Jumaat, Februari 06, 2009

Awas orang rayau di Ipoh


Ana terima SMS amaran untuk orang ramai di Ipoh. Berbunyi cemas seperti berikut:

Seorg lelaki Melayu iras Cina dikatakan merayau2 di Ipoh. Sluaq londeh pakai cap. Asik mnangis mngulang2 "Nyesal ikut Nuar. Teman dah kasi tanah. Ngeh Nga ... mana Camry". Dfahami cuba ceroboh masuk bngunan pjabat MB. Lelaki ini x bahaya tapi perlu diselamatkan. Tapi Nuar yg dsebut dpercayai bks banduan dan mngkin bahaya pd jantan. Sedia maklum.
Kalau Nuar yang Husin kenali, gelagat dia macam pelakun Bollywood yang penuh dramatik. Siapa nampak, sila laporkan kepada Hospital Tanjung Rambutan berdekatan.

Wow! Ana banyak takut. Cawangan kedai unta ana di Ipoh kasi tutup hari ini.

56 ulasan:

Tok Uban berkata...

Ketawa aku tengok ulasan-ulasan dalam blog kau ni sin.

Kutuk nizar ...kata nizar ikut perentah cina...cuba kau orang tunjukkan...negeri mana yang kerajaan BN kuasai...cina tak perentah?...tunjuk kat aku...

Tak payahlah nak kutuk orang...untuk ahli umno...kita bersihkan umno dulu...apa yang kita mahu...UMNO BERSIH...

Kerani Court berkata...

Hahaha ... turn kita.

Si Nuar ni yang kena pergi mahkamah semalam tapi tak dtg ke? Semlm lawyer dai bollywood.

Zakaria Hamzah berkata...

Wahai pemerintah dan raja-raja

hari manusia cintakan dunia takutkan mati termasuklah orang yang dinamakan raja-raja....takutlah kamu kepada Allah wahai hamba Allah sama ada rakyat atau pemerintah termasuklah raja-raja, raja dan pemerintah yang adil akan bernaung dibawah arays Allah pada hari kiamat..

nazrulhn berkata...

Pagi nie teman jumpa Ngeh & Nga bawak teksi....

bibir tebal berkata...

mungkinkah akan muncul HANG JEBAT VERSI PERAK?

Tanpa Nama berkata...

Husin ni memang bodoh, sumbangan pada negara xdak, ko pikir la dulu ape yang ko dah buat, aku tgk ko dok mengkarruk je dalam ni pastu ahli gerombolan umno dok apung2 ko, sama je bangang dengan nasa si katak lompat , sibuk kutuk orang, bangsat. SHITZ!

Suka Ngeh-Nizar-Nga Jatuh berkata...

Dari dulu sampai skrg mcm tu lah husin.

dah tahu macam gitu, kau sibuk nak dtg blog ini buat apa.

pasal kena hidung sendiri ke?

sporting lah skit ... ini masa engkau.

jual husin jual husin ... nizar nak melawan dan ikut nga ngeh buat apa???

go back to fight another day la.

Watdono berkata...

Sin ,

Lompat si Katak Lompat,
Lompat tinggi tinggi ,
Lompat Nasa Lompat ,
Nizar pakai seluar Dengree ..
Lompat parti lompat,
Pak kadok tergadai negeri .

Nasirudin Anjud berkata...

Takpa Sin, Spiderman datang bantu.

Ini kita punya rumah, kita punya sukalah... apa daa...

Husin jangan biar unta diluar sana, bawak masuk, nanti demam....nemam...

Mesin Taip Buruk berkata...

Harharhar.. kesian puak2 totok nuar yg selalu kena kencing tapi tak penah rasa sbb kencing nuar rasa mcm air zamzam..!! Sin, jual unta lagi untung dari jual nuar sama nizar!

Tanpa Nama berkata...

Heheheheheheh

Keh keh keh Keh keh keh Keh keh keh

Ngeh Ngeh Ngeh Ngeh Ngeh Ngeh

TerNgaNga si Nuar taik kena kat muka!

Aku kat : PADAN MUKA KO NUAR

Nasionalis berkata...

Orang PAS asyik baca kitab tapi tak belajar buku undang2. Harapkan PKR, asyik dgn sandiwara temberang.

Partner dia DAP cina komunis penipu kepala dah besar yg dapat skit kuasa nak pijak kepala orang.

Tgk loyar UMNO ... diam2 ...

http://lawyer-kampung.blogspot.com/2009/02/kuasa-budibicara-sultan-di-bawah-undang.html

dhomirhahs berkata...

nampaknya doa orang-orang Pakatan Rakyat untuk tukar kerajaan telah termakbul , tahniah ..

Tahniah M.B ( bekas ) Nizar

Tahniah Penyokong P.R

adzroy berkata...

Tuan Husin,

orang macam Tok Uban memang ramai. 999 tahun bagi tanah pada orang Cina. ko nak bukti macam mana lagi Tok Uban?

putera berkata...

gempar!

pagi tadi ada orang melayu iras cina mengaku dia mb nak masuk pejabat suk negeri. siap datang bawak camry lagi.

rupa macam nizar, suara macam nizar, lagak macam nizar. mungkin orang gila yang hang cakap kot sin.

down of pakatan rakyat perak.
dawn of new perak.

Prochedet.com berkata...

Sin

Chedet pun ketawa besaq. Dah tulih macam hang pulak. Ada He, he, he ...

http://chedet.co.cc/chedetblog/2009/02/lompat-lagi.html#more

Tolong pulangkan kembali Chedet kami. Jgn kamu husinlempoyangkan dia He, he, he!

Tanpa Nama berkata...

Putera

Awat hang panggai Nizar giler.

Yang giler Nuar, Ngeh dan Nga.

Nizar hanya terpedaya.

Cuma blum sedaq.

Kesian.

Dr Pengsan

GOMO berkata...

PAKATAN RAKYAT PENDERHAKA.
KITA REMBAT JE BERAMAI-RAMAI



NIZAR MENGAMOK PADA BANG NUAR NYA...
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/kau-tipu-aku-anwar.html

anakpakcu berkata...

salam semua! apa korang semua tak nampak ker siapa di belakang permainnan nie "kejatuhan pr perak". jangan najib, muhyiddin dengan mukhriz terperangkap dah la! budak-budak hitam tu akal panjang, tengok kat kt bn kalah disalahkan najib, abih bukan s kj yang pilih wan farid tu, paklah hanya jadi patung...lagipun ngkorang kena ingat hubungan si kj ngan nuar, geng tu...rakyat hari nie jadi pemerhati...jangan melayu syok sendiri...negeri tergadai kat yahudi "proksi"

Tanpa Nama berkata...

Orang Perak kata " Deme semue udah terNgaNge"...

buah kiwi berkata...

cit husin...
adun tempat aku yg ko kutuk tu tau
marah ni...

Tapi aku tak setuju dgn Tanpa Nama,
ngko tak mengkarruk kat sini
banyak isi & pengajaran
tapi hanya utk orang yg faham...

so orang2 PR, kita kena sporting
ada hari kt boleh lawan lagi

Ada nama berkata...

Sin,

Aku rasa bukan nijar je yang jadi gila, RPK dan Nuar pun tak lama jadi macam tu..

Dia dah merapu lagi dah....

Tanpa Nama berkata...

sin ko tolong komen pasal nizar penderhaka nak saman sultan perak sebab kemaruk nak naik camry

siap menjerit what the hell tu kat pejabat SUK

GATAL IKUT NASIHAT ALJUBUR...MB,CAMRY SEMUA LEBUR

putera berkata...

tanpa nama

dah tiada jawatan masih mengaku mb, orang gila la tu.

macam orang gila talak, tetap dipanggil gila.

nizar tengah gila.

gila.

gila kuasa. semoga Allah memberi petunjuk kepada beliau.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
eddy berkata...

Tahniah la UMNO.
Menang jugak akhirnya.
Cara jangan cerita.
Rakyat tutup mulut,jgn ckp banyak.
Majoriti kat Perak sokong PR?
Tipu tuhh!!...rakyat melaysia semua semua nya sokong UMNO sebab tuh UMNO sentiasa menang.
Bagus laa...tunjuk kan lagi sifat UMNO sebenar..biar semua org tau sape sebenarnya UMNO.

Tanpa Nama berkata...

cara apanya eddy?

bukan dewa anvar berahminmariaman jugak yang ajar taktik kotor ni masa angan2 mat jenis peliwat tu pada 16 september lepas.dah lupa?

bukan aljubur jugak yang jatuhkan kerajaan PBS pairin kitingan tahun 94 dulu?

ok laaa....dewa anvar berahminmariaman memang seorang yang suci

-tak sembah dewa anvar

Tanpa Nama berkata...

Tahniah UMNO/BN,
Sumbat saja para penderhaka ke dlm jail..tak muat penjara yg ada buat penjara baru..

yang penting aman malaysia yang tercinta ini..

wak din

jamu berkata...

Sin,

Aku nak cadang bang nuar tukar kerja jadi cheer leader aje.

Kalau dia pakai skirt, lagi nampak jambu.

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama,
nahas sendiri cari. kenapa tidak biarkan saja proses berjalan dengan aman. kenapa mesti nak menghalang kenderaan duli tuanku ke istana. bila dah jadi macam ini semua nak salahkan polis. kalau biarkan proses berjalan dengan aman semua ni pasti takan berlaku. kenapa kata nak ikut apa saja yang duli tuanku putuskan tapi bila dah tak memihak pada kita terus ubah pendirian. janji orang islam mesti menepatinya. kalau tidak boleh jadi munafik. orang yang ikut orang munafik pun akan jadi munafik juga. orang kafir amerika yang kita kita boikot, secara individunya sangat berpegang pada janji. apakah cara ini kita nak tonjolkan imej orang islam dan parti islam. ya Allah selamatkan kami dari orang munafik

polisia di kantore berkata...

Pengumuman

Kepada sesiapa yang ada terjumpa dengan seorang lelaki melayu yang ada janggut sikit, berkaca mata serta hidung nya di cucuk,

minta lah kat sedara tu pulangkan kunci opis MB dengan kadar yang amat segera.

Kunci Camry tu, dia boleh la simpan, kalau dia nak sangat kereta baru.

PS dengor ceritanya yob ada lelongan kerta camry kat pasor karat ahad ni. sekali dengan tuannya.

Tanpa Nama berkata...

gelak mike mendengarnya..hidup org perak!!!!!

kembalikan semangat org perak yg setia pada rajanya..

Tanpa Nama berkata...

Dah buat salah tuduh pulak org lain zalim...polis zalim konon...yang mak budak tu bawa anak ke tempat mcm tu buat apa?..ni mcm mak yg tak tau jaga anak...sengaja jadi anak umpan utk buat kontroversi...

mak mcm ni kena masuk tadika mengulang semula..

huhuhu

Tanpa Nama berkata...

tak sangka lepas 10 tahun, anwar boleh ajak orang lain buat kerja gila utk menuntut kegilaan kuasanya..kalau dulu lawan PM, sekarang lawan Raja pula...

hebatnya yahudi zionis memilih Anwar jadi dajal kat Msia ni

Tanpa Nama berkata...

hehehe ada tak betina2 jalang pakai purdah tutup muka takut polis cam masa demo tadi?

Tanpa Nama berkata...

karpal kata nizar akan saman duli tuanku hari selasa depan. nizar kata dia tak tahu apa apa. nampak benar orang kuat dap keparat nak tunggang lembu pas. lembu punya susu sapi dapat nama. hai saudara se islam ku nizar, cukuplah jadi lembu tunggangan dap. memalukan bangsa saja.

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah...

Tak payahlah kita kutuk mengutuk Datuk Sei Nizar, dia saudara kita jua, umat Nabi Muhammad s.a.w.. Sesungguhnya Allah menyayanginya kerana telah mengambil beliau keluar dari menjalankan perkara-perkara yang dilaknatiNYA.

Perak tak akan hilang dari muka bumi ini. Tidak akan ada perubahan pada hidup rakyat Perak, kerana kita tetap akan bangun pagi meyiapkan diri untuk menjalankan kerja-kerja harian seperti biasa. Cuma beberapa orang akan berubah hidup mereka tetapi yang penting janganlah kita membuat perkara yang dilaknati Allah.

Salam, ATAT

cokelat M&M berkata...

Usin,

Hanya sebab cokelat N&N, Nizar sanggup jadi penderhaka ....isk isk isk

leban_basah berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
916 overloaded berkata...

Raja adil, Raja disembah
Raja zalim, Raja disanggah

Kalau Raja tu memang dah adil dan benar dalam membuat keputusan, siapa yang patutnya disanggah?

Seorang rakyat yang derhaka akibat mendengar kata-kata mereka yang nak menjadi Presiden Republik of Malaysia.

Tanpa Nama berkata...

Dr.M yang cakap...Raja Tak Adil...Raja Di Sanggah.

http://www.themalaysianinsider.com.my/index.php/malaysia/13257-royal-push-for-immunity

It was Tun Mahathir who led the charge against constitutional monarchy in the late 1980s and 1990s. Around 1992, the media exposed the excesses of the royalty and their extravagant lifestyle.

It so happened that a hockey coach was assaulted by a member of the Johor royalty. This unleashed a wave of public anger against the Rulers and culminated in Parliament, amending the Constitution and withdrawing royal immunity.

The personal immunity of Rulers was removed, except for the legal process relating to the performance of their duties.

Tanpa Nama berkata...

Saudara,

Ulasan satira saudara jelas prejudice. Anwar tidak seburuk itu, dia sama saja dengan pemimpin UMNO yang saudara dokongi dulu, kini dan selamanya. Yang bawa isteri orang pun ada..yang menafikan nikah pun ada..yang ambil tanah rakyat pun ramai..apa bezanya Anwar dengan orang orang ini.

Nizar ikut perintah Cina..kenapa la orang takut sangat dengan Nizar yang lebih berhemah, berintergriti dan beramanah dari sebahagian besar tokoh UMNO. Carilah sejarah dan dekati hidup Nizar...dia berbeza dengan orang orang Husin taksub tu..walau pun dia bukan terbaik..tapi tetap berbeza dengan yang lain lain tu..

Justifikasi dan andaian orang macam Husin boleh menyebabkan pemimpin UMNO meneruskan sikap kebobrokan,ketamakan, salahguna kuasa, rasuah dan pentingkan diri. Sebab...nak elakkan Nga dan Nge dan Nizar 'jadi talibarut Cina'.

Kepimpinan UMNO kena berubah, bukan soal Cina, bukan soal Nizar atau Nga atau Nge..yang salah tetap bersalah. Selama ini adakah Kerajaan Niza Talibarut Cina yang telah menukar beibu ekar reserve Melayu ke free hold??..Husin tanyalah diri sendiri kalau tidak berani tanya MB MB UMNO.

Anda tidak menjadi hebat hanya dengan mempermainkan Nga dan Nge..bersihkan diri dan yang didokong dulu.

Tanpa Nama berkata...

Kita ni semua tau Husin tu Raja Unta tapi, bacalah apa itu Sistem Raja Berpelembagaan Malaysia. Inikan ilmu....

http://aliasmohdyusof.blogspot.com/2009/02/raja-dan-demokrasi-ref-malaysiakini.html

Polisia de kantore berkata...

Yahuuuuuuu
Perak dapat MB Baru
Mat Nizar bercelaru
Bang Nuar terkedu
RPK makin merapu

Dari Jalan Unta, Bandar Taiping, Perak. berkata...

INI CERITA ADALAH ANDAIAN SEMATA MATA, JANGAN PERCAYA SETELAH BACA.. TAPI BACA DULU KALAU NAK PERCAYA!

Ceritanya begini. Episod 2 ADUN PKR di sabitkan kesalahan kerana rasuah adalah cerita yg sensasi satu masa dulu. Pada andaian semua pihak ,kes itu adalah kes yg boleh lepas kerana kes ini sangat lemah. Jika 2 adun itu masih ahli PKR pun, tentunya ia akan lepas bebas nanti. Jadi, kenapa ia melompat juga? Ini adalah persoalan besar yg seharusnya membuka 'otak' kita untuk meneliti secara mendalam tentang apa yg berlaku kini.

'Game'nya adalah begini. Dalam bulan depan, Najib mungkin ditabalkan sebagai Presiden UMNO dan juga sebagai bakal PM. Sempatkah beliau? Siapakah Najib? Ia adalah proksi Tun Mahathir. Siapakah musuh Mahathir dan Najib. Tentu sekali Anwar dan Pak Lah. Adakah Pak Lah dan Anwar bermusuh? Sudah tentu jawapannya tidak.. berbeza politik itu adalah biasa la tetapi pada hakikatnya , mereka tidak pernah bermusuh secara peribadi.

Jadi... untuk 'memburukkan' Najib secara yang Najib tidak sedar, sesuatu 'peristiwa' harus direka supaya Najib 'terbotoi' nanti. Bagaimana? Mungkin kejadian lompat melompat antara BN ke PKR, PKR ke BN adalah sandiwara sahaja yang mengkelabukan mata Najib. Ianya terancang. Siapa merancang? Mesti la 'mastermind' Pak Lah dan Anwar yang bergabung.

Bila ADUN Bota lompat masuk PKR, Najib dah mula 'menunjukkan' minat ke Perak. Ia dah mula gelabah. Anwar juga pura pura menerima ADUN Bota dengan penuh sensasi untuk melindungi sandiwara seterusnya. Secara tiba tiba pula,seperti 'pucuk di cita, ulam pun tiba' tak semena mena 2 ADUN PKR pergi 'menyerah diri dan bagi leher' untuk di'sembelih ' kepada Najib! Hairan bin ajaib, berlawanan sama sekali dengan drama minggu ini. Terbalik dan sangat terbalik! Orang ramai pun hairan dan membuat pelbagai andaian dan sudah tentu sekali yang paling utama Najib akan di tohmah dengan pelbagai bagai keburukan. Menerima 2 ADUN yg rasuah la, Najib tawar duit la atau pun sebagainya. Saya fikir 2 ADUN ini tidak perlu pergi kalau tidak di arah oleh bossnya iaitu Anwar kerana mereka tahu kes rasuah yang mereka hadapi adalah kes yang lemah. Walaupun mereka berada dalam PKR , kes ini di yakini akan berpihak kepada mereka nanti. Dan tentulah Najib juga akan di tohmah nanti seandainya 2 ADUN ini bakal bebas nanti dalam pertuduhan rasuah ketika mereka berada dalam kedudukan menyokong BN! Najib kena lagi!

Najib akan di serang bertalu talu dalam masa sebulan ini dan plan peralihan kuasa akan cuba digagalkan atas alasan Najib tidak bermoral, Najib main politik kotor dan sebagainya. Najib di katakan membawa virus kepada UMNO Perak. Walaupun pada masa kasar ia berjaya mengambil alaih kuasa, cuba bayangkan berapa ramai rakyat Perak yang marah kepada Najib terutama orang orang PAS! Nasib orang orang PAS juga sama seperti Najib. Mereka akan 'di serang' oleh Barisan Nasional terutama pemimpin dan ahli UMNO. ' Keadaan' ini diwujudkan supaya Najib akan bermasalah dengan PAS setiap masa dan setiap ketika. Apa faedahnya jika Najib lingkup dalam sebulan ini?

Jika Najib 'lingkup' dalam sebulan ini, maka Pak Lah akan kekal sebagai Perdana Menteri. Seterusnya apa pulak faedah bagi Anwar... Bila PKR di dapati 'bermain belakang' sudah tentulah pemimpin PAS akan meragui semangat setiakawan politik mereka. Maka Anwar tiada pilihan lain, Anwar akan 'bergabung' dengan Pak Lah untuk membentuk kuasa baru politik Malaysia..

Apa jadi nasib PAS dan DAP. Puak PAS yang bersetongkol dengan Anwar selama ini akan 'lari' dari PAS dan akan bersama sama Abang Anwar untuk membantu Pak Lah membentuk semula Malaysia yang 'bebas' dari rasuah dan orang orang 'jahat' dalam politik.

PAS akan jadi kembali menjadi parti ortodox seperti dulu dulu setelah pemimpin pemimpin pro pembaharuan kini bersama sama Pak Lah dan Bang Anwar. DAP seperti biasa konsisten dengan sistemnya yang tersendiri tetapi akan jadi parti yang bersifat perkauman seperti dulu dulu. Dan Najib pula apa nasibnya? Ia mungkin akan mengalami nasib yang sama seperti yang pernah di alami oleh Anwar Ibrahim satu masa yang lalu! Laungan Reformasi dari masjid Negara mungkin kita akan dengar sekali lagi nanti tetapi bukan dari Anwar Ibrahim tetapi dari Dato Seri Najib Tun Abdul Razak!!!!
Dan tidak mustahil juga PAS akan membela Najib sepertimana mereka membela Anwar satu masa yang lalu.. Apakah PAS sudah di takdirkan menjadi alat semata mata? Inilah sesuatu yang seharusnya pemimpin PAS celik dan buka pintu hati perut agar tidak terpedaya dengan mainan politik ala Hindustan campur Arab ini. Ini adalah sebahagian dari ramuan ramuan dalam menghasilkan politik 'nasi kandar' Penang... Najib dan PAS harus bersatu jika mahu selamatkan negara dan survival masing masing. Kini Najib dan PAS sudah 'terkena' dan akan menjadi musuh sampai bila bila . Bermakna perancangan ini sudah ' manjadi' !

He He.. Betul atau tidak bergantung kepada anda mau percaya ataupun tidak.. kita tunggu episod seterusnya...

Beruk berkata...

Tangkap Nizar, Karpal, Nuar penjara seumur hidup..

Derhaka, babi

Usin berkata...

Satu lagi nak tanya... MB Perak yang baru tu bekas org Nuar ke .. Dulu kena ISA kan? La ni Pak Lah lantik jadi MB baru Perak pulak.. ee... ee.... Nuar suruh ke ? Nuar pakat ngan Pak Lah ke ????

Nek Ajes berkata...

Bodos Nizar nak saman Tuanku. Tak akan menang. Tak dapat saman pun.

Ingat tak ada sapa belanggar dgn Sultan akan menang. Tak ada!

Pasal ini, kerjayanya berakhir sekelip mata.

PAS akan rugi dan hilang parti alternatif Melayu.

Bodoh kau Nizar!

Terikut sgt cakap Anwar Belakangbrahi, Kepala puSingh, dan Lim Kit Sial.

Melayu bertambah renggang dan PKR dan DAP yang untung.

Bodoh yang tersangat bodoh!

Tanpa Nama berkata...

husin, apa nak jadi lah ko husin.kata nak pertahankan hak melayu tapi kutuk orang melayu.kalau nak betulkan melayu yang tak betul ikutlah cara yang betul. ni caci maki orang. ada baik ker husin? dulu suka baca blog nie sebab amat baik penulisan tapi sejak kebelakangan nie kecewa sebab banyak unsur caci maki dan adu domba.

Tanpa Nama berkata...

husin, apa nak jadi lah ko husin.kata nak pertahankan hak melayu tapi kutuk orang melayu.kalau nak betulkan melayu yang tak betul ikutlah cara yang betul. ni caci maki orang. ada baik ker husin? dulu suka baca blog nie sebab amat baik penulisan tapi sejak kebelakangan nie kecewa sebab banyak unsur caci maki dan adu domba.

Pak TongKo berkata...

Hampa ni dok ngata orang yg lebih sedangkan rakyat dah nak totally tolak BN next election..Hang komen la pembesar2 yg dok ada dlm parti hang tu UMNO aka BebaL..baru la leh elok parti UMNO..ada org dok tgk dan berbetui ..jgn dok pandai nak ngat kat nuar jaa..nuar tu biarla dia..biar dia jawab dgn allah nnti dia akhirat..Bodo la melayu UMNO ni..baik jadi melayu islam dr jadi melayu UMNO...

Pak TongKo berkata...

Husin ni pun penuh dgn hasat dengki..patut la blog ni pun jadi sampah pecacai UMNO..camna UMNO nak terus idup kalau semua ahli macam hang ni husin..semua nya pecacaiii..citsss jadi la org melayu islam...jgn kuat sgt hampa nya taksub dgn melayu UMNO tu..nnti kat dlm kuboq dia tanya hang parti mana la husin woiii...ALLAH tanya hang dok tulis apa selama hang dok hidup ni..

Husin Lempoyang berkata...

Aisay .... ana kena kasi peringat. No spam, No cut and paste.

Sini utk bersembang, kutuk mengutuk, ketawa diketawa. Nak kongsi artikel, tulis pendik2 atau aksi link.

Rumah ana ada undang2, respek la.

Tanpa Nama berkata...

pak husin jangan banyak sgt makan lempuyang....nanti terkentutu2..hehe

mens underwear berkata...

I wish i could read this the picture looks awesome