Isnin, Julai 04, 2011

Nur Alert: Kanak-kanak hilang


Nur Alert melaporkan seorang kanak-kanak, berbadan gempal, berlengan besar dan bermisai bernama Shamsul dipercayai hilang sejak minggu lepas.

Kali terakhir Shamsul ini dilihat adalah bersama dengan kawan-kawannya bermain perang-perang ala revolusi di Mesir. Kanak-kanak ini olok-olok berceramah ajak kawan-kawannya bangun memberontak menentang musuh.


Video mainan kanak-kanak ini telah dimainkan di You Tube. Menurut rakannya, Jono, Shamsul memberitahu dia rasa begitu malu melihat dirinya keluar di pelbagai blog. Ia dipercayai penyebab Shamsul menghilangkan diri.

Dia tidak dapat diketemui dari minggu lepas.

Bapa angkat kanak-kanak ini, Dato Seri Anwar Ibrahim berharap dapat menjumpai kanak-kanak ini untuk sempat di bawa ke majlis pementasan Sabtu hadapan. Kanak-kanak ini akan berlakun sebagai watak panglima yang di beduk FRU.

Ibu angkatnya, Datin Wan Azizah menyuarakan kerisauan kerana kanak-kanak ini mengidap masaalah kencing dalam seluar, tak kira siang atau malam.

Dato Shahrizat Jalil menyeru kepada orang ramai, pihak media dan media alternatif untuk membantu menghebahkan gambar kanak-kanak ini. Pihak Kementeriaan akan terus memantau keadaan.

18 ulasan:

Servant of God berkata...

Ah, brought a smile to my face. Thank you. Very well done.

marilyn berkata...

Kena sorok dek hantu kopek gamaknya si Sam Ketot ni.maklumlah, perangai dia pon lebih kurang mcm hantu jugak.

Tok Ayah berkata...

Saya cabar sam ketot turun d jalanraya pada 9 julai. Walau apa pun keadaan samada hujan panas ribut petir kilat guruh berdentum kami sambut cabaran kamu. Silakan PENGKHIANAT BANGSA!!!!!!!!!!!??

Tanpa Nama berkata...

BerSHIT ni sepatut serah pada ATM untuk menguruskannya.. Polis kita terlalu Lembut dgn Menteri yang Lembut auwww

Tanpa Nama berkata...

Ha.. SUDAH TERANG LAGI BERSULUH..

Jawab Ambiga Jawab.. ni geng kamu dah lafazkan;

Nak jatuhkan Kerajaan BN melalui BERSIH?

PULUN

Tanpa Nama berkata...

Ishkk Anuwar tu perasan kembang kempis hidung fikir dia ni kira Thaksin laa...dithailand tak de kecoh mcm kat sini semua ikut peraturan dan rakyat pilih melalui pilihanraya...

Baby Sam Ketot ni mcmana nak mengecam dia ni? Selain rambut tak tumbuh penuh, adakah dia memakai pampe?

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Aduiiiyaiiii...nasib baik penah tengok raja lawak..kalau tidak mau kencin dalam suar nih...

Sam kemetot tengah carik kawan dia yang merajuk, kerana ramai dah pegi jumpe ngan mohamad ali rustam, jadi dia kene la carik pulak kong kek khuat ke, chipap meh ke, atau budak budak ambikgam ke untok cukopkam korum.

kluangman berkata...

Sam telah tersalah hantar ke sekolah juvana dalam satu operasi cekup di cheras.

Proses menarik keluar semula dari pusat juvana itu memakan masa sebab sam yang ditempatkan di tingkat 35 telah di dapati hilang semasa berada di tingkat 30. Usaha mencarinya masih diteruskan.

Tanpa Nama berkata...

mcm mana agaknya gaya sam ketot ni berlari.

Tanpa Nama berkata...

hehe..apa cerita mak angkatnya tu setelah dimadukan dgn 'warga cina" oleh bapa angkatnya si Sam tu?? Tak kan tak ada sambungan..jeng..jeng.jeng..

Tanpa Nama berkata...

sial punys babi pendek. kalau aku jumpa kau siap ko, aku luku kepala ko.

Tanpa Nama berkata...

Budak ketot ni..., usahkan nak cabar DS Najib atau TS Muhiddin.., lawan debat ngan bini aku pun sah terkencing...!!

Budak ni dah punah..

Tanpa Nama berkata...

Huu..siiin ! Cucu engkau kelak mulut gagap dan kementot, kena badi mulut masin.

Mat Sabo berkata...

Adus Husin... sakit perut baca... mana la kau dapat idea-idea ni.

Tanpa Nama berkata...

alahai lembu cucuk hidung, jenis yang kurang khasiat bitamin sebab tu kureng tinggi

terbantut macam kek yg dah jadi lempeng

tukang check meter parking bdkl berkata...

sam kentot tak menyorok sebenarnya.

kalo kau orang pergi kat petaling street dan tengok betul betul benda yang tergantung kat depan restoran tu, yang tu lah dia - tengah menyamar. memang serupa cuma ada misai aja.

berasiam berkata...

Budak ni dah bersunat ke belum? Nampak gaya macam dah tapi mana tahu kot dia hilang ni pun sebab takut anu kena potong. Tengok mukanya, rasa2 tok mudim kena guna gergaji besi nak memotongnya.

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,
Korang peleceh Sam Kemetot ye! Korang tau tak..by the time papaku berjaya tawan Putrajaya..Sam Kemetot akan dilantik jadi menteri penuh di kementerian permata negara (menteri tadika)..haa..masa tu kalo korang ade anak atau cucu yang nak masuk tadika..jangan harap nak dapat masuk free..sah kene yuran tinggi kaw-kaw punye. Baik ngkorang mi tak mahap cepat-cepat..kang nyesal tak sudah..hu..hu..hu..!