Khamis, April 08, 2010

Lompat Bung ... Lompat


Bung dan Zizie hadhir ke Anugerah Berita Harian. Cewah cewah Bung ... macam pengantin baru.

Ini yang ana teringat cerita Kluangman...

Di awal pagi yang indah. Kriiiinnggggggg...bunyi hp nokia lama..

Anwar: Hello Bung, ini Anwar..

Bung: Oh Bro..saya pun baru mau telefon bro..tapi bro telefon sudah..

Anwar: Jadi ke lompat..

Bung: Sudah tentu, ini perkabaran yang mau saya katakan..

Anwar: Bagus bagus bagus..bila mau buat press statement

Bung: Dalam masa terdekat, saya juga akan bawa seseorang sebagai saksi dan penyokong...

Anwar: Iye....separuh suspen..siapa lagi yang akan sertai kita..

Bung: Ahli Parlimen Sri Gading..Mat Ajis

Anwar: (Terkejut Beruk) Hebat tu...tahniah tahniah...di luar jangkaan kita mendapat sambutan, Johor kita akan tawan....

Bung: Saya harap bro sudi datang...

Anwar: Ohhh..sudah pasti, Azizah dan Nurul akan ikut serta, itu hari istimewa, kita patut raikan bersama..

Bung: Kad Jemputan mungkin on the way..

Anwar: No Problem..tanpa kad pun saya akan datang

Bung: Tapi ini majlis privacy, jangan kasi tau semua orang...bila dah sah baru saya umumkan

Anwar: Tapi...kawan kawan kita Lim Kit Siang, Karpal takkan tak boleh kita bagitau...

Bung: Boleh tu boleh ...hendak ke mereka datang ke masjid...

Anwar: Kenapa buat di masjid...

Bung: Benda baik bro, nak dirikan masjid..itu kehendak Zizie...


Anwar: *^%$#@#((*^%%##@@#$$$ (pengsan kot)

42 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa la kau sin pagi-pagi dah buat dosa kering. Tapi orit jugak.....

Sin, Aku tengok gambar Bung dengan bini dia tu aku pun rasa nak berbini jugak tapi..... bini aku siang-siang dah warning nak kerat telinga Adusssss......

Hitam manis berkata...

Aku pun lebeh kurang Bung juga tapi Bung dapat lagi baik dari aku aku punya tak lah segebu bini Bung gelap sikit tapi kira ok lah bolih bawa ketengah ketepi tak lah macam kawan kita tu nak bawaketepi pun tal leh faham faham je la.

azlan berkata...

Apek,
jaga-jaga depan ada longkang

Ronn berkata...

hehehe... dapat kat aku pun sama.. sumpah! hembuih telinga pun aku tak lepaih punya.

mat nisfu berkata...

Kah kah kah, sompek juga kau pekenakan Anwar ye.

Bang Nuar ,Bang Nuar. Ada hati nak tawan Johor.

Tanpa Nama berkata...

iya la bagusla, salah satu contoh yg pemimpin umno bagi pada rakyat, bini tak payah tutup aurat, dedahkan selagi boleh.
Macam mana melayu Islam nak percaya umno pejuang Islam.
Lantak kau la bung.

Sang Guna berkata...

iya la bagusla, salah satu contoh yg pemimpin umno bagi pada rakyat, bini tak payah tutup aurat, dedahkan selagi boleh.
Macam mana melayu Islam nak percaya umno pejuang Islam.
Lantak kau la bung.

mempelung berkata...

aku nak jual buku senaman harimau kat bung boleh tak...

Tanpa Nama berkata...

ape yg nk dheran kan umno kan pakai penasihat YAHUDIIIIIII LAKNATULAH..IDUP UMNO IDUP ISRAEL.....HAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

UMNO APCO UMNO YAHUDIIIII

bRAVEhEART berkata...

Kehkehkeh, Sin, Bang Nuar ni pun nak tawan pahang juga Skrg.DS Adnan dah goyang kepala.

aku cucu mamak kutty berkata...

kah kah kah ...bloger2 umno cilaka ni klu mampos nanti ....kah kah kah ...terpekik2 terlolong mintak maaf kat anwar ....sebab habis tubuh badan si lahanat2 bloger2 umno sial ni hancur lebur di bakar oleh api neraka jahanam,,,....masa hidup asyik buat fitnah dan menganyianya dsai.....mampos le bloger2 jahanam.....tu si husin lempoyayang laknatullah.....hah hah hah braveheart tu pun pi mampos le kau sama dgn husin lempoyang tu....kah kah kah....

John berkata...

Bantu kami berkembang: Blog tuan/puan ini telah kami link di website kami (Bahagian Blogroll), harap tuan/puan dapat pertimbangkan dengan meletakan link kami pula di blog tuan/puan, mungkin membantu meningkatkan bilangan pembaca kedua pihak....Terima kasih

http://mybloghub.my/

Tanpa Nama berkata...

Hehe

Kat Hollywood glamour hero movie kawin dengan heroine movie...

Trend kat Malaysia, dalam DEWAN, macam segala sandiwara dapat semua tonton. Ini ler hero2 kat sini.

hehe

Bota

Tanpa Nama berkata...

Usin

jaga jaga....anjing gila cmk dah datang balik.....baik lari sebelum dia gigit. nanti dapat penyakit gila serupa boss dia daa

Tanpa Nama berkata...

Salam Bung,
aku punya kemut sampai tak terlompat. So jangan Alden sangat dengan bini muda kau. Pakwe aku kalau kena teran ha kau tau sampai terkentut maklumlah lubang kunyit takde air tapi kena sapu sikit KY Jelly.

Tanpa Nama berkata...

bung,zizi sudah sampai ke KENAbatangAN ke lum



atukkayogilojando

Tanpa Nama berkata...

anjing gila dah terlepas lagi.........sin!

Tanpa Nama berkata...

apa tidaknya......menyalak tak tentu pasal......

anak ghaje benua keling berkata...

anjing yg menyalak tu sama spesis dgn mak bapak kau org le....kau org pun sama spesis dgn anjing tu....cmk tu pengomen yg berani menyatakan kebenaran...bukan mcm kau org manusia2 banggang....sampai kau mampos kepala hotak kau org tu bebal nak mampos

Tanpa Nama berkata...

Macamana nak bela nasib raayat kalau ADUN ke menteri ke sibuk dgn wife no.2 ke 3 ke........
PM mesti kasi directive nak ambik bini lagi mesti ada bukti boleh buat kerja untuk raayat kalau tak resign.
Konon sunnah nabi, tapi amalan nabi boleh buat tak.
Org jantan, org jantan hmmmmmm

Dr Butiq berkata...

Org Pas lagi teruk budak tak cukup umur pun nak buat bini no 2.

kenaBATANGan ha ha ha betul2 hero

Dr Butiq berkata...

Org Pas lagi teruk budak tak cukup umur pun nak buat bini no 2.

kenaBATANGan ha ha ha betul2 hero

Tanpa Nama berkata...

He's so ugly and so is she

nun manjung berkata...

Dah ada dua ekoq anjing gila. Jaga baik baik nanti kalau dah mula menyalak tak henti henti punya. betul tak cmk...uhuhuhuhu...

spca berkata...

anjing gila kalau di bagi tulang babi senyap la dia....

DR NOVANDRI HASAN BASRI berkata...

Lawak tapi pedas... :-)

Tanpa Nama berkata...

lumpat bung lumpat........
Anjing B.A.B.I sudah datang.

Tanpa Nama dan Tempat berkata...

Nak lompat katne? Antara kaki Zizi ke? Bung, baik-baik ye. Kalau nak lompat pon, Bung dah tua dah. Ana takut Bung nanti cedera parah main lompat-lompat camni. Atau pon terus mampus. Atau pon si Zizi yang cedera parah. Jangan marah ye Bung: Bung ni bukan kurus, nampak cam gemok skit. Kalau Bung tak lompat pon, cian si Zizi: berat tu!!

Tanpa Nama berkata...

Macam sembilu kepada yang terkena.Saya doakan semoga Allah beri taufik dan hidayah kepada Bro Anwar untuk insaf dan kembali ke pangkal jalan.

Anwar harus faham dan insaf bahawa sekiranya bukan kehendak Allah Anwar menjadi PM buatlah apa jua sekalipun, dia tidak akan jadi PM. Ambil iktibar apa yang berlaku pada Tengku Razaleigh. Macam-macam usaha yang telah dilakukannya namun hasrat tidak tercapai juga.

Rasanya Anwar pun akan mengikut jejak TR juga.

Umur tambah meningkat. Tenaga semakin kurang. Ingatan berkurangan.

Jangan sampai satu hari nanti bila berucap akan berkata "Tuan Pengerusi Majlis, YAB PM Malaysia iaitu saya sendiri...."

Tanpa Nama berkata...

Pedih rasanya hati tidak terkira,
Mengenang nasib yang malang,
Sangkakan ku dapat jawatan yang di suka,
Rupanya ia terbang melayang.

Tanpa Nama berkata...

orang pas anak dara orang bawak lari..bapak mertua datang nak bawak balik anak, terus dia cabut lari..ngan bapak mertua takde respek..
org pas ngan bini bila tak dapat seks dia dera..org pas bini dah lawa2(tapi muallaf) bila dah puas dia tinggalkan.
org pas dengan budak 11thn pun nak buat bini..
itulah pas....pejuang islam..kononnya..ptuiihhh!!!anjing la semua penyokong2 pas..

Tanpa Nama berkata...

hehe2, husin ko dapat dosa kering mengutuk bung...pehh bung untung ko dapat nasi lemak bukan 2ringgit tapi nasi lemak 5ringgit

AntiKJ berkata...

Salam Bro,

Lawak! Lawak bro.

Itu al juburi sudah meroyan macam itu beruk itam.

Dua-dua keturunan gila bayang.

Akhirnya terus jadi macam orang gila di tepi jalan.

sejarah hitam sekor beruk klik sini

Ipin berkata...

Bung dalan Dewan mengaum macam rimau dapat bini muda lagi kuat mengaum makan sup KenaBatangan Rimau

Tanpa Nama berkata...

ada minum Tricajus ka Bung..Super Gel ka?..tapi xpe..zizie dahde gel sendiri..tapi yang saiful punya gel mesti kuning2 siap ada kuah kacang lagi time terkena dgn anwar...hahahaha

Tanpa Nama berkata...

ada minum Tricajus ka Bung..Super Gel ka?..tapi xpe..zizie dahde gel sendiri..tapi yang saiful punya gel mesti kuning2 siap ada kuah kacang lagi time terkena dgn anwar...hahahaha

mat saga berkata...

Bung.... Bung....
memang tuah badan la Bung...

nie la yang dikatakan "Bulan Jatuh Ke Riba"....

terang benderang Bung.....

tak boleh den nak bayangkan....

hihihihihi

Tanpa Nama berkata...

Hmm...wondering what bung's wife (old) and childrens thinking when they look at this picture

pity them...

Grandpa Joe berkata...

bung,
aku rasa engkau memang lelaki hebat! jeles aku dibuatnya. mat ajis lagi gila babi tengok engkau dengan zizie. aku pun geram juga tengok zizie. tapi apa boleh buat sebab tak kaya macam engkau.
A MAN IS A MAN.
selamat pengantin baru bung!

Tanpa Nama berkata...

orang politik kuat nafsu. Cakap saja berdegar-degar kat dewan, bila dengan bini lebih-lebih yang muda,kekayaan untuk bini saje bukan pun untuk rakyat.Laungan, perjuangan,matlamat alaa.. sekadar lepaskan gatal anak tekak nak cakapp..

Tanpa Nama berkata...

orang yang kawin banyak ni terutama org politik, memang kita tahu ke mana visinya, tengoklah dah banyak yg terjadi..