Jumaat, Jun 17, 2011

Anwar pergi Phuket



Baca kisahnya di AIDC sini dan Gelombang Wangsa Maju sini

11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nak tengok dan membuat kajian terhadap phuket doll. manalah tahu spesifikasi dan prestasinya berbeza.

Tanpa Nama berkata...

phuket doll nanti curi jam rolex pulah ke? wan jijah dan nurul kata ada dalam almari tapi tak boleh tunjuk sebab jam mahal

video thai pulak takde tisu tapi ada kyjelly

kalau dah cifut cifut jugak

QIARA berkata...

ANWAR TAKKAN SERIK DGN HOBINYA.MELAINKAN CEPAT2 DISUMBATKAN KE DALAM PENJARA.JADI CEPAT2LAH SELESAIKAN KES LIWATNYA TU...MAKIN LAMA MAKIN BANYAK DOSA YANG DI BUATNYA.DIA SKG PUN MACAM TAK KISAH PASAL KES LIWATNYA TU..JANJI DAPAT TANGGUH.ORG SOKONG DIA PUN BANYAK.PASAL VIDEO SEX DGN CHINA DOLL,APA PERKEMBANGAN?SAMPAI SKG TAKDE APA2 TINDAKAN PUN..APA NI...PLSLAH RAKYAT DAH JENUH MENANTI TINDAKAN SELANJUTNYA.HABUK PUN TAKDE.

kluangman berkata...

Perhatikan betul betul, ada seseorang yang bentuk macam mat sabu ada ikut bersama??!!

Tanpa Nama berkata...

dalam satu malaysia ni hanya orangg seperti soi lek, anuar, sabu, taib saja yang kongkek ke? tak kan satu malaysia tak kongkek?
orang lain pun kongkek juga tak dihebuh-hebuhkan pun. tak patut salih yakub tak kongkek ke 4 empat bini dia tak hebuh pun.

Tanpa Nama berkata...

haha hakim3 sendiri pun malam-malam belasah wanita doll juga cuma tak dividiokan pasal tu mereka takut nak hukum kot, allah tau ma

Tanpa Nama berkata...

anwar pi phuket, anwar pi indo, anwar pi makan karipap semuanya nak diheboh dan dispekulasikan.
IPP duk ratah duit rakyat tak nak heboh. Inilah namanya pencacai makan taik.

Tanpa Nama berkata...

pasal segala kegiatan anwar dihebohkan pasal dia kononnya nak jadi PM.ada kena mengena dgn rakyat.rakyat tak nak diperbodoh2kan.kalau mat kengkang tepi jalan atau pencacai angkat taik buat apa pun orang tak kisah pasal dia tak nak jadi PM.aku nak tanya sanggup ke korang dipebodoh2kan oleh orng macam nuar dan kuncu2nya bangsa penipu dan penfitnah? org bodoh aje yang rela.kami tak rela.so apa2 pun nuar buat kebanyakannya jijik dan utk kepentingan diri sendiri tahu tak?masih tak reti2 ke...

Tanpa Nama berkata...

kesian pak najib ngan mujidin n hismudin tak glamor langsung sebab kes-kes nuar ni sangat popular. nak jadi pm popular lagi dari pm sendiri. harap pak najib buat lah benda-benda yang buat popular tak kira benda tu baik ke buruk halal ke haram yang penting popular.

Tanpa Nama berkata...

Bodonye anon 2:12

jebat berkata...

Dei Husin,

Jemu aku dengar cerita Hang

Kenapa tak cerita perkara yang JELAS !!

Misal nya cerita menteri yang 'tertidur' dala perundingan !!

Lagi best !!