Selasa, April 20, 2010

Ah Eng aaaa ... baby pun ketawa sama lu

Kah.. kah.. kah... Apa?

Lim Guan Eng kata jangan serang peribadi Zaid? Hah? Serangan peribadi tak baik? Kah.. kah.. kah...

Apa? Puak2 Pas pun marahkan UMNO sebab buat fitnah kat Zaid? Kah.. kah... kah...



Apa dia orang ni dah buat tabiat ke? Orang tua-tua kata kalau dah buang tabiat tu maknanya dah tak lama lagi dah nak hidup tu. Biasalah buang tabiat selalu dikaitkan dengan perangai orang yang dah nak masuk kubur. Kah.. kah.. kah...!!



Oik... Guan Eng, puak2 kapir DAP dan puak2 Pas, korang lupakan siapa RAJA FITNAH kat Malaysia ni kalau bukan CIFU korang si Nuar Berhim tu? Bukankah dia kaki tabur fitnah kata Najib bunuh Altantunya. pasal Apco, pasal rasuah, bla.. bla.. bla... Bukan ke puak2 DAP yang tabur fitnah konon amoi China kena ketok ketampi bogel walhal dia minah Melayu. Waaa kakakakaa...


Bukan korang ke yang duk serang peribadi calon BN masa PRK Permatang Pasir dulu? Sampai mamat tu dah bercerai-berai sebab korang duk jaja dia berbini dua. Kah.. kah... kah....


Wah bukan main lagi bila korang duk tabur fitnah kat puak2 UMNO/BN, korang bukan main seronok dok main isu Altantunya, pasal Beng Hock, pasal Apco walhal korang pun tak ada bukti pun. Kalau ada pun tu semua hasil sentuhan "Adobe Photoshop" . Kah... kah... kah...


Sudahlah. Kalau dah syaitan tu syaitan jugak. Tak boleh jadi malaikat punya. Mana ada syaitan nasihatkan manusia jangan buat jahat. Kah kah kah...



Dipetik dari Mesin Taip Buruk

20 ulasan:

baby berkata...

Atok Usin,

dah nama dia pembangkang, apa juga isu pasti dia bangkang sampai terkangkang masuk longkang.

baby.

Tanpa Nama berkata...

LGE,

bukan baby saja ketawa sama lu, Zaid dan Anwar dan Nik aziz pun ketawa sama lu punya statement bodoh.

Apasal lu talak offer Zaid masuk dAP dulu atau Zaid pun tak mau masuk dAP pasal lu dengan lu punya godfather pegang itu parti.

panazzzzzz berkata...

panas... panas....

adik berkata...

Atok

ada lagi cita katun macam ni ke?
best la kelakor dia. 20 kali adik tengok pun boleh lagi.

adik nak bagi 5 bintang kat dia boleh tak?

Dr. RBAONG berkata...

Kah, kah , Kah

Orang dah taubat tak boleh kutuk wo !!


kah, kah kah.......

Dosa dah diampun.......kah, kah, kah, kah

Pok Nik ampunkan, atas sokongan brader Nuar dan ulamak LGE

Kah, kah, kah

Tahun lepas dah dapat haji mabrur.......yg ni aku tak gelak, Sebab antara dia ngan tuhan, hi, hi


Kah, kah , kah


baiknye puak PR ni berkempen, kah, kah, kah

kutuk-kutuk tak main, ape kata kita puji puji je .....kah, kah, kah


Tapi nanti dia orang akan kata Segala Pujian hanya Untuk Allah......nak kempen macam mane ye


Kah, kah, Kah

atuk berkata...

adik

kalau adik nak bagi 500 taik bintang pun boleh. nanti atuk tolong carikan

atuk

Dr Butiq berkata...

Ada kah patut kafir yang makan babi dan minum arak disamakan taraf dia dengan Khalifah Umar.nauzubillah

aku ingat lagi berkata...

Ah Eng aaa

Karpal Singh suruh Anwar bertaubat, lu senyap jugak. apa hal aaaa

cucu mamak kutty berkata...

Ah Eng aaaa...

babi pun ketawakan lu.

drrita sandakan berkata...

tu lah hukan karma...

apa yang u buat dulu..akan terkena balik

cucuk ulama terompah berkata...

Wooi yo! Itu hali ha Lim Guna Eng cakap pasal Islam, tup-tup dapat title khalifa Umar. Sekarang Zaid kaki brandy pulak sama taraf Saidina Umar !

Ini macam ajaran parti ajaran setan.

Tanpa Nama berkata...

Siapa yang nak tahu perangai pembesar Umno yang mana kaki minum, yang mana kaki judi,yang mana kaki betina.
sila jenguk ke blog Sakmongkol Ak47 posting "H.Selangor-Kempen orang Umno".Tuan punya blog orang umno.

Bakaq beca Biol meracau & menyalak berkata...

GEMPAR! GEMPAR!

berita terbaru dikhabarkan oleh Tukar Tiup Motor:-

Zaid pemakan babi..

Tapi PAS & Nik *ajis dah terima taubatnya..

heee..hee..

Maka PAS dihalalkan meminum todi..syaratya di approve oleh HJ Hadi (jika pergi mekah lepas bertodi)

Melayu Pasir Gudang berkata...

sin,
tak boleh ketawa banyak-banyak sahabat syaitan.

LGE dah taubat,sebab dah kena batang idug dia,cina melaka pun dah tak terima dia tapi anak bapak punya pasal dapat idup di penang pulak.

Penyelia Directory Politik berkata...

kan dah keluar fatwa baru,
buat dosa semalam. hari dah tobat. besok tak leh ungkit lagi sebab yang tu sema cerita lama. tu sema tak jadi sebab tak dipilih jadi WAKIL KEPADA RAKYAT.

Tanpa Nama berkata...

Baguslah kalau dah bertaubat. Tapi tak semestinya beliau dah bersih Dari segi moral. Apakah dengan hanya mengerjakan Haji maka segala dosa diampuni Allah. Apa pula Hukumnya selepas itu minum balik.
Isunya disini adalah perkara yang jelas diharam keras oleh agama pun dibuatnya. Nanti dah jadi pemimpin. Lagi banyak benda haram Dan terlarang dibuat sebab dah tak takut peda Hukum Allah. Kita tunggulah 23/04 nanti bila Wali Selipar keluarkan Fatwa baru.

nun manjung berkata...

PKR PAS DAP mudah lupa kah kah kah...

Tolong lah............... berkata...

Tuan Hussin

Saya bukan dari mana-mana parti di Malaysia tapi saya cukup sedih dengan politik di Malaysia khususnya politik orang Melayu yang banyak mendedah dan mengaibkan orang melayu dan juga islam dan sehingga kini saya nampak orang bukan islam memberi ulasan tahap moral kita orang melayu yang teramat rendah sekali terutama dalam pegangan agama islam.

Saya juga melihat politik kaum lain jauh lebih baik dari kita sebagai contoh MCA tidak mendedahkan skandal sex pemimpinya dalam berkempen dan ini jelas mengambarkan politik mereka lebih matang dan penuh berdisiplin.

Jadi saya harap Tuan Hussin yang mulia tolonglah spam mana-mana komen yang berunsur fitnah dan sebagainya bagi mengelakkan budaya ini subur dalam masyarakat melayu dan saya percaya jika situasi ini tidak dicegah nescaya bangsa kita dimasa hadapan tidak mempunyai nilai pada pandangan bangsa lain dan Tuan Hussin sebagai bloger perlu lebih peka dan bertanggungjawab menjaga bangsa dan agama kita.Wasalam

Tanpa Nama berkata...

Bertaubat ikut musim, itu bukan bertaubat. Itu TAUBAT POLITIK.

Tanpa Nama berkata...

Mendedahkan perangai buruk orang politik yang berhajat untuk jadi pemimpin adalah wajib. Jika ini tidak dilakukan rakyat akan dihanyutkan oleh pemimpin yang buruk ini kearah gejala yang akan membawa kita ke neraka jahanam !!

Jangan pilih pemimpin yang buruk tingkah lakunya kerana ianya berkemungkinan akan membuat dasar-dasar yang tidak bermoral dan boleh membawa kita jadi MUNAFIK !!!