Khamis, Julai 03, 2008

Jika tidak, siapa?


Woi cukup cukup. Menjadi-jadi kau orang bila cerita liwat. Jumlah komentar Husin hampir nak mengalahkan blog Dr Mahathir.

Baiklah kita cerita pula bab mengaji Quran. Bukak surah Al Kahf 10 ayat pertama.

Pasti kau orang tak percaya Husin nak bincang pasal Qaran. Tapi jangan lupa, malam ini baca ayat itu dan bat amalan untuk persediaan akhir zaman, zaman luar tabii dan banyak perbuatan zulm.

Anwar kata dia tidak meliwat. Nyawa dia terancam. Yang beritahu, kata Zul Nordin, seorang spy dari negara jiran.

Amerika yang memang pejuang hak asasi manusia dan penyebar demokrasi pasti tahu ada usaha jahat terhadap Anwar dan mereka pertahankan. Kenapalah Pemuda PAS marah Amerika. Dia orang niat baik.

Kes ini mungkin niat jahat dan dirancang oleh Gani Patail, Musa Hasan dan Moktar Abdullah (Ya yang arwah) kerana sekarang Anwar buat repot polis.

Saiful pun sudah disaman. Pengetahuan mengenai latarbelakang budak ini pun sudah dinafi.

Sementara ini, kita anggaplah Anwar sebagai "innocent until proven guilty".

Memang susah untuk percaya Anwar yang sudah 61 tahun boleh memaksa anak muda 23 tahun untuk tonggeng. Tak tahulah kalau dia pikat budak ni dengan menyanyi lagu Hindustan.

Dengan sakit pinggang, siap-siap kena pakai forklift untuk naikkan si anu. Baik Anwar ngaku si anu tak naik. Senang buang kes.

Ramai orang susah nak percaya, walaupun Anwar tidak nafi dia pernah pergi ke Kondominium tersebut.

Susah juga hendak percaya konspirasi menggunakan skrip sama yang boleh menggugat kerajaan. Entahlah kalau Dolah yang buat. Katanya dia ada kaitan keluarga dengan budak ini.

Anwar pun pernah akui ada kaitan antara keluarganya di Permatang Pauh dengan keluarga Dolah di Kepala Batas. Dah sebelah-sebelah.

Lantaklah dua orang Penang ni.
Sorang asyik menyalahkan Dr Mahathir walaupun dah jadi PM selama 5 tahun, kerana mahu kekal jadi PM. Dan, sorang asyik menyalahkan Najib (sampai Husin pun kesian dengan Najib asyik di fitnah) kerana apa cara hendak jadi PM.

Biarlah Anwar bersyarah ke sana ke mari. Dia pun bukan bersyarah pasal isu ini. Dia ambil peluang dari simpati orang ramai.

Orang dok tunggu-tunggu siapa nak lompat parti dan bila. Asyik tangguh tangguh, lama-lama orang tak percaya.

Namun Saiful masih beriya-iya berkata dia diliwat. Tunangnya masih menyokong di belakang. Tunangnya sendiri dengan steady baca berita mengenai kes ini di saloran Bernama.

Husin sebenarnya susah nak percaya budak Saiful ini. Karakternya terlalu banyak ketidak konsistenan ... ayat baru tu. Katanya kumpulan pro Aspirasi, tapi kempen sebagai Ketua Pelajar atas agenda PKR. Macam mana boleh dibawa masuk oleh Ketua AIC?

Anwar boleh terima senang-senang jadi pembantu khas? Sekarang Wan Azizah nafi tidak tahu budak ini. Sangsi ...

Macam mana sampai 8 kali kena baru hendak buat laporan polis?

Oleh kerana Saiful ngaku diliwat dan Anwar tidak mengaku meliwat, siapa terliwat Saiful?

Khairil Anas? Shahrir Samad? Tok Pa? ...


... atau Azalina? Tak tak tak ... dia tak minat.

Kita biarlah polis buat kerja, walaupun keadaan mereka serba salah. Kalau didapati ada berlaku, Anwar dah siang-siang tuduh polis tak boleh pakai. Orang percaya pulak tu.

Kalau didapati tidak ada kes, lagi laju Anwar dengan sandiwara tuduh menuduhnya. Minyak naik di pasaran dunia pun salah Najib. KDEB letak adik Anwar, Rosli Ibrahim jadi Tuan Penasihat salahkan Najib bernepotisma. Si anu tidak naik pun bukan salah sakit pinggang tapi salah Najib!

Husin percaya ada orang mainkan orang "dari belakang". Mungkin bukan tujuan untuk jadikan kes sampai menang di mahkamah. Siapa yang paling untung dan bersedia dalam episod ini?

Wow! Alih isu untuk jual orang. Jual saja unta sakit pinggang.

40 ulasan:

TuanKhadam berkata...

ya saudagar UNTa
aku pun ragu dan garu
penuh ENIGMA
EKSYEN
POLITIK FIKSYEN
PLASTIK
BOMBASTIK
PLASTIK
'ANU NAK NAIK KENA GUNA KREN'...kena buat ujian kekuatan letak PAOM kat depan..oppppppppppppps termencarut pulak, sebab KERJAAN DAN MEDIA AJAR BEBUDAK MENCARUT..HEBOH lewat lewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewatlewat

Oghe Guo Muse berkata...

Husin

Anwar kata tak meliwat
Saiful kata diliwat
Siapa pula terliwat
Lain kali pakai cawat

Anwar bersandiwara
Kerana bontot huru hara
Kasi dia singh gudhwara
Inject jarum daging punya

Anwar mahu jadi PM
Tapi Dolah masih lagi PM
Najib lepas ni PM
Khairy pun nak jadi PM

Senang saja jawabnya
Kita campak semua
Dgn Ku Li kita cuba
Perpaduan untuk negara

BN atau PAS DAP, tak kira
Walau ideologi berbeza
Muzakarah untuk kerja
Malaysia maju aman sentiasa


... kempen skit

TuanKhadam berkata...

typo "'ANU NAK NAIK KENA GUNA KREN'...kena buat ujian kekuatan letak APOM kat depan

Tanpa Nama berkata...

Entahlerrrrr Brader Husin...

Biorlaaaaaahhh...Tak membahawa dah..

Sekarang ni kome mikir pasal nak idup aje....BN ke PR ke..semua same aje...yang naik juak juak deme juga..Brader Usin jual unta juga. Tak jadi benda lain juga...

Tapi sekarang ni banyak ubat kuat..Viagra ke, tonkat ali..macam macam lagi...tak kan nak ngaku tak naik...tapi kalu BN tu tentu tak leh ngaku tak naik..hehhe BN = "Barang Naik".

Wassalammmm

Jamal Pak Tongkol berkata...

Sin

Macam mana Azalina liwat saiful ye?

Tanpa Nama berkata...

Husin boleh juga jual unta.
Tapi....
Ada orang mahu jual negara....

menanti hari,
bila masa kena dijual...

Asalkan kantong penoh,
Semuanya hendak dijual..

Marilah belajar melukis bendera:
USA
Zionis
Yahudi Singapura

Yang aku tahu lukis hanya:
bendera Malaysia
Bendera Malaysia
BENDERA MALAYSIA

apisfires berkata...

relax sin...
bende liwat2 ni ramai nak tau macam mana wat...
ada nak praktik la tu...
hahahahahaha

Nurul Apomi Anwar Al-Juburi berkata...

Husin...

Bapa saya Anwar Al-Juburi memang manusia hebat. Bila barang naik (BN) je mesti dia marah lalu cari apa-apa lubang perjuangkan hak rakyat. Untunglah Saiful dapat habuan perjuangan bapa saya. Dalam list dia saya tengok ramai lagi yang tengah queue tunggu giliran untuk dibela.

Bagi laluanlah bapa saya perjuangkan isu barang naik (BN) untuk bantu rakyat tutup lubang. Tambah2 budak muda tak tertahan kalau lubang tak ditutup jadi kenalah bantu. Berbekalkan pengalaman dia buat kira2 masa jadik Menteri Kewangan dulu tahulah dia nak tutup lubang mana dulu. Itu takyah diajar.

Masalah besar sekarang orang UMNO pandai korek lubang tp bapa saya cekap tutup lubang. Kalau ada yg korek takde yg tukang tutup camana? Susahlah kalau dibiar melopong camtu je. Patutnya sokonglah dia ramai2 bg semangat barulah nampak dia lagi hebat buat kerja. Tak gitu?

Dani berkata...

Kes ni sebenarnya peribadi tetapi menjadi lucu dan 'joke of the year' apabila terlalu banyak yang berlaku atau dilakukan oleh org2 dalam team Anwar.
Nak cover balik line la katakan.

Faris Musa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

MUNGKINKAH KONSPIRASI 2 MUSUH UNTUK MENJATUHKAN MUSUH YANG LAIN.

PENING LAH ABANG USIN.... JUAL UNTA LAGI SENANG DARI JUAL KONSPIRASI

kluangman berkata...

Weo, usin suruh naik mengaji, bukan dok asyik main tampaq2 pungkoq, tampaq2 pungkoq ni buat pak sheih dok geramm..isi pejal, bergoyang pulak tuu..

Tafsir sikit surah al Kahf 10 ayat pertama tu.. Kupas dan ulas, tampal balik dosa hampa dok mengata orang tadi..

Tanpa Nama berkata...

Pak Husin, hamba heranlah sikit dengan cerita Brader Anwar Bin Ibrahim ni.
Apa ke jadah pergi ke rumah seorang pembancuh teh. Cuba tanya banyak orang kenamaan, berapa kerat yang pergi bertandang atau tahu rumah pembancuh teh. Mula-mula saya sangsi juga dengan tuduhan itu, tapi selepas baca kenyataan `begitu perihatinnya' bekas TPM kita ini. Timbul pulak rasa janggal.
Cerita kopi house pulak mengatakan Saiful siap di bawa ke luar negara beberapa kali. Bagus punya majikan si Nuar ni. Isunya ialah tuduhan liwat tapi yang dibisingkan pulak adalah konspirasi cubaan membunuh dan saman banyak penguatkuasa undang-undang. TS Musa Hasan; TS Ghani dan TS Rahim Noor pun kena, persoalannya kenapa selepas 5 tahun keluar dan tuduhan liwat dibuat baru nak saman!
Husin suruh anak jangan jaul Unta - jadi peguam atau ahli politik - kalau setahun 2 orang kena saman - 10 tahun mahu jadi biilionaire yo.

abg geli berkata...

ko..t..e naik sapa untung? saiful jugak, unta naik usin untung...

Tanpa Nama berkata...

kote naik saiful untung
unta naik usin untung
rumah naik bukit beruntung
tarak naik pakai terung

Tanpa Nama berkata...

kote naik saiful untung
unta naik usin untung
rumah naik bukit beruntung
tarak naik pakai terung

abg geli berkata...

kekadang kita lupa, semua perkara kat malesia ada agenda, minyak naik rakyat murka, maka kena buat cerita, altantuya riuh semua, maka kena pula reka benda,

nak tumbangkan bn dah lama bicara, tapi kini masih tak nampak hasilnya, jadi kena tutup mulut yg ternganga, nasibla tak lari ke angkara...cuma setakat kl cuma

Drzackiey berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
azlan berkata...

Sin,

Tlg bagi tau diorang budak tu bukan anak aku. Nanti ramai puak reporter datang cari aku. Aku tengah sakit pinggang ni...

Tanpa Nama berkata...

sin

budak kat arab ni ramai yang bodoh-bodoh.. depa kata mana boleh Anwar 61 tahun sakit belakang nak paku budak 23 tahun badan kuat...

memang bodoh... kalau dah naik syok mana ada rasa sakit...

kesian budak kat arab menatang Anwar datang ke Dubai... ketua dia siap makan semeja dengan Anwar, baruan lain duduk keliling tengok ketua dia makan bermeja dengan Anwar...

Ish ish ish

pemerhati arab

Tanpa Nama berkata...

JAMAL PAK TONGKOL,

MEDICAL SEKARANG CANGGIH, YANG ADA BOLIH KASI HILANG & YANG GURUN RATA PUN BOLIH BAGI TUMBUH.

neutral .. berkata...

mana edi n marhaein ek ..

ulas benda ni boleh ?

Aku tertarik tgk bagaimana harakah membuat ulasan tentang satu² berita...mereka mengatakan mereka dipihak benar tetapi pada waktu yang sama..mereka sendiri sengaja memburukkan sesebelah pihak..

Beberapa tajuk hari nie..
[quote]
Pengakuan Rosmah tidak cukup, kes bunuh bukan isu kecil - Mahfuz
KUALA LUMPUR, 2 Julai (Hrkh) - Pengakuan Isteri Timbalan Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor[/quote][urlhttp://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=15538&Itemid=1[/url]

Kita tgk..mereka membidas Rosmah..hanya pengakuan tidak cukup..tetapi berbeza pulak dengan kroni mereka?

[quote]
Rakyat yakin penjelasan Anwar berbanding siasatan polis - Hashim Jasin
KANGAR, 2 Julai (Hrkh) - Pesuruhjaya PAS Perlis, Ustaz Hashim Jasin melihat, rakyat sebenarnya lebi [/quote][url]http://www.harakahdaily.net/index.php?option=com_content&task=view&id=15532&Itemid=1[/url]

adakah ini yang dikatakan Islam? atau hanya sekadar Isle PAS?

Tanpa Nama berkata...

Cara-cara nak meliwat:-

Mula-mula macam tu... lepas tu macam ni...

seganlah nak citer dalam blog sin ni...

Telefonlah khidmat pelanggan PKR kalau nak tahu yer. Khidmat Percuma. Latihan Praktikal diberikan oleh BOSS BESAR jika berminat.

Terima Kasih

tuankhadam berkata...

apa nak jadi, la ni nilai duit orang tua-tua kata "Gajah sekupang pun tak boleh beli"


BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
berkecai Altantuya, pasai apa......?

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
berkecai lagi....bom apa kentut ka?

Bicara bicara bicara HABUK PUN TAK DAK, RAZAK, AZILAH ..? orang sapa?

BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
Anak Raja Bugis buat SD ......polis siasat betoi ka?, apa soklannya , kenyataan beramaran?, ikut KAJ?

BOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
liwat liwat liwat condo condo condo

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
diamlah antantuya sat

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
BALASUBRAMANIAM (nak bawa bala ka?) buat BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM SD pulak pasai 'orang tu'


BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM
merudum pasaran saham

kah-kah kah kah
Filem Terbaik

"MONGOLIA LAMB"
"SUDO ME PART 2"

KAH KAH KAH semua kena TIPU.....
MINYAK NAIK HARGA BOOOOOOOOOOOOOOM

boooooooooooooooooooooooooooooooooom
bunyi kentut ka

Al-juburi berkata...

si edy ngan marhein pi mana? buat 3some dgn brader sheikh aljuburi ke?

MC Gay Gay berkata...

Tu la... apsal Bang Nuar sondol budak tu, kan dah tak keruan. Kalau dulu Bang Nuar sondol saya kan bagus. Saya takde nak repot repot polis ni...

Waakakakakakaaaa....

Tanpa Nama berkata...

sudah sudah la tu sin ooooiiiii.

Achliwat... maaf terbersin sekarang ni dust storm, debu padang pasir naik...

Achliwat... ha ha ha... ada yang nak lari....

achliwat.. mencecet lari ke turkeyy..

kan ke pelik tu..

pemerhati arab

Mal_jr berkata...

Kes ni perlu di siasat dengan teliti. Jangan politikkan kes ni. Nanti org yang bersalah pula terlepas kan.

anaktupai berkata...

La ni business paling baguih ialah Suruhanjaya Sumpah. Asyik2 orang nak bersumpah je la ni...kencang masyuk!

tapi business lagi baik ialah buat kenyataan bersumpah, bayar RM4.00, pas tu jaja kenyataan tu kat pasar malam. kalau sensasi boleh jual mahai sikit.

dalam gawat ni baguih gak kalau dapat pendapatan lebih.

Baguih drp jual unta, Sin.

Husin Lempoyang berkata...

Fariz Musa

Soli delete.

Tooolooonnngggg jangan spam cut&paste article.

Cukup dgn buat link macam ini ... Hubungan dan Konspirasi Anwar-Najib -Malaysiakini

silaunya berkata...

sin, aku tgk ko punya thread kalu citer pasal seks.. banyak gilerk komen. tapi kalau ko citer pasal ekonomi.. sikit je komen.. ko citer pasal seks hari2 laa.. baru panas blog ko.. kalah blog chedet!

emmer berkata...

pemerhati arab
Mamat yg makan semeja dgn Anwar kat Dubai mmg taksub Anwar, apa boleh buat. Hang cerita lah bermangkok mangkok air liur, tak de dia nak caya ... aku simpati

sodo wakena beb, saya peniup saksofon dari jepun..... berkata...

Patut lah Bang Nuar stim,

Saiful tu kan ke muda, tinggi, kacak, anggun.

Senyuman dia pon macam iklan ubat gigi.

Kalau masa tu Bang Nuar ni sakit pinggang, otomatik hilang.

Kalau masa majlis arwah ibu nya (fatehah pada arwah) perlu diusung ke sana dipapah ke sini, sekarang ni otomatik An* dia boleh naik sendiri.

Sekarang ni pulak kawan dengan geng Hindraf aje, i cemburu tau.

Ada ape-ape ke? minat kat jenis lengan dan peha bulu kambing pulak ke..........

Takkan nak ketepikan Si Ambiga tu

Silap haribulan, Hishamudin Rais pun Stim.........

Err Bang Hisham,

Lepas buat filem hampeh, habih boreh, takde nilai aestika, yang berjudul `Dari Jemapoh ke manchester' ni nak buat filem ape lak lepas ni?

Tak sabar rasa nye menunggu hasil terbaru nukilan sutradara Bang Hisham........

apakata filem terbaru ni nanti judulnya diberi nama
`dari Hadhari ke Madani......'

pasti best auuwwwww........

Tanpa Nama berkata...

emeer,
anta pun ada di arab.. anta pun tau ada mamat taksub anwar la... dia firasanla, dia punya teori ramai sudah bacalah .. macam ini lebih kurang la..

Anwar sakit belakang umur 60, macamana nak paku budak umur 23... banyak dodohla... it shows he is not good in sex la.. perut boroi.. kesian dia punya orang rumahla..

Satu orang sudah tonggeng, kasi sapu jel.. makan pain killer atau pakai body guard... kasi hayun man man... boleh la..

pengikut dia mudah sangat kena twist dengan aku..tak payah hantar agen malaysia...diorang kata aku memecah belahkan ummah.. pi raaaa.

pemerhati arab.

Tanpa Nama berkata...

Warkah Untuk Pejuang Bangsat (Bangsa I mean, wrong spelling, my keyboard doesn’t have backspace).

Dalam kesempitan sebegini,
Ingin saya berziarah meliwat (opss I mean melawat) Dato’ Seri,
Hanya sekadar untuk bertanya khabar berita,
Dan juga memberi sokongan moral,
Bahawa saya sentiasa teguh berdiri,
Di BELAKANG Dato’ Seri,
Saya rasa lebih selamat kita sebegini,

Dalam kesempitan sebegini,
Ingin saya menabur bakti,
Kepada Dato’ Seri,
Walaupun hanya menjadi pembacuh kopi,
Manalah tahu kot-kot ada rezeki,
Saya akan dilantik menjadi setiausaha peribadi,
Dan jika ini bisa terjadi,
Janganlah pula kondo saya dikunjungi,
Bukannya bermaksud tidak sudi diliwati, (opss dilawati I mean, spelling mistake is contagious)
Dan tidak pula ingin MEMBELAKANGI Dato’ Seri,
Tetapi saya juga tidak rela DIBELAKANGI oleh Dato Seri.

Tanpa Nama berkata...

Sin,

Terima sajalah hakikat dan kekalahan bahawa kerajaan BN akan berkubur tidak lama lagi.

Bukan BN sahaja yg pandai.Bukan semua Menteri pandai.Ada orang lain yg lebih pandai.

Apabila PR ambil alih nanti,jadilah pembangkang yg baik.Jangan pulak salah guna kuasa sebagai pembangkang!!Pergilah buat demonstrasi jalanan bantah PR.

T.

Tanpa Nama berkata...

itu main belakang punya budak, satu kali kena jolok ada jerit2 ka?
sudah selesai punya jam, dia jalan ada kengkang2 ka?
mau cirit punya jam, dia punya terowong ada buasir ka?
bila duduk punya jam, itu bontot ada kasi tuam ka?
tamau kena main belakang kalu, itu terowong kasi sumbat sama gabus la deeey..

aiiyooo...adey chiit..busuk punya cerita

jaim berkata...

Saiful dah buat check up nak tentukan bukti ada barang masuk

Anwar orang kata dah 60 tak bangun. Nak tau boleh bangun atau tidak Anwar pun kena gi hantar check, pastikan dia punya boleh atau tidak boleh bangun.

Takut ada yang pengsan Ha !!! Ha!!!! Ha!!!!

jaim berkata...

cerita lucu pru12

Abdullah, Ong, samy dan karpal bermesyuarat

Ong kata , babi naik cina susah
Samy kata , kambing naik india susah
Abdullah kata , lembu naik melayu susah

karpal pun jawab ,. kalau saya naik lu tiga orang semua susah...Ha!!Ha!!Ha!!!!

Pembangkang berkempen kalau undi BN Barang Naik kita semua susah

SEPATUTNYA

Abdullah, Ong, dan Samy dulu patut guna isu sama juga

kalau BaN (Barang anu.. Naik) kita semua pun susah juga. Ha ! apa dah jadi betul-betul Barang Anu.. Naik bukan Saifol je yang susah, kita semua pun ikut susah..

Itu belum lagi barang Karpal naik .. Ha! Ha!! Ha!!!!! bukan abdullah,ong,samy sahaja yang susah, kita semua pun susah juga

Memang susah hidup di Malaysia sekarang !!!!!!!!!!!!! sebab semua nak naik!!!!!!!!!!!

mat_terab berkata...

Yang aku compius kenapa begitu senang si Saiful ni dapat jumpa Tim PM siapa dia ni...?
Kalau orang lain nak jumpa menteri ni bukan main susah kena buat temujanjilah tu pun lum tentu dapat jumpa lagi....
Dan satu lagi yang aku compius sebelum ni Najib ada kata hanya pernah jumpa Si saiful masa dia nak mohon Bisiswa di pejabatnya dulu lepas tu tak pernah jumpa....Tup..tup mengaku pulah pernah jumpa sebelum saiful buat report.....?
Dan tambah kompius lagi ada pula akuan bersumpah bekas penyiasat persendirian Abd Razak baginda yamg mengaitkan Najib...lepas tu tak sampai 24 jam boleh tarik balik akuan bersumpah tu, buat pula akuan bersumpah yang nampaknya nak cuba cover najib.....compius...compius macam ada yang tak kena ja.....