Ahad, Julai 13, 2008

Azalina Umum Tahun Meliwat Malaysia 2008

KUALA LUMPUR Ahad Julai 13hb - Dato Azalina Othman, Menteri Pelancongan telah mengumumkan tahun 2008 sebagai Tahun Meliwat Malaysia (TMM) untuk mengambil peluang dari kegiatan-kegiatan liwat meliwat yang mendapat perhatian luar negara, khususnya dari Amerika Syarikat.

Menurut Azalina, Kementerian tidak perlu mengadakan majlis pelancaran tetapi hanya dari publisiti yang telah diberi oleh media-media tempatan dan antarabangsa kepada beberapa perkembangan terbaru.

TMM memperkenalkan konsep acara-acara ad-hoc untuk mengekalkan minat para media yang berjaga-jaga menunggu sesuatu yang tidak boleh diduga. Laporan polis liwat terhadap Dato Seri Anwar Ibrahim tidak diduga.

PERDANA MENTERI YANG LEWAT ... Abdullah menepuk belakang bakal
penggantinya yang tersenyum serba salah

Acara liwat utama telah berlangsung di PWTC pada hari Khamis lepas dengan pengumuman Perdana Menteri untuk mengundurkan diri pada Jun 2010.

PM telah dituntut undur oleh akarumbi parti dan rakyat sejak Mac 8hb, 2008. Namun, keputusan yang memakan masa empat bulan dan dua tahun untuk diimplementasi menimbulkan keresahan.

Acara liwat ini masih tidak dapat disahkan pihak yang diliwat. Hanya yang diketahui adalah pihak yang meliwat dan bakal Perdana Menteri yang lewat.

Pemerhati politik menyatakan mangsa yang bakal diliwat dalam jangkamasa dua tahun itu adalah bangsa Melayu, rakyat dan negara Malaysia. Setelah itu, parti UMNO dan Barisan Nasional dijangka akan menerima padah diliwat beramai-ramai pada tahun Pilihanraya Umum 2012/13 oleh mangsa-mangsa tersebut.

Secara tidak terancang, wakil-wakil cawangan UMNO yang dijemput ke Kuala Lumpur selama dua bulan dari seluruh negara untuk Majlis Bersama Perdana Menteri telah diliwat dahulu. Suara mereka tidak diambil endah oleh pucuk pimpinan.

Turut menyumbang kepada peliwatan beramai-ramai adalah pengusaha-pengusaha hotel dua dan tiga bintang seperti Vistana Hotel, dan Seri Pacific Hotel, serta pengimpot kain pelikat jenama Wali Songo, dan Beer Ali (bukan Bir Ali).

Difahami dari sumber-sumber dalam parti, terdapat amalan politik wang yang melibatkan ahli-ahli politik dan agensi kerajaan Jasa. Amalan meliwat harta rakyat boleh dilaporkan kepada Biro Pencegah Rasuah (BPR) untuk disiasat dan tidak melanggar tataetika parti. Jika tidak diliwat oleh pejabat Pendakwaraya, boleh di bawa ke mahkamah.

SANDIWARA HADAPAN KEDUTAAN TURKI ... Lebih banyak pementasan
tuduhan konspirasi terhadap Najib jika DNA Anwar dikesan

Sementara itu, program yang telah dilancarkan di acara Konsert PROTES telah dimasukkan sebagai sebahagian dari acara TMM. Kesan ketidak stabilam politik terhadap ekonomi dan pelaburan memenuhi kriteria meliwat negara.

Minggu lepas konsert besar-besaran yang bertema kenaikan minyak dan penafian liwat telah diadakan di Kelana Jaya dan Shah Alam. Antara para artis yang terlibat adalah Carburettor Dung yang terkenal dengan lagu underground, Jilat. Kontroversi yang timbul telah meliwatkan harapan pihak penganjur.

Para pelancong pun agak kecewa kerana acara Mubahalah berkaitan kesalahan fitmnah meliwat telah didalihkan oleh penganjur bagi pihak Anwar. Namun demikian, ramai pihak menganggap laporan qafaz akan merendahkan pandangan ramai terhadap mahkamah syariah dan memberikan kondom untuk membuka ruang penggiat kebebasan murtad untuk meliwat mahkamah.

Ekoran dari itu, pihak Penganjur akan mengadakan demonstrasi besar-besaran di Parlimen esok hari Isnin. Polis telah mengumumkan surat mahkamah untuk penglibatan melarang perhimpunan 5 km dari Parlimen.

Orang ramai akan dapat melibatkan diri dengan dilewatkan masuk kerja oleh kesesakan trafik ke tempat kerja. Ramai yang telah melewatkan orang ramai pergi kerja dijangka ditangkap. Peraturan dan amalan polis tidak meliwat mereka yang dilokap.

Acara tersebut akan berakhir dengan Dato Seri Anwar melaporkan diri di Balai Polis Travers untuk penyiasatan meliwat pada pukul 2 tengahhari.

Jika kesan DNA menunjukkan profil yang sama dengan profil DNA Anwar yang sudah tersimpan di dalam rekod polis, banyak sandiwara liwat dan konspirasi bakal dipentaskan di media-media sepanjang perayaan.

Ada pihak menjangka Anwar mungkin enggan diambil ujian DNA. Namun yang pasti, Dato Seri Najib bakal dituduh merancang konspirasi oleh Anwar.

Hari Selasa malam, Dato Seri Anwar akan turut terlibat dalam acara debat dengan Dato Shaberry Chik berkenaan acara minyak.

Dato Seri Anwar dijangka membawa hujah rakyat diliwat kerana kenaikan harga minyak yang mencanak. Manakala, Dato Shabery dijangka berhujah Anwar meliwat rakyat dengan sandiwara turunkan harga minyak segera dan kerajaan akan diliwat untuk menanggung perbelanjaan subsidi terlalu tinggi.

Rakyat merasa terliwat dari kesan kenaikan harga minyak hingga meninggalkan kesan DNA yang banyak kepada poket mereka. Rata-rata orang ramai sanggup yang sudah rabak poket sanggup menyokong peliwat untuk melegakan kesusahan hidup.

Bagi mereka yang ingin megikuti perdebatan itu, mereka boleh ikuti di saluran Astro Awani (501) dan TV9 (119) pada pukul 9 malam Selasa esok.

Pihak Kementerian akan membantu melaporkan kegiatan liwat meliwat kepada media dari semasa ke semasa.

Sesiapa yang terlibat dalam kegiatan liwat meliwat boleh mendapat bantuan dari Jabatan tertentu atau membuat laporan polis di balai-balai polis berdekatan. - Agensi Berita Husin Lempoyang


* Kemaskini 8:52 am Julai 14hb, 2008

21 ulasan:

azlan berkata...

Ohh no.... Hope it's only a typo error!

Mami anakanak berkata...

Bang, syok gila le blog abang sekarang ni..ketagih lak rasanya..abang pakai liwat perisa apa ni?????

Tanpa Nama berkata...

dah mcm sial la ko ni, mcm UNTA..

Piggy Singh berkata...

Sin,
Hari dah daftarkan satu istilah dalam dictionary oxfart, BADAWY.
What if kita tukar liwat ni jadi BABICK, short form for
BABI plays your BACK.

Nurul Apomi Anwar Al-Juburi berkata...

Sin...

Jeff Ooi kata dlm bahasa Inggeris "VISIT MELIWAT YEAR 2008" kira samalah tuuuuu...

Kembar Husin Lempoyang berkata...

Bro...

Apa yg ko merepek ni? Kang aku bgtau kat bapak kang...siap ko kena bedal tang belakang. Entah2 dia liwat ko lak nanti. hehehehehehe...

Kembar Husin Lempoyang berkata...

eh sin aku nak tanye satu sejak bila ko dah tukar time ikut waktu mesia ni? dulu aku tengok ko ikut time pasifik. baru arini aku perasan. ni sah sebab nak ikuti kes liwat ikut time mesia la ni...

Tanpa Nama berkata...

husin macam dah dapat upah je

Jamal Pak Tongkol berkata...

Memang banyak liwat dan meliwati dan juga yang bakal masuk lewat kerja kerana puak2 democrazy mengamalkan democrasy.

Tanpa Nama berkata...

dari pemerhatian aku kat blog ko nie sin sejak kebelakangan ini...aku rasa ko nie ada kaitan la dgn kes tantuya tu...ntah2 ko nie pembekal C4 tu tak sin?? ko biar betull.....

Tanpa Nama berkata...

Bro

Cam dulu ke, menteri ada bagi duit kat NGO2 tertentu suruh organise TMM??? Apa acam "PUM" (pesatuan Unta Malaysia) tak minta sikit ke (50:50 ok lah)....:))

Tanpa Nama berkata...

bukan tahun meliwat malaysia 2008... tapi tahun anwar meliwat!

kilo991

apisfires berkata...

ada ke andartu ni mau main belakang??
haii... bile nak kawin2 ni sayng oi...
heheheh

abinsabr berkata...

I bet you are already a "Gila Meroyan" of a highest degree. Selamat Meliwat Tahun Meliwat Meliwatsia.

Tanpa Nama berkata...

Sin,

Ko ni pun pandai jugak alih perhatian dari isu asal.Apa pasal pulak la tiba tiba Si Lawyer yg tak kawin tu pulak kau kacau.

Cerita la pasal Najib gelisah lambat lagi nak jadi PM.Ingatkan 2 haribulan 10,rupa-rupanya 2010.Sian Najib.

Dalam masa 2 tahun macam2 boleh jadi kat Najib.Ingat Si Dollah tu senang2 nak bagi Najib jadi PM ??
Dollah..Dollah.Najib..Najib.

T.

kluangman berkata...

Debat tak jadi, anwar dah masuk lokap.. aku dah agak dah

Tanpa Nama berkata...

IKLAN

Anda Di Liwat? Perlukan Biasiswa?

Sila hubungi pejabat TPM untuk bantuan.

Tanpa Nama berkata...

Kelab Mat Bontot telah dilantik secara rasmi sebagai penganjur Tahun Meliwat 2008. Logo TMM08 juga telah dilancarkan secara rasmi iaitu Bontot Kaldai Menungging.
Acara pertama yang dianjurkan oleh Kelab Mat Bontot sempena TMM08 adalah acara sembunyi-sembunyi yang dimenangi oleh jaguh Tahun Meliwat08 yang berswembunyi di kedutaan Turki.

Al-juburi berkata...

Sin, panjang gila n3 hang kali ni, malaih aku nak baca tau dak!!!

lehan1288 berkata...

Aku fikir nak lawat jer ko nyer blog nie. Tengok2 unta,lihat fadang fasir. Tapi apa sudah jadi da.... Aku terbaca liwat lah... Masya Allah, Masya Allah...

Tanpa Nama berkata...

Aku dah tak larat nak cerita pasal liwat ni...

Yang Anwar pi panggil ostad rakan iraq dia base kat amerika tu bagi fatwa apa ke hal... mamat tu pun tak ada standard nak bagi fatwa...

Masa saddam wujud Iraq far better than la ni... it shows what? the way puak puak ni promote Islam and Democracy lawan Saddam is totally wrong. Apa yang kita lihat iraq hari ini adalah hasil dari kepala depa juga. So depa ni semua having zionist thinking...

Tak larat nak cerita liwat ni..

Sapa kata Anwar meliwat saiful, rogol saiful..... Saiful mengaku diliwat Anwar... loyar Anwar pi bukak cerita mahkamah syariah nak 4 saksi beriman... orang beriman tak gamak nak tengok orang meliwat sampai habis, nak tengok orang stim stim dulu sebelum meliwat pun orang beriman tak gamak nak tengok..

Kalau dah saksi tengok betul betul kepala anu masuk dalam lubang anu.. itu bukan saksi. itu tengok tiger show namanya... alamak loyar kalau tak boleh fikir lagu ni memang hancussss.

La ni makhamah syariah jadi bahan ketawa... dan inilah pemikir zionist nak Anwar lakukan... lepass ni kalau anak dara kena rogol... "mana 4 saksi orang beriman"... "saksi tumpang sekaki tuan hakim"

Yang heran.. polis nak ambil keterangan dia tak mau... ha ha ha .kenapa tak mau baaaaang? ikutlah prosedur...

pemerhati arab