Sabtu, Julai 09, 2011

Kita bersama Aswad di Jalan TAR


Siaran Langsung bersama Aswad Astro Awani

Anchor: Baiklah Tuan-tuan Puan-puan, kita pergi ke Jalan Tuanku Abdul Rahman bersama Aswad untuk tinjuan terkini.

Aswad ... bagaimana keadaan di Jalan Tunku Abdul Rahman

Aswad: Keadaan Jalan Tunku Abdul Rahman begitu lengang. Hanya satu kedai makan India Muslim yang buka.

Tiada orang nampaknya masuk ke dalam pusat Bandar ini melainkan ... ah pasangan yang sedang lalu sebelah saya ini. Biar kita cuba tanya pasangan ini ...

Abang, kakak … hari ini rasa lengang tak Kuala Lumpur?

Pasangan: Kami rasa macam biasa aje.

Aswad: Bandar sekarang begitu lengang. Orang tak ada. Tak gankil ke? Sedar tak orang tak berjalan-jalan di bandar?

Pasangan:
Eh ... entahlah, kami ni main muzik depan Globe. Semua macam biasa aje....

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kelakau - Apekelancau!

Abidin Rahim berkata...

ha..ha..ha...lawak sungguh

PETUA berkata...

Kah kah kah

baik ko lapor betul2 Sin, dlm kedai tu ,Mamak ke atau Kitol Beruk, Rizal Mangkok dan Azezz Hangit? Beruk dan Penyamun tu kaler sama cam mamak tau.

Tanpa Nama berkata...

Husin, ko ni betullah Kalakau Untol betul!!!!

Tanpa Nama berkata...

ada 3 jenis manusia dalam malaysia ni: petama orang yang sibuk sampai tak reti duduk nak tau berita seperti sadiq sigaraga, k2 orang yang sibuk dengan dirinya tak sibuk dengan berita sekitarnya seperti tun esmet ulam raja, k3 orang yang sibuk-sibuk tapi tak tau nak sibuk seperti usin lempuyang.

sibukan dirimu sebelum orang sibuk menguruskan m*y*tmu

JAKA berkata...

BERSIH baru bermula....

selepas ini segala penipuan bn dlm pilihanraya akan di dedahkan ke seluruh pelusok negara...

umno dan bn adalah sampah negara

selamatkan malaysia dari virus berpenyakit umno

kluangman berkata...

Kalau dah ada bukti...dah lama dah didedahkan...

Tapi semua tu kata kata penipu untuk hiburkan hati penyokong yang langau..

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,

Tolong tanya kepada pasangan itu ade tongket spare tak ... sebab nak beri kepada yg selalu pakai cermin mata hitam bila buat PC dgn DSAI ... takut lah dia ni akan jatuh tersungkur ... susah pulak anak dia kat Penang tu

Tuan Tanah berkata...

hahaha memang lawak..apa pun tahniah pada PDRM..Good job!!