Khamis, September 17, 2009

Jemputan buka puasa


Ana diberitahu Rodziah Salleh ada majlis berbuka puasa kebajikan di Bangunan MBSA petang ini. Takut tak cukup orang datang, depa jemput-jemput kawan-kawan.

Keselamatan sangat ketat. Jadi bagi yang berminat dengan Rodziah, jangan nak cuba-cuba. Datang makan saja, okay.

Pihak penganjut minta maaf. Daging lembu tidak dihidangkan untuk menjaga hati penganut Hindu. Malah daging tidak dihidangkan untuk menjaga penganut Buddha yang vegetarian.

Nasi pula tidak dihidangkan untuk menjaga mereka yang sedang diet tak boleh makan nasi. Seafood tidak dihidangkan kerana kaum Yahudi tidak boleh makan makanan ada shell.

Makan roti dengan rumput saja.

23 ulasan:

MANTOL berkata...

Muahahahahahahahahahahahah kau ni Husin, buat kurang pahala pose aku je ketawa berdekah-dekah.

/MANTOL/

Tanpa Nama berkata...

dah tu sidang hadirin akan terus "mmooooooo"

umi berkata...

kelakar lah tu?

karpal singtaik berkata...

ada ke pulak melayu yg islam-hindu kot mcm kalid yg tak boleh makan lembu?

kluangman berkata...

Sin, majlis berbuka...dah tak relevan lagi.

Tunggu raya open house..siapapun boleh masuk dan keluar tanpa perlu tunggu dijemput.

Itupun kalau masih berselera le..

Tanpa Nama berkata...

sin, tu tanda nya makan atau lap lap apa yang ada pada badan roziah tu

gotahlantun berkata...

kalau gitu aku sanggup tambah posa terus menerus 120 jam lagi...

Tanpa Nama berkata...

Dah lama tak dengar lawak sebegini..

Bawal berkata...

lawak.. memang lawak...

buah genuak berkata...

kah kah kah siot jer kau usen oiiiii... selera kah aku...

burukbahasa berkata...

Ada orang Parti Rakyat bawa kepala lembu!

d'Frog Prince berkata...

ramai penganut Islam kat India pun vegetarian gak.

bukan semua orang mesti nak makan daging, cuba ambil pisau, sembelih sendiri, tanpa bantuan siapa-siapa, ramai yang pasti jadi vegetarian lepas tu..kakakaka

u'ugly frog berkata...

d'Frog Prince

joke cina tak funny

armouris berkata...

banyak info kesihatan tentang puasa kat sini - Info Puasa @ Info-Kesihatan-Anda

N.ajis berkata...

Aku sanggup main ngan lembu dari nak sentuh si rodziah ni, eee geli aku siot...ekekekekekeke

djoenoes berkata...

sin air tuak ada tak?
kalau best lah sin.

djoenoes berkata...

sin air tuak ada tak?
kalau best lah sin.

djoenoes berkata...

sin air tuak ada tak?
kalau best lah sin.

Tanpa Nama berkata...

hahahahahaaha



Rudy

Tanpa Nama berkata...

KEKADANG NAMPAK SANGAK DAJAL HANG NI YE...

Tanahserendah berkata...

Haaa...haaa Husin sekarang dah kena jual di Pasar Baghdad...jaga-jaga husin, ana takut enta kena adu kat tuan sarjana..tapi kena cari cap jari dulu.

PKMPL berkata...

mana ko dapat idea?

otak bergeliga!

Tanpa Nama berkata...

majlis didului dengan bacaan doa musyidul pkr setad gobalakrisnan katanya