Selasa, April 20, 2010

Taubat atau Tau Buat?


Kalau baru balik Mekah sebagai alasan, hai ... Abu Lahab manusia paling alim dalam dunia.

Kalau taubat dah berhenti muda2 dulu, hai ... ceritalah bila dan takyah nak tibai orang lain. Kenapa taubat masa kempen? Adakah orang rapat yang perakukan?



Kalau dah taubat, hai ... apa pula cerita dengan kuda lumba.


Tapi kalau betul nak taubat, hai ... apa pendirian tentang IFC, kemurtadan Lina Joy, dan kebebesan berugama sekarang?

Nak faham, hai hai hai ... buka ayat Al Maidah 90 sini.


* Tajuk ditiru dari sini

40 ulasan:

Cucu Tok Selampit berkata...

Tau buat. Tau buat. Cakap banyak tak mau. Mai kita pergi ramai-ramai, tengok rumah dia dekat Tropicana. Ada lagi tak bar dalam rumah. Tau buat ... Tau buat.

Tanpa Nama berkata...

Sin, PM pertama kita Almarhum Tengku Ab Rahman mantan pemimpin besar BN pun menpunyai ciri-ciri yg sama dgn Dt Zaid. Suka kuda dan minum?.Tun Ghafar pun juga pernah aku saksikan minum semasa aku makan malam bersamanya dalam satu majlis.Ada BN kisah?..

Penyokong BN

Tanpa Nama berkata...

Macam la Najib tu bagus sangat. Kaki zionis Israel mcm lampoyang jugak!

Tanpa Nama berkata...

Ahli parlimen Pasir salak sampai sekarang kuat minum tau... apahal awak tak bising lak? Sebab dia orang BN ke?

Tanpa Nama berkata...

CTS,
bila nak pi? aku nak mai skali..mana tau dpt minum free

James

Pandang Melihat berkata...

isunya character zaid patut diketahui pengundi hulu selangor. jika sudah diberitahu dan masih nak dia, apa boleh buat?

hak hulu selangor mahu wakil rakyat islam yang kaki kuda dan minum arak.

tapi macam mana pula kes mendekatiu murtad dan syirik???? ini bukan isu BN atau PAS atau PKR.

Rafie berkata...

Kah22222 kesian penyokong PR dah mula panas dan dah mula tusuk lobang sana sini la pulak.bahasa mudah dia org ni org lain liwat boleh aku liwat tak boleh. apa pun tu semua konspirasi je. tapi kau org kena sedar yg selama ni dakwa pemimpin korang je yg bersih suci layak jadi pemimpin semua pemimpin bn tak betul dan berdosa rupanya PR ni hanyalah indah khabar dari rupa. kpd pengundi HS ingat ye PR ni hanya indah khabar dari rupa je

Tanpa Nama berkata...

CTS,

Macam nih pembantu rumah dan dereber dia tak lama lagi juga boleh jadi multi millionaire ler.

Kalau RM100m rasa tergoda tak? OK, start bidding..

PERWIRA

Tanpa Nama berkata...

Kenapa kau ni bengap Sin...bodoh sangat ke ? Sejak semalam ...Seluruh Malaysia dah tau, itu gambar super impose. Umno tak dak modal lagi ke...apa gunanya APCO ?

Tanpa Nama berkata...

superimpose tidak bermakna zaid tidak kaki botol ... muahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,
Sekarang ini dah bermula kempen korek mengorek hal-hal peribadi ya. Apa kata kita cari nama 5 orang pemimpin melayu bertaraf VVIP dari BN dan 5 lagi dari PR yang memiliki perangai berikut:-
1. kaki botol
2. kaki judi
3. kaki betina
4. kaki bomoh
5. kaki rasuah (tersabit)
6. kaki berbini artis

Kita tengok yang mana lebih ramai !
Korek..korek..jangan tak korek

Rascal

aswancc berkata...

.
Ahli UMNO merasa kecewa dan sedih sekali,
kerana UMNO gagal mewakili Barisan Nasional.....
Oleh itu agaknya siapa yang akan menang besar di HULU SELANGOR ?
[1] http://www.facebook.com/album.php?aid=20589&id=1788786723
[2] http://sites.google.com/site/n25kajang/1
.

aswancc berkata...

.
Ahli UMNO merasa kecewa dan sedih sekali,
kerana UMNO gagal mewakili Barisan Nasional.....
Oleh itu agaknya siapa yang akan menang besar di HULU SELANGOR ?
[1] http://www.facebook.com/album.php?aid=20589&id=1788786723
[2] http://sites.google.com/site/n25kajang/1
.

Tanpa Nama berkata...

Gempaq!!

Video mesyuarat Pembangkang berebut kuasa

Lihat video di sini:

http://fadzilmahfodh.blogspot.com/2009/04/most-of-us-take-for-granted-that-when.html

Tanpa Nama berkata...

Antara orang Islam berdosa dengan kapir, aku pilih org Islam. Dah takda pilihan lain. Atleast taklah bertambah kuil guna duit cukai aku.

yiemega berkata...

Tapi MSO Kata gambar tu gambar super impose......gambar yang zaid pegang botol arak......

Cuba anta baca kat sini:
http://msomelayu.blogspot.com/2010/04/anak-mata-dalam-mata.html

Tanpa Nama berkata...

Gempaq!!

Video mesyuarat Pembangkang berebut kuasa

Lihat video di sini:


http://fadzilmahfodh.blogspot.com/2009/04/
most-of-us-take-for-granted-that-when.html

Tanpa Nama berkata...

Walaupon gambar tu superimpose.. tapi at last zaid mengaku juga..

Apasal orang Kota Bharu dibawah kepimpinan Ulama' serta MPKB-BRI menolak zaid?

usin kuda

UMNO Parti Yahudi berkata...

אין דבר. UMNO היא המפלגה הטובה ביותר על פני כדור הארץ. למה אף אחד ספק זה?

Yes man! UMNO sungguh hebat!! Terjemahan untuk bangsa kelas dua 1Israel dan 1Malaysia (dan datuk moyang Husin Lempoyang):

لا تهتم. المنظمة الوطنية الماليزية المتحدة هو افضل حزب على الأرض. لماذا ينبغي أن يشك أحد هذا؟

Abah Usin berkata...

At Last kepala habah kau !
Video Malaysiakini bertarikh 18/4/2010
http://www.youtube.com/user/malaysiakini#p/u/5/9fe1Pkd70Ak

Gambar edit by ApcoUmno 20/4/2010

Kepala habah ko.

jackie daniels berkata...

rascal
tapi yang champion tetap kaki bontot!

r u ok?

Tanpa Nama berkata...

bila dah kena bola tanggung, menggelupuq hang nak defence.....
ha hu hi

sebetui nya boss pkr hang yang bodoh pilih calun.

yang dikejar tak dapat, yang di kendung keciciran.....

pengundi Hulu Selangor berkata...

fuyo

memang hebat lah anak melayu sorang ni. memang dia tau buat lah.

axel berkata...

pengakuan yang dia sendiri lakukan mengatakan dia memang peminum arak dulu, sudah membuktikan keperibadiannya.

cuma kejujuran itu akan memakan diri atau tidak, terserah kepada pengundi-pengundi Hulu Selangor.

samada dia berkata jujur yang dia tidak meminum arak lagi, itu terserah pada pengundi-pengundi untuk mempercayainya.

Tanpa Nama berkata...

Habis tu yang si kamal tu kaki botol ade korang kesah..

Dah la keling.. cih baik aku undi Zaid..

Hidup Zaid.. Hidup Melayu

#Bapak Mertua Tiri Kau

peminum tegar berkata...

gambar tu memang sumper impose, zaid tak minum jack daniel, dia minum chivas regal, tak caya tengok kat belakang kereta dia...

semboyang husin berkata...

Tuan Hussin Semboyang,

Sekarang nie kecoh pasal calon pkr kaki botol. Tau tak penyokong umno zaid tu dilahirkan oleh umno dan ini mengambarkan orang umno nie kaki botol.

Jangan la buka pekong didada khususnya kita orang melayu dan juga mungkin Islam

pengundi Hulu Selangor berkata...

best giler dapat tibai bola tanggung.

Dah tau Zaid macam tu apasal amek dia masuk pkr. lepas letak dia jadi calun

yang nak menanggung biawak hidup ni kat HS ialah penyokong PKR/PAS yang bersusah payah. DAP bagi arahan saja.

boss hang tak amek kira ni semua ke

kluangman berkata...

Banyak yang bercakap Zaid kaki botol adalah dari cerita atas cerita..kemudian masing2 tambah.

Menghebahkan aib seorang Muslim tu bagaimana pula statusnya...

Memadailah seru supaya dia insaf dan ucapkanlah syukur kalau dia mengaku sudah minta maaf.

Tak mau undi Zaid pun tak mengapa, kalau dia kalah, dia tak miskin pun.

Tanpa Nama berkata...

Anwar ni bodoh ke bangang?
Banyak-banyak calon, pilih satu yang kena defend.
Pilih-lah melayu yang betul melayu, bukan yang jenis kena tulis buku "Aku Melayu Juga".
Anwar ni Bodoh ke Bangang?!

Toing!

Tanpa Nama berkata...

Anwar jual minyak kat HS dah tak laku
yang datang berapa kerat saja.

lepas tu dia pi lari ke sibu pulak..
kan itu calon dAP, lepas ada lagi sebulan nak PRK kat sana.

macam macam la kao Anwar.

Nyah E Wong keluar H Sngor berkata...

dari pilih islam fasiq dan munafiq hingga menentang agamanya sendiri ... baik aku undi kafir harbi yang sedia kerjasama dan tidak hormati dan terima amalan agama ku.

Sayangi Selangor, Undi BN

Tanpa Nama berkata...

Kluangman

Sudahlah kau

Jangan nak buat tok alim macam PAS. Semalam main, tak mandi wajib lagi.

Tanpa Nama berkata...

PKR

PARTI KIAN REBAH !!

Parti dah banyak "kentutkan" orang Melayu. Parti TONG KOSONG!! Parti liberal yang boleh buat orang Melayu jadi munafik. Yang halal haram semuanya dicampur adukkan hinggan umat Melayu boleh terjebak masuk kedalam neraka jahanam.

Melayu jangan jadi bodoh sombong. Melayu jangan buta hati. Jangan pilih PKR. Itulah sebaik-baiknya.

Pilih PKR banyak memudharatkan kepada bangsa Melayu. Pemimpinnya "kacau bilau" dan tak ada pendirian dan dasar yang kukuh.Terombang ambeng macam orang mabuk. MABUK KUASA !!

Fikir-fikirkanlah supaya bangsa Melayu tidak tertipu. Malang sekali maruah orang Melayu kalau kena tipu "bulat-bulat" dengan pemimpin "Char Kueh Tiau" !!

Mari kita bersama-sama dengan UMNO. Kita bina semula UMNO dah perkukuhkan UMNO untuk bertahan 100tahun lagi. Melayu BOLEH UMNO pun BOLEH!!

Kuatkan barisan kita semula. Insya'allah dengan izin Allah kita akan terus maju jaya bersama UMNO.

PKR parti dah hanyut dengan omong-omong kosongnya. Dah tak ada modal lagi. Parti PKR macam parti jual ubat yang dah lupus tarikhnya dibelakang Masjid India.

Bakaq beca Biol meracau & menyalak berkata...

GEMPAR! GEMPAR!

berita terbaru dikhabarkan oleh Tukar Tiup Motor:-

Zaid pemakan babi..

Tapi PAS & Nik *ajis dah terima taubatnya..

heee..hee..

Maka PAS dihalalkan meminum todi..syaratya di approve oleh HJ Hadi (jika pergi mekah lepas bertodi)

Tanpa Nama berkata...

si kamal tu india, apa ada kisah....... bangang betui.!!!!

Tanpa Nama berkata...

sedap nama kamal tu tapi tetap kulup

Tanpa Nama berkata...

Kenapa bodoh sangat dan sempit sangat otak orang Melayu. Yang sokong PKR tu OTAK UDANG!! Tak tahu menilai dan berfikir dengan WARAS!!!

PKR tu parti LIWAT MELIWAT !!Nak sokong parti yang MUNAFIK!! Parti Munafik lebeh merbahaya dari parti KAPIR!!

Intan berkata...

menyebarkan aib muslim tue hanya berdosa kalau yang mempunyai aib tue calon pilihan hangpa..kalau kat orang lain,bukan aja digalakkan menyebarkan aib malah dibolehkan menyebarkan fitnah..baling batu kat puak lagi satu lagi la bagus..lepas baling batu,pakat ramai2 sembunyi dalam masjid..buat solat taubat....

Tanpa Nama berkata...

Mendedahkan perangai buruk orang politik yang berhajat untuk jadi pemimpin adalah wajib. Jika ini tidak dilakukan rakyat akan dihanyutkan oleh pemimpin yang buruk ini kearah gejala yang akan membawa kita ke neraka jahanam !!

Jangan pilih pemimpin yang buruk tingkah lakunya kerana ianya berkemungkinan akan membuat dasar-dasar yang tidak bermoral dan boleh membawa kita jadi MUNAFIK !!!