Rabu, Februari 18, 2009

Bahaya telan daun ketom sebelum forum

Ana baru tengok tadi debat antara Mukhriz, Khir Toyo dan Khairy.

Khairy hebat bercakap tapi bunyi macam apolegis dan agak retorik. Jawapan kepada soalan cupumas tak cukup umpphh. Tak dapat tangkis.

Mukhriz padat isi kandung dan bijak mencari kelainan tapi kurang asertif. Semangat kebangsaan Melayu begitu teguh.

Khir Toyo tidak cacat yang ketara dan menarik penyampaian. Jawapan ada umphhh terutama pada soalan cupumas.

Kkalau hendak mandi, cari telok, cari pantai. Kalau hendak cari pemimpin, biar elok, biar pandai. Siapa yang nak memilih, pastikan yang mana seimbang dari siddeq, amanah, tabligh dan fatanah.

Cuma ana bertanya-tanya kenapa muka Khairy sedemikain rupa (macam dalam gambar atas). Muka dia cemik macam tak bersetuju. Cemik bila kena bedal. Cemik macam dia lebih tahu.

Terbanyak telan daun ketom ke?

Nak tengok gambar orang tertelan daun ketom, sila pergi ke Jinggo Fotopage sini.

86 ulasan:

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Jed Yoong berkata...

I agree...

akusayangumno berkata...

Tuan Husin,

Bila selesai pusingan pertama saya dihubungi kawan utk kupas, begitulah yang saya lihat memek muka kj, sekali tengok, macam dok 'pedo' tahan kentut, sekali lagi tengok macam dok teran kentut, lagi sekali tengok macam dok tahan nafas pasal takut busuk bau kentut...kangka kj ni kaki kentut dan kaki 'kencin'?

Dan matanya yang ranum tu dek khasiat daum ketum ke tuan husin?

Kak Jayn berkata...

I sms kakak i. I cakap 33 kira ok. Luaran mantep bagus. Tapi dalaman kita tak tau. Kena bijak menilai apa yang kita tak nampak. KJ nampak sangat arrogant. Mcm asyik ketawakan hujah orang lain terutama DM. Teringat pula cerita seorang murid pintar yang gagal periksa karangan. Tak puas hati minta check balik paper. Rupa2nya dia hanya tulis "soalan ini mudah sangat". Ha, pintarlah tu. KT bijak berkata-kata dan pintar mengambil forum ini utk tonjolkan diri dan raih undi. DM mmg kurang petah tapi tenang.

Kak Jayn berkata...

Sedikit sebanyak KJ banyak terjerat dengan soalan berbisa Agus. Seperti peranan Pemuda itu ini tapi dia sendiri Naib Pemuda apa peranan dia? seolah2 KJ nak kenakan bos dia KP Hisham. Bila terkena diri baru retract. Dan dari KJ, barulah aku tau rupa2nya Pemuda BN kureng "intim" - kerjasama semasa ada PR ja.

donmny berkata...

TUAN

1. Rasanya memang itu muka Khairy bila tidak bercakap. Mungkin kita tak perasan sebelum ini.

2. Tv pun satu hal. Kenapa asyik fokus pada muka, bila si Khairy bereaksi begitu.... Ada apa apa kot?

Parpu Kari berkata...

MUAHAHAHA, AKU TABIK LA BRO....KAU PUNYA ARTIKEL MEMANG WORLD LA

pakbelalang berkata...

Orang pandai kelentong macam KJ tak boleh percaya. Bila dapat kuasa habis rakyat di kelengtongnya macam si Anwar bedul tu. Saya tak percaya denga KJ. Dia macam masuk peraduan berpidato di sekolah. Dia hafal all the facts lepas tu dia lupa apa yang dia cakap.

Saya masih fikir Mukriz is the right man to go up the ladder. KJ merbahaya kapada UMNO. Dia boleh memporak perandakan barisan UMNO kerana dia GELOJOH.

Orang pandai cakap selalunya cita-cita "peribadinya" tinggi dan boleh memutarbelitkan atau memperdayakan sesiapa yang difikirkannya menghalangnya dari mememenuhi cita-citanya.

Fikir-fikirkan lah. KJ dah banyak menyusahkan UMNO !!

BERANIKAN HATI berkata...

Yang terasa dirinya hebat dan merasa lebih dari orang lain, akhirnya tersedar bahawa digelanggang itu ada yang lain melebihinya. Dia bukanlah siapa-siapa tanpa bapa mertuanya.

Tok Bebayang Acheh Dan Cucunya ZiZi berkata...

Husin Lempoyang,

Dia boring tu.

Tak kan Lah telan daun ketom muka cam gitu, ye dak?

Orang lain makan sebaldi taik unta,ya unta yang makan daun ketom, tak ada pun buat muka cam gitu..!

Sulaiman Akhlaqan berkata...

KJ bukan tertelan daun ketom. Itu tanda2 ketagih arak dan tak sabar nak pergi keritage mansion.

Nama Tanpa berkata...

Mukhriz kelihatan cool and alwasy with a good point,

KJ erratic and defensive

KT nak potray diri macam Rasulullah.

SHADAN HJ OTHMAN berkata...

salam,
sokong....gaya kj sudah cukup meluatkan rakyat...ds khir toyo juga konsisten dan confident...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
tora harimau jadian berkata...

sokong cakap Nama Tanpa!

add berkata...

Muka KJ malam tadi ibarat macam " sembelit" saya pinjam kata-kata yang digunakan oleh juri undangan raja lawak 2 minggu lepas.

Saya setuju bahawa the best of KP UMNO ialah DM. KJ tak relevan lagi kepada generasi muda,manakala KT pun tak relevan untuk UMNO terutama sekali di Selangor.

Kepada perwakilan Pemuda , anggaplah Wang yang diberi oleh KJ melaui bank-in serta transaksi dalam tandas tu sebagai hadiah pengorbanan menyokong beliau semasa PRU 12 yang lepas. Kalau semua perwakilan mengundi KJ dalam PAU nanti maka ini bermakna zaman anak-anak genegrasi kita akan lingkup selingkupnya khir toyo diselangor dan selingkupnya calon pemuda semasa PRU 12yang lalu.

Anuar Manshor berkata...

Saya kurang setuju semangat kebangsaan Melayu Mukhriz begitu teguh semalam. Dalam isu PPSMI, nampaknya KJ lagi konsisten menentang PPSMI.

kluangman berkata...

UMNO memang mmemerlukan watak KJ kerana ia boleh digunapakai mengikut keperluan masa - jika tidak begitu masakan ia layak jadi menantu paklah - kakiputar, kakibelit ala Anwar kadang kadang boleh digunakan di barisan hadapan untuk lawan penyamun sekoq lagi di sebelah sana.

Khir Toyo kalau kalah, tak ada kerja, jadi toyol merayau dalam kampong, hirup darah unta.

Mukhriz cerah masa depan, akai dia meghelit macam kepala dia - cuma takut dia warisi lembek macam paklah.

Jgn kasi aku ketawa berkata...

KJ Nasionalis?

Ini idea Malaysian Malaysia KJ ...

PEMUDA BN BENTANG KERTAS KERJA 'SATU MALAYSIA' FEBRUARI DEPAN

KUALA LUMPUR, 19 Dis (Bernama) -- Pemuda Barisan Nasional (BN) akan membentangkan kertas kerja bertajuk 'Satu Malaysia' pada Konvensyen Barisan Nasional Februari depan, yang akan mengemukakan pendekatan untuk menyatupadukan rakyat berbilang kaum di Malaysia.

Timbalan Pengerusi Pemuda BN, Khairy Jamaluddin berkata Pemuda BN tidak mahu konvensyen itu menjadi "superficial" semata-mata ...

http://kuda-kepang.blogspot.com/2008/12/pemuda-bn-akan-huraikan-konsep.html

princess jiji berkata...

jiji suka cara bekas MB Slenagor menjawab soalan..tambah2 soalan cepu emas..beliau nampak rileks dan bersedia..Mukhriz lg lah nampak tenang dan taklah keras sgt hujahnya..KJ pulak nampak asyik duk buat memek muka saja bila mukhriz dan khir toyo sedang menjawab soalan!meluat!

Cucu Tok Selampit berkata...

Budak Oxford la katakan....

Jangan dok check sapa aku? berkata...

Anuaq Manshor @ Brader Anuaq Bin ....B.A.B...
Lantak ko la kawan,

U faham ka PPSMI tu apa, tujuan dia apa, kenapa diaktakan sedemikian?
Hang ni aku tengok celupaq serupa Kera Jantan gak. Kalau tak cukup ilmu..tanya...tok sah meroyan kat sini. Orang menyampah hang meghoyan hang tau dak?
Mukhriz dah explain semalam hang pi mana? Isap daun ketom ka? hang dok tunggu idola hang cakap, baru hang mai tengok balik ka. Seghopa pelaq. Satgi aku bagi hang sebijiq. baru hang tau.
Get Lost from here....

siti aurora berkata...

bab telan daun ketum tu ana cukup setuju, lagipun masa ana kecik2 dulu, ana selalu seludup belacan sama minum itu daun ketum campur buah malgua. memang tak terangkat ana punya biji mata lah..

kasutlama berkata...

KAU ORANG NI MACAM TAK SEKOLAH JER...

AKU BUKAN LAH PENYOKONG KJ ATAU MANA2 TAPI CARA KAU ORANG TIMBULKAN ISU. TAH APA2 NTAH.

TAK KAN PASAL MEMEK RUPA PUN BOLIH JADI CERITA???

TU KAT INDONESIA, PEMIMPIN PUJAAN ORANG2 PAS, BUTA..TAK NAMPAK DUNIA.
TAK JADI HAL PUN..?!
TU...DI IRAN..LANSUNG TAK HENSEM, MUKA SEMAK SEMACAM..TAK DE HAL PUN..!?.

MEMANG BETUL LAH KAU ORANG TAK SEKOLAH...!!

pakbelalang berkata...

KJ sebenarnya main wayang. Tidak ikhlas. Dia hipokrit punya kaki.
Dia ni "impresssionist" serupa macam Zaid Ibrahim. Wajahnya tidak "berseh". Ada rupa "penyangak filem Hindustan".

Tapi orang UMNO akar umbi dah meluat tengok KJ. Dia kalau pergi berkempen UMNO mesti kalah punya. Percayalah. Lihat apa yang dah berlaku di KT dan P Pauh. Kalau UMNO nak kalah lagi suruh lah KJ berceramah di B Gantang dan B Selembau. Aku garanti UMNO akan kalah. DON'T TAKE THE RISK. 2 orang lagi yang patut di tambat kaki mereka ialah Mike Tyson dan Khir Toyo selain dari KJ. Mereka dah jadi kuda tua dan kayu buruk dalam umno. Patut di humban terus. Menyusahkan UMNO je !! Mereka dah tak ada kredibiliti. Sangkaan rakyat mereka adalah perasuah besar. Jadi mengapa dibiarkan mereka terus memimpin UMNO.

pakbelalang berkata...

Soalannya senang je.
Boleh kah KJ memimpin UMNO?
Fikir-fikirkanlah !!
Jangan tersalah pilih seperti Tun M salah pilih pak mertuanya jadi Perdana Menteri. Sampai sekarang Tun M merasa kesal.
Apa gunanya nasi dah jadi bubur kita dapat PM haprak dah HP6.

ElisukaLu berkata...

Chop!!! sapa nak nengok gambar BF Elizabeth dan lihat sekali siapa kawan2 dia di sini:

http://www.facebook.com/people/Hilmi-Malek/656623343

F*ckatan Riot Aljub berkata...

Anur Manshor,

KJ menentang PPSMI? hehehe sah la si KJ tu manusia yang hipokrit,talam dua muka

cuba check balik kat mana KJ bersekolah dan bahasa pengantar apa yang dipakai di sekolah tu?

Siapalahaku(taman negara) berkata...

semua ok .tapi kenapa khairi tu nampak mcm tak sincere aje? emm jawapan pun mcm nak hide something aje.. agree mukhris dan khir lebih menyerlah dlm debat semalam.pilihlah calon yg berkemampuan dah kita tidka akan di kutuk oleh cucu cicit kita nanti. fikirkanlah....

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Pek Kelate berkata...

Pengacara Agoes Salim kelihatan macam berat sebelah pada Khir Toyo.

Asik tanya kepada Khir Toyo saja.

DIa macam anti Mukhriz. Saja suka potong Mukhriz dan kasi orang lain potong dia.

... ada bayar ke?

AloQStaQ berkata...

---QUOTE---Anuar Manshor berkata...---

Saya kurang setuju semangat kebangsaan Melayu Mukhriz begitu teguh semalam. Dalam isu PPSMI, nampaknya KJ lagi konsisten menentang PPSMI.
8:48 AM
------------END QUOTE------------

Anuar Manshor! Otak hang ni betui ka tak betui ni? Darjah berapa hang sekarang ni?

Tau ka apa makna PPSMI? Memang betui pun malam tadi KJ cakap dia menentang PPSMI pun, tapi apahal hang melibatkan semangat Melayu Mukhriz pulak? BAHA LOO betui hang ni, anuar ! ...


AloQStaQ
http://www.KMU.net.my

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Hang-Jebat berkata...

dan pemenangnya,
Ketiga- KJ
Naib Johan-DMM
Johan-DSKT
Tuan Husin, buat pol sekali lagi, nampaknya saham DSKT dah naik. DMM pulak indah khabar dari rupa. Kata orang punyai ciri-ciri TunM. Tetapi bila berhujah "live" tergagap-gagap jugak. Point tak kuat la. Tapi sian asyik kena pancang dek Agus ajer. Tidak macam TunM yang tangkas berucap. KJ dah ada tanda-tanda penyakit gusi dan pipi. Agus memang tak puas hati dengan KJ ke? Sokong DSKT untuk KP UMNO tapi tak payah lah nak kutuk-kutuk PR. Sepatutnya Pemuda UMNO menjadi juara segala isu rakyat. Baru la PR pun tidak dipandang lagi. Tapi kalau KJ yang jadi, UMNO boleh buat Muzium.

Ibnu Zaim berkata...

Teruk lak kau worang semua ni... Awat hang pa dok kutuk KJ begitu teruk sekali weii.. Itulah wajah seorang pemimpin pemuda yang aggresif yang sanggup menghadapi cabaran, berani dan berwawasan tinggi.. Jangan-jangan kau worang jeles sama KJ tak,, hehehe...

Habis hang sokong sapa?.. Mukhris yang senada dengan bapa dia yang nak teruskan juga pengajaran Math & Sains dalam BI.. Biar terlingkop anak2 melayu di kampong2 dan negeri2 Pantai Timur.. Hah!!! Hang nak harap Dr Khir nak jaga Malaysia.. Hayya jaga negeri pun lingkop bang... hahaha... Apa cakap ni... Negeri lain ada terlingkop jugak, katanya.. hehehe Awat Tsunami tak langgar Perlis & Terengganu hah. Ye, sebab Pengerusi Perhubungannya hebat kuat bekerja, bukan dok asyik bawa penyapus kehulur kehilir.. ahahahahaaaa...

Tuan Sin, ingat sikit maa, wa tarik lesen lu tarak jual unta laa, kena jual taik unta pun tarak kasi maa... heheheeeeee

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
kluangman berkata...

Kalau tiga tiga tak ok...
aku ingat ambik bangla lagi bagueh..

PALOI BIN MULAU berkata...

Usin,

1. muka KJ macam tu - dah macam Menteri Kewangan Jepun - yang baru resign

2. Dia yang sibuk sangat ajak berdebat - dia ingat dia power, tapi rupanya ada ramai lagi dalam Malaysia ni yang lagi power - walaupun tak belajor kat oversea.

3. Memang sah lagi sahih KJ memang liabiliti dalam Umno. Suruh di alompat masuk PKR aje lepas Apr 09

4. Patut Dr Agus ni kena jadi calon KP Umno sekali

ali berkata...

Ibnu Zaim berkata...
"Mukhris yang senada dengan bapa dia yang nak teruskan juga pengajaran Math & Sains dalam BI.. Biar terlingkop anak2 melayu di kampong2 dan negeri2 Pantai Timur.. "
_______________________
aku org Pantai Timur weih, Kelantan to be precise.
Harap ko bulih pegi baca posting Chedet.cc pasal "Orang Ulu"

Anak anak Melayu nak kena paksa dan di beri peluang, mmg bulih buat. Kalau malas, bedal laaaaaa. Mak bapak jangan pulak sokong bila anak anak malas.

Ko ingat berapa lama lagi NEP bleh hidop? (NEP dalam kontek bukak peluang kpd Melayu dalam pendidikan dan pekerjaan) Ikut kan PKR, NEP ni buang longkang laaaaa. Ikutkan DAP, jijik gila NEP nih

We're going to compete in the real global marketplace, English should help.

-ex-ROTU

no name - billabong berkata...

aku cadangkan kita jangan bergaduh laa pasal isu PPSMI nie... aku rasa kita jangan ajar anak-anak kita bahasa melayu atau bahasa inggeris.. tapi kita guna bahasa german sebagai bahasa pengantara.. saya dah pergi jerman sana.. makanan depa sedapp!!~

kambeng berkata...

balik ghombau la lopeh mac ni...

kulatlapok berkata...

salam tuan,
biar wajahnya menterjemahkan seribu bahasa namun terselit suatu karisma yang ada dalam dirinya biarpun maki hamun dan tomahan menjelmakan beliau sebagai 'dalang'..

R@duan berkata...

:)

MERAK KAYANGAN berkata...

Bila aku tengok gambar tu ,aku terfikir...kenapa pelakun ekstra filem Tamil ada dalam blog Husin ni?

Ehh! rupanya orang Malaysia.

I'M SORRRRYYYY.

pemandu teksi berkata...

satu perkara yg ana frust..
kenapa Dr.Agus tak ungkit soal derhaka yg dilakukan oleh UMNO terhadap Sultan dan Agong apabila mereka ber3 membicarakan perkara derhaka oleh MB Perak..?

kluangman berkata...

Zambry and the geng kena gantung oleh speaker Perak.

Malang untuk rakyat Perak yang mendapat beruk dalam membuat keputusan merugikan rakyat Perak sendiri akibat dendam perselisihan politik.

Tanpa Nama berkata...

nampaknya lempoyang kipas pada penyapu dan krisrism ye. ni mesti agen penyapu dan krisrism dah hantar undi untuk lempoyang. tapi ulat bulu rasa budak oxford peka isu semasa. penyapu nampak melayu tapi tak tau adat melayu. (bagi hadiah penyapu kat salah seorang gomen worker dulu2). krisrism nampak takut2 bila hujah sebab semua main hafal idea lama abah2 dia. eiiiii dah lapok. tapi ulat bulu respek budak oxford. apa2 pun itu hak demokrasi lempoyang nak cium tangan penyapu dengan krisrism. ulat bulu nak rapat dengan budak oxford

ulat bulu

Beruk berkata...

busuk hati KJ,

Mukanya betul2 jadi busuk, bila Mukhriz & Khir Toyol berhujah lebih baik darinya.

Kalau ada U tube boleh cek, perubahan2 mukanya bila orang lain lagi pandai.

Dia ingat masuk Oxford pandai sangat.

Lagi satu HIDUng nya kecil antara calon2. Kalau ikut Fengsyui Cina peluang jadi King kacil.

Jangan marah, hidung kawe pun kecil, tapi tak gila kuasa mcm KJ. Hidup sederhana.

Tanpa Nama berkata...

Laaa, ingatkan selama ini DMM bisu, ropanya boleh bercakap. Nampak kalut dan hilang fokus, awat.. pak tak dak ka


boyfriend Eli

KURANG AJAR berkata...

Korang dah gila ke kutuk wajah orang yang di kurniakan Allah swt? Cantik sangatlah muka korang.

pakbelalang berkata...

KJ dah hancurkan credibiliti parti UMNO. Dia dah tak relevan lagi. Cakap memang terer tapi apa gunanya "bermuka-muka" jadi hipokrit. Rakyat tidak senang dengan KJ.

Dengar suara rakyat kalau hendakkan UMNO selamat. Dengar suara rakyat kalau nak UMNO timbul semula sebagai parti yang di hormati rakyat. Dengar suara rakyat kalau UMNO nak mesra rakyat. Dengar, dengar, dengar !!

pakbelalang berkata...

Khir Toyo ni memang dah bodoh stupid. Dengan tegas saya katakan dia tidak layak memimpin Pemuda UMNO kerana dia tidak bijak. Dia tidak ada credibility sebagai pemimpin. Kita hendakkan pemimpin yang mempunyai wawasan untuk membawa Pemuda kemercu kejayaan yang lebeh cemerlang lagi. Dia telah hancurkan Negeri Selangor hinggakan rakyat Selangor tolak Barisan Nasional dan UMNO. Ini sudah cukup membuktikan bahawa kepimpinannya haprak dan HP6.

Tolonglah, jangan pilih Khir Toyo kalau nak lihat UMNO di pulihkan dan di hormati semula oleh rakyat. Rakyat dah tidak percaya lagi dengan Mike Tyson, KJ, Khir Toyo dan lain pemimpin UMNO yang dah tak ada credibiliti lagi.

Dengar suara rakyat !! Dengar suara rakyat ! Dengar suara rakyat !!

anak angkat selangor berkata...

Paka Chin. fendafat ana, Mukhriz ada can la. Itu anak Toyo karut lah, kasi orang sakit hati saja, tak ada ferasaan dan hati budi, dia kutuk itu Eli macam dia maksum lah. Ini KerJan pun hampeh, nafsu besar harap modal Pakmentua saja.

Hmba Allah, ahli UMNO & Pngundi Msia berkata...

Di dlm debat calon Ketua Pemuda UMNO yang diadakan di DBP mlm 17 Februari 2009 DSKT menyamakan kebertanggaungjawaban kekalahannya sebagai Pengerusi BN Selangor, Ketua Perhubungan UMNO Selangor dan Dato MB Selangor ibarat:

1. tewasnya Tun M di dalam pilihanraya umum 69 di kerusi Parlimen Kota Setar,
2. ketewasan Pak Lah dlm pemilihan naib Presiden UMNO 93 dan
3. kalahnya tentera Islam pimpinan Rasulullah SAW dlm Perang Uhud.

Namun beliau lupa menceritakan bahawa:

1. Tun M hanya tewas di kerusi parlimen kota setar. Sedangkan sebagai ketua BN dan UMNO selangor, beliau bertanggungjawab terhadap hilangnya 34 kerusi DUN (PR menang 36) ini adalaf +34 kerusi dari 2 yg dimenangi PRU 12) dan 17 kerusi parlimen (dr jumlah 0 yg dimenangi PRU12).

2. Berbanding Pak Lah yg hanya ditolak oleh sebhg perwakilan UMNO shj. Beliau ditolak rakyat S'ngor pelbagai kaum.

3. Akhirnya walaupun perbandingan dgn Nabi Muhammad SAW adalah amat tidak kena dam melambangkan sifat riak, ujub, takbur, angkuh dan egomaniacal. Salah satu punca kekalahan Uhud ialah disebabkan pasdukan pemanah ug diamanahkan Nabi menjaga Bukit Uhud dari percubaan pasukan berkuda musuh melanggar perintah Nabi kerana telah gelapo mata akibat harta rampasan yg ditinggalkan semasa mengundur.

Secara kesimpulan, DSKT kalah 34 kerusi DUN dan 17 kerusi Parlimen dan bukan Tun hanya satu. Ditolak rakyat Selangor dan bukan kalah dalam UMNO. Tidak menjaga 'Bukit Uhud' di Selangor untuk cari harta dan rupa muka.

Bolehkah dan upayakah dia memenangkan UMNO yang lebih besar dengan kepimpinan yang gagal dan sikap yang 'dia saja pandai' dan 'tak suka tapi jawab balik' pemikiran orang lain?

Menonton di DBP berkata...

Lebih masa, soalan kaw kaw dan peluang terdahulu diberi oleh agoes salim pada DKT.

Sebelum mula forum, dia mengaku DKT adalah idolanya.

Hmmm ... macam soalan bocor.

DKT luar biasa ketepatan, kecergasan dan dalam jawapannya. Tak macam biasa DKT bercakap di majlis2 forum politik.

MR. berkata...

"Mukhriz padat isi kandung dan bijak mencari kelainan" ??????

Tolong la Sin ... janganlah Bias ...

Semua org nampak ... cakap cam budak darjah 6 ... tak abis2 puji beloved Daddy ... tak sedar diri dah 40 lebih ingatkan 12 tahun ...

sepot berkata...

Salam,
Tak baik kita berburuk sangka sesama Islam. Manalah kita tahu entah-entah beliau tak cukup tidur ke. Iyalah, beliau banyak kerja nak buat...

Tanpa Nama berkata...

I have a iPhone 3G and I only use it for calls and game apps (no music). I was wondering how many apps can I store on my iPhone ?
[url=http://unlockiphone22.com]unlock iphone[/url]

Tanpa Nama berkata...

I have done a lot of research on the best managed forex accounts...
[url=http://forexrobot-review.info]best forex software[/url]

Tanpa Nama berkata...

I am wondering what time does the trading on forex close so the ratios are know for the next day. Thanks
[url=http://dhd.hostrocket.com/atlantis/epcomments.php?episode=104]best forex software[/url]

Tanpa Nama berkata...

[b]All of these girls are online now! just click on your favourite to go to their cam![/b]

[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/1.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/2.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/3.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/4.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/5.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/6.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/7.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/8.jpg[/img][/url]
[url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/9.jpg[/img][/url] [url=http://adf.ly/1DBj][img]http://www.hourlynetnews.com/mtree/10.jpg[/img][/url]

this will keep updating with the latest girls!

Tanpa Nama berkata...

good forum buddy keep it up. [url=http://remmed.info/start+durable+medical+equipment+supply+helena/]start durable medical equipment supply[/url]

Tanpa Nama berkata...

Google the best SE!
http://www.google.com
[url=http://www.google.com]Google[/url]
Google!

Tanpa Nama berkata...

CAUTION SHOES2WORLD.COM RIP-OFF!
hello
I placed an order for boots on shoes 2 world two months ago. I never received sneakers yet. I sent emails hundred times. shoes to world will not give my money back! They are total ripoff

Tanpa Nama berkata...

[url=http://geofmed.info/home+medical+equipment+billing+form+frio+town.html]home medical equipment billing form[/url] this forum has got good design keep it up.

Tanpa Nama berkata...

good evening dudes. I'm actually into shoes and I have been searching for the sake of that exact brand. The prices for the shoes were all over 250 pounds everwhere. But finally I bring about this locate selling them as a remedy for half price. I absolutely want those [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will absolutely purchase these. what can you say about it?

Tanpa Nama berkata...

hi there dudes. I'm actually into shoes and I have been digging as far as something that particular make. The prices due to the fact that the velcros are approximately 180 bucks on every page. But finally I bring about this area selling them as a remedy for half price. I really love those [url=http://www.shoesempire.com]prada sneakers[/url]. I will definetly buy these. what can you tell me about these?

Tanpa Nama berkata...

Hello. And Bye.

Tanpa Nama berkata...

[url=http://autonasd.info/discount+coupon+audi+4000+alternator+bosch/]audi 4000 alternator[/url] this forum has got good design keep it up.

Tanpa Nama berkata...

good morning bros. I'm honestly into shoes and I have been digging for the sake of that particular make. The prices seeking the sneakers were all over 250 dollars on every site. But definitively I set this area selling them for half price. I in reality love those [url=http://www.shoesempire.com]gucci sneakers[/url]. I will absolutely purchase those. what can you say about it?

Tanpa Nama berkata...

hi bros. I'm actually into shoes and I was digging allowing for regarding that meticulous make. The prices seeking the shoes are approximately 170 pounds everwhere. But definitively I found this location selling them for the benefit of half price. I in reality want these [url=http://www.shoesempire.com]gucci sneakers[/url]. I will absolutely buy those. what do you think?

Tanpa Nama berkata...

this forum has got good design keep it up. [url=http://hebbtractor.info/zetor+tractor+clutch+bird+town.html]zetor tractor clutch[/url]

Tanpa Nama berkata...

Just wanted to say hello someplace. Found [url=http://www.google.com/ncr]you guys through google[/url]. Hope to contribute more soon!
-Dumedwell

Tanpa Nama berkata...

Hi Everyone! I hope all is well and I look forward to be a great contributor to this community. Feel free to introduce yourself so I can get to know you better...

Tanpa Nama berkata...

Im bored) lets play three word story =)

Three word story is a game in which a story is built by multiple people, who use three words each turn. It is a common favorite of forum gamers, since it is easy to explain and play in a linear, structured fashion. An example game goes as follows:
* A fat man...
* ... walked into a...
* ... car and it...
* ... was very painful...
* ... but he jumped...
* ... back up and...
* ... dug a really...
* ... small cave that...
* ... had two red...
* ... cats coming out...
* ... from some smoke...
* ... though a blue...
* ... streak speeds by...
* ... forcing twenty wayward ...
* ... evidences of fright...

ok =)?
Ill begin:

I opened the door...

Tanpa Nama berkata...

Im bored) lets play three word story =)

Three word story is a game in which a story is built by multiple people, who use three words each turn. It is a common favorite of forum gamers, since it is easy to explain and play in a linear, structured fashion. An example game goes as follows:
* A fat man...
* ... walked into a...
* ... car and it...
* ... was very painful...
* ... but he jumped...
* ... back up and...
* ... dug a really...
* ... small cave that...
* ... had two red...
* ... cats coming out...
* ... from some smoke...
* ... though a blue...
* ... streak speeds by...
* ... forcing twenty wayward ...
* ... evidences of fright...

ok =)?
Ill begin:

I opened the door...

Tanpa Nama berkata...

[url=http://shoesevcz.co.cc/skechers_womens_danish_sandal_modena.html]skechers womens danish sandal[/url] this forum has got good design keep it up.

Tanpa Nama berkata...

open source ebook compiler http://audiobookscollection.co.uk/es/JDF-Process-Integration-Technology-Product-Description/p222139/ black magic sanction ebook [url=http://audiobookscollection.co.uk/fr/Entertainment-Computing-ICEC-2010-9th-International-Conference-ICEC-2010-Seoul-Korea-September-8-11-2010-Proceedings/p225791/]ebook ebooks resale rights ebooks[/url] john mark carroll ebook

Tanpa Nama berkata...

aces mortgage qc software http://buyoemsoftware.co.uk/es/product-36275/CORExpress-0-1 what is gaming software [url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-35980/Audio-Edit-Magic-7-6]girder automation software[/url] computer network attack normative software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-37260/SWF-n-Slide-1-1]SWF 'n Slide 1.1 - Software Store[/url] bridge desing software
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/de/product-37180/VeryPDF-PDF-Stamper-2-3][img]http://buyoem.co.uk/image/1.gif[/img][/url]

Tanpa Nama berkata...

best virus malware software macintosh http://buyoemsoftware.co.uk/product-10209/Digital-Film-Tools-Ez-Mask-1-5-for-Adobe-Photoshop-CS2 p r design furrow irrigation software [url=http://buyoemsoftware.co.uk/fr/product-35373/3herosoft-iPod-Video-Converter-3-4-MacOSX]sheep eating popcorn dvd rip software[/url] telstar software services
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/account/account]Account Login - Software Store[/url] medical billing software with electronic eobs
[url=http://buyoemsoftware.co.uk/product-35058/SystemTools-Hyena-8-6-x32-German][img]http://buyoem.co.uk/image/7.gif[/img][/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://redbrickstore.co.uk/products/torsemide.htm][img]http://onlinemedistore.com/3.jpg[/img][/url]
ndsu graduating class pharmacy 1947 http://redbrickstore.co.uk/products/eulexin.htm pharmacy audit [url=http://redbrickstore.co.uk/products/diamox.htm]hospital pharmacy hazardous[/url]
pharmacy rep jobs http://redbrickstore.co.uk/products/indinavir.htm beggs pharmacy pryor [url=http://redbrickstore.co.uk/products/plavix.htm]plavix[/url]
cvs pharmacy transfer perscription http://redbrickstore.co.uk/products/tulasi.htm diamond pharmacy [url=http://redbrickstore.co.uk/categories/erection-packs.htm]pca pharmacy mediq prn[/url]
cross border pharmacy http://redbrickstore.co.uk/catalogue/e.htm bradford pharmacy [url=http://redbrickstore.co.uk/products/augmentin.htm]augmentin[/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/catalogue/f.htm][img]http://onlinemedistore.com/2.jpg[/img][/url]
candian pharmacy retin a http://certifiedpharmacy.co.uk/products/premarin.htm canada pharmacy ultram [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/erectalis.htm]clearlake pharmacy gaylan[/url]
rock ridge pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/emsam.htm pharmacy technician salerys [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/zelnorm.htm]zelnorm[/url]
copper rx discount pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/propranolol.htm master infusion pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/catalogue/f.htm]what happened to doctor script online pharmacy[/url]
pharmacy for sale in staten ilsand new york http://certifiedpharmacy.co.uk/products/cialis-super-active-plus.htm esi mail service pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/acai.htm]acai[/url]

Tanpa Nama berkata...

[url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/arava.htm][img]http://onlinemedistore.com/11.jpg[/img][/url]
divya pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/zocor.htm what jobs doctorate in pharmacy and health services [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/innopran-xl.htm]mapleleaf pharmacy[/url]
indiana pharmacy tech testing http://certifiedpharmacy.co.uk/products/prinivil.htm antiques pharmacy lamp [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/ceftin.htm]ceftin[/url]
terrence pharmacy http://certifiedpharmacy.co.uk/products/tetracycline.htm key pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/himcolin.htm]steroidology pharmacy source checks[/url]
pharmacy tech education http://certifiedpharmacy.co.uk/products/atacand.htm boots pharmacy [url=http://certifiedpharmacy.co.uk/products/zyvox.htm]zyvox[/url]

Tanpa Nama berkata...

dating software v7 2 [url=http://freeinternetdating.info/matchmaker/friend-finder-asian-matchmaker-swingers]friend finder asian matchmaker swingers[/url] julia vogee online dating
dating someone who has kids http://freeinternetdating.info/bride/runaway-bride-jennifer top ten new adult dating sites
daughter dating married man [url=http://freeinternetdating.info/matchmaker/gay-chicago-matchmaker-profile-for-christian]dating in cabo san lucas[/url] adult dating singles chat uk

Tanpa Nama berkata...

wisconsin bisexual dating http://loveepicentre.com/faq/ naughty or nice dating site
rock hill dating [url=http://loveepicentre.com/faq/]saviodsilva dating articles[/url] lots of fish and dating
bbw interracial dating [url=http://loveepicentre.com/]free internet dating service seattle single[/url] dating site for professionals [url=http://loveepicentre.com/user/katbills/]katbills[/url] speed dating for unprofessionals