Jumaat, April 23, 2010

Ulu Yam sulah lali

"Latuk lu manyak kuat minum...semua paper alak cakap....sikalang lu tak boleh minum lagi arrr...Lain kali mali sini boleh minum sama saya (sambil menunjuk kearah botol Tiger Beer diatas meja)".


我是耶稣基督至微仆人林牧师,向你生.
(kita olang cina baru tahu ni zaid,tak lak guna punya org,cakap besar saja)

赐给世人,叫一切信他的,
(undi BARISAN lagi selamat)

不至灭(约三
(25hb April 22010)

Jit Poh Sew Sin Daily News.

22 ulasan:

Syeikh Alsini berkata...

巫统与犹太人的关系是众所周知的。为什么是胡辛Lempoyang回避这个问题?更鲜为人知的是米尔占马哈迪对在菲律宾最大的酿酒厂董事。请不要偏离这个问题。

- 在中国谢赫

Tanpa Nama berkata...

Peneroka-peneroka Felda patut bersyukur banyak-banyak kerana dapat pembelaan dari kerajaan BN. Anak-anak peneroka pun patut bersyukur kerana keluarga mereka dapat keluar dari kemiskinan.

Dipilih menjadi peneroka Felda dan mendapat tanah memang sungguh bertuah. Sekarang ramai yang nak jadi peneroka kerana harga tanah pun dah naik melambong tinggi. Harga hasil pun naik tinggi.

SAYA SEBAGAI ANAK PENEROKA TELAH MENDAPAT MANFAATNYA DAN KEPADA ANAK PENEROKA GENERASI BARU JANGANLAH KITA GIGIT JARI KEPADA KERAJAAN BN DAN SOMBONG DAN TAK SEDAR DIRI.

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Hang tulong terjemah sat apa yang Syeikh Alsini tu tulis yang aku paham lempoyang saja.
Tu la hang pi masuk tulisan cina buat pa kan dah ada komen dalam tulisan cina...

Hang ambik semangat 1Malaysia kut...
Hang dah ada nama 3in1 ka belum...
Calun mic H.S dah ada nama 3in1
Hang bila lagi........

Dr Butiq berkata...

Sin Tulisan Hindu tak dak ka

Dr Butiq berkata...

Sin Tulisan Hindu tak dak ka

Tanpa Nama berkata...

Betui tu...tulisan hindu mau ada sama
Baru hang boleh join 1Malaysia Najib...

nuar berahim berkata...

Alsini
Saya boleh cakap perancic. Pu*i**k, $#@&&***(((BBfdg**)__++ Alsini.

Tanpa Nama berkata...

Percayalah kalau Zaid menang di Hulu Selangor semua gerai dan warong boleh jual Tiger Beer. Orang Hulu Selangor akan menjadi liberal. Lepas potong getah dan sabit kelapa sawah semua boleh mabuk minum Tiger Beer di warong-warong.

Tom Hagen berkata...

Tanpa Nama, kasi tlg translate:

Maksud Juak Aljuburi Biljibiru:

Hubungan antara PM dengan Yahudi adalah nyata. Kenapa Husin Lempoyang mengelak dari masalah ini? Lebih daripada itu, Mirzan Mahathir berada di dalam Lembaga Pengarah bagi Kilang arak terbesar di Filipina. Tolong jgn mengelak daripada masalah ini.

- Sheikh in China

Tanpa Nama berkata...

Dia kalau juak aljuburi ni mmg tak faham apa orang dah kasi terang. Dia terus nak makan najis anwar ibrahim tu. Penat jer cakap. Bodoh punya keturunan

Tanpa Nama berkata...

Syeikh Aisini boleh pergi pangsai !!

Tanpa Nama berkata...

Kebetulan..kebetulan...
Masa kempen piliharaya Permatang Pauh dulu dua exco PKR Perak dituduh rasuah. Hari ini semasa pilihanraya Hulu Selangor, dua bekas exco jadi Bebas itu dah disabit tidak bersalah.
Kebetulan..kebetulan..
Itulah, buat apa jadi pembangkang, hidup sentiasa susah.

Rascal

Tanpa Nama berkata...

Melayu jangan taksub dengan PKR.

PKR tak ada benda. TONG KOSONG. Apa depa cakap semuanya temberang besar. Mereka tak ada wawasan untuk menolong orang Melayu seperti UMNO. UMNO dah jauh berbakti selama 50 tahun. Janganlah kata UMNO tak berbakti. Jangan berbohong akhirnya nanti apa yang dikejar tak dapat yang dikendong tercecir.

AntiKJ berkata...

Salam Bro,

Jangan bagi kemenangan pada Pakatan Rogol lagi.

Nanti habis harta negeri dirogol oleh DAP KKK komunis.

sejarah hitam sekor beruk klik sini

penoreh getah sekrap berkata...

DS Najib bukan bolih lihat warga felda dalam kesusahan kerana bapa nya dulu kuat dengan felda sekarang Najib sambung pula mewarisi jenarasi felda kepada warga felda D/Hulu selangor kenang jasa Allayaram Tun abd Razak sekarang anak nya pula jangan lupa undi BN bagi undi anda kat BN anda selamat keluarga senang banyak lagi bantuan akan sampai itu janji PM yg kita sayangi.

Tanpa Nama berkata...

hebat..dua katak kat perak tu cuma tunjuk sijil BN aje dah lepas...sprm macam sial...cakap berdegar2 masa nak ambil kes...eyahla masa tu sijil pkr...rascal

Tanpa Nama berkata...

Wali Selipar kata PAS tak rasis. Betul tak rasis kaum tapi rasis agama Ada la. Datuk Anuar Tan tu Cina tapi beragama Isle. Kalau tak jangan harap jadi EXCO. Jangan ingat kita bodoh la. Bodoh betul orang nyanyuk ini.
Pembangunan dikatakan hanya laungan kosong UMNO, dikatakan negara China komunis pun mampu membangunkan. Memang betul tapi masalahnya apa yang dibangunkan selama 20 tahun di Kelantan. Yilek kosong dapat. Hanya hutan-hutan digondolkan Dan diberikan kepada golongan Ah Long cuci duit. Mana perginya aktivis alam sekitar. Semua dah jadi buta. MNS masih tidur ke tak caya pergi ke daerah Gua Musang dah la. Hancus

cedikcenun berkata...

Salam sin, aku paling pelik larr, siberuk hitam KJ tu Najib tendang terus dari turun ke hulu selangor, aku sokong 100% tapi apasal orang dia azeez mamak tu (menang ketua bahagian/mt cara rasuah) yang ditolak secara total oleh pengundi Baling diberi peluang sama. Aku sokong Umno/BN Najib Mukhriz dan tuan Husin Lempoyang 100% tapi tidak kepada Azeez Rahim.

Tanpa Nama berkata...

kepada husin bangang dan pengikut2 nya....

maksud dlm paper tu.....

"Aku adalah hamba Yesus Kristus kepada paderi mikro-hutan, untuk kesihatan anda.

Diberikan kepada dunia, supaya setiap orang yang percaya kepada-Nya harus

Tidak untuk menghancurkan (sekitar 3"

husin mungkin tau dia tipu...tapi mangkuk2 yg komen tak tau apa2 tu....
kesian...kekeke

Tanpa Nama berkata...

Syeikh Alsini berkata...

巫统与犹太人的关系是众所周知的。为什么是胡辛Lempoyang回避这个问题?更鲜为人知的是米尔占马哈迪对在菲律宾最大的酿酒厂董事。请不要偏离这个问题。

- 在中国谢赫

8:55 AM


Translate...

UMNO and the Jews are well known. Why Husin Lempoyang avoid this problem? More well known is Mirzan Mahathir on the largest brewery in the Philippines director. Please do not deviate from this problem.

- Sheikh in China

TOOLBOX berkata...

Sin

Kalau translate apa yang kau pastekan tulisan cina tu jadi camni:

"I am a servant of Jesus Christ to the micro-forest pastor, to your health.


Given to the world, that whosoever believeth in him should


Not to destroy"

Biar betul sin

Kau check kat sini: http://translate.google.com (option chinese to english)

Tanpa Nama berkata...

Kau dah murtad ke Sin ???????
apsal tulis camni ?

Aku adalah hamba Yesus Kristus kepada paderi mikro-hutan, untuk kesihatan anda.

............Baik kau bertaubat Sin.