Isnin, Julai 21, 2008

Saiful mengandung, Polis yakin dapat DNA Anwar

Jangan salah faham, budak ini cucu Anwar

TERKINI KUALA LUMPUR Julai 21hb - Pihak polis yang sedang memohon perintah mahkamah untuk mendapatkan sampel DNA dari Dato Seri Anwar Ibrahim yakin akan mendapat kelulusan.

Dato Seri Anwar Ibrahim enggan membenarkan darahnya diambil untuk ujian DNA semasa ditahan oleh polis untuk siasatan pada Rabu lepas.

Ujian DNA memerlukan kebenaran kerana undang-undang jenayah tidak mempunyai peruntukkan. Sejurus Anwar dilepaskan dari tahanan polis, pihak polis telah segera memohon perintah mahkamah.

Khabar-khabar SMS mengatakan Saiful Azhar Bukhary kini sedang mengandung satu bulan. Saiful adalah pembantu Anwar yang telah membuat laporan polis diliwat.

Berdasarkan perkembangan ini, sumber-sumber yang tidak tahu boleh dipercayai lagi menyatakan mahkamah sudah pasti akan mengeluarkan surat perintah untuk mengenalpasti seorang lagi bapa anak yang akan lahir pada bulan Mei tahun hadapan.

Sejak keluar dari tahanan polis, Anwar telah menimbulkan ketidak tenteraman awam dengan membuat pelbagai tuduhan terhadap pendakwaraya, polis dan hospital untuk menimbulkan ketidak percayaan orang ramai terhadap pihak-pihak berkuasa.

Kontroversi

Jika Anwar disahkan sebagai seorang lagi bapanya, ia bakal menimbulkan pula kes tuntutan penjagaan antara Anwar dan Saiful.

Seorang Datin isteri seorang Menteri yang tidak ketahui namanya sudah menyatakan kesediaan untuk mengambil anak ini sebagai anak angkat. Datin tersebut dikatakan memang amat prihatin dengan masaalah anak-anak terbiar.

Walaupun khabar SMS tidak akan boleh disahkan, kelahiran anak itu tentu mendapat perhatian saintis dunia dan menimbulkan perselisihan pendapat ugama yang lebih meruncingkan.

Sebelum ini, para ulama dan pentadbir agama tidak mendapat persetujuan bersama berkenaan isu tuntutan mubahalah terhadap Anwar dan Saiful oleh Mufti Perlis dan Menteri Besar Kelantan.

Perkara ini menjadi lebih rumit apabila Anwar sudah memfailkan tuntutan qazaf. Ia menimbulkan kekeliruan mengenai siapa yang mangsa.

Sementara itu petang tadi, bapa Saiful, Azlan telah menyatakan dalam satu sidang akhbar di Pan Pacific Hotel kesediaan anaknya untuk melakukan mubahalah di masjid di hadapan para-para ulama.

Sumber ini sangat dipercayai dan akan keluar diberita online dalam setengah jam lagi. - Agensi Husin Lempoyang

34 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kau ni ada sajalah Sin.

kah kah kah hahaha hohoho hehehe huhuhu ...

Sakit perut aku sin.

Mmg kepala otak kau kaki belit.

Jamal Pak Tongkol berkata...

Amacam Husin Lempoyang saudagar unta?

Ada ... Hehehe dunia dunia. Berniaga orang lagi untung dari berniaga unta. Wow!

RedBag berkata...

Ada-ada saja lah.
Tapi Amwar ni banyak sangat songeh. Tak nak bagi DNA lah,
Lagi la lama kita nak tunggu kes ni selesai
dan dengan itu ramai lah lagi yang akan rajin membuat spekulasi.Dan pecah belah berlaku hanya kerana perbezaan pendapat.

bzz berkata...

Lawak macam setanlah...
Hahahaha... So bayi yg keluar nanti muka saiful ke muka anwar?

Tanpa Nama berkata...

ana conpius lah.. nanti saiful beranak keluar saluran depan ke keluar ikut lubang belakang?

mat-tongkol

tangansotong berkata...

Kalau dah Anwar susah sangat nak bagi kerjasama untuk buat ujian DNA, terpaksalah buat ujian daripada 'anak' yang dikandung oleh Saifuliah. Nak buat macam mana, hanya itulah satu2ny jalan untuk mendapatkan DNA Anwar...Hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Saint, sesuatu yang bodoh dan 'over' elok tidak dipamerkan sangat. Sekali baca macam lucu, dua kali baca macam merapu, tiga kali baca, engkau memang tak serupa dulu..

Perniagaan unta memang menguntungkan, jual beli dihalalkan, tetapi apabila saudagarnya banyak kelentong, unta pun dah hilang hormat kepada tuannya..kluangman

anakmalaysia berkata...

Kalau Oral? Mengandung gak?

Hahahaha

lehan1288 berkata...

Herm..... hahahhahha hihihihih hhahah hihihihi hahahah hiiih uhuk! uhuk! sampai terbatuk2 aku ketawa sin.
Berapa harga sekor unta sekarang... elok ko wat sewa je lah sin. Tarik keter unta.

Tanpa Nama berkata...

wahai saudara hussin....apa yg U dpt menulis blog sebegini rupa.....kalau U menjadi isteri atau anak2 kpd DSAI....bagaimana yerk perasaan U....kalau U benci pun dgn DSAI tu...tak usahlah nak mereka2 cerita sebegitu rupa.......kalau saya jadi DSAI tidaklah sebodoh itu utk saya melakukan liwat utk kali ke-2....dan saya rasa DSAI pun lebih fokus kpd perkembangan politik dia dan keluarga...mengapa dia nk melakukan pekara yg boleh mengaibkan dirinya dan keluarga.DS WAN AZIZAH pd saya seorang wanita yg bergitu sabar dan tabah hadapi fitnah yg di cipta manusia(U PIKIR SENDIRILAH SIAPA) yg takut dgn kebangkitan DSAI dalam arena politik....

Pemerhati

al-juburi berkata...

tidak sin tidakkkkkk!!! bukan dia yg mengandung, tapi i,i sin.

tipah tertipu sin, tipah tertipuuuuuuuuuu!!!

mob1900 berkata...

wakakaka geliga otak ko sin, kalau dah mengandung nanti bertelur gak si saifool tu ye...

mob selalu buat telur bistik bile dapat telur unta, boleh layan satu kampung tau!

Tanpa Nama berkata...

Pemerhati

Kau cakap pasal anwar dan keluarga. Sibudak saiful tu kau tak fikir ...Rakyat dia tak fikir, akibatnya pelabur asing dah turunkan rating Malaysia.

Mubahalah tak mahu. DNA tak mahu. IGP tak nak. AG tak nak. Penyiasat asing tak nak. Prosecutor Queen Counsel pun nanti tak nak.

Diam pun tak nak.

Patut Rahim Nor tumbuk dan cabut lidah dia supaya dia terus tak boleh bercakap.

Dia cuma nak ... tuduh orang tak hais2. Panggil konspirasi ini itu. Hilangkan kepercayaan org ramai terhadap polis.

Dia cuma nak bersyarah utk kelirukan orang ramai.

Dia cuma nakkan jubo supaya dia boleh keluar masuk konek dia saja!!!!!

Enuf of Anwar

Tanpa Nama berkata...

Sekali baca tajuk ni, terkejut beruk aku. Lepas tu baru dapat tangkap ko ni cuma buat kelakar...

mua ha ha ha ha ha ha

Anwar kata sistem keadilan malaysia tak boleh dipercayai, maknanya kenala malaysia lepaskan semua orang kat dalam penjara sekarang pasal mungkin mereka tak bersalah... si perogol, pembunuh, perompak, pencopet, pengintai dan peliwat. mua ka ka ka ka ka

Orang tersepit cepat benor melolong-lolong..

Sekarang nampak macam ramai orang dah berpecah belah pasal anwar ni sorang. Masa dia kena penjara 6 tahun dulu, Malaysia rasa aman. Sekarang rasa panas bahang.

## tak sabar tunggu hari perbicaraan.

yang benar
pas+umno=pasuno

Tanpa Nama berkata...

to Enuf of Anwar :

awak ni seperti x pandai nk guna akal fikiran yg dah Allah anugerah kan sebaik-baiknya......awak renungkan sejenak cubalah muhasabah diri...dan buatlah penilaian yg terbaik siapa dipihak yg benar...kalau x ada bukti kukuh jgn nak mencanang keaiban org lain...polis...hakim...semua dibawah kuasa kerajaan.....apa sj mereka boleh lakukan....asalkan mereka dpt menutup keburukan yg dah mereka cipta.Kenapa perlu dia berjumpa najib...istimewa sgt ker dia dimata najib...mula2 najib kata saiful jumpa dia pasal pinjaman pelajaran besoknya najib bagitau pasal saiful diliwat pulak dari riaksi muka masa dlm tv nampak sgt muka najib seperti org yg menyorokan sesuatu...(u pikirlah sendiri ok...)bye.END

Pemerhati

mama za berkata...

Aku nak jadi doktor lah, bessnya dapat tengok benda Prince Rawna Al buriiiiiii... berseleranya slurrrrp.... nakkk nakkk!!!!!

IGP Isketambola berkata...

Anda dinasihatkan jangan mencarut dan memfitnah. Nanti aku hantar sarjana tangkap kamu semua

Tanpa Nama berkata...

pemerhati,

kau rasa anwar tu penah pikir pasal maruah anak2 dan keluarga najib tak bila dia kaitkan najib dan rosmah dengan pembunuhan altantuya?

apalah sangat maruah pada diri wan azizah.dulu pon dia sanggup menipu konon suaminya disuntik HIV 1998 dulu.

Zubli Zainordin berkata...

Bapak! Jadi ini bukan anakku Shazly lah yer?

Jamal Pak Tongkol berkata...

Anwar suka luar tabii. JAdilah benda luar tabii. Hehehe ... saiful mengandung.

Kalau dah cara biasa dan prosedur biasa tak ikut, akhirnya cara merepek yg jadi. Pandai kau sindir sin.

Pemerhati dok suruh pikir pasal Anwar. DIa sendiri tak fikir pasal keluarga dia, bila buat benda mcm2.

Budak saiful pemerhati tak fikir. Sekarang buang air dah susah. Keluarga Najib dan Rosmah tak fikir bila tuduh rasuah main billion dan bunuh orang pulak tu.

ujangmuiz berkata...

pemerhati

suntik HIV, racun arsenik tu sumer tu bohong tu apa citer.
Baring atas lantai simen sejuk dalam lokap bising. Kalau siap dengan katil bukan lokap namanya tu hotel.

Itu ler yang sumer orang dapt bila ke lokap sepanjang dalam tahanan reman. Ko salah ke tak salah itu memang layananya. Bila dah confirm mahkamah kata salah baru ko dapat sel.

Susah ler korang ni. Orang yang macam tu pun ko nak sokong lagi. Tu belum sebut lagi tentang ketuanan rakyat lagi tu.

Mampus ler melayu kalau Al - Juburi ni yang jadi PM.

Tanpa Nama berkata...

huhuhuhuhuhu......

Tanpa Nama berkata...

apa nak pikir pasal saiful tu pulak...bukan budak baik pun tu...korang tau ker latarbelakang dia?? budak gila glamer dgn gila materialistik tu...apa saja dia sanggup buat...kalau korang bleh cek online...saman traffik dia dah ada 7..tak bayar2...hebat tuuu...

Tanpa Nama berkata...

mesti dia penah join geng impak maksima nie..tak pun tokyo drift...suruh usin bagi pinjam unta la...tak payah kena saman..hahaha

Tanpa Nama berkata...

Macam Orang main bola lak .. tersentuh sikit .. terus jatuh ..pastu berlakon macam kena teruk ...kalau kat WWF lagi teruk gaya lakon nya...

Insan berkata...

Nampak gaya anda sudah menjadi hakim yang memutuskan bahawa Anwar bersalah. Salah dari segi agama Islam ni saudara Husin. Silap-silap nanti gara-gara nak berjenakalah kononnya, dosa pulak yang dapat.

Shiok Guy berkata...

Why need to do another DNA profiling lagi? Unless DSAI is an Alien la!

DSAI is An Alien?

Shiok Guy

HeroTamil berkata...

Saudara insan,

Terima kasih kerana pandangan yang begitu bernas.

Kita memang tak boleh menghakimi si PUNAI.

Kita hanya dibenarkan menghakimi
TUN Dr. Mahathir.
Kita juga dibenarkan menghakimi DSNR dan Rosmah.
Kita juga dibenarkan menghakimi IGP dan AG.
Juga tidak salah juga, jika kita menghakimi HKL.

Terima kasih.

Dexterous-Ct berkata...

Aduhh...memang tak pernah gagal buat saya ketawa huhuhuhuhuhu

Tanpa Nama berkata...

Sebenarnya PDRM memang berkemampuan mendakwa penjenayah walaupun tidak menggunakan DNA. Hanya DNA merupakan teknologi baru dan lebih berwibawa maka PDRM cuba mempertingkatkan kejituan bukti.
Air mani yang masuk lubang dubur akan terus mengalir keluar tanpa disimpan tidak serperti hubungan seks biasa melalui faraj dan akan tersimpan sedikit di rahim.
Mungkin profile DNA baru atau ujian lain perlu dilakukan seperti STD dsbnya untuk memperkukuhkan bukti. Penjenayah/suspek perlu bekerjasama penuh kepada pihak PDRM tidak seperti Anwar yang boleh demand buat itu, buat ini.
Teori konspirasi yang kuat sekarang adalah suspek mengidap penyakit kelamin dan jika Saiful mengandung maka bayi beliau mungkin dijangkiti.

Abas berkata...

Salam:

Semalam sempat tonton Seniman Bujang Lapok dan masih tak jemu2.

Adigan yang menarik kisah suami isteri India bergaduh kes taik anak.

Kata P. Ramlee: ..." aci pasal taikpun mahu gaduhkah..pegi cucilah
..tarak baik orang dengar...semua mahu tidor...

Dialog baru:..."Apalah kamu Anwar fasal DNApun mahu gaduhkah...pergi kasi kat doktorlah..habis cerita..ini kamu beritahu semua orang dalam dunia kah...

Tanpa Nama berkata...

Dlm ceramahnya AJ tak moh kasi sempel darah sbb tak moh polis renjis2 atas tilam. Darah atas tilam? Yg dulu tu tompok air mani la, bukan tompok darah. Pembohongnya. Tu pun penyokongnya siap takbir.

Sumber berita yg dipetik oleh Husin:-

"Setelah hampir sebulan tidak boleh berak akhirnya Saiful telah berak pagi tadi dengan shithead sebesar kepala budak. Kejadian tersebut menimbulkan kekecohan seketika kerana misi yang mengawasi keberakan Saiful menyangka yang keluar itu benar2 kepala budak. Dialah orang yang pertama menjeritkan 'Saiful beranak!!!'"

*Maaf Poi, abang sambung lawak Pak Usin je. Nanti abis kes ni ko SMS le abang. Kita leh jumpa.

azlan berkata...

aku tak suka sebenarya pasal kes anwar ni.banyak sangat sandiwara.tapi artikel ni memang tak boleh belah.lawak gila.adei.lolx.ingat macam cerita "junior(citer lelaki mengandung" ke.haha.

Tanpa Nama berkata...

Woi aku pun teringin nak tutuh pungkuk si Saiful tu..Mana dia sekarang ha??