Selasa, Januari 27, 2009

Kita Olang Laya Cina Hapi

Wa tak lapat MB, tapi semua Melayu ADUN dan MB
lenga cakap sdala Chin Peng - Ngeh (kiri) dan Nga (kanan)

Hehehe ... Hohoho ... Hahaha ... Wa Hapi New Yer.

Ini tahun wa manyak selonok Laya Cina.


Semua wa mau, wa lasa semua lapat. Semua manyak sayang sama wa. Itu UMNO manyak takut. Itu PKR Melayu lagi takut sama wa.

Itu PAS ... haiya cincai la, dia lagi takut sama wa. Itu Ngeh sama Nga sain itu Pangkor II sama Nija.

Wa punya undi manyak dipentingkan ...

Olang Cina KT 11 pelatus tapi lapat peluntukkan.
Melayu 88 pelatus selonok tapi lapat kosong.

Hahaha ... bodo Wan Palit cakap itu macam.
Kita olang tau dia manyak sombong
Kasi kepala atas wa besar jadi kulang asam.
Kepala bawah wa hapi keluar gam.

Sekola Cina lapat juta-juta Gomen kasi.
Tapi kita olang tak kasi Gomen undi.

Hohoho ...

Ini tahun laya haiya ... wa manyak hapi.

Wa mintak melitokrasi
Sikalang ha .. suta lapat bertong-kasi ...

Itu Melayu manyak bingung

Gatuh sampai bila-bila ... Tak tong! Tak tong! Tak tong! Tak tong! ...

Hehehe ... Tahun tikus manyak untong.

Kasi itu bunyi kuat-kuat ma ... Tong! Tong! Tong! Tong! ...

Tong si tong si tong sini
Tong si tong Melayu kasi

Tong si tong Lolah Botowi ...
Tong hidung Nija kasi (tarik) ...
Tong si tong Anwar Belahi ...
Tong si tong beli Khairy

Tong si tong si tong sini
Tahun tikus manyak kasi
Tahun lembu tak bole joli

Kerja kuat kasi makan babi ...lo.

21 ulasan:

Sulaiman Akhlakan berkata...

Cina New year
Rasuah angpow utk gembira

Thaipusam
Peluh india bau masam

Raya Puasa
Peniaga Cina juga kaya

Krismes
Si Murtad pergi midnight mast

Wesak
Sakit mata kerana asap

Deepavali
Hindraf main api

Raya Haji
Lembu PKNS Khalid kasi
Pak Lah kasi lembu Digi

Tanpa Nama berkata...

Teman memang gemo dengan posting saperti ini, cume teman tak sepandai kome,Cin.
Sakit hati ngan bebeno dengan puak DAP ala PERAK PAS.Pah tu yang si gelap tu berahi nakkan 10,000 hektar di Labu,kite EMBEE N9 sokong,berape kamsin yeop ?
adohai melayu ! Melayu ? Ade lagi Melayu ke ?
"2004--Saya LAH ade LAH PEE EMM semua orang Malaysia".
dah tade melayu.
sakit hati teman yeop !
changkat lobak.
arjuna waspada

GOMO berkata...

HUA..HUA..HUA..

SIKALANG WA ADA PUSING KEPALA LAH SIN...

APA PASAL ITU ADUN LEMBU ALA LOMPAT???

WA INGAT ANWAR ALA KASI HANTAM BELAKANG SAMA ITU NASALUDIN...

KENAPA ANWAR SUKA BUNTUT???
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/01/anwar-buntut-punya-olang.html

Zubli Zainordin berkata...

Husin Lempoyang...

Wa luu manyak hapi aargh.

Manyak makan limau mentelin ya?

Tak apa, luu punyia pasai, luu baling Lah itu tahi unta sama siapa pun pemimpin talak guna punyia.

Balangkali ada pelajalan semua pihak.

PRU 13 nengok sapa tapat unti lagi kuat.

Hahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Sin

Kalo ko pandai, bagi tau satu negara yang tak rasuah yang oversea Chinese manyak hepi, kaya laya...

Malaysia, Indonesia, Filipina, Thailand ko tak yah cakap lerrr...

Sejak zaman-berzaman oversea Chinese manyak hepi, kaya laya, semua lapat o!

Pendedah Xenofobia berkata...

Betul tanpa nama 5.16.

Kita jangan terlalu baik hati, pemurah sangat dan mudah di pujuk oleh kaum tersebut.

Mereka rakyat, warganegara, dan lahir di sini, tetapi kesetiaan dan kekitaan sesama mereka jauh mendahului segala-galanya.

Saya baru membangunkan blog untuk mendedahkan betapa pembohongan dan kesamsingan cina pesisiran pantai yang merupakan cina luar negara dalam blog baru Buku Lord of The Rims.

Sila mampir.

anok ganu sabai berkata...

aiya abang ucing,
lu manyak pandai aaa
lu mana belaja,apa pasal lu talak masuk itu pilih2 mac nanti lo,
wa hali2 ada baca lu punya celita
wa lasa lu pikir aaa ada manyak baik dali itu latok sah luk kang oo
sikalang aaa wa cuma tunggu wa punya abang latang kasi beli sumua tanah malaysia aa.
wa punya abang aala cakap lia punya tanah manyak kecik,pasir pun lia mau beli kasi tutup laut sampai itu batu putih ooo, sikalang olang melayu jaga2 wa dsudah cakap jangan kata wa tak tak cakap aa,
wa ada baik punya olang,ini hali laya wa tatak tipu oo.

Tanpa Nama berkata...

Mungkin ada baiknya berlaku krisis ekonomi global.

Supaya terserlah semua orang jadi susah.

Supaya yang mendongak kelangit sedar untuk berpijak dibumi nyata.

haji berkata...

ini ada satu ceritalah tuanhussin. macamana dapat nama cincalok. "Tuanku, saudagar dari cina sudah datang mengadap tuanku. Mereka membawa hadiah berguni2" kata memanda menteri....rupanya laksamana cheng hoo datang ingin menngadap sultan melaka. ketika hendak mengadap maka berpuluh2 guni barang dibawa masuk. Bertanya laksaman dlm loghat cina ,tuan menteli, ini balang mana mau taruk? memanda menteri bertanya, apa benda kau orang bawa ni? Laksmana cheng ho menjawab ini udang melah sudah mau busuk..mendengar kata laksamana, terpikir mamanda menteri, buat pekasam sodap nih..katanya. Memanda menteri pun kata pada laksaman, itu macam lu cin cai cin talok la..Bila Sultan masuk ke balai rong seri, dia terbau lain macam je..lalu bertanya ini bau apa, maka laksamana jawab ini cincaluk tuanku..ha..ha.. ini aku baru dengar cerita dekat sungai udang tadi.

cekodokmasin berkata...

Muhahahahahaha
Wa suka sama kongsi raya tapi untung tatak mau kongsi
Wa suka sama hadi awang pasat sulah mau peluk2 sama wa
Wa suka sama PKR pasat dia olang tatak ingat apa2 bila sudah jadi EMBI (MB)
Wa suka sama itu kelajaan selangor sama pelak sebab wa sudah ada stok babi manyak.
Wa pun suka sama kelajaan kedah sebab itu EMBI selah mau kasi kandang babi walaupun wa tatak minta
Wa suka sama MCA pasat selalu tolong diam sama itu Mukhriz ala sebut mau satu sistem sekolah saja
Wa suka sama itu Hisahamudin pasat sulah minta maaf kelis punya hal
Satu kali lagi manyak kuat " MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

Tanpa Nama berkata...

haiya incik hussin jangan jadi bloody racist lah incik husin.apa beza incik husin dan gerombolan hindraf makkal sakti? bior bebenor sikit encik hussin.

jack-o-lantern berkata...

What is so wrong with you having problems with chinese eating pork...?

We are already in the 21st century... you should know how to live together with other races in the same country!!!

Maybe you are just plain dumb & stupid!!

Malaysia is not a country for malays only...!!!

Tanpa Nama berkata...

Bang Cin:

Aku suka dengar celoteh hang tapi jangan jadi racist atau xenophobic. Tak baik kerana Malaysia ni sangat plural Bang Cin.

Nasionalis berkata...

Sindir melayu pun rasis ke?

Macam ini kita buang semua perkataan yang ada perkataan cina sprti lobak cina, bukit cina dan lain2.

Rasis tu!!!!

Apa kata dah mahu dianggap malaysian, buang perkataan cina dan melayu. Panggil malaysian saja.

Rasis tak?

Tanpa Nama berkata...

haiya usin wa pon hepi ini laya, makan itu limau matrin sampai cirit...
wa mayak hepi,wa punya latok dulu komunis sikalang lapat tanah, itu olang askar putus kaki tak lapat tanah oooo hepi ooo

Olang Lembau berkata...

Gua tengok sin manyak olang sensitif.

Gua nampak macam Nasionalis juga. Lu cuma tegur melayu. Mana ada kutuk cina dan india? Kena jual cikit sensitif ... phooi lancai lantiau lancipet ...

Apa celita abad 21 la. Baik abad 21 atau abad 14, cina makan babi. Kalau gua kutuk sama lu pun, lu misti makan babi. Apa lu mau malah-malah lagi.

Tahun depan kita kena kirija macam lembu pasai eko-no-money. Cina bela babi kena kerja macam lembu untuk keluar modal kasi babi makan.

Babi ini manyak cilaka. DIa manyak kuat makan. Tapi belum tau untung jual babi. Bila olang tak ada wang, dia makan tahu sama sayur.

Untuk muhibbah, gua lasa baik olang cina belajar makan tempe.

Tanpa Nama berkata...

Wa suka itu umno pelintah ini negara, sebab itu umno punya olang bodoh macam lembu. Ini tahun lembu, wa mau talik itu hilung punya lembu sampai koyak lo, bagi dia tarak nafas, kasi kiok sama dia.

Tanpa Nama berkata...

Wa manyak suka lo... semua itu olang2 cina dapat tanah 999 tahun lo!

Itu Pelak gua mau jadi Tanah Cina 999 tahun lo!!


Wa manyak suka ini tahun lo. Tahun Cina lembu lapat tanah! ho, ho, ho...

MRSM Kalae Chepo 66/73

Jamal Pak Tongkol berkata...

Itu macam 999 lagi manyak ong kah dari 888.

Apa lagi untung dari 999?

Hehehe ... mistilah 9999 tahun. Pasal lagi manyak lagi bagus.

Sohaimi berkata...

cina cakap ini lacist maa.. kamii pun lakyat layasiaa maa..

itu tanah kami pun mauuu...

luit sudah banyakkkk...

nanti tanah mau bikin taman memorial maaa

Daun Kering berkata...

Husin

sekarang ni kalau Cina dan India kutuk Melayu itu maknanya menuntut keadilan dan kesaksamaan.

tapi kalau Melayu kutuk Cina atau India itu RASIS..

Kalau jual Orang Melayu pon sama juga.. ia adalah menuntut keadilan dan kesaksamaan. Jual orang Cina dan India ia RASIS.. jaga-jaga Sin