Selasa, Mac 03, 2009

Mesyuarat DUN Perak dapat perkenan Tungku Karpal Singh

Gambar Di atas: Dewan Undangan Negeri Perak sedang bersidang

IPOH, 3 Mac - Walaupun tidak dapat bersidang di Dewan, kerana tidak mendapat perkenan Sultan Perak, Dewan Undangan Negeri (DUN) Fakatan Riot Perak masih dapat meneruskan mesyuarat.

Speaker Sivakumar berkata Mesyuarat Dewan Undangan hari ini yang diadakan bawah pokok masih tetap sah kerana mereka mendapat perkenan Raja Jelutong Tungku Karpal Singh.

Minggu lepas Tungku Karpal telah mengumumkan Singh adalah Raja di Parlimen.

Menurut Sivakumar, Tungku Karpal Singh telah berkenan mencemar bai bagi membuka dan menyampaikan titah di pembukaan sesi tergempar Dewan.

Tungku Karpal mengingatkan Dewan akan perpatah Benggali, Dimana bai uli roti, disitu ada peluh dan daki. Dia mengulangkan amarannya supaya sila beri bersama dua peluru dengan satu pistol sekali kalau mahu main-main sama dia.

Gambar di atas: Tungku Karpal mengingatkan, di mana bai uli roti, di situ ada peluh dan daki

Dengan menggantung Dato Zambery dan enam lagi yang telah mengangkat sumpah sebagai exco, Fakatan Riot sudah dijangka dari awal untuk meluluskan kesemua usul-usual hari ini.

Mesyuarat telah meluluskan usul-usul sokongan kepada Menteri Besar Boneka DAP, Dato Seri Nizar Muhammad, membubarkan DUN, dan penghinaan Dewan ke atas polis, Menteri KDN dan Setiausaha Kerajaan Negeri.

Menurut Dato Seri Anwar Ibrahim dalam sidang akhbar petang tadi di Parlimen, pengundian tanpa bangkangan menunjukkan rakyat telah menyokong seratus peratus agenda Fakatan Rakyat untuk terus berdrama dan berwayang.

Bila ditanya samada Fakatan Riot akan terus dengan rancangan untuk menarik ahli-ahli Parlimen BN melompat masuk Fakatan Rakyat, Anwar memberitahu Fakatan tidak setuju dengan lompat parti dan mahu memberi perhatian kepada masaalah kegawatan ekonomi yang semakin meruncing.

Beliau turut menyalahkan Dato Seri Najib ke atas kemercupan ekonomi Amerika dan dunia.

Ditanya mengenai perjalanan Mesyuarat, Sivakumar memberitahu semua berjalan lancar. Cuma tergendala dengan sebahagian ahli Dewan memanjat pokok dan taik-taik burung yang jatuh ke atas kepala mereka.

Mereka percaya taik-taik burung itu adalah usaha Barisan Nasional untuk mensabotaj Mesyuarat dan dipercayai dihantar oleh Dato Seri Najib.

Pihak Fakatan Rakyat akan membuat laporan polis di atas tindakan yang dianggap mengacau ketenteraman perjalanan Dewan.

Tungku Karpal telah mengarahkan Tenkiu Mahkote Gobind Singh untuk menyaman Najib kerana tidak menutup sangkar burungnya.

Anwar sentiasa mengalu-alukan sebarang usaha untuk menyusahkan Najib untuk naik menjadi Perdana Menteri.

Mengenai laporan yang mengatakan Nizar akan mengadap Sultan Perak untuk memberitahu mengenai pembubaran DUN, Nizar mengesahkan laporan itu. Dia akan berusaha setiap malam untuk panjat pagar istana Bukit Chandan.

Namun begitu, katanya lagi, jika Sultan enggan menerimanya menghadap dalam 30 hari, dia akan hanya SMS Tungku Karpal Singh untuk mendapatkan perkenan. - Agensi Husin Lempoyang

62 ulasan:

red rooster berkata...

Salam Sin,
Semakin hari umum pun rasanya semakin jelak dgn tindakan2 serta gimik mereka utk publisiti murahan spt ini. Mesyuarat bawah pokok... hmm... kalau drama pun boleh masuk kategori lawak bodoh saja!

BERANIKAN HATI berkata...

Salam Tuan Husin,
(Mereka percaya taik-taik burung itu adalah usaha Barisan Nasional untuk mensabotaj Mesyuarat dan dipercayai dihantar oleh Dato Seri Najib.)

Para peguam yang mewakili Fuckatan akan mengemukakan sama tergadap taik2 burung tersebut, ini berikutan kesukaran menyaman burung berkenan kerana tiadanya alamat tetap bagi menghantar notis

Nama Tanpa berkata...

Ngeh jadi Dato Maharajalela pada Tungku Karpal Singh. Nga Setiausaha Peribadi Raja Jelutong.

Tanpa Nama berkata...

Dewan Undangan Negeri perlu diubah kepada Pokok Undangan Negeri

RK berkata...

this is nice~~

haha~

haha~

ayor lemuju berkata...

Pokok Undangan Negeri ok. Tapi lebih tepat kalau disebut "Pokok Undangan Negeri Dengan Ehsan Karpal" atau ringkasnya "PUNDEK"

U're Rite berkata...

I say Sin, you boleh menang Last Comic Standing. Terbahak-bahak I dibuatnya.

kembara putih berkata...

Perlu bezakan persidangan biasa dengan persidangan tergempar. Persidangan tergempar tidak perlu mohon perkenan sultan. Tak dapat masuk dewan sebab polis (atas nasihat UMNO) menghalang masuk. Bagi yang menghalang speaker menjalankan persidangan dun boleh didakwa dibawah Seksyen 124 Kanun Keseksaan, boleh dipenjara sehingga 7 tahun. Tapi apa boleh buat...polis pun sayap parti UMNO.

Atas sebab dihalang, speaker boleh mengadakan sidang dun di mana2 yang sesuai, hatta di rumah sdr Husin Lempoyang sekalipun. TQ lah UMNO & polis...rakyat makin jelek dengan kamu. Ingat rakyat bodoh macam tahun 70an ye...kih kih kih..

Tanpa Nama berkata...

TQ HUSIN TAK KERIN GUSI DEN !!!

TERUSKAN USOHO DRAMA BARU BERMULO SEBULAN DUO JUGO BARU NAK ABEH.

TENGOK LA SAPO SAPO ESOK YANG KENA JUAL

Rosmerah berkata...

Sin berkemungkinan besar pokok tu pokok Jelutung kot..hihihi

fazilogic berkata...

Sin, sin... gelak tergolek aku kali ni...

tharieq dhiyauddin berkata...

salam,

perghh.. kelas gile lawak tuan husin...
ketawa sorang2 aku kat sini..
kalau masuk rajalawak confirm nabil pun kalah..

"i am sori"

tok sumpit berkata...

Salam Sin...
Memang bagus agensi Usin Lempoyang membuat ulasan berita... tepat dan padat.. aku rasa kalau MP MP Pakatan nie bersatu untuk masuk Raja Lawak ... gerenti menang punya.
hahaha

Mesin Taip Buruk berkata...

har.. har... har... !!

Pas Pis Puss berkata...

Kembara Putih

Kau kena bukak artikel 43, 58 dan 133 undang tubuh perak serta artikel 231 perlembagaan persekutuan.

DAh habis kau kaji aklau ada masa, kau akan sedar aku kelentong. Macam kau juga!

Adake Tuanku perkenankan dewan cuma yang tak emergency?

Tak logik!

Buat dosa aja orang PAS ni memutarbelit. Hj Hadi ada fatwa kafir utk orang putarbelit tau!

AGENTUNDI berkata...

LEPAS NI LEH LAH BUAT SIDANG/AGM/EGM/MEETING BAWAH JAMBATAN/FLYOVER/RUMAH/KAPAL. NI JIMAT KOS MASA GAWAT NI KIRA OK LAH TU KEH KEH........JANGAN MARA NANTI KENA JUAL MACAM NIZAR. HI HI.......... SIVAKUMAR MEMANG ANAK RAJA. RAJAGOPAL/RAJALINGAM/RAJASWARI

Nuar Hodoh berkata...

Bukit Chandran? istananya

pengikut2 Nuar yg gila.
hidupnya kencing pembawa huru-hara,

Hidupnya kencing:
dari 70-an dulu kata ada orang mati kebuluran, berkotak2 rahsia rasuah, monggolia, tubuh kerajaan 16 September, ada orang tawar duit (orang gila?), ada ahli cukup parlimen,

sampai sekarang tak ada bukti.

Chaos & Order
Huruhara, kesusahan orang menjadi alat sulit & makanan ko untuk memperalat & meliwat rakyat demi mencapai cita2nya jadi PM & seterusnya Agong.

Nuar..Nuar.. Kerana ko wujud, kekacauan wujud. Tanpa ko Malaysia aman..biarpun tak adil..tapi lebih baik dari kekacauan yg ko ciptakan.

Nuar, ko duduk penjara lagi aman Malaysia. Kami tak kisah Paklah kroni & jahat, tapi kami benci Paklah keluarkan ko dari penjara.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah gelak dalam hati. kelakar gila. Lagi kelakar kerajaan PR buat mesyuarat bawah pokok. Dari mula dah Sultan tak perkenan, lepas tu nak jumpa Sultan pohon pekenan endorsekan mesyuarat tak halal.apa kau ingat sultan tu macam lembu nizar buat kerja tak pakai otak. sivakumar tunjuk kuasa guna cara haram untuk menang. Tendang ahli mesyuarat yang tak sokong sama dia kemudian buat mesyuarat sama sama puak puak dia. kemudian istihar rakyat dah beri sokongan pada kerajaan dia. ini baru undang undang tuan sadiq sigaraga. tuan penasihat ngeh nga dapat 25 %.

Tanpa Nama berkata...

Dah macam cerita P.Ramlee lakk
hehehehe

amacam kita tukar negeri Perak kepada negeri Dua Butir

moe_magera berkata...

hahaha.. bagus dorang buat sidang bawah pokok durian pakai helmet bomba dulu kala.. hehe tak boring, kalau jatuh sebiji buleh menjama bersama...

Inilah bagi kuasa dengan budak kecik.. kan dah menyusahkan hidup.. Tungku karpal, Tenkiu gobind, Bendahuruhara Nizar, Kapitol Nga Ngah, chetti sivakumar, Maharaja Nuar.. ish ish..

Tanpa Nama berkata...

Tuan Saudagar Agensi Berita Unta;

Wartawan tuan lupa untak memberitahu bahawa selepas perjumpaan PUNDEK - Pokok Undangan Negeri Ehsan Keadilan - sidang akhbar kemudiannye diadakan di Pejabat DAP, bersebelahan PUNDEK.


Sekian laporan stringer Unta.


MRSM Kalae Chepo 66/73

Tanpa Nama berkata...

Oooh ya.. Laporan lengkap PUNDEK disini. Buat lah pendirian sendiri:

http://www.youtube.com/watch?v=rtAFG_QuVEA


MRSM Kalae Chepo 66/73

Nasirudin Anjud berkata...

Husin,

LMAO.

Tanpa Nama berkata...

SIN, aku cadang puak puak DAP & PAIH yang muka tembok tu elok juge masuk pertandingan raja lawak...ada harapan menang..tengok speaker pakai jubah dok bawah pokok macam ultraman aje..gila..gila

Kesian pun ada juge kat diaorang ni...

antianuaqbrahim

kluangman berkata...

Aku dah cakap dulu dah, keling memang tak boleh bagi uniform - dia mesti yekkkk punya..

Kalau hampa suruh dia kawat tengah padang panas terik pun - dia sanggup, asal jangan suruh dia tanggalkan uniform speaker tu..

cekodokmasin berkata...

Salam tuan,
Kena sawan filem si Sivakumar ni. Mula-mula filem Tamil " Sivaji The Boss " kemudian filem P.Ramlee pulak, "Laksamana Do Re Me". Ahli Mesyuarat Tingkap pastinya termasuk seNGEH, NGAHnga, King Karpal Bai Sinngh..
Lawak terbaik masa kini. Kalah Raja Lawak...

Tanpa Nama berkata...

sin oh sin. memang kelakar.memang tak kering gusi.memang bagus kita ketawa happy.peduli aper rakyat jelata?kita pakat terus ketawa dan happy aje lah sin. takde ape ape berlaku di perak tu. semuanya hepi hepi belaka.enjoy!

Tanpa Nama berkata...

alaa beb, keling tu biasala, ntah2 uniform tu pun pakai bawak tido..

-minami-

Tanpa Nama berkata...

hahaha.. congrat la sin.. this is totally hilarious!!!.. keh keh keh..
aku plg lawak tgk sivakumar sanggup pakai songkok ngan jubah tgh2 panas.. giler punye keling!!.. sure bau masam peluh campur minyak bijan.. hahahha...

speaker kete

kadiology berkata...

hehehe sejak bila menteri pasola serang perak sampai depa terpaksa buat mesyuarat bawah pokok?

GOMO berkata...

SALAM SIN...

HUA..HUA...
NI TAIK BURUNG PUNYA PASAL PUN NAK MENYALAHKAN BN KHUSUSNYA UMNO!!!
BENAR SIN..APA KAU CAKAP NI MEMANG BENAR.

APA SAJA YANG BERLAKU PEKARA YANG TIDAK MEMIHAK MEREKA MAKA BN LAH JADI MANGSANYA...

APA LAH JEMBALANG SI ANWAR AL-JUBURI TU...

NIZAR KEMARUK KUASA..
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/03/kemaruk-si-nizar-menjadi-jadi.html

Mohd Isa Bin Musa berkata...

Sin, hang satu sekolah dengan P. Ramlee kah?

numa numa berkata...

sin,

memang padanlah dengan sejarah perak.. apakala nama bandar ipoh pun diberi nama berdasarkan pokok ipoh! tapi saya respek laa p ramlee.. dia dah tahu dah ttg keadaan politik perak nie.. jahat betol menteri fasola.. tak pasal2 perak dah kena bersidang bawah pokok,, rakyat jelata dan menyorok dibalik bukit bukau dan menteri dah jadi fire brigade!

Tok Uban berkata...

KUTUK DAN GELAKLAH KITA SEMUA...DIAKHIRAT NANTI...BERJAWABLAH SEMUA..

SIN...TAK INGAT DOSA KE????BERANI MENULIS YANG SEBENARNYA...TAKUT KEPADA ALLAH...JANGAN TAKUT KEPADA MANUSIA...

JANGAN SENANG-SENANG MENGATAKAN MENJADI BONEKA...SELAMA INI..KITA ORANG MELAYU MENJADI BONEKA KEPADA CINA...SIAPA ITU TENGKU WONG??

KITA SEKARANG NI SIN..SEPERTI MELUDAH KELANGIT...APA YANG KITA KUTUK PADA DIA ORANG TU...SEBENARNYA KITA YANG DAH BUAT DAHULU...FIKIR-FIKIRLAH SIN..

mlh berkata...

Tuan Husin.....
ada x org pas baring,guling2 atas jln & pegang bendera palestin masa depa meeting tu????
kalu ada,,,,teringin nak join..heheheh

Tanpa Nama berkata...

perpatah Benggali, Dimana bai uli roti, disitu ada peluh dan daki

nice one .. wakaka

Har har ha ha ha ha ha berkata...

Sin....

Macam lepas yang saya kata ..lepas PRU12 ni ..macam macam Drama Boleh lihat..Kita akan tengok macam- macam lagi lepas ni ...

kalau nak tenggok lebih banyak Drama ..ramai ramai ler doa mintak YB-YB mampus cepat..terutama yang dah Tua ganyut tak sedar diri ....atau YB perut Boroi tak Bersenam..heheheheh

Next Drama yang kita boleh lihat nanti Pemilihan Aggung UMNO ...Kita tengok berapa ramai yang Memuji sampai tak Sedar Diri..Menjual Diri, Bangsa demi Wang Ringgit yang tak seberapa di bandingkan SURGA ALLAH...

Lepas tu Drama di PRK Dua Bukit satu Batang...Selain itu, Drama Bersiri Kerajaan Perak Darul Ridzuan...sambil Di selitkan Drama Khalid Gagap ngan Jawa Botox..

Har har har har har har

Tanpa Nama berkata...

lawak..lawakk..terkentut kentut aku ketawa dgn lawak kau kali ni...

paling lawak, komen kata 'menteri dah jadi fire briget" hahaha...

tok uban marah, hang pi lah cabut uban hang satu satu sampai terang...


James Verappan

Tanpa Nama berkata...

salam sin...Ini adalah persidangan pertama bawah pokok. Nanti persidangan ke 2 dan seterusnya mereka akan adakan diatas POKOK. Pokok perbincangan bagaimana nak nak berkokok lebih kuat.

in apa kebendanya ne... macam filem komedi ajer...Ini lah kalau kita pilih calon-calon yang layak jadi pelawak

saros

Tanpa Nama berkata...

Salam Sin

hehehe, saya amat bersetuju dengan cadangan saros. La ni bersidang bawah pokok, esok bersidang ataih pokok. tulat cuba pi bersidang tepi longkang pulak, manala tau kot2 berkat tuanku karpal.

SiPandai

Tanpa Nama berkata...

Jalan paling mudah adakan semula pilihanraya... biar rakyat yg tentukan... tu pun susah nk buat ker? dari korang bertelagah mengabiskan boreh... Yg Si najib ni belum jd PM dh bnyk sgt org yg dia hilangkan.... bukan org x tau BN offer beberapa juta pd diorg yg lompat parti tu...
Yg si Kapal (Lanun) Singh ni pulak x padan yg dh tua nk mampos, dah cacat jgn cuba2 berani nk ganggu gugat perlembagaan... Harap sultan perak menimbangkan pendapat rakyat dan tidak menyebelahi mana-mana pihak

Tanpa Nama berkata...

sin ada lagi satu pepatah bengali teri ma di pudi.

AKOB berkata...

Nizar memang LAYAK menjadi Menteri Besar kerajaan Bawah POKOK. Memang tepat lah tu.

keliru..... berkata...

tapi bila pikir balek, kesian pada mereka2 yg benar2 nak menegakkan kebenaran. sampai bila parti lawan boleh menang? umno dah terlalu kuat untuk parti lawan. kalau macam ni penyelewengan dan ketidak adilan akan terus berlaku... dan kita, rakyat .... akan terus diperintah oleh pemimpin2 yg korupt. hanya buah fikiran saya saya...

keliru dan sedih.....

Tanpa Nama berkata...

keliru...kau memang keliru laa..sapa yang start lompat melompat ni...kau tak ingat ka muka bung nwar dan wan jijah sikit punya simpul senyum bila adun bn tu lompat masuk parti dia.Bila najib strike back baru dia tau kelam kabut..tapi dia ni biasa laa..dia heret satu malaysia sampai ada orang dah tak tahu fikiaq yang mana betui yg. mana tak betui..kelebihan nwaq ni..pandai main isu sampai tok uban pun dah marah2..

Tanpa Nama berkata...

Sepatutnya kita ni menulis diakhbar-akahbar. Barulah hebat! Dan dapat dibaca oleh umum. Oleh kerana apa yang kita tulis ni tak akan keluar dalam akhbar, kita pun gunakan blog-blog ni kan?
Dia orang pun gitu juga. Tak boleh bermesyuarat di dalam dewan yang cantik sebab tuan tanah kodowong tak benarkan, dia orang mesyuarat bawah pokok.
Tuan tanah kodowong bangga melanggit tetapi seperti ayam jantan kampong, kokok berderai-derai, ekor berselaput tahi!!!

zurinloso berkata...

salam tuan husin...nampak nya ko ni pun satu hal bodoh macam unta ko juga..lawak ko ni macam budak yg masuk raja lawak..apa nama nya??? oooo i m sorry

tharieq dhiyauddin berkata...

salam tuan,

saya ingat nak bagi recommmendation tn husin kepada tempurung pecah la..
tukang buat skrip..
gerenti filem 'box office'

pasti ramai blogger tengok filem yang skripnya tuan husin buatkan.

bungaraya berkata...

Kadang aku ketawa
kadang aku senyum saje,
kadang aku bersedih,
kadang aku simpati,
kadang aku sakit perut nak berak,
kadang aku nak terkencing,
kadang aku buat muka selamba,
kerana mengenangkan kebodohan Nizar yang tak tahu nak buat apa,
Dia tak malukah?
Atau perasan orang sokong kat dia,
Nak jadi pemimpin konon.
Mereka ini umpama cacing kerawit
yang dengannya manusia akan menderita
perutnya menjadi buncit
cacing kerawit itu
harus keluar dan disingkir
dari perut
agar lega rasanya
rasa.

Local Fighter berkata...

hehe..ada gak simpatisme puak2 PR kat sini ye. Sumer salahkan UMNO. Udah2 ler tu, takkan anak ko terberak dalam suar salahkan UMNO gak..?

Makin ramai dah sedar, PR ni suka wat gimik je lebih, kje takde pun..

Pastu mabuk kuasa..hehe.

Lps ni aku rasa kalo Siva tu pkai songkok senget pun msti puak2 PR ni ckp UMNO puncanya walhal diri sendiri buduh pkai jubah bwh pokok!!!

master berkata...

Hahahah. Serius lawak.

Burung pun boleh buat cerita eh. Macam-macam Malaysia ini. Bawah pokok, atas pokok, tepi pokok ..

paramsinghwalia berkata...

muahahhaha..lawak gile....

aku agak..sure hindraf wartakan pokok tu jadi kuil seperti beribu2 pokok dimalaysia yg dia claim kuil...muhahahah

siti aurora berkata...

patutnya speaker pakai topi bomba la... baru la sama macam persidangan di negeri pasir berdengung

KHAIRUL NAZRI berkata...

Kah kah kah.

Sebabkan ayat-ayat lawak ni hingga lupe apa nak komen.

Kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

wow...ente sudah jadi repoter ye...

anonymous berkata...

biasalah tu..bila puak2 PR buat hal,x kuar pun dosa,akhirat,padang mahsyar,dll...bila terjadi sebaliknya...marah2 plak..BN menang byk penggal x kecoh2 mcm puak PR ni..kali ni pun BN menang gk,cuma x ckp 2/3..ni pun akibat kelemahan pentadbiran penggal sblmnya..klo x mampu nak perintah negeri,xpayahlah angan2 nk perintah peringkat federal..x heranlah org sabah & sarawak x nk join PR mcm korang,drg lbh byk fikir sblm buat sstu..bilangan kaum kat sbh srwk lbh ramai..so,faham2 je lah hak bumiputra.kaum cina/india kat borneo mmg minoriti..tp msh hormat hak bumiputra.klo ader pun yg bersuara2 sumbang mcm kat semenanjung,confirm "x lama" la drg duk kat sini..sapa yg ckp dia la "kena".sini x suka pun hukum ikut kaum..

SONGLAP..... berkata...

BN boleh menang ler.... dah brapa banyak duit rakyat depa songlap....
kiak tuih......

PUNDEK berkata...

PANTAT KELING.....PTUIH...KURANG AJAR...LEMPANG KANG

Tanpa Nama berkata...

Rakyat rugi ke BN memeritah Perak?

Adakah :
1. Bn merobohkan Sekolah
2. Membakar Pasar Raya
3. Menarik balik subsidi..

jawapannya tentulah Tidak.

Jadi.. Rakyat Perak tak rugi apa-apa dibawah BN..

Yang rugi ialah YB2 PR aje pasal hilang jawatan Exco serta Hilang geran tanah.. hikhikhik..

~Pakatan Ranjang~

Tanpa Nama berkata...

sin,

these goon from PR and DAP especially are just trying their luck.

they should also be ready to face the consequences.

they should stop provoking the malays and the malay monarchy before things get out of hand.

the DAP assemblymen are the new generations of CPM ideology (their ancestors are mostly communist insurgents before be settled in chinese new villages) and thinks now is the time to strike.

one thing for sure, we malays should not wait but counter strike before this jewish's tactic of deceits and lies prolongs.

Tanpa Nama berkata...

yang pasti korang semua tak ada terlibat sama dlm kerajaan disana hanya org yg berada didlam dan disana macam kami sahaja yg tahu kebenarannya berada di bawah BN pun pernah merasa kebusukkanya.berada di bawah PKR lebih baik dan telus dari ber ada di bawah BN.jadi kepada kamu yg sedang mengutuk tu hanya pandai mengutuk tapi tak berada disana dan berkhidmat seperti kami disini........jgn hanya mendengar pembohongan media yg jelas nyata penipuanya.sebagi org bawahan kami tak mampu nak bersuara yg pasti pilihanraya akan dtg BN pasti lebih teruk di kerjakan-KEJOR YOP KEJOR.kalau kamu semua hebat sangat sila rujuk sejarah siapa penderhaka perak pada pilihan raya 1974.1993 siapa yg mengubal perundangan yg membuang kekebalan raja-raja melayu lu pikir sendiri lah melayu mudah lupa.........

antimainbontot berkata...

maka bergumbiralah Fuckatan yang diterajui oleh Brother Anwar Bin Ibrahim (BABI). maka koncu2 BABI pun dengan tidak sedar dirinya mengistiharkan kerajaan BN Haram, termasuklah yg melompat menyokong BN adalah HINA tetapi kalau masuk Fuckatan akan diangkat sebagai MULIA.. spt bak kata Guru Sesat Nik Aziz... Tunggulah Malapetaka akan tiba..