Selasa, Jun 16, 2009

Masaalah moral Mat Rempit sudah meruncing dan kerajaan wajar lakukan sesuatu drastik untuk membendung gejala ini

Dah toghuk cam ni dah, Tok Najib, Tok Saberi ...



Tak terkato, den.

25 ulasan:

Sulaiman Akhlaqan berkata...

Ini kesalahan luar tabii. Julai 1hb kena bawak mahkamah.

Badrul Pitt berkata...

Dia masuk pipe exhaust atau pipe exhaust masuk dia ikut jalan bla...

Mat lombok berkata...

Wah!!! Teg-teganya. Ini memang ngak cocok.

kluangman berkata...

Sekurang kurangnya dia mengambil sikap beranggungjawab menguruskan motornya sendiri tanpa campurtangan dan pengaruh isteri.

Tanpa Nama berkata...

Sin ,
Cam ne , kalau kita hapuskan motor dalam malaysia ni , tentu tak ada Mat rempit lagi .
Mana kita sayang Mat Rempit ke Motor .

Merrybj

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Anak muda Melayu telah mempersundalkan Kapcai. Sama kes dengan gam getah Dunlop. Bukankah gam itu gunanya untuk tampal tapak kasut. Tapi disedut wapnya pula......

Nik Rahmah

detguaq berkata...

Sin, apakah 'pasangan' itu sedang mengalami masaalah seperti sepasang anjing yg sedang mengawan?

Fazrulls berkata...

Salam Tuan,

Ni betul2 kronik.... perhhhh...

orait...

tarapapa yeh berkata...

betul la nih, pak husin. diaorang kata boleh bawak balik 'hadiah' masuk bilik.

Jaghere berkata...

Motor tidak salah...memandu laju terkadang semua orang lakukan. Ia berada di luar kawalan agama atau moral kerana bersebab...juga perhatikan botol di atas meja di dalam bilik hotel tersebut..sudah semestinya bukan botol coca cola, 100 plus, 7 up , mirinda atau sebagainya. selagi ianya berleluasa semua masalah menjadi parah.

Amran berkata...

tajuk blog kau macam cak real aja.

kluangman berkata...

Kalau kak eli kita 'posing' dengan motor kan syiok sikit..

setulangdaing berkata...

Satu cara nak hapuskan mat-mat rempit ni..jangan jual kapcai. Jangan import motor jenis ni lagi. Menyusahkan. Kaki ragut pun banyak guna motor jenis ni. Kerajaan patut benarkan guna superbike je..

killer berkata...

kill all malay pig in malaysia

Pyanhabib berkata...

usin,
ana selalu merempit ke husin lempoyang. hari ini ana `singgah' lapor diri. terima kasih.

eXception berkata...

Inilah dia, x dapat bohsia, motor pun jadilah buat pelempias nafsu.... Hu hu hu hu... Sah mental dah celaru...

http://exception2008.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Naniey berkata...

mak ai..lawak gile pic ni..hahahahahaha..dah gelk guling2 ni ha..kahakakahkah

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
rempitkah aku berkata...

rempit otak sempit...pikir luas nafsu buas..org buat silap kita slap bukan susah pun huhuhu...

jelitawan1 berkata...

daftarkan semua mat rempit n suruh bayar levi..tambah pendapatan kerajaan..mana da pempuan merempit..sumer jantan..Jadi musnahkan semua jantan di malaysia

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
ohoeya.blogspot.com berkata...

Ya ampunnn...
Mintak dijauhkan anak lelaki kita... Amin

Husin Lempoyang berkata...

Pyan habib

Penyair hebat. Afa khabar?

Ente bersajak di Majlis tak ajak ana. Kasitau Tok Kamal, ana datang.