Sabtu, September 12, 2009

Dr M layak tegur Samy


Dr Mahathir kata Samy Velu patut berundur. Tukar itu Samy, kalau mahu perubahan. Selagi ada Samy, tak ada orang mahu sokong MIC lagi. Sudah masa orang baru diletak untuk memimpin MIC.

Samy banyak marah. Dia sudah hantam balik. Cerita lama pun kasi ungkit. Musa HItam saya tahu cerita. Apa jadi Ghaffar. Itu Anwar Ibrahim pun dulu dia sayang.

Dia kata Dr Mahathir tak ada hak untuk tegur dia. Jangan masuk campur.

Ayoyo Samy. Dr Mahathir sudah tolong sama you, lebih 20 tahun. Jangan lupa. Dengar nasihat dia suruh belajar dari Jepun.

Jangan main-main, dia ada hak tegur MIC. Banyak-banyak orang, Dr M paling layak untuk tegur.

Dulu dia PM dan Pengerusi BN selama 22 tahun. Kalau dia mahu dahulu, dia layak jadi pemimpin kedua-dua parti ...

Wow! Cuma baik-baik Dr M, Samy ada hidrogen bom. Subramaniam cuma ada bom nuklear.

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Bukan Samy aje kena pencen; Pok Nik; Kit Siang; Karpal dan Hadi Bawang pun kena. Dulu sibuk suruh orang bersara tapi mereka sampai dah mamai pun nak pegang lagi jawatan. Biarlah hanya ajal yang melepaskan mereka dari jawatan.
Kalau ikut firasat Pak Nujum Belalang dalam tahun 2009 ini ada satu yang JALAN ini. Tunggu dan lihat la nanti.

Salam.....

Hasan Pelempang berkata...

Sin

Layak ke Dr M jadi ahli untuk nak jadi pemimpin MIC

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Samy dah kata orang India masih suka MIC tapi tak suka BN. Apa macam; apa lu boleh buat. Kepala sudah besar, macam mana mau bantu duit dapat Maiii ka kasi hentam. Siapa punya salah? Kasi salah tak kasi salah. Baik jangan kasi taruh dalam amanah saham Malaysia. Pada masa depan semua saham tawaran jangan beri ikut kaum bagi kat institusi pelaburan sahaja macam ASN.
Susah jugak nak belajar cakap stail lidah bergulung; tapi Sami dah tahap advance sampai lidah bercabang. Sabar Tun M, jangan layan sangat dengan geng DARLIE ni. Lepas ini, dituntut pulak DS Najib kena bagi RM1juta pada setiap orang India di Malaysia. Boleh? Malaysia kaya mah.

kluangman berkata...

Jaga jaga samy dah nak lompat.

He he he berkata...

Oi Samy ... Dr M itu boleh masuk MIC juga

Tontoya berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Tanpa Nama berkata...

Pengundi india tu tak suka BN atau tak suka lu,Samy pundi??..Lu banyak tipu lu punya kaum sendiri..
Cuba lu blah mesti ramai orang india sokong MIC semula.Itu pun buat2 tada paham ka!!.Citt..Manyak bodo punya orang..

Sgt_Jo berkata...

Wahai Tuan Husin...

Ini Samy..kalau dengar cakap orang dah lama dia berenti. Tapi dah jenis tak makan saman..nak buat camana...?

Yang boleh berentikan dia cuma ahli MIC sendiri....kalau ahli MIC pun tak makan saman..sampai kemati Samy jadi Presiden.

Tun Mahathir cuma nasihatkan kalau dia nak ikut...tu aje yang mampu Tun lakukan.

Tapi...eloklah Samy berundur...ingat kes Kuil Rimba Jaya dulu. Dia bertelagah ngan Dr Khir, BN jadi NB (Nasi Bungkus)..tegolek DOG kata bebudak sekarang.

Dengarlah nasihat orang Samy woi...

Desperado berkata...

Salam Sin...

Nik Aziz pun layak tegur Samy!

Tanpa Nama berkata...

Samy kata akibat kekalahan teruk MIC pada PRU12 dulu dia telah dijadikan kambing hitam...kehkehkeh..betul apa dia kambing Hitam.

kluangman berkata...

Saikologi reverse - makin ditegur makin menang !!!

Tanpa Nama berkata...

Sin....
Yang akan JALAN tahun 2009 tu ialah yang TanpaNama 6:08 PM diatas. Suka-suka je nak ramal-ramal untuk orang. Buang tebiat kot. Jadi pastikan tanpanama diatas hati-hati ketika memandu. Pastikan tayar kereta elok dan selamat. Pastikan kenderaan itu diurus dengan duit halal dan lain-lain lah.....bukan apa ramal orang lain yang jalan si peramal........

lawak pagi ahad

The Unspinners berkata...

Cakap banyak. Siapa Pakatan Rakyat boleh tawar sebagai PM? Siapa!!!!

mrkay berkata...

paling tak tahan Samy penah cakap ari tuh.. "kalau saya tak ada, MIC huru hara.. saya baru umum mau berenti 2012 sudah ada huru hara dalam MIC.. MIC perlukan saya.."

tak sedo diri org tua ni..

Tanpa Nama berkata...

Samee tu nak kata dia menyampah dengan UMNO dalam BN sebenarnya sebab marahkan abang dia Mahadey..

Tanpa Nama berkata...

apa kena mengena DR M dgn samy ikut
suka dialah, dia punya parti ,tingu
t , dia masih punya power sampai semua orang pilihan nya . berjaya dlm pemilihan.
masih ingatkah lagi DR M dia sendir
i di tendang oleh bekas2 anak buah nya dlm usha nya utk mewakili cawangan dlm persidangan umno.

Tanpa Nama berkata...

Orang putih whitehead nak gaduh dengan muslim

http://www.worldbulletin.net/news_detail.php?id=47120

Tanpa Nama berkata...

Orang putih whitehead nak gaduh dengan muslim

http://www.worldbulletin.net/news_detail.php?id=47120

Tanpa Nama berkata...

sin,

samy tu dah msk golongan nyanyuk dah samalah dgn pok nik ..sendiri ckp sendiri lupa..samy ingat dia samseng besar ..tapi ada lagi besar kat bt caves berkilat lagi ....