Selasa, Julai 14, 2009

Estrada lawat Zoo Negara dengan Anwar

Bekas President Phillipnes, Joseph Estrada memang diketahui ramai adalah President boneka caturan CIA.

Dia adalah President Phillipines semasa Anwar ditangkap kerana liwat pada tahun 1998 dan mengkritik Malaysia di atas tangkapan Anwar semasa itu.

Apabila Estrada diguling dan ditahan atas kesalahan korupsi, Anwar pula membalas budi dengan menyeru pembebasan Estrada pada tahun 2007.

Pada Julai 2008, kedua-dua ikon demokrasi kononnya dapat bertemu setelah kedua-dua mereka kini bebas. Wan Azizah pun ikut sama untuk bertemu dengan Corazon Aquino di Manilla.

Anwar menyanyi lagu "It's Now or Never" dalam Majlis itu tapi gagal untuk melakukan rampasan kuasa pada September 16, 2008. Estrada akan terus membantu usaha CIA dengan bertanding pada tahun 2009 ini.

Anwar menjemput Estrada datang ke Malaysia. Dalam diam-diam dia datang pada awal tahun ini. Semasa lawatan itu, Estrada meminta Anwar iringinya untuk melawat Zoo Negara. Katanya, dari kecil dia memang suka melawat Zoo. Semasa dia Presiden, dia tak dapat melawat Zoo negara-negara yang dilawatinya. Anwar setuju.

Esok harinya Estrada dan Anwar pergi melawat Zoo Negara di Hulu Kelang. Sampai ke satu sangkar, Orang Utan membuat satu isyarat mencarut dengan kakinya seolah-olah ingin memberitahu sesuatu kepada Estrada mengenai Anwar.


Anwar rasa malu melihat tingkah laku Orang Utan. Estrada faham apa yang diberitahu oleh Orang Utan itu dan akan sampaikan kepada President baru Amerika Obama. Obama mungkin tidak lagi menyokong Anwar.

Saja aja dia tanya Anwar, "What is the Orang Utan trying to tell?"

Anwar menjawab, "Oh... I don't know what Najib's intention to instruct the trainer to teach the Orang Utan that. He is always conspiring against me. Traditionally, that gestures mean good bye."

Estrada mengangguk-angguk konon menerima penerangan Awnar tetapi dia faham sudah maksud Orang Utan. Supaya Anwar tidak terasa malu, Estrada si playboy membalas, "I like that. Very good hand gesture."

Esok hari Estrada balik. Semasa di Airport dan lepas bersalaman dengan Anwar, dia pun berjalan menuju ke pintu departure. Dia berpaling dan lakukan dengan tangan seperti isyarat kaki Orang Utan ke arah Anwar dengan tujuan nak kata terima kasih. Anwar tak mahu rasa malu, dia pun balas isyarat yang sama.

Orang ramai yang melihat garu kepala melihat mereka berdua carut mencarut. Seorang playboy dan seorang lagi ada kes liwat.

24 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Quantum Metal Consultant berkata...

Apa cerita pula zizah dengan aquino - depa tak buat apa apa isyarat ka - zizah tentu ada nak cerita sesuatu pada aquino - sesuatu yang terpendam selama ini - sesuatu yang belum pernah diluahkan kepada rakyat mesia.

Sin, hang kena cari akai..

Gedung Akal berkata...

Cerita di atas adalah fiksyen semata-mata. Nama-nama watak adalah secara kebetulan dan tiada kaitan dengan sesiapa pun yang berada di dalam atau luar zoo yang dimaksudkan.

Letih berkata...

Kluangman

Kak Wan kasi isyarat pening kepala pada Aquino. Asyik nak kena cover saja dia. Letih!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Hang ni sin , pandai pandai je cerita hal si Nuar tu , tapi nuar mana ya bukan kah , nama mu yang sebenarnya Anu-war , sin.

Merrybj

PKMPL berkata...

kau gila yerr hussin... pecah buah pinggang aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


hahahahhaahhahahahaaaaaaaa

mampos lah....

mana aaaa kau dapat idea aaaa

hahahahahahhahaahha

best !!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Pet berkata...

ko pun bangang mcm org utan tu sin!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
TBO berkata...

bgus le usin mike buat cerite macam tu banyakanlah lagi buat kerja berdosa tu.

The Unspinners Kembali berkata...

Bagus juga. Joke lama diberi nafas baru.

Local Fighter berkata...

haha..mmg dh terkena..si penyagak jual penyamun.
asai saja ko sntuh bab Anuwar 'King of Drama' ni, mesti melompat2 penyokong dia dlm blg ko ni mcm kne 'something' kat punggung..hehe..

ada lak sekor tu ckp bwk 4 saksi sblum tuduh. woi, yg ko tuduh najib bunuh altantuya tu tak perlu saksi ke?

Najib dah bersumpah dgn nama Allah, yg Anuwar si peliwat tegar tu apsai tak nak bersumpah. Apa? takut kne makan sumpah ker?

Aku menyokong 'Kempen Malaysia Aman Tanpa Anwar'!!

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Thou said no more PPMI,
Thou forget not, thee universal suffrage on the GE13

Nik Rahmah

Farhan Olskool Fadzarahman berkata...

org utan tu nama dia King asal dari sepilok.lePas masuk utan lama ,pas tu sakit bahu dia bley datang balik ke sepilok sandakan cari doktor disitu n tunjukkan bahu n anu dia sakit.tapi sayang kena hantar gi zoo negara. Tak caya tanya org sandakan. betol sin...heheheheh

Tanpa Nama berkata...

Nik Rahimah, universal suffrage adalah kerana adanya melayu2 yg dah termakan cakap dan bujuk janji org2 yg tak ingin melihat melayu bersatu. Juga mungkin anasir2 datangnya dari org2 yg pernah seketika hidupnya belajar di luar negara.

Org Melayu ni malah juga bangsa2 lain, bila dah duduk negeri omputih mula la lupa depa ni melayu ke, cina ke, india ke. Tapi yang lebih2nya Melayu lah.

Tak tau ler kenapa, lepas pi sana, depa rasa, depa lagi lebih upper class dari melayu2 yg duduk sini tak kemana-mana.

Oleh kerana merasa diri upper class bila bercakap orang putih, (sebab ini menunjukkan taraf pendidikan, mentaliti yg lebih upgraded, gaya hidup, material kehidupan yg lebih moden dan sofistikated) berbanding dengan kehidupannya dulu, atau saudara mara nya yg lain, atau kawan2 nya terdahulu. Tak sedor dulu dapat belajor pun hasil dari keringat org lain yg duduk tak gi kemana ni, hasil dari dasar kerajaan
menghantar depa keluar negeri.

Ibarat mengajar anak2 kita bercakap, lepas pandai bercakap, ditengking herdiknya kita balik. Bukan ke ini namanya anak Batu Derhaka.

Tanpa Nama berkata...

Ada mungkin akan ada suffrage, bukanlah kerana nak kan bahasa melayu, tetapi kerana adanya org2 cam Nik Rahimah yg berpaling tadah.

Jadi gugurnya negara dan hancur nya negara serta kacau bilau adalah kerana pengkhianat bangsa yg lupa diri dan asal usulnya.

Ada mungkin cakap nik rahimah benar, tapi bukanlah kerana yg nak mansuhkan ppsmi tetapi sebab org2 seperti Nik Rahimah.

jelitawan1 berkata...

aku kesian kat wan azizah..aku faham betol perasaan dia ni. Kalu tak caya tengok mata dia..asik meleleh air mata mengenang diri jadi back hubby yang tak normal.aku tak faham camner dia nak 'menda' si nuar ku enter dia.isk kalu aku ler geli geloman.jolok sana jolok sini. tengok muka anuar pun tahu muka pendendam tahap gaban..hehehehe nuar.kau tau tak ko kena sumpahan ghafar baba...nak tau aper sumpahan tu..hanya pak ussin...

mat stim berkata...

gileeerrrr bebbbb...

lawak paling lucah tahun niee...
gua gelak berguling-guling beb...

tapi gua rasa gua tau sebab apa beruk tu bagi signal tu...

sebab dia nak mintak Nuar liwat dia... ye leee... beruk gay le ....

eXception berkata...

Ha ha ha ha ha... Beruk pun pandai maki mangkuk hayun lima tingkat 2 ekor tu...

kluangman, Azizah menyampaikan betapa sedihnya bersuamikan peliwat, tetapi Aquino kata sabor je laa...

Apapun Uncle Husin aku bg sepuluh bintang planet marikh...

**********

Memang lawok arr citer tu...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Tanpa Nama berkata...

Sinn...insaflah
Berhenti lah dari jadi penabur fitnah dan adudomba...
Kamu tahu sekarang ni ramai yang mati muda tak kira orang biasa atau terkenal. Terbaru arwah yasmin kan.
Apa kita nak jawab dengan munkar dan nangkir nanti masa sorang-sorang 6 kaki dibawah tanah siap dikafan. Hidup sekejap jer...tapi kalau usin boleh hidup sampai 99 tahun....tak apa lah.
Sekadar ingatan supaya usin sejahtera dunia-akhirat,,,,

oleh:
Ulasan dipadam