Rabu, Mac 11, 2009

Peraduan meneka perbualan dalam gambar


Brader Anwar Bin Ibrahim kata gambar ini (yang telah dibuang dari blognya) akan menimbulkan pelbagai andaian dan spekulasi.

Betul dia cakap.

Sudah ada yang mengatakan Dolah telah di trick untuk datang makan bersama Anwar. Hari ini sepatutnya dia ke situ. Ada sudah dedahkan tempat ini adalah tempat ugama sesat, wallahu alam.

Mana tidak? Dolah tinggal 20 hari lagi sebagai PM, kalau ikut perancangan. Banyak desas desus kata dia sudah banyak kali jumpa Anwar.

Adakah berkaitan ura-ura Kerajaan Bersatu (Unity Government) yang disebut-sebut mutakhir ini? Adakah berkaitan ura-ura pembangkang akan flip-flop dari angan-angan tahun lepas untuk buat usul tak percaya pada Dolah kepada usul undi percaya pada Dolah?

Adakah berkaitan dengan perbicaraan sodomi Brader yang telah ditetapkan pada Julai 1hb-24hb?

Ana serahkan pada ente-ente semua meneka apa yang dibualkan oleh mereka berdua dalam gambar dengan mengisi berikut.

Brader Anwar:
Dolah:
Brader Anwar:
Dolah:
Macam peraduan.

Siapa menang, dapat tiket free Air Asia lawat kampung tempat ana bela itu unta-unta di Cairo. Kalau landing tayar meletup, ana tak jamin.

Keputusan pengadil adalah muktamad menurut Artikel 16(2) dan 18 Undang-Undang Tubuh Hakim. Kalau tak setuju, tak boleh saman. Itu derhaka! Nak saman, saman pemenang. Cari Benggali jaga lembu untuk saman hakim. Nak pakat lawan hakim,mesyuarat bawah pokok. Pakai loyar yang dibenarkan hakim. ...

48 ulasan:

PS berkata...

Brader Anwar: Makan-makan jgn tak makan

Dolah: Ye makan-makan, sila sila jgn malu, kita sekali

Brader Anwar: Pas aku lauk kat sebelah hang tu

Dolah: Nah nah jamah, sila sila lepas ni takdak dahhhh

Tanpa Nama berkata...

Hehehe kelakar lah pak husin!

Brader anwar : Hehehe tidur ke org tua ni?

Dolah : ZZZzzzzzZZZZ...!

Brader anwar : Laa.. tidur rupanya.. baik aku balun semua lauk ni..

Dolah : zzzzZZZZZzz...!

Tuan Syed kat tengah tu (dlm hati) : Teruk betul org tua ni.. aku ajak makan, dia tidur pulak..!


hehehe makasih!

www.sonofapistol.wordpress.com

Cucu Tok Selampit berkata...

Sin, Tak kan satu je hadiahnye. Tak nak lah ...

mimpi916 berkata...

Brader Anwar: Mmake Loh (Sila makan Pak Lah)
Dolah: Hoo (Ye)
Brader Anwar: Sedap Loh?
Dolah: Nahik henuh hale hulut hano leh hechek (Nasi penuh dalam mulut mana boleh cakap)...

* Sejak bila mereka pandai loghat Kelantan... ngeh ngeh nga nga

Spy Leman berkata...

Brader Anwar: Aku dah ambik gambaq ni, sat lagi oghang tahu kita dah lama sepakat.

Dolah: Sekali guih kita belasah Mahader dan Najib sekali

Brader Anwar: Ku Li ingat dia jadi PM. Padan dia nak jadi gentlemen sangat. Bila oghang dia dah lompat kat kita, hang jadi PM terus dan akujadi TPM.

Dolah: Cuma hang jangan cuba main belakang aku. Aku kena celik dan tak boleh tidoq bila hang jadi timbalan. Tapi aku tak segiau kerana hang akan masuk penjara, aku kekal selama lama. KJ jadi TPM teghus.

nik awin berkata...

brader anwar : awat muka lagu tu..tercekik tulang ka?amboi..mentang2 la hang nak jadi lagenda lepas ni..pegang jawatan antara paling sekejap,naaa..menantu apa kaba?

dollah : hmmmkppphmmm

brader anwar : jangan lagu tu..aku wat lawak ja...kang habih makan sat gi kita pi main bawah pokok, no??kita bukan main sodom-sodom..kita main sidang-sidang

dollah : bodo tul hang ni..aku tergigit cabai burung la..pedas..bahlul

independentman berkata...

Brader Anwar: Ya sheikh sila makan

Dolah: Ya, ya

Brader Anwar: Tak elok lah lagu tu, malu nak makan

Dolah: Bukan lagu tu, aku tengah fikir ni...Banyak kekalutan; kalut kes ppsmi, kalut kes ekonomi, dan lain-lain.

:).

Tanpa Nama berkata...

Brader Anwar: Mau masuk PKR, Bruder.
Dolah: Berapa?
Brader Anwar: RM 50 juta
Dolah: Small change

Brader Anwar: Ni macam lauk kat kemunting
Dolah: Yea ke...
Brader Anwar: Yea, tanye Teresa Kok tu
Dolah: Macam tu, elok kau masauk kemunting balik.

Brader Anwar: Hang dah baca Bismillah, sebelum pulun
Dolah: Dah. Aku belum nyanok lagi
Brader Anwar: Amacam, sup buntut tu.
Dolah: Kau pulun lah buntut tu aje.... Aku dah ada Madam Jean.


MRSM Kalae Chepo 66/73

Husin Lempang berkata...

Abdul Wahib said: Kakanda memang adil tak disangka-sangka...

Abdul Wahab said: Bagus inilah yang dinamakan demokrasi terpimpin.

Abdul Wahub said: Demokrasi terpimpin kepala hotak ngko.

Tanpa Nama berkata...

Brader Anwar: Awat Lah hang makan dok straight lagu tu?

Dolah: Aku kena dok lagu ni, kalau tidak aku terlena...

Brader Anwar: Ish, hang makan pun boleh lena ka?Besa ka jadi lagu tu?

Dolah: Besa la sekali dua, tapi tak sekerap aku lena masa majlis dan mesyuarat la...

Mr.Loba Loba berkata...

Brader Anwar: Mana Bala pi ni?

Dolah: Dah pergi overseas bersama Baginda Razak...

Brader Anwar: Berapa juta dapat tutup mulut?

Dolah: 5 juta cukup dah....

Tanpa Nama berkata...

sat sat sin off topik..boleh ka? nak tanya sikit..

ada tak sesapa tahu siapa sebenarnya mahmud bin hj abd rahman (pengasas ajaran aurad ismailiah) yang telah difatwakan sebagai SESAT oleh bekas mufti negeri selangor, almarhum dato' ishak baharom.

qoute:
Kategori : Akidah
Tajuk :
FATWA TENTANG AURAD ISMAILIAH AJARAN MAHMUD BIN HAJI ABD RAHMAN
Isu :
Fatwa :

(1) Ajaran Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman didapati menyeleweng daripada ajaran Islam yang sebenar. Oleh yang demikian, umat Islam dilarang mengamalkan ajaran itu.

(2) Orang-orang Islam yang telah menerima ijazah dan mengamalkan Aurad Ismailiah yang diajar oleh Mahmud bin Abd.Rahman di mana-mana jua berada hendaklah meninggalkan dan segera bertaubat serta memohon keampunan kepada ALLAH Subhanahu Wata’alla.

Rujukan Pewartaan : Sel.P.U.48.

Tarikh Pewartaan :
23 November 1995

http://www.e-fatwa.gov.my/mufti/fatwa_search_result.asp?keyID=445

dikatakan semasa di dalam rumah Mahmud, pertemuan enam biji mata berlangsung antara Abdullah, Anwar dan Mahmud. Satu perundingan juga dikatakan berlaku dengan Mahmud menjadi perantaranya!

hehe apa agenda pak lah dan nuar agaknya ya.

haa hangpa teruskan la sessi dailog tu....

antus berkata...

Brade Anwar : Oits Abg Lah...nti blk terus K.Batas ke?
Dolah : Igt mcm tu jgk lah..tp nk stop kat To' Kun sat..
Brade Anwar : Ish ish ish...ko nk lawat umah aku ke?
Dolah : Tak lah, nk pekena mee kuah ketam kat simpang tu...sedap sgt...ko x pernah mkn ke?
Brade Anwar : Dulu selalu lh jgk..tp lani dh jd Ketua Pembangkang...x p dh..jatuh standard...ko x pe lah dah nk pencen...

fazilogic berkata...

Brader Anwar : Aku pun tak nak lama pegang jwtn PM tu nanti Lah. Yang penting aku boleh pastikan kes aku tu digugurkan. Itu jer..

Dolah : Ye lah, ye lah, tapi mesti pegang pada janji tau, mesti ada jaminan yang lepas engkau dia pulak akan jadi PM.

Brader Anwar : Dia tu siapalah?

Dolah : Tu yang berdiri pakai baju putih belah kanan kau tu. Make sure muka dia tak keluar dalam gambar ni yer. Sapa yg tak sayang menantu, yer tak?

Parpu Kari berkata...

BRADER ANWAR: DOLAH, AKU MAIN PUNGKUOQ DAH KANTOI LAH...HANG BOLEH TOLONG KA?

DOLAH: KICIK PUNYA HAL LA...TAKPA LEPAS NI AKU BAWAK HANG MASUK UMNO PASTU HANG KENA JAGA MENANTU AKU TAU...

BREDR ANWAR: EH SUDAH TENTU...KALAU SAYA MAU USIK DIA SIKIT2 BOLEH KA DOLAH...KEKADANG COMEL GAK TENGOK SI KJ NI...MUEHEHEHE

DOLAH: HANG JANGAN DOK BUAT GILA NUAR, NANTI KANTOI LAGI, SAPA NAK COVER HANG?? YA TAK YA JUGAK, KAU KAN JADI PM NUAR, LANTAK KAU LA KAU NAK LIWAT SAP...MUEHEHEHEHE

Hassan Pelempang berkata...

Brader Anwar: Makan makan .. kesian hang asyik kena saja dengan Husin Lempoyang.

Dolah: Aku tak ada apa2 pasai aku tak baca blog. Penasihat aku kata hang lagi teruk kena dengan Husin lempoyang. Dia yang panggil hang B.A.B.I.

Brader Anwar: Oh ... dia punya kerja rupanya. Tu yang aku nak jadi PM jadi boleh gunakan akta hasutan.

Dolah: Memang betui oghang kata hang memang cucu keling botoi masuk Islam. Kaki temberang dan gila kuasa. Hang memang tak kota apa hang kata. Keterbukaan dan kebebasan kunun.

Jamal Pak Tongkol berkata...

Brader Anwar: Lah jemput makan. Hang macam tak cukup tidor. Apa hang buat? Mana best Cina campuq Serani dgn Melayu campuq Jepun?

Dolah: Ah hang ni. Tanya pulak. Budak jantan lagi best dari pompuan kan.

Brader Anwar: Itu lah Hang kena cuba juga. Tak apalah hang oghang Islam Hadhari, oghang tak caya hang buat2 tak senonoh. Macam oghang tak caya aku buat tak senonoh pasaiaku ABIM.

Dolah: Hahaha ...Baguih kita oghang Penang. Dok temberang oghang semua. Itu baguih tak dak Sultan

Tanpa Nama berkata...

Brader Anwar:Dolah lepaih hang berenti ni tak dak lagi PM dari utara.lepaih tu hang nanti malu,habih keturunan hang nanti malu..dengan apa yg hang buat ari ni.

Dolah:tu la aku mai jumpa hang, baru depa tak dapat kejut aku,depa akan layan aku dan menantu takut lompat sebelah hang.

Brader Anwar:Oooo,hang pon mcm aku pandai belakon.baru geng mahathir kecut teloq.

Dolah:tau tak pa

Tanpa Nama berkata...

Brader Anwar:kat tempat ni ada undang2..waktu makan jgn tidoq nana dolah..

Dolah:ana ngantuk..pikiaq kt najib..

Brader Anwar:kalau tidoq jugak kna jual..

Dolah:aku repot menantu aku khairy

Tanpa Nama berkata...

BABI : Brother orang cakap kita dua kaki main belakang sat.

WakDol : Ko sorang je.

BABI : Ai, janganlah macam ni. Hang tu main belakang pengikut setia sampai tertonggeng nak cakap aku pulak.

WakDol : Main-main jugak tapi takut gak kalau lepas ni TOKJib pulak potong anu kita. Ko takpe la. Anu pun dah busuk.

BABI : Nak cuba. Sup bontot tu sedap sebab PakSheikh dah reneh dua hari dua malam. Sebab nak hilangkan bau.

WakDol : Pak Sheikh pun satu buat hilang sup buntot. Orang buatlah sup tulang ke. Malam perli je sebab kita berdua pun jenis main belakang kawan. Aku ISA kan baru tahu.

Anon 00 berkata...

B.A.B.I: Woi Lah... hang ghasa-ghasa menatang hat duk lam talam tu, depa semelih dak?

LAH LELAH: Apa punya ghapla hang nih... mustilah semelih. Kalu tak semelih, nak masak macam mana?

B.A.B.I: Woi Lah... hang ghasa-ghasa la, masa semelih tu, depa sebut Allah yang mana satu?

LAH LELAH: Hang memang ghapla la Nuaq... mustilah Allah orang Islam... hang tak nampak tu, janggut pak syeikh kita lagi panjang dari janggut Nik Ajis...

PAK SYEIKH: Hangpa dua ekoq buat kelaku elok sikit boleh dak? Satgi aku sumpah dua-dua ekoq jadi tenuk, baru hangpa tau!

danny_a berkata...

Pak Anwar: Lah oi, awat hang x makan?

Pak Lah: Tok Ayah dok tenung,tak senang aku nak makan.

Pak Anwar: Baguih laa dia tenung, kalu x nanti hang tdoq plak.

Pak Lah: Hmmmm,betoi gak na.aku nak bawak Tok Ayah p parlimen la sat g.

Pak Anwar: Awatnya?

Pak Lah: Najib nak bentang bajet! ngantuk la aku!

PALOI BIN MULAU berkata...

Anaurd : Sila le makan Dol

Dol : Apa yang ko makan tu

Anaurd : Sop bontot...sedappp..

Dol : Ko ni dah tak de benda
lain lagi ke nak makan

Tanpa Nama berkata...

Nuar: Pak lah, awat macam tak lalu je nak makan...
Dollah: Memangla... aku risau sebab ada rakyat nak buat sesuatu pada aku,,,
Nuar: Apa dia?
Dollah:Rakyat dok tuduh kat aku yang aku nak kasi jawatan PM pada hang lepas ni,,,
Nuar: Ye la kan kita dah bincang masa arwah mak hang nak meninggal dulu, masa mak hang minta tolong hang lepas kan aku dari jail dan kalau boleh balas kesilapan dengan lantik aku jadi PM.
Dollah: Hang seronok la nak jadi PM lepas ni,,, aku takut hang pulak sumbat aku dalam jail nanti.. bila hang berkuasa...
Nuar: Aku tak lah banggang macam kau,,, agak-agak la kalau nak malukan kau pun...
Dollah : Habis kau nak malukan aku macam mana?
Nuar :Masa kau hidup aku tak kan malukan kau la dol,, cuma bila kau mampos,, aku akan upah rakyat baling taik pada pusara hang,,, itu je,,,

Maaf la sin dialog panjang sangat; sebab lama depa dok makan, tak kan sikit sangat sembangnya...

navy pencen@marimanjung

Tanpa Nama berkata...

Sin,

Hat dalam mangkok besaq tuh daging kibas ke daging sapi? Sebab daging boleh menetukan dimana santapan itu diadakan dan mood perbualan yang dilakukan. Tau saja jenis daging nya, baru ana boleh reka perbualannya.

Din Pungkok
Tanah Liat
permatang Pauh.

ayor lemuju berkata...

BA: Pak Lah dah pencen esok cadang nak buat apa?

AB: Tak dak plan lagi nana. CAdang nak bela kambin ja

BA: Toksah dok bela kambin Pak Lah aih... depa berak teraboq. Main join PKR saja la. Kami ni memang tempat mengumpoi barang-barang reject.

AB: Toksah dok buat pasai, mat. Nak suruh aku bancoh kopi kat hang pulak... aku dah ada tukang bancoh kopi janda. Cap kapai api lagi....

BENGAH @ SERLING berkata...

Brader Anwar:Nagapa tak ceria ?

Dolah:Penat Jelajah seluruh negeri!

Brader Anwar:Jelajah sebelum undur diri ke ? Apa nak buat lepas tu ?

Dolah: Tahu tak pa ! Nak rehat dulu .... lepas tu tenguklah. Masih rahsia lagi !

Apocryphalist berkata...

DSAI: x^n + y^n = z^n true for all occasions, Dato’ Seri ?

DSAB: Last I heard that may be so, but Fermat has yet to come up with some empirical proofs. Otherwise it could be just another politically incorrect trick: n<=2 only would be my best bet.

DSAI: I heard some pundits in Stanford has come up with some numerical proof using a massively-parallel, chained CPU array and it ran for like, 123 days? By the way, are you going to eat that roll?

DSAB: Numerical proof my foot. Remember the last time Cabrera claimed to see what others couldn’t? These Stanford goons, I tell you. They’d be better off sitting in for Leno instead of that O’Brien guy. Here you can take half of this roll. How’s Ihsan doing nowadays?

DSAI: Can you give that other half instead? Yes that one I mean, with the extra cheese. Ah Ihsan. They say ke mana nak tumpah kuah kalau tak ke nasik. You should see how cute his friends are. Well anyway back to the topic. What are your plans after this? Oxford offering you the Emeritus?

DSAB: Are you kidding me? Would distance myself with a ten-yard pole. You know how much a retiree makes there finally, after tax? I mean I sometimes wonder about these people. Are they in the business of old Folks home or what. Burrp. I think this Fish Head Curry is real hantu. Wait till Jean gets her hands on the recipe.

DSAI: Yeah I know what you mean. Just the other day last week, this helluva student of mine came rushing in exclaiming eureka, eureka and I asked what’s so eureka and this Jaafar said he had written a complete Schrodinger for a black hole purely non-relativistically.

DSAB: Hahahaha. I thought Sakharov did that in his Solitary Confinement in Gulag…

DSAI: Shhhhhh… can you say that Solitary Confinement thing a bit less louder. After 6 years it still gives me the creeps. Care for some more air bandung?

DSAB: No thank you. I think I better get going. Got a parliament or two to attend to. Give my kisses to the missus,ok? Muah Muah Muah.

Tuan Rumah Mahmud Hj Abd Rahman (to self): Depa berdua ni lebih sesat dari aku? Duniaaaaaa, dunia.

Panglima Perang Cyber berkata...

Amwar : Lah, bila kita nak makan sama sama lagi macam ni ?

Lah : Aku kalau tahu kau ada tentu tak mahu aku datang sini.

Anwar : senyum sikit Lah. Pasai gambar hang dengan aku ni akan meletop lepas ni...untung aku wow dapat jual gambar manusia wow...


Lah : tak habis habis otak hang fikir. time makan pun nak 'main belakang' lagi.


Anwar : hehe...rileks la Lah..hehe

TAIPINGMALI berkata...

DSAI : "PaK Lah! Saya nak ucap terima kasih banyak kat hang, kalau tak kerana hang aku dok dalam jel lagi"

PAK LAH : " Tak pa lah, kita ni kena tolong-menolong, hari ini hari hang, esok-esok hari aku pulak, hang kena tolong aku la"

DSAI : Jangan risaulah, aku bukan marah kat hang pun, aku marah kat Che Det saja, dulu dia terajang aku, la ni aku naik balik dah"

PAK LAH : Haram jadah hang, hang nak marah kat dia pasai apa? hang lupa kah jasa dia kutip hang bubuh tempat baguih dalam Umno, Kalau tak kerana umno hang tak kaya raya macam la ni, pi melingkup lah hang, memamng tak guna seduit pun"

husin beruk berkata...

husin: awat hang pangge aku beruk?

lampoyang: pasai hang beli beruk tapi tak bela beruk!

husin: kalo aku pangge hang beruk gak, apa hang rasa?

lampoyang: hang nak pangge aku beruk ka, apa ka, aku tak kisah.... aku tak marah!! hang pon jangan marah no, aku pangge hang beruk.....
hehehehehe

GURAU JER!

kelana Ozi berkata...

Mungkin perbualan mereka berkaitan permohonan untuk join tarekat baru kot. Tp kalau tak silap lah, tarekat ustaz dlm gambar tu pernah diharamkan dan dikategorikan sesat oleh mufti Selangor. Apa nak jd lah dgn 2 org penang nih ... dah lah lingkupkan negara

An-Nimr berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
An-Nimr berkata...

Brader Anwar: I say...
Dolah: You don't say...
Brader Anwar: They say...
Dolah: Aisey...


( I want first class ticket with belly dancing shows included)

Tanpa Nama berkata...

BaBI Sondol berkata......

B.A.B.I - Dol, hang jangan umum tarikh serah kuasa dulu. Buat semua suspen kalau tak letak lagi best.

Dol - Aku tau la. Tapi bos aku lak dah siang-siang bagi `Kad Kuning' sekali masa Dewan hari tu. Pusing aku ni. Kalau bagi satu lagi gerenti kena keluar padang.

B.A.B.I. - Aku tau la. Tapi Kalau kau tak tolong aku Dol menangkan 3 by-election ni siap kau Dol.

Dol - Hai nak ugut pulak. Sheikh ni pun satu, buat apalah jemput bloggers kalau tau diri dah kena blacklist MAIS. Kacau betul. Siol betul kau BABI. Bukan menyenagkan aku ni. Bos aku mesti mengamuk kali ni, sebab agama Islam bawah Tuanku. Kalau kena kad kuning kedua terus aku kena keluar padang.

B.A.B.I - Eh Dol, mana bini kau ni. Dah tak pegang tangan kat publik dah. Merajuk ke. Sat dia marah sebab kau dah join aku pulak dalam Geng Main Belakang.

Dol - Aku sekeh hang baru tau.

mahadett berkata...

Anwar:
" kalau chek lompat masuk BN dan bawak dua tiga ekor lagi,paklah terima dak, okay dak?" boleh chek sokong paklah teruih jadi PM, bagi kat chek TPM sudahlah, post lama dulu pun kira okay. Dok bagi kat Najib buat apa, pak dia dulu dah jadi PM cukupla".

Pak Lah:
" pungkoq hang! dah terlambat. Dulu hang dok pulun nak pelingkup aku.Dalam UMNO dulu pun hang nak pelingkup aku. Tak sedar diri, masuk UMNO dulu nak jadi calon, AKU yang tolong mereka resit UMNO bagi cukup 10 tahun. Kalau aku tak buat tak merasa hang jadi menteri. mahadett buh hang dalam lokappun aku tolong pekeluaq. lepaih Hang keluaq lokap pun hang tak berenti dok pelingkup aku. Awat hang ingat orang UMNO mau hang lagi ka. Balik pi isilah borang keadilan, dok mengaku ketua umum saja, ahli pun tak jadi. heran aku bodoh betoi pengikut hang. ketua umum pun tak jadi ahli.jangan dok harapla UMNO nak terima hang balik."

Anwar:
" takkan sampai macamtu sekali marah kat chek. chek bukan dok pelingkup abang Lah. cek meluat kat najib tu saja. Kalau dia jadi PM mampuih chek. Sebelum dia jadi PM abang Lah adjust sat kes liwat chek. takkan tak boleh kot. Kita sama-sama orang Penang. chek tak jadi pm pun takpala, jangan masuk lokap sudahla. kesian kat azizah."

PakLah:
"SUDAH TERLAMBAT!"

Tanpa Nama berkata...

B.A.B.I : Dollah, awat hang mcm tak selera je???

DOLLAH: Macamana nak selera, aku bau taik. Hang dan p basuh ke k**e hang lepas meliwat tadi???


*anwar-suck*

add berkata...

Sin, mana keputusan peraduan nya???

F*ckatan Riot Aljub berkata...

Anwar: Lah,aku ingat nak pi main juke box pulak la.tengah2 dok makan ni dengaq lagu hindu baru syok sikit makan

Dolah: ishhh hang ni...cakap tu cermat la sikit.dengaq kat jin dengan jijah mampoih kita satgi

Anwar: Awatnya?

Dolah: Buat2 tanya pulak.Aku bukan lena pon tadi..dok dengaq jelaih apa hang kata tadi..nak pi main juboq.patut la karpal singh suruh hang tobat

Anwar: Mana ada aku gali lorong kunyit dah la ni.gila nak cari pasai.dah la aku kena masuk court 1 julai depan.tu pon jenuh aku auta jijah kata aku nak beli perabot kat court mammoth hari tu...paper salah tulih,konspirasi

Dolah: Jenih otak penipu...cehhh

Anwar: Hang pon sama la 2x5.Anak,menantu semua kaki belit.Hang jadi dak serah kat najib?

Dolah: Serah apa? pompuan? mana ada spare dah.jeanne aku punya bantai peluk..nori bantai kapok KJ.najib tak minat saudarai,sotong semua tu.hang lain la

Anwar: Bukan tu la mangkaq..maksud aku jawatan perdana menteri.

Dolah: Oooo pasai tu ka..baru aku paham.aku janji serah kat najib ujung bulan 3.Awat?

Anwar: Kompem jadi ka tuu? ka hang flip flop lagu selalu tu?

Dolah: Hehehe hang macam tau2 ja pe'el aku.Aku janji ujung bulan 3 ja.aku takdak sebut bulan 3 kalendar apa pon,gregory ka..hindu ka..hijrah ka.taun ada aku sebut 2009.kalau ikut kalender hijrah lambat lagi tu tahun 2009H tu hehehe

Anwar: Mak oiii tera sungguh hang.Tak sia2 kita orang penang kuat makan serbuk kaskas.imaginasi tinggi...kuat putaq alam

Dolah: Padan muka depa muhyiddin,raih,pidah,apdal,anak chedet tu.nak guling aku sangat tak dan dan dah aritu hahahahaha

antimainbontot berkata...

BABI : DOL
DOL : YE BABI, BABI!
BABI : YE DOL, DOL!
DOL : YE BABI, NAK CAKAP, CAKAPLAH
BABI : YE DOL, MEMANG NAK CAKAP, TAPI DOL...
DOL : APA KE HALNYE BABI?
BABI : NAK CAKAP, PAK SHEIK ADA PULA..
DOL : CAKAP JELAH, DIAPUN 2X5 MACAM KAU BABI
BABI :YEKE? KO RASA KITA NI DAH TEKENA KE DOL
DOL : KO RASA MACAMNA BABI?
BABI : MACAM TEKENA ;AH JUGA DOL
DOL : AKUPUN MACAM KO JUGA BABI
BABI : SAPA YG KENAKAN KITA DOL
DOL : KO RASA SIAPA BABI?
BABI : AKU RASA HUSIN LEMPOYANG PUNYA RANCANGAN NI, APA KO RASA DOL
DOL : AKUPUN RASA MACAMTU BABI
DOL & BABI : SIAP KAU NANTI HUSIN LEMPOYANG
PAK SHEIKH : JGN MACAM TU DOL & BABI, KAMU BERDUA MESTI BERTAUBAT!! KARPAL DAH AKU TAUBATKAN!! SEKARANG GILIRAN KAMU BERDUA
DOL, BABI & PAK SHEIKH : HE HE HE HE HE HO HO HO HO HA HA HA HA... TERMASUKLAH YG BACA NI KENA BERTAUBAT JUGA!!!

tumpang sekaki..... berkata...

anwar: (cakap dlm hati) tunggu dia ckp dulu
paklah: (cakap dlm hati jugak) jgn ckp lagi, depa dok tunggu hang ckp, depa nak taroh sajaaa..
anwar: (ckp dlm hati lagi)...laa awat orang tua ni tak mau cakap....
cakap…cakap…..suara…suara…. keluarkan suara…..
paklah: (ckp dlm hati jugak) bila nak habih nih….kambing pon aku dah perabihdah….aku nak balek tengok bini aku pulak….dia dah tanam pokok ka belom, aku nak tabog benih……
Tuan Rumah Mahmud Hj Abd Rahman (ckp dlm hati, dgn geramnya): orang tua ni, dok sedak kah atau tidok?????




wuishhhh...susah jugak nak buat script ni.....

Tanpa Nama berkata...

YB BABI : Dengaq kata Jabatan Kesihatan duk carik hang
Dollah : Depa nak apa?
YB BABI : Depa nak hang daftar jadi penderma organ
Dollah : Nak buat apa?
YB BABI : Depa kata otak hang elok lagi, boleh derma kat orang sakit
Dollah : Otak boleh derma ka?
YB BABI : Otak hang boleh pasai jarang guna
Dollah : Haram jadah

Zubli Zainordin berkata...

Husin Lempoyang.

Bukan begini dialognya!

Anwar: Biasa biasa. Tafaddal, you cedok nasi dulu.

Pak Lah: Ya biasa biasa. Special ni hidangan...okay, you pula cedok, nah nasi biasa...

Anwar: Tadi I breakfast biasa sahaja. I makan sikit sahaja. Biasa-biasa.

Pak Lah: I pun, biasa biasa sahaja. Breakfast tadi I makan sikit juga.

Anwar: You pakai sudu biasa kah? I biasa, dengan tangan sahaja.

Pak Lah: Biasa I dengan tangan juga. Kali ini I pakai sudu biasa lah.

Anwar: Hari ini Selasa rupanya ya. Biasa biasa sahaja.

Pak Lah: Ya ya. Biasa biasa. Semalam cuti. Isnin.

Anwar: Semalam Isnin. Cuti. Hari ini Selasa. Makna nya esok Rabu lah ya?

Pak Lah: Ya. biasa nya begitu lah. Lepas Rabu, Khamis lah pula...

Anwar: Ini lauk you ambil sikit sahaja. Ambil lah lagi, banyak ini. Bukan tak biasa. Hari ini dapat zohor bersama lah kita ya. Kalau Jumaat, dapat dengar khutbah.

Pak Lah: Betul, biasanya zohor tak ada khutbah. Jumaat biasa nya ada khutbah. Tak apa lah nanti I bagi sedikit tazkirah. Eh, you ambil lah lauk. Banyak ini lagi.

2 Jam kemudian...

Anwar: Kenyang betul I. You kenyang tidak?

Pak Lah: Biasa sahaja. I pun kenyang juga.

Mungkin?

Tidak mungkin...

sementoi berkata...

Anwar: Woi Dolah, hang rasa banyak ka dosa hang?

Pak Lah: Boleh tahan la....tapi for sure hang banyak dari aku. Aku at least tak main belakang.

Anwar: Tu la...kita ni dah la tua. Bila pikiaq-pikiaq balik tu yang aku ajak hang mai sini. Kita jumpa tok ayah. Pakat-pakat tobat, masuk tarekat

Pak Lah: Betui-betui... Sebab tu la yang aku usaha maijugak sini.

Tok Ayah: Baguih la kalau hangpa berdua ada pikiaq mcm tu. Lepas pencen ni ikut tok ayah buat latihan rohani no....

Tanpa Nama berkata...

membaca seluruh blog, cukup bagus

Tanpa Nama berkata...

hi every person,

I identified the-antics-of-husin-lempoyang.blogspot.com after previous months and I'm very excited much to commence participating. I are basically lurking for the last month but figured I would be joining and sign up.

I am from Spain so please forgave my speaking english[url=http://lothehottesttopics.info/].[/url][url=http://pasubmityournews.info/forum].[/url][url=http://latesttrendsng.info/].[/url]

Tanpa Nama berkata...

Hey Guys

Well this is my introduction to all of you here at www.blogger.com[url=http://whatsnewtodayzi.info/forum].[/url] I just hope I can manage to contribute something to the awesome discussions that take place here[url=http://acsportsnews.info/].[/url][url=http://evlatesttrends.info/forum].[/url]

I lokk forward to participating in the awesome community[url=http://whatweknowrl.info/].[/url][url=http://crwhatsnewtoday.info/forum].[/url]

Tanpa Nama berkata...

Поздравления с днем святого Валентина коллеге
[url=http://idimka.ru/pozdravlenie_%D1%81_day_%D1%81%D0%B2%D1%8F%D1%82%D0%BE%D0%B3%D0%BE_valentina]Поздравления с днем святого Валентина[/url]
Поздравления с днем святого Валентина на английском языке