Jumaat, September 18, 2009

Rupanya ... ini sorang lagi Anak Omak


My son is precious! Not even RM100mil can match his worth. No amount of money!
Itulah kemarahan yang diluahkan Tengku Dara Naquiah kepada tulisan di Internet dan blog serta laporan media antarabangsa bahawa dia telah menyaman Raja Muda Johor RM50 juta ringgit.

Tengku Dara turut menafikan ada menuntut sebarang pampasan. Betulkah? Ingat laporan itu buat-buat tapi rupanya Tengku Dara mengaku ada menghantar surat tuntutan untuk RM50 juta kepada peguam Raja Muda Johor. (Baca sini)

Heh heh heh ... macam ini cekapnya Tengku Nadzimuddin, Pengurus Pelanggan Institusi menasihati bondanya tentang nilai RM50 juta, RM100 juta dan bernilai yang tidak terharga. Baik keluarkan duit dari akaun anda di MAA Mutual Berhad.

Padan syarikat Antah Berhada dulu rugi semanjang. Asal wang masuk poket sendiri. Hidup perlu bergaya macam orang putih.

Ginilah Tengku Nadzimuddin.

Kamu cari sebab nak gaduh dan kemudian kamu cari dia untuk gaduh. Padan muka kena cepuk. Tak malukah ngadu pada mummy dan sampai bersaman hingga bawa ke mahkamah?

Raja-Raja Melayu dulu ada daulat seorang panglima, atau alim ulamak atau pemerintah yang bijaksana. Hai kesian anak raja sekarang. Rupanya ... ini sorang lagi Anak Omak.

Wow! Banyak lumayan jual anak raja yang tak akan jadi Yam Tuan. Ana mestilah sokong Raja Muda Johor.

30 ulasan:

N.ajis berkata...

Alamak! Nampaknya Negri sembilan memang tempat kelahiran ramai Anak Omak, pasal adat pepatih kan bagi perempuan lebih berkuaso, gamknya pasal tu la kot! ekekekekekeke

Junah berkata...

Salam,

Adat pepatih, boleh dikembangkan teori ko tu ajis.

Anak Abah berkata...

Sin, keluarga di raja N Sembilan yang ni memang haprak kaki enjoy yang heran mengapa orang Melayu tak boleh minum arak.Memang patut keluarga diraja yang memalukan rakyat Negeri Sembilan ni tak di pilih oleh dato dato undang yang berempat menjadi Yang DiPertuan Besar. Aku tak percaya Tunku Nadzimudin pergi ke Heritage Mansion(eh macam port Anak Omak yang asal je)minum coke jer. JAWI kena ikut contoh JAIP mesti dapat tangkap lagi ramai yang minum arak di khalayak ramai.

MANTOL berkata...

Rakyat nak dapat RM10 pun susah sekarang ni. Dah lahir terus kaya nak buat hal pulak. Orang lain negeri satu je. Dia negeri sembilan pun tak cukup lagi.

/MANTOL/
Lahir2 je miskin. Minum susu free je. Susu beli tak mampu.

kluangman berkata...

Ayam den lopeh..

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
oneroughe berkata...

Famous betul heritage mansion ni..rasa macam nak pegi melawat sekali la

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Menurut akhbar arus perdana berbahasa Inggeris, anak omak ini sedang berparti malam tu sebelum berlaku pergaduhan. Sekarang ni sanggup dedah perangai buruknya dikhalayak ramai untuk dapatkan RM50 juta.

Iwaklele

gotahlantun berkata...

satu lagi perangai gajo yang tak bolih kito ajar.

MENGABIHKAN BOREEH YOOO!

pakbelalang berkata...

Will anak-anak raja please behave in public. Jangan malukan institusi raja kalau rakyat hendak menghormati institusi raja.

Hormatilah undang-undang dan tunjuklah perangai yang sopan.

YOU ARE NOT ABOVE THE LAW !!!

Tanpa Nama berkata...

kepada kerabat-kerabat raja,
jangan cari liabiliti untuk dijadikan modal oleh pembangkang..kelak jadi republik baru tau..mana nak pegi sape nak bagi elaun bulanan dan kemudahan lain?...

norkuyow

Tanpa Nama berkata...

non issue lah ni .. agreed ngabih borehh yo

rudy

pakbelalang berkata...

Kalau mereka tidak boleh mempertahankan kedaulatan institusi raja, janganlah harap institusi ini akan bertahan lama.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Oghang Ghombau berkata...

Komen berikut dijumpai di rockybru. Anak raja ni memang haramjadah. Abang mak terkenan tak dapek takhta ...

Apa nak jadi?? Kenapa masih ada manusia sanggup berlakon dan berdrama untuk jadi kaya?

Siapa tak kenal Tunku Jamie? Kaki clubing di KL, kenapa Bonda Tunku Dara sanggup menipu berkata bhw"..anaknya baik dan baru kali pertama pergi ke Pub tsbt.."

Kalau nak tengok org menari atas meja boleh cari di tempat yg Jamie ada.Itulah kata ramai kaki clubing lain yg ketawa dengan pembohongan Bonda Tengku Dara.

Kalau dah desperate, tak perlu peras ugut sampai 50 Juta hanya kerana cedera di hidung, bertaubatlah INGAT Allah.

Fakta Tunku Jamie datang ke Hotel Tunku Ismail pada jam 3 pagi dengan seramai 15 org,kononnya ada org Tunku Ismail tel dia bhw Tunku Ismail nak mohon maaf jelas tak boleh diterima akal.

Kenapa tak telefon semula untuk jumpa waktu yg sesuai, lunch ke dinner ke?

Tengku Dara cakap anaknya menghormati Tunku Ismail sbb itu dia datang ke hotel....hmmmm tak munasabah datang minta maaf jam 3 pagi dengan geng 15 orang,

siapa tak kenal Jamie yg ego dan arrogant, dengarnya pernah ada masalah dengan Tengku Mahkota Kelantan dan Jamie juga khabarnya pernah masuk pusat permulihan di Los Angeles US beberapa kali. Buang beras betul budak Jamie ni.

Hoi! Jamie kalau nak jadi kaya kena usaha kerja kuat2 jangan nak mudah pau orang 50 juta, Ingatlah bila kita meninggal nanti duit dan harta semuanya tinggal di dunia tak boleh bawa mati,.

Kesian juga Tengku Dara tergagap gagap bila pemberita dari nst tunjukkan surat "peras ugut" minta 50juta yg pada awalnya dia nafikan dan kata anaknya priceless dan tak pernah minta duit gantirugi cuma mahu keadilan....

hmmmm malulah dah tua ganyut masih nak berdrama dan membohong, bertaubatlah,

APA NAK JADI????? SAMPAI TUA TAK BERTAUBAT LAGI....APA NAK JADI

Tanpa Nama berkata...

Takkan rendah dari tuntutan Teresa Kok?

Habis tu siAndaratu tu kalo menang, hmmm boleh jadi EMPRESS pertama kat Malaysia kut!

Apapun, satu malam belanja kat kelab tu, aku anak bini 4beranak punya perbelanjaan dapur untuk satu BULAN!

Tapi sentiasa bersyukur, duit perbelanjaan hasil titik peluh kami sendiri. ITU LER YANG LEBIH BERNILAI!

Bota

amirhamzah64/ 64أمير حمزه berkata...

salam bro,

Dua-dua tu serupa.Jumpa kat parti. Kalau dua-dua tu jumpa kat masjid tak de le bergaduh. hehehe... Ni mesti pasal pempuan. hehehe

Tanpa Nama berkata...

Memang buang boreh dan buat malu orang nogori jo ekau ni jang. Dah kalah kono tibai, bawak omak pulak. Kalau budak Pilah patah kan hidung budak Tampin, mesti habih cerito cam tu jo, tak pun bulan dopan repeat balik tak yah bawak omak.

Hero Kampung Dusun.

Bukan oghang nogori berkata...

Kalau diikut-ikut kan, tinggal spenda la kau...

abunawaz berkata...

Prince "charming" or prince harming.
This prince is "priceless" or "worthless"

mph berkata...

CRY BABY!! WAH..WAH..WAH Mummy RMJ pukul hidung. Datang hotel dgn 15 bodyguard pun kena belasah..betul haprak anak raja kelawar ni. Kalau Johor hantar satu batallion askar JMF....baik lu dgn mummy lu migrate pun lagi baik. STAND UP LIKE A MAN YOU @*#&$..YOU CALL YOURSELF A PRINCE..POORAH.
HIDUP JOHOR!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

depa ni betol ka anak raja yang berdaulat?
kalau betul anak raja jaga la perangai hampa tu...jangan dok bagi malu kat orang kebanyak...
kalau aku bapak depa dah lama kena penyepak..

takapalah

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
gotahlantun berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Kelakuan anak raja sekarang memang macam haram. baik Johor atau N.S.

Kebanyakkan KAKI CLUBBING & BETINA.. Sobab dia raso dia DEWA. Buat malu nama RAJA-RAJA melayu jer. Bergaduh di PUB. Cubo suruh depa sembahyang belum tontu dia tahu. Tapi lambang AGAMA ISLAM.

RAJA GOPAL

Ujang berkata...

Apo nih, namo anak ghajo, konolah 'gentleman'...ini ekau bawak omak buek 'press statement'! Buek malu oghang ghombau yo!
Elok bonar orang lain jadi Yam Tuan! Kalau tak buek habih bogheh yo!!!
...kahkahkahkahkeokk...

UB

Tanpa Nama berkata...

biar lah raja dgn raja bertelagah,yg kamu semua nak bela salah sorang tu buat apa,kamu2 tu bukan keturanan raja,agaknya kamu2 ni keturanan ptih karma wijaya atau keturunan datok mandaliar agaknya....mereka2 tu keturunan org2 bangsat yg jadi pengkhianat....kalau dah keturunan pengkhianat mmg bangsat.....ni husin lengkuas ni sorang lagi...keturunan lanun agaknya....jgn marah sin ...nanti kau kena jual dgn tokeh babi kat bkt pelandong...kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

[url=http://sopriventontes.net/][img]http://sopriventontes.net/img-add/euro2.jpg[/img][/url]
[b]cheap oem org software, [url=http://sopriventontes.net/]cheapest voip software[/url]
[url=http://tonoviergates.net/]buy software cd[/url] software shop inc clothing store software
software installation order [url=http://sopriventontes.net/]cheap software to buy[/url] free software of adobe photoshop
[url=http://sopriventontes.net/]best price on software[/url] make or buy software
[url=http://tonoviergates.net/]discount software san[/url] selling academic software
office software services [url=http://sopriventontes.net/]software to sell[/url][/b]