Ahad, Jun 12, 2011

Adakah Nik Aziz akan dikafirkan Hadi?


Main-main you.

Husam kata orang Kelantan terawal masuk syurga. Hampir sama dengan Rasulullah. Tak respek langsung, orang Terengganu.

Adakah Nik Aziz akan kafirkan Hadi atau Ahmad Said?

Atau negara kebajikan sudah tidak boleh kafirkan orang? Jadikan anak welfare kot ...

Wow! Husin suka Kelantan kalah. Masih teringat perangai buruk dulu.

14 ulasan:

armouris berkata...

tahniah Terengganu! Main bola jangan sampai cedera ye - Kecederaan/Kematian di Padang Bola Sepak

kluangman berkata...

Sebenarnya Kelantan bukan berharap sangat menang, mereka main bola atas dasar 'kebajikan' sahaja. kalah pun rakyat dkelantan dah bercuti.

Tanpa Nama berkata...

Apa yang hendak didengkikan sangat dengan orang kelantan ni.... nak beri komen pun janganlah politikkan bole sepak pulak. Hidup Datuk Seri Anuar

usin berkata...

sebab sebelum mainpun kelantan tetap dapat cuti. jd adil kalau trengganu yg menang. trengganu menang, kelantan yg cuti, hehehe...

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Itu dulu sein..mase hamPas nak ikut ajaran Islam, sekarang hamPas nak ikut ajaran anu arr.

Anu arr kate nak islam kene cari 4 saksi..Ooooooo ye ke? pulakkkkk

Tanpa Nama berkata...

Sin, aku peminat ruangan ni, tapi ari ni kalu aku jumpa kau, kan bagi penampar...jangan permainkan negeri aku Kelantan, kalau tak suka jangan istihar perang untuk satu negeri, walaupun aku tak suka Pas dan PKR, tapi fasal main bola satu negeri akan mempertahankan maruah kami orang Kelantan..

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Pandangan Kluangman memang best..bernas..bijaksana..dan otak boleh buat batu cincin gitu..tu la maksudnya negara berkebajikan..kalah ke..menang ke..rakyat dapat cuti..ape-ape je lah..janji rakyat menang..ngkorang ahli politik..dah kitowang bagi menang pilihanraya..jangan jadi kaduk naik junjung dan ingat nak jadi towkey plak..hah..ape lagi..kerje..kerje..kitowang na gi bercoti..ingat..ngkorang tu wakil kepada rakyat jer..kitowang ni yang towkey..ape dia?? Ha..tau pun..jangan lawan towkey!!

Tanpa Nama berkata...

tak lawak la sin...kesian lu

Tanpa Nama berkata...

Politik sempit n bodo. Sukan pn nk diheret sama. Penyokong dtg dari pelbagai parti tapi bersatu untuk satu pasukan tanpa mengambil kira ideologi politik. jgn cemari sukan dgn politik porno n politik bodo kamu.

Tanpa Nama berkata...

SIN,

aku pun mcm Tanpa Nama 1.00 am, jgn permainkan nama Kelantan mcm tuh, tk best ler bro...

pok nik berkata...

Bukan apa Sin..Doa Ahmad Said lebih mustajab dari doa Nik Abd Aziz. Nak harap Hj Hadi danh buang Islam pada negara..macamana tu???????

Tanpa Nama berkata...

org kelantan memang perak sume...sikit2 gaduh mcm bebudak...pasal pempuan gaduh 9ingat masa kat itm dulu2 (depa ni dah cakap melayu pun tak pas...lepas tu ingat sume pompuan kelantan tak leh kawan dengan org luar...pasal bola pun gaduh...memang depa tu ulu tak de tamadun...

Tanpa Nama berkata...

Kepada Tanpa Nama 5.43 PM

Bukan sumer orang Kelantan macam tuh..sy sdri berkahwin dengan orang Penang, menetap kat Penang selama berbelas tahun, tk der masalah pon. Ramai kekawan sy daripada pelbagai negeri, bangsa lain pon der...so, jgn judge sumer orang Kelantan mcm tuh...

Tanpa Nama berkata...

kawe orang perak kawin dengan mek kelantan, bila main 'bola' selalu menang,,gol 1 - 0 tapi kadang-kadang ada juge 0 - 0