Isnin, April 12, 2010

Tak takut pun


Apa yang Parpukari marah ni [Baca sini]?

Bunyi macam menakutkan bila Menteri Dalam Negeri beri amaran. Dari amaran, sudah menjadi amaran keras. Langsung menjadi amaran terlalu keras.

Eh ... ini bukan jadi orang bertambah takut dan berhati-hati tapi bertambah stim.

Auw ... nak jumpa blogger pun takut-takut dan elak-elak sampai kensel 6 kali.

19 ulasan:

kluangman berkata...

Ala you ni, i bukan tak mau ambil tindakan..i tengah study le ni..you rasa i tak ok ke..ala you ni, jangan le cakap cam tu kat i...sampai ati youu tau, PM cakap i ok pun..i ok pe..

Tapi i janji k, kalau ada yang berani lagi, i karate them k...haaa cam ni k... (sambil menunjukkan tangan bersilang macam ultraman)

Tanpa Nama berkata...

Usin

topik yang ni aku tak berani nak komen. Nanti kena bagi amaran lagi.

bRAVEhEART berkata...

Sin, aku nak baca posting ko ni pun jadi takut, hyeeeee. Tatutnyeee!

Tanpa Nama berkata...

Kepada Husin Lempoyang,

"Saya tidak akan teragak agak memngambil tindakan tegas dan memberi AMARAN KERAS kepada kamu kerana temberang banyak sangat"

Yang berkhidmat

MENTERI AMARAN DALAM NEGERI (aka Dayus)

Local Fighter berkata...

Amaran yang lebih keras? macamana kerasnya tu?

Kalo besi boleh tau le keras dia camna..tapi amaran ni..mmphhh..

parpukari berkata...

korang baru tau ke yg menteri korang ni mmg semuanya mcm tu.. ko tgk sendiri la si katak yang kata nak perjuangkan melayu dan islam.. beri masa 48 jam kat cina utk minta maaf secara terbuka.. slumber jer cina tu kata dia x nak minta maaf... pastu Persatuan Katak Semalaysia (perkasa) ni boleh plak bagi sebuah buku jer kat cina ni.. nampak x mcmana melayu kita kena main2 dgn cina? cina dah berani pijak kepala melayu. pastu menteri noh omar yg bangang tu pun sama.. bukan buat salah apa pun tiba2 buat muka bodoh mintak maaf dgn cina.. apa masalah menteri2 kita ni semua agaknya? mana slogan "HIDUP MELAYU" kita? dah tukar ke jadi "hidup cina, melayu layu" ?

AntiKJ berkata...

Salam Bro,

Janganlah hanya jadi Menteri Amaran.

DAPig sialan pun tak takut pada ko Aww Aww.

sejarah hitam sekor beruk klik sini

Tanpa Nama berkata...

Ini semua Najib punya pasal. Humban dia ke laut dan ambil Parpukari jadi PM baru cantikkk. PK pun dah banyak kasi warning pd KJ tapi KJ selambe je. Serupe je.

kluangman berkata...

Atas kebangangangangangangan and ngang Menteri2 kau orang termasuk p'EMnya..pastikan PKR atau BEBAS menang di Hulu Selangor walaupun calonnya seekor beruk.

UMNO harus di ajar dan di ajar berulang kali.

Tanpa Nama berkata...

TO kluangman...

Jangan perasan bro, sebab itulah kita undi BN kerana tak rela di liwat PR

antukeghahkeghejong berkata...

Amaran !

AMARAN keras !!

AMARAN lagi KERAS !!!

lepas tu ?

Menteri KDN senyak ttipah, MAPUH KEGHAH !!!!

(Menteri KDN senyap habis, mampus keras !!!!)

.
..
..
.
.
.
..
..
..

nok tamboh sikit lagi..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

MAPUH KEGHAH KEGHEJONG !!

(mampus keras kerejong... tak tahu apa bahasa standard bagi kerejong ni.. mapuh keras yang kerasnya teramat sangat kot)

antukeghahkeghejong berkata...

Amaran !

AMARAN keras !!

AMARAN lagi KERAS !!!

lepas tu ?

Menteri KDN senyak ttipah, MAPUH KEGHAH !!!!

(Menteri KDN senyap habis, mampus keras !!!!)

.
..
..
.
.
.
..
..
..

nok tamboh sikit lagi..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.

MAPUH KEGHAH KEGHEJONG !!

(mampus keras kerejong... tak tahu apa bahasa standard bagi kerejong ni.. mapuh keras yang kerasnya teramat sangat kot)

Tanpa Nama berkata...

Saye memberi amaran keras dan sangat keras dan sekali lagi yang amat ekers-kerasnya kepada Hussin lampoyang kerana menyiarkan artikel yang keras ini kerana macam terkena kepala saya yang keras ini..

daripada Kementerian Amaran Keras
Putrajaya.

Ipin berkata...

Pak Husin minta Kerajaan Melaysia ujudkan Kementerian AMARAN Dalam Negeri selepah menterinya keluarkan 3 x amaran baru bagi kat Menteri Keselamatan Dalam Negeri.

mempelung berkata...

Mamat cium keris ni ada masaalah keras sikit sebab ada bahagiannya yang tak keras setelah mencubanya beberapa kali untuk mengeraskan bahagian yang sepatutnya keras.

Oleh kerana masaalah KERAS ini lalu terbawa akannya dalam jawatannya yang penuh kekerasan walaupun yang sebenarnya tak cukup keras.

Dengan rasa tidak puashati akan masaalah keras lalu dia mengeluarkan amaran keras sebagai percubaan yang berkali-kali pada bahagiannya yang tak keras agar dapat keras semula.

Setelah amaran dikeluarkan maka tiada menunjukan akan keras bahagian yang sepatutnya keras. Lalu dikeluarkanya lagi amaran tidak juga keras bahagianya lalu terpaksalah ia mengeluarkan amaran keras sebagai dendam kononnya bahagianya telah keras.

Diwaktu ini mungkin dia tengah keras kerana dicubanya lagi mengeraskan bahagianya yang tak keras.

Orang disekelilingnya mungkin dah kejong bukan keras kerana cuba nak membuktikan bahagian dorang keras walaupun tak keras jadi diusulkan pada mereka cara-cara keras yang keras benar-benar keras tiada keras melainkan otak mereka dah keras.

Keras keras keras....

Tanpa Nama berkata...

AKU BERI AMARAN KAT HANG. JANGAN CUBA NAK CABUT KERIS HANG. KALAU KAU CABUT JUGA AKU AKAN BERI AMARAN KERAS KAT HANG. TAPI KALAU KAU CABUT JUGA, AKU MINTA MAAF. SEKIAN, TERIMA KASIH.

MENTERI DALAM NEGERI PASIR BERDENGONG.

Tanpa Nama berkata...

BETUL KE MENTERI AMARAN DALAM NEGERI TAKUT UNTUK BERJUMPA DENGAN BLOGGERS. PASAI APA DIA TAKUT?

LEPAS JUMPA MEREKA BERILAH AMARAN KERAS KEPADA BLOGGERS SUPAYA JANGAN TULIS BENDA MEREPEK. KALAU MEREKA TAK MAHU JUGA DENGAR MINTA MAAF KEPADA MEREKA PULAK. KEMUDIAN TUKAR KEPADA MENTERI MINTA MAAF.

asyMok_Aambo berkata...

ambo sayang mama juwie.

Tanpa Nama berkata...

kluangman........
kalau taruk beruk pun menang maknanya orang sana tu semuanya beruk termasuk kluangman,sebab tak tau nak piih manusia.