Selasa, Julai 12, 2011

Penyokong Bersih ...


Meraih simpati tidak dapat, kata MyKMU sini.

Kalau mesej yang dibawa dapat disebarkan, ia pun berasaskan pembohongan dan putarbelit kata.

Layaklah begitu akhirnya rupa.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Inila maskot Bersih 2.0 yg sebenarnya. Dia tak sempat masuk merusuh sebab kena tahan di roadblok polis. Semua perusuh Bersih 2.0 perangai macam berok, otak letak di bontot!!

Tanpa Nama berkata...

berok ni pun ada mulianya..dia tak melampiaskan nafsunya pada sesama jenis! dan tak main jalan belakang!

Tanpa Nama berkata...

aaaaa itu laa teman tapi mesra Anwar, nasib baik tak letak kucing2dia baju kuning....lama tak nampak di BB..merajuk kot

Tanpa Nama berkata...

kah..kah..kah..
Sekali lagi aku nak terkentot...
Dari dulu sampai sekarang Mamat specis Parpukari PETRIOT tu mash tak mau ngaku kalah. Tak habis nak canang nak kiumpul 1 juta la....2 juta la anak2 muda.
Kah..kah..kah...
Bebudak pun dah kata "ada pulus ada makan, ada duit minyak.. baru boleh datang. Kalau dak....lu tumbuk la sorang kari kau tu"
ha..ha..ha...
Patut la.... baru 200m dah lintang pukang cabut. Menang menjerit ja....lepas kena pelengkong sekok2 dgn FRU...hilang terus batang hidung....termasuk lah...si MahaRagu Silat Lancau tu.

kah...kah..kah...
Sekali lagi nak terkentot
pot...pot.,..pottttt

jebat berkata...

Salam takzim Sin'

Anon 12:02,

Itu sebab DIA tak jadi menteri.

Bayangkan kalau dia jadi menteri bawa perarakan HARAM ! APA JADI ??

Pemuda UMNO yang bengong pun tak sedar sedar jua. Dulu bolehlah dia. SAMDOL perdana menteri. La ini Siapa perdana menteri ?

SAM DOL:
(TIGA DOL)


Tunku Abdul Rahman - Bapa kemerdekaan.

Abdul Razak (Tun) - Bapa Pembangunan

Abdullah ( Tun )- Bapa kepada Ambiga dan Bapamertua Ketua PATRIOT BANGANG .

Sin, patut kau buat cerita 3 Abdul II

Abdul yang ketiga paling bangang.

Tanpa Nama berkata...

ekekekeke....

nyot nyot nyot berkata...

Monyet pun sokong bersih rupanya

nyet nyet nyet

monyet ni mesti di sogok 2 tandan pisang awak.

nyet nyet nyet

patut le perangai pendemo pun macam monyet, ikut kata tuan nya

nyet nyet nyet

Tanpa Nama berkata...

Aik! Apasal Menteri Amaran tak tangkap Monyet yang pakai baju kuning?

Tanpa Nama berkata...

hhahahaa..aku suka posting ni..yang tersurat dan tersirat sama makna..huahuahua

Horas! Hulu Langat berkata...

salam, mohon tuan linkkan blog horas! diblog tuan yer..