Selasa, September 15, 2009

Cermin majik Samy Velu


Cermin apa dia pakai di rumah. Pasti cermin majik yang boleh berkata-kata.

Setiap kali melihat cermin, Samy akan bertanya padanya, "Cermin, cermin di dinding, siapakah orang yang paling putih dan suci di tanah Malaysia."

Cermin menjawab, "Kamu adalah orang yang paling putih dan suci dalam Malaysia. Weil weil weil ..."

Ini semua auta komponen parti masa Perhimpunan Agung Tahunan. Adakah perwakilan yang nak kasi Dr Mahathir kalungan selipar akan dihukum? Nanti lupa ...

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalau dah jenis pariah tu pariah jugak le..tak sedaq asal usul merempat negara orang..naik tocang pulak..ni salah amno laa..bagi muka sangat.

Tanpa Nama berkata...

dalam MIC pun ada HINDRAFF...HINDU....

Tanpa Nama berkata...

NYAHKAN MIC DARI BN!

DNL berkata...

memang dah dasar hindu .... kalah ular di buat nya .... haramjadah kenapa tak dia buat poll kat suratkabo je tengok ramai mana keling sokong dia. pooorrraahhh

Semerah Padi berkata...

Abg Sin,

Bayangkan dulunya seorang Menteri penuh yang berfortfolio power. Presiden parti sejak zaman dahulu kala pulak tu. Tambah lagi, jadi wakil kawasan dia sekian lama.

Tapi orang hebat ni kalah kepada seorang muka baru yang dikemukakan oleh pembangkang.

hmm.. hebat dlm MIC aja, luar dewan parti, rakyat sudah amat menyampah. Lagi-lagi bila biadap dengan Tun Mahathir.

"Negaraku Malaysia"

Semerah Padi

Mangkuk Sakti berkata...

Samy No Value tak tgk poll ntv7 sehari sebelum election. Soalannya siapa yang akan menang Timb Presiden MIC. Result :
Palanivel - 2%
Subramaniam - 82%
Sothinathan - 16%

Hehe tapi 600 lebih perwakilan MIC terdiri daripada orang yang kaki bodek, kelentong kuat, cakap 10, 11 tak bleh percaya..hehe

Kesian MIC, berPresiden dan Timbalan daripada orang yang kalah PRU-12. huhu

semi-hindu..... berkata...

dia datang prai tu hari, kena baling kasut.... kekekeke

Pukiling berkata...

Dengar ada petang ni kumpul di Ukay Heights jam 6 ptg utk upacara baling selipar ke rumah org yg nak kalung selipar pada gambar tun m. turun ramai2. Bawak selipar buruk. Sebar2kan.

Tanpa Nama berkata...

Lepas PRU12 dulu, ade jugak org UMNO yg tak faham yg RAKYAT dah tak suka dgn dia. Nasib baik ade tukang gendang yg suruh DSNTR & TSMY cakap dgn dia supaya letak jawatan capat kerana pelu masa nak bina semula barisan.

Dlm MIC nih, tak de tukang gendang, jadi DSSV tak perlu buka mata. Yg ade tukang bodek.

Apo nak dikato laiiiiii !!!!

Nani Cheras

Tanpa Nama berkata...

Samy Bulu memang putih dan suciii.. putih dan suci macam songkok !!!!!

Pak Cu Nawi berkata...

Nie la masalah kalau tak mau ikut nasihat Cik Husin Lempoyang. Cik Husin dah pesan bekali-kali, kalau nak tutup mulut hindu kena ikat tangan dia...baru depa boleh duduk diam.

Ini tak....bukan setakat tak ikat, depa pi sua bagi mikrofon...lagi sakan la dia menyalak.

Tanpa Nama berkata...

Pos Malaysia minggu lepas telah menjual setem kenangan Vellu b/k (Bapa Kepada) Samy telah laris dijual tetapi telah berlaku kekecohan. Ramai pembeli telah membuat aduan kerana setem tersebut tidak boleh digunakan. Hasil siasatan mendapati setem tiada masalah kecuali mereka telah meludah pada bahagian muka depan dan human di muka yang bergam.

Sgt_Jo berkata...

Dah dapat kekalkan jawatan Presiden Samy akan tanya cermin majiknya.

"Cermin=cermin....patutkah aku yang putih lagi bersih bercampur ngan warna biru lagi?"

Apa nanti kata cermin?

"Suko kau la Samy...aku maleh nak campur....."

Pak Cu Nawi berkata...

BERITA TERKINI : MIC Lulus Usul Tergempar

KUALA LUMPUR 15 Sept : Datuk Seri Samy Vellu memberitahu pemberita bahawa MIC meluluskan 2 usul tergempar dalam Persidangan Agong parti tersebut semalam. Beliau menambah, usul tersebut amat penting kerana ianya akan menetukan halatuju parti tersebut dimasa depan.

Usul yang diluluskan itu adalah :-

1) Semua pembahas yang akan berucap dalam Persidangan Agung dimasa akan datang dikehendaki mengikat tangan masing-masing agar tidak terlepas cakap.

2) Semua perwakilan dilarang memakai kasut terutamanya selipar dan capar ketika menghadiri persidangan bagi mengelak mereka mengkalungkan selipar di kepala Presiden parti.

Ketika menjawap salah satu soalan lain dari wartawan Tamil Osai berkenaan hubungan beliau dengan Tun Mahathir, Datuk Seri Samy Vellu berkata beliau akan bertemu dengan Tun dalam masa terdekat untuk mencium selipar milik Tun - Berita Weil Weil

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Saya tak boleh terima kalau ada pihak yang menghina dan mencerca barang siapa pemimpin yang telah bersara atau tidak aktif berpolitik. Fenomena ini dilihat berleluasa pd zaman Tun Lah dan tidak tahu kenapa. Tetapi untuk ahli MIC menghina Tun M sebegitu adalah langsung tidak boleh diterima. Apa sumbangan DS Samy Vellu selain dari kata-kata `Act of God' yang selalu digunakan bila berlakunya musibah akibat kegagalan pemantauan atau penilaian kementerian beliau.
Jangan jadi BANGSAT hanya untuk mendapatkan sedikit kesenangan atau populariti politik.
Terima kasih

Tok Jerai berkata...

Jenih Hindu ni dia suka berak rata2, sebab tu kat kampong ana orang2 Melayu tak suka hindu..busuk.

Kalau jumpa Bewak perambat satu kampong.

Sapu depa keluak dari BN, macam depa nak sapu Melayu masa 13Mei dulu.

Tok Jerai berkata...

Hei Hindu!!!!

Kalau nak duduk Malaysia, duduk elok elok, buat cara menumpang...Jadi Rakyat yang baik..

Tanpa Nama berkata...

Saodagar Husin,

Ana ada dengarlah satu cerita dulu kala pasal itu Samy ...

Cerita 1

Itu Samy ada berkempen di Sungai Siput semasa salah satu musim pilihan raya ... kata itu oranglahh, "saya misti membangun ini Sungai Siput, saya akan membina jambatan di Sungai Siputlah" dia punya macai sudah maklumkan bahawa Sungai Siput tiadalah ada sungai ..."ohh itu macam ka? saya akan masih membangunkan Sungai Siput, saya akan membina sungai bawah itu jambatan lah" dan berita terakhir beliau kalah dulu sebab rakyat masih terguling-guling sakit perut ketawa masa mengundi.

Cerita 2

Beberapa tahun terdahulu, keluarnya kereta-kereta baru dari Proton dan Perodua yang unik namanya macam Savvy dan Myvi, Samy sudah bengang kerana tiada kereta untuk MIC lalu beliau mencadangkan satu kereta yang berdasarkan jenama TATA dari india dipanggil SamyV, dan berita terakhir beliau kalah dulu sebab rakyat masih terguling-guling sakit perut ketawa masa mengundi.

Saodagar Ikan Terubuk Masin CDR

Mr.KETAM berkata...

Bro check this out http://suratdalambotol.blogspot.com/

kluangman berkata...

Depa pakai otak lembu..tupasai bodo !!!

Sin, percayalah - kalau calon MIC dibenarkan mengguna tiket dan lambang MIC dalam pilihanraya, depa mesti memang semua, sapu bersih.

Mr.KETAM berkata...

Tuan tolong tengok betul ke maklumat ni? http://suratdalambotol.blogspot.com/

kenapa PROTON "mendahulukan rakyat asing?"

dimanakah mereka buang "rakyat didahulukan"??

Tanpa Nama berkata...

ayyoyo..... ini sami manyak terok woooo..... lagi teruk pada beroookkk.... dia mau kena taruuuk.... kita taruk dia sampai jadi jeruuukkk.... biar orang lain dah tak kemaruuukkkkk.....

Tanpa Nama berkata...

ayyoyo..... ini sami manyak terok woooo..... lagi teruk pada beroookkk.... dia mau kena taruuuk.... kita taruk dia sampai jadi jeruuukkk.... biar orang lain dah tak kemaruuukkkkk.....

Tanpa Nama berkata...

ayyoyo..... ini sami manyak terok woooo..... lagi teruk pada beroookkk.... dia mau kena taruuuk.... kita taruk dia sampai jadi jeruuukkk.... biar orang lain dah tak kemaruuukkkkk.....

Tanpa Nama berkata...

Sin,

dia bercermin di KL kalau dia cermin diri nya di Sg Siput tentu kalah lagi. Tak kan org Melayu nak pangkah muka tak sudah tu.
Cukup memuak kan...bila lah si tambi ni nak faham makna relevan

Org Felda

pokmatsarang berkata...

Aisey Tuan Hussin samy dah selalu kata "SELALU ANDA MENDERMA ITU DARA DAN JANGAN LA HISAP DADA"

sekarang dia kata ITU WAKIL MIC OTAK SERUPA LEMBU PUNYA WOTAK, TAPI TARA APA SEBAB ITU WOTAK SUDAH 150 TAHUN SERUPA ITU KUIL