Nama berkata...

vira

iti pasal mereka tak pasang niat sebelum jumpa anwar ...

saja aku tak mahu percaya anwar ibrahim kerana agama bangsa dan tanahair.

hehehehe

Rafie berkata...

bahaya sangat virus ni lagi bahaya dari h1n1, menteri kesihatan kena cari vaksin yg sesuai. tapi lagi senang kalau penyebar virus ni diasingkan terus buat seketika sebab pembawanya kita dah tau, lepas tu virus akan tetap ada pada yg dijangkiti, tapi tak sekuat kalau penyebarnya bergerak bebas dlm masyarakat.antara yg dah teruk kena jangkitan ni, nik aziz yg cakapnya dah tungganglanggang.

Tanpa Nama berkata...

yang paling kesian wan jijah..dah tak larat nak pasang niat dah tu..tu yang senyum sokmo

Tanpa Nama berkata...

vedeo ni kono pakai password ko ?

Tanpa Nama berkata...

penyakit taksub umno lagi bahaya bro...Dah nk telingkup msia ni tk sedar2
tk pelah..asal dpt kain batik jawa or beras seguni dh cukup kan???

Tanpa Nama berkata...

Brader ni menggunakan mulut kurniaan tuhan utk sentiasa menipu. Ikut cakap Zahid, hanya kadang2 saja dia tak bohong.

Org selalu tgk bil orang menipu bukan tgk bila ckp benar.

Nuar nuar

Kasem berkata...

Sin

nak buat camana - dah manusia ni kan suka tengok benda2 mcm WWF

Brader ni elok tinggal di negeri GohidGostan - sesuai dgn prangai dia

Dan jgn lupa suruh dia bawak Rashid
sekali

citrapsr berkata...

lawak... anwar hanya berani berjuang di pentas ceramah je... dimahkamah kecut telor.. huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

Dia ada telor ke?

cucu mamak kutty berkata...

woi si lempoyang ni masih lagi berperangai iblis dan setan rupa nya,tak berubah2 lagi dia,aku dah lama tak komen kat blog kau ni sin,kau ni betul tukang menghina org dan dan batu api besau,tu zahid mat arip tu paling sial punya manusia,pembelot dan penkhianat,dia tu bukannya cucu gafar baba betul,cuma datuk dia tu adik bertadik dgn gafar baba aje,ghafar baba dah mati,sekarang ni dia lke yg gantikan tempat datuk dia yg melingkup nasib org melayu melaka yg bodoh dan banggang tu,dulu datuk sedara dia si gafar tu yg membuatkan kanun tanah negara lulus di parlimen,yg membolehkan tanah2 simpanan melayu dan tanah adat di ambil dan di majukan,kemudian buat projek rumah yg mahal2 hingga org melayu yg bebal dan banggang tak mampu nak beli,jadi org cina yg kaya2 pun beli serbertapa banyak yg ada,sehingga kuota melayu pun habis di sapu oleh org2 cina yg dah memang kaya,pada asalnya tanah tu tanah adat dan tanah simpanan melayu,contoh di melaka....taman telok mas,taman pertamjaya semabok,taman semabok perdana,taman semabok jaya bukiy godek dan banyak lagi...tapi zahid mat arip yg sial tu manusia tak berguna tu memang pengkhianat ,kecik2 taknak mampois dah tua jadi pengkhianat....woi zahid dulu masa kau dlm pkr ...kau ceramah berapi2,cuma mulut kau aje yg tak keluar api....dah lama kau menghilang...oh kini kau keluar balik....dlm situasi dsai di tuduh....tiba2 kau pulak timbul....ni timbul ada makne ke ni......

apa nama berkata...

mamak kutty sure sedih ber'cucu'kan engkau laaaa....

Tanpa Nama berkata...

aisehman

barulah sedar kenapa tak ramai yg datang dengar ceramah sidia tu

rupa rupanya dia ni sumber virus dan kuman penyebab hilang akal

jauhi lah terjangkit penyakit serius ni, baik dok rumah je ...

Tanpa Nama berkata...

cucu mamak kutty berkata..."kau ni betul tukang menghina org dan dan batu api besau"

hahahahaha

kata orang dia lebih ...

Tanpa Nama berkata...

husin.. husin .. cukup-cukuplah tu, bawakan Istifal banyak-banyak. umur tak tahu sampai bila sebelum dijemput. benda-benda yang tak jelas dek mata kita jangan ia-ia kan. jika jelas depan mata pun, perlu ditutupi aib orang.

nyemuk berkata...

En Husin

baguih jugak si Zahid ni berkonsi rahsia brader tu....

Bagi le kat fanatik2 brader tu point untuk buat guna akal yang dah tercemar tu

Kalo tak sampai bila pun depa ni kena klentong

Apa perangai si Zahid masa lalu, tu bukan masalah Malaysia. hu hu hu

mohamed berkata...

BABI hanya tidak berbohong bila tiada kata apa2 perkataan keluar dari mulutnya...hebat

Saya stuju

cucu mamak kutty berkata...

brader anwar tu insan yg di zalimi oleh org2 yg berperangai mcm babi mcm kau org ni,kau org lah manusia2 zalim yg tak sudah2 menzalimi dsai....dah puas bertahun2 dia menderita di zalimi kini episod kezaliman yg baru telah bermula lagi,sial nasib mak bapak kau org dapatanak anak2 sial mcm kau org ni,mungkin juga mak bapak kau org beri kau mentakedarah makanan haram dari kau kecil sampai kau org besar,sebab tu perangai kau org mcm sial....kalau mak bapak kau org dah mati,teruk le mak bapak kau di seksa dlm kubur di sebab tindakan2 zalim kau org padfa org yg tak bersalah,kecik2 kau org taknak mampos,dah tua buat zalim kat org baik mcm dsai tu.....pegi mampos le kau org,semoga ALLAH SWT membalas perbuatan kau org yg zalim tu....musibat betul kau org ni laknatullah atas perbuatan org yg zalim kat dsai....

kwang kwang kwang berkata...

Saudagar Usin

Berapa harga kepala hotak pengikut butaakal Brader Sontot ni ?

Mesti mahal kan sebab JARANG SANGAT di gunakan

ataupun free sebab dah TERLAMPAU TERCEMAR dek virus

saja bikin panas hati depa

KES NAYAratnam berkata...

Asalamualaikum En.Husin,

Cucu mamak kutty tu kalau gi outstation dgn bos diatu, berani ke tidor sebilik bersama bosnya. Ada brani kah? Gerenti kes naya.

Tanpa Nama berkata...

cucu mamak kutty suka nah maki hamun ...

takde class sikit pun, inilah tahap budi pekerti penyokong anwar

none so BLIND as those who would not see

p.s. cmk ni paham bahasa inggeris tak?

Aonymous berkata...

Sabar cucu mamak kutty, Zahid mat Arip ni memang Dajjal Kubra. Dajjal nya lebih hebat dari Mahadajjal. Aku dah banyak kali dengar ceramah Zahid Mat Arip ni, ucapan dia memang penuh sial. Tapi dia pun ngaku masa dulu dlm UMNO dia hanya tukang Lap Meja Cawangan UMNO mesyuarat. Tiba2 sokong PKR ngaku pulak cucu Ghafar. Tiba2 pulak masuk UMNO semula termasuk gerombolan Hanafiah Man. Aku dengar Kulus la Husin lampoyang, Hang kebun pun Hang kebun lah janji asyuk.

Anonymous berkata...

Cantik Dajjal ajar orang cara orang menipu kalau dah dajjal tetap penipu.

Tanpa Nama berkata...

Cucu MAmak KUtty,
Saya simpati perasaan saudara.
BAgaimana terluka melihat idola dihina,
Takkan mereka faham cinta yang kau rasa,
Wajah yang kau puja,
Kuasa-kata yang kau terpesona,
KEnapa mereka tak merasa,
Apa yang membuat kau bahagia,
Alangkah bahagianya dirikau bila di-lamun cintanya.

Toing!

Tanpa Nama berkata...

beza org Umno dgn org PKR ?

bila Pak Lah suka tido,
kita selamba aje tendang dia keluor dari kerusi

bila Brader suka &3*#6!%4,
terpaksa lah dia orang sendiri yang keluor dari parti

muha ha ha

Nuarjubotaik berkata...

Paklah dah berambur..

Nuar sivaji tukar jadi Godfather 3 AlPacino..

Mcm dah tua..kote tak naik..

cik gi berkata...

Brader : Zahid, mana kau tahu masabila aku menipu ?

Zahid : Bila boss suka tangguh kes..

Brader : (dalam hati ) pedihhhh

cucu mamak kutty berkata...

si lempoyang ni tok dalang wayang kulit,kau org penyokong si lempoyang ni serupa mcm petung2 yg tok dalang gerakkan tu,memang kau org ni bebal dan banggang....kau org mampus nanti maklaikat zabaniah tunggu aje kau org yg suka memfitnahkan org yg tak bersalah,kau tunggu aje le nanti lubang kubur tu nak himpit tubuh kau hingga hancur tulang belulang kau org nanti,org yg suka buat fitnah dan mengadu domba.,....tapi org mcm kau org ni percaya ke akan ada nya alam barzah dan azab kubur....sebab tu kau org suka tuduh2 dan buat fitnah.....kau org tunggu aje le ...azab kubur tu menunggu kau org.....kau percaya ke ..tak percaya ke....mampos le kau org kena balun dek maklaikat zabaniah tu nanti....kau suka buat fitnahkan,kau tunggu aje le balasannya nanti......

Tanpa Nama berkata...

Petua nak tahu masa bila Zahid Md Arip tipu? Jawabnya bila dia mula kata DSAI menipu.

petung 2 berkata...

CMK sudah panassssss....

ni mesti ketua cybertrooper PKR belum settle gaji dia bulan lepas

sabo je lah

Tanpa Nama berkata...

Dari dulu lagi aku dah tau Anwar tu pembohong. sepuluh perkara dicakap sebelas tak boleh dipercaya.

Tanpa Nama berkata...

Cmk tu satu guru dengan aduka ke usin
satu pesen je stail dia

Cybersweeper berkata...

cucu mamak kutty

kalau nak komen, tulis betul2. cara kau tulis, aku garenti orang tak baca.

budak hingus punya cybertrooper.

Tanpa Nama berkata...

Cmk tu satu guru dgn aduka ke usin?
satu pesen je stail dia

relax la cmk, brader baru masuk court, belum setat lagi pun pendakwaan dan pembelaan.

Apasal plak lu gelabah lebih dari bini, anak dan peguambelit dia ???

Jgn le taksub sangat isk isk isk

pemimpin kan datang dan pergi
"patah tumbuh hilang berganti"

cucu mak lempir berkata...

Tuan Husin

pengomen bernama CMK adalah contoh terbaik bagi mereka yang terjangkit penyakit hilang akal seperti yang saudara nyatakan dalam artikel ini.

Syabas kepada Tuan Husin kerana berjaya mendapatkan contoh yang terbaik (tak perlu nonton video)

Kepada CMK, hayatilah cogankata ini

"Bahasa jiwa bangsa"

"Ilmu penyuluh hidup"

"Majulah sukan untuk negara"

Tanpa Nama berkata...

Aku dah tau dah Anwar balun pungkok. Aku tau dah penyokong2 dia semua buta atau pekak. tapi ini luar tajuk skit.

Psaipa hang blogroll diri hang sndri?

He he. Jgan marah.

Tanpa Nama berkata...

Hahaha...

Petua yang aku belajar dari arwah nenek aku... katanya..:

Kalau dalam menghadapi satu2 hujah atau isu.., tiba ada seseorang tu mula marah2, memaki-hamun dan cakap meroyan2, ngungkit2 hal lain tak pasal2.., maknanya dia dah 'kena' lah tu.. Sah kena K.O ler tu...

Cucu Mamak Kutty,

Ko demam ker?

Abe

Tanpa Nama berkata...

Abe,
Betul,betul.
Datuk aku pun kata begitu.
Sesiapa yg gabra,marah,melenting dan mengaitkan hal hal lain,bermakna dia dah hilang modal.

Dalam mahkamah pun begitu.

CUCU PEGUAM.

kacapermata berkata...

usin,
budak zahid ni buka boleh caya sangat apa yang dia cakap tu. kena diskaun 6 dari 10 yang dia cakap. diri dia sendiri tak boleh nak urus, pandai pula nak mengata orang. budak zahid ni aku kategorikan sebagai opportunist besar juga, tetapi nasib malang sebab tak cerdik. kalau dia tu cerdik sikit lagi, kamu ingat dia balik umno. sebenarnya budak ni pun dah masuk dalam barangan rosak untuk dilelong, serupa macam factory outlet sales.

Tanpa Nama berkata...

CMK

bertaubat lah

kalau kamu masih muda apa kata kamu masuk tentera atau polis ka..

jangan nak merempit tak tentu hala.

kalau sudah dewasa apakata dekat kan diri kamu dengan Allah S.W.T panjatkan doa mohon kan hapuskan segala dosa2 yg telah kamu taburkan.

itupun kalau kamu beragama Islam


apakata mamak kuty bermuhasabah dengan diri sendiri terlebih dahulu kemudian nasihat,beri pendoman, madanikan, hadharikan kan skit kat bang nuar ngan n.ajis tu dengan kata2 berbunyi begini:

rumah kata pergi, kubur kata mari, masjid kata taubat lah....

cakap (lim kit) siang pandang2 cakap (samy velu) malam2 raba2.

Tanpa Nama berkata...

hanya penipu yang kenal penipu, hanya pembohong yang kenal pembohong

Tanpa Nama berkata...

Aku pun pening dgn si zahid ni,dia ada bagi petua bila nuar cakap betul tapi semua cakap (bila buka mulut) nuar bohong..
Mana satu bohong..
Sahaja Aku dengar tapi tak percaya kerana semua orang politik suka cakap
bohong kerana Allah swt.

Tanpa Nama berkata...

Bagos bagos, tingkatkan prestasi..


Cucu Datuk Mahaguru +_^

Tanpa Nama berkata...

woi simamak kuttyy 8.59.... mulut menyumpah berapi-api... yang berkata tu baik sangat ke perangai.Nanti mulut kena cili, baru le berapi.

Tanpa Nama berkata...

cmk 8:59,
Hang kata orang baik, baik ada makna tu.........