Rabu, Jun 15, 2011

KPI untuk Jakim


Berapa KPI yang Idris Jala sudah letakkan untuk Jakim capai?

9 ulasan:

Megat Alam Gempita berkata...

Yang peluk Islam lagi ramai, kita diamkan sudah cukup tak perlu publisiti macam Osetat Bob tu atau macam PASiq cakap DAPig dah paham Isele.

Apapun tahniah, Idris Jala, Sukun, Ambiga, Karpal Sink, Kit Sial pasti tersenyum puas...

dinadam berkata...

"Megat Alam Gempita"!,

Yang Husin Lempoyang paprkan adalah cabaran kepada Jakim untuk mencapai matlamat tertentu melalui KPI, bukan sekadar songkok tinggi di kepala. Yang engkau sibuk pasal orang lain buat apa. Nak divert attention dari isu sebenar kah.

Engkau ini betul-betul bangang dan bahalol.

Husin Lempoyang berkata...

Takyahlah nak marah2 orang. Masing2 dgn komen masing2 la....

Ada ke nak tutup mulut orang? Tempayan boleh la ...

Kedua2 komen menarik. Terima kasih.

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Ntah..nak marah-marah pulak..steady le beb..tengok Pakcik Usin ku..tetap kool gitu..janji boleh jual cerite..caaayang Pakcik Usin! Bile Pakcik nak blanje eskrim haa??

Tanpa Nama berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=TJKtq-2hrMw&feature=player_embedded

Tanpa Nama berkata...

ya lah tan sri kan, tak kondominium langsung meka itu, main mare-mare nanti kena jual kat penjual hamba tu baru tauuu. kekadang keluar-masuk tu yang membawa nikmat lebihkan tan sri? tak sioklah main masuk je tak keluar-masukkan

kluangman berkata...

KPI tu ape? KePala hotak Idris jala ke?

jebat berkata...

Kluangman 10:08,

K = Kapal terbaNG

p = Pengangkut

I = Idris Jala.

Tanpa Nama berkata...

hohoho


JAkim pun kono ada benchmark jugak,baru la dia buat kojo

ni dok mengganga yo menunggu isu apa barang


/pengembala