Selasa, Mac 24, 2009

Husin lakukan salahlaku etika berkempen


Ana peduli apa!

Perwakilan-perwakilan UMNO ana malas cerita panjang. Ana hanya mahu tanya: Juang untuk bangsa Atau Jual bangsa untuk wang?

Ini ana punya kempen bantu kempen Benteng Negara.

Kena tindakan disiplin pun peduli apa? Kena buang parti pun peduli apa? Kena ISA pun peduli apa (macam Berahim Ali)?

Ini ana tujukan pada PAS yang sudah mula pandai al fulus wal durian runtuh. Juga ditujukan pada PKR yang sudah main wang (lihat Fairuz, Khalid Ibrahim, dan lain-lain) dan jual bangsa.

Adakah UMNO, PAS dan PKR mahu terus berdalih-dalih demi undi atau pejuangkan bangsa dan ugama? Kalau berani, sila indors dan juangkan Peristiharan 25 Rabiul Awal sini.

Adakah pemimpin-pemimpin Melayu seekor Singa, Raja Rimba yang ditakuti atau tikus tak ada telor yang boleh disergah pendatang dan bukan Melayu?

17 ulasan:

Rafiz Rahim berkata...

Husin,

semalam aku pergi bank... Jumpa la sorang kontraktor... Dia keluarkan wang RM180 ribu... katanya nak digunakan untuk pergi pemilihan UMNO...
Baru sorang kontraktor dah banyak tu... Agak2 berapa juta la bertukar tangan masa pemilihan UMNO nie.

ha ha har ha ha ha berkata...

Salam Sin..

Bab Peristiharan 25 Rabiul Awal ..aku betul-betul sokong terutamanya yang pasal 6...Mampusler PPSMI...Idup bahasa Melayu ..

Wassalammmmmm

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
LensaPR berkata...

MACAM KEMEPN BTN AJA

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Parpu Kari berkata...

SUKJ DAH KENA LIWAT NGAN AL JUBURI WAL LIWATI

SIN, SAYA SUDAH BUAT PILIHAN! INI PILIHAN SAYA!

NAJIB
MUHYIDDIN
MUKHRIZ
RAIS YATIM

SAYA MESTI PILIH!

F*ckatan Riot Aljub berkata...

KJ: Babah kenapa semalam babah marah orang fitnah rafidah gendut tu? Biar la dia kalah nanti asalkan mami ijat naik ketua wanita

Babah: Aku saja ja nak tunjuk baik.lagipun la ni dah dekat nak pencen dah.kalo aku tak kata lagu tu lingkup la plan kita nak bagi mami ijat jadi ketua wanita

KJ: Babah memang terer.Tapi kenapa babah tak defend saya jugak? Pak Ya tu pandai2 dia je fitnah saya.siap buat buku lagi.tajuk dia 'tuah dan sial khairy jamaluddin

Babah: Laa ada buku ka? aku mana nak pi tau.hang kan tau babah neh memang malaih nak baca2 buku ni.baik aku tidoq lagi best

KJ: Sebenarnya kan babah,saya saja je buat2 kecoh konon saya mangsa fitnah.sebenarnya tu taktik nak dapat undi simpati.jauh saya ketinggalan dengan botak dan botox tau babah

Babah: Hang try la mintak duit kat kementerian kewangan tu.depa misti bagi punya.sebut nama aku ja semua kat dalam tu kenai

KJ: Uiii gila babah neh.dulu boleh la,babah menteri kewangan.sekarang ni najib yang jaga.dah la aritu saya kantoi dah dengan lembaga disiplin

Babah: Betoi jugak noo...aku yang ajak tukaq portfolio dengan najib dulu.eiii menyesal! menyesal! (gaya tompel marah filem ahmad albab)

Kak Jayn berkata...

Parpu, setuju dengan anda.
Pilihan Pemberani.
LUPAKAN YANG LAIN. Hehehe

Bersatu berkata...

Habis, kalau Datuk Hishamuddin Tun Hussin On menang jadi naib president Umno! Hancurrrrr...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

KEHANCURAN MELAYU...JIKA...
UMNO MUSNAH..
PAS PUN TERLEPAS..

INI LAH BANGSAKU ...
JIKA ASYIK BERPOLITIK..

BIARKAN MELAYU MEREMPAT DI BUMI BERTUAH INI..
BARU PADAM MUKA..

BIARLAH MELAYU PAS , UMNO DAN PKR..
TERJUN DENGAN LABU-LABUNYA...
BIARKAN..
BIARKAN...

MARI TENGOK SAPA YANG KENA ?
MELAYU TAMAK..
MELAYU GILEE KUASA..
MELAYU PERASUAH..
MELAYU TAKSUB KEPARTIAN..

KESIAN..
KESIAN...
HINANYA MELAYU DI BUMI LAYU...


ADAM AMIN
Kg Jerlun, Kedah

Washad berkata...

hari2 terakhir dah ni.. kalau sukj dah bubar, dah dapat alamat la tu, tahu lah langgit tu tinggi ke rendah.. semoga Allah memberikan hidayah..
Syabas DS Najib, kata2 penutup masa merasmikan persidangan W,P,P tadi jelas minta pasukan yg tidak rasuah.. perwakilan pun patut faham, sapa yg dia nak..
salam

BoyDontUcry berkata...

Perhimpunan Agong UMNO kecoh

Green Malay berkata...

Salam Melayu kembang kuncup semua...

Saya melayu jugak...tapi risau bila tengok perhimpunan kali ni...harap2 biarla yang "ngoppong" sket dipilih untuk terajui layang2 yang makin rendah, ditiup angin senja...

Wassalam,
GreenMalay

Abuarif berkata...

Kenapalah kau orang semua tak faham atau tak nak faham atau buat buat tak faham.Sekarang masuk parti politik adalah satu kerjaya untuk kaya.Bukan zaman dulu,zaman Atok kepada Hishamiddin,mereka tuboh parti politik untuk perjuangan tegakan Bangsa dan negara.Sekarang mereka dok berebut untuk tubuh parti untuk cari kuasa/jawatan sebagai batu loncatan untuk KAYA!(kebanyakan).Kalau betul mereka nak tegak kebenaran,negara dan agama,tak banyak macam ni parti politik di Malaysia.

Kalau mereka bertolak ansur,berlapang dada dan menerima kelemahan diri dan kekuatan orang lain,tak ada huru hara macam ni.TETAPI kerana mereka merebut kekayaan(DUNIA) maka terimalah akibatnya.REBUTLAH HATI RAKYAT JANGAN REBUT KERUSI ORANG.

cedikcenun berkata...

Salam Tuan Husin! Semalam ana iring sahabat ana Dato Mukhriz dari Seri Pacific ke Pwtc diirngi semangat pemuda akarumbi "berani berubah". Perwakilan pilihlah Dato' Mukhriz demi survival Umno dan Melayu menghalatuju pemuda akarumbi ke arah generasi yang lebih berketerampilan dan berwawasan.

Sisingamangaraja Gorgor berkata...

Salam kempen...~

Smalam haku bru jek berkempen ngan kucim2 haku... Tgk sape yg nak jadik presiden dapor...~

Tapi tahun depan bru tandingnye...~

Hidup Kempen!!!...~