Selasa, Februari 24, 2009

Batang Ai pulak ....


Bermula dengan kekosongan di Bukit GANTUNG, kemudian hilang dan berhenti Bukit SELAMBAK, jadi BI-ELECTION.
Tengah melihat-lihat Bukit terLANJANg, tiba-tiba BATANG AI pulak ... jadi BI-ERECTION.
Terpaksa diluahkan kebetulan ini. Ana mintak maaf mencarut la.

40 ulasan:

kluangman berkata...

Nasib baik ana tak faham omputih..

al-juburi berkata...

jangan la dok pegang batang i! stim susah.

Oghang Ghombau berkata...

Cerita Elizabeth rupanya bukan setakat itu. Ada gambar masa muda dan video tengah projek pun dah ada.

Padan dia malu. Memang ada banyak cerita.

Macammana Muslimah PAS yg berpeluk dengan wakil rakyat tidak bermoral. Kemungkinan mereka tak tahu.

Dalam Parti KeRanjangan. Betul tak, Sin? Hasan Ali macam mana sekarang?

ayor lemuju berkata...

Yang nyata, 3 bukit tu asalnya kerusi PKR/PAS dan Batang Ai kerusi BN. PRK nanti tentulah depa nak balik kerusi 3 bukit tu. Yang susahnya BATANG AI pun depa nak jugak!

BegokSari berkata...

Dua bukit, satu batang... satu lagi bukit tak jadi sebab bukitnya tak berapa mencanak! Boleh jual tu Husin!

ctangang berkata...

He he he , By erection, yo lo, gua pun vely good by erection.

He he he he.

zari berkata...

Batang ai by erection bendera merah bukit lanjan dah turun heeeee

Azhar Abdullah berkata...

Dari bukit turun ke batang Sin ooiii...hehe...

psstt..dua bukit satu batang ni kang ada brother tu 'pantang' dengar...hehe...

Tok Bebayang Acheh Dan Cucunya ZiZi berkata...

Husin Lempoyang

Dikatakan bahasa jiwa bangsa

Namun, kata mewarnai minda.

Nurul Izzah Al-Anwar Al-Juburi berkata...

kau teruk la sin...stim lak aku
memang la lepas ramas dua bukit batang mesti la naik stim...takkan tu pun kau tak tahu?

Pemuda Pelapis berkata...

Ini apa Sin?
Bala atau rahmat?
Atau politik dah jadi lawak jenaka?

Apa pun ini...

BATANG "I" BUKAN BATANG "YOU"

Gerenti Anwar Al-Liwati takkan lepas untuk cuba rebut ini batang.

anakpakcu berkata...

best la sin, lepas 2 bukit ...satu batang lak....mesti stim giler...stim nak ngundi ler...apapun aku harap dato mukhriz jadi kp nanti....dia dapat no pencalonan no 1...aku baru berbual ngan dia jer tadi...sin..mari pakat-pakat sokong mukhriz...berani berubah!

ayor lemuju berkata...

Dulu masa pilihanraya kat Ijok, Husin ada kasi warning, "kaum wanita dinasihati jangan datang ke Ijok kerana Batang Berjuntai berada dalam keadaan TEGANG."

Sekarang Husin main dengan Batang Ai la pulak. Apa la yu ni....

Cucu Tok Selampit berkata...

Ooo kita mencarut Sin bagi tahu Omak, sekarang Cucu bagi tahu Omak Sin. Pa pa pun menarik kan bunyinya, dua bukit satu batang, jangan lepas ni ada parlimen atau DUN yang bunyi lubang sudahlah. Harap-harap bukan Batang Berjuntai. Kelam kabut jadinya.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Panglima Perang Cyber berkata...

batang Ai ?

bukit Lanjan ?


saya nak kata : Mak Aii

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Agaknya siapa sudah telan berjuta juta dan ada pangsapuri di mekah?? ...http://anwaribrahimblog.com/2009/02/24/khir-toyo-dan-pangsapuri-di-mekah/


Dari,
Penjual Unta di Mekah

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Minta Toyol bagi engkau satu juta....


Nak sejuta pun...

AbgSelamba berkata...

Sin..aduhai Bukit tu dah bosa gantang, bukak koncong ehh maun tak selambak, terus strok batang ai..

Jamaludin Jarjis berkata...

Bila BUKIT teLANJANg nampak BUKIT besar GANTANG diuli-uli BUKIT SELAMBAU aje (selamba loghat Melaka) sampai terjulur BATANG AI tak tertahan dan tak sabar2 nak ikut dua bukit 7 April ni. Untung2 semua BUKIT SELAMBAK depan mata. Jangan pulak BATANG BERJUNTAI ikut sekali nanti rosak program. Huhuhu!!!

keylee daud berkata...

hahaha...Batang AI Bukit terLanjanG hahahha...kebetulan ka?

GOMO berkata...

YE LAH SIN...
APA PASAL SEMUA KAWASAN PENGUNDIAN BERUNSUR LUCAH???

ADA APA-APA KA??

JEMPUT SIN BLOGG KAWAN...
CERITA I LOVE U BAYA..
http://gomo-no1.blogspot.com/2009/02/i-love-u-baya.html

Janggut Serabai berkata...

Bukit punya pasal aku isytihar keluar PAS mungkin aku pertimbangkan utk masuk UMNO. Pemimpin PAS semua dah suka bela perkara2 mungkar jadi takde maknanya lagi aku nak duduk dlm PAS. Aku pasti ramai kwn2 aku akan ikut aku keluar dari PAS. Kami dah sepakat buat keputusan.

Selamat tinggal PAS utk selamanya. Aku takkan kembali pada PAS.

Tanpa Nama berkata...

asik bukit je... batang pun nak masuk korum juga...nak amik ko batang Ai...

Ghau-Ghau berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
anakpakcu berkata...

a'kum sin..ngko nie lawak larr..jangan-jangan lepas nie batang berjuntai kat selangor pulak...tu kalau ader adun ngan parlimen kat situ..ngko tulis banyak-banyak.. best la sin...ana banyak syuka cerita ente...salam "berani berubah".

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Berpuluh ribu datang Batang Ai nak pilih PKR. BN sudah basi, penduduk tak dapat apa apa pun.....ahli politik dapat tanah berekar ekar dan kayu balak. Dia orang pun pakai Mercedis Ben...


Najis Mongolia

Alias Mohd Yusof berkata...

Teringat masa saya sekolah menengah dulu, cik gu Ilmu Alam telah tanya pada semua murid dalam kelas, "Bukit apa yang paling tinggi di Singapura?".
Dengan pantas murid laki-laki menjawab dengan kuat, "Bukit Timah!!!", sambil semua mata memandang kepada Timah. Merah padam muka Timah ketika itu.

Di negara kita juga ada nama tempat bernama Bukit Berapit di Perak dan Batang Berjuntai di Selangor... macam-macam.

ZAHARUDDIN BIN ABDULLAH berkata...

ini memang tahun ada ong bagi politik dan ekonomi kita!

saya masih merasakan ekonomi kita akan berkembang kerana parti2 politik akan menyuntik dgn perbelanjaan untuk kempen prk.

rakyat tempatan prk (peniaga) akan jadi kaya raya

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
donosepataharam berkata...

Brader Sin,

Sapa undi Batang AI (Anwar Ibrahim) memang cari penyakit. Batang ni anjing pun tak mau dekat. Penuh dgn macam macam grade kunyit. Macamana Nik Aziz bolih bersubahat dengan dajjal ni is beyond me.

Tanpa Nama berkata...

Sin,
Orang Iban Sarawak tanya apa pasal tanah tak dapat, ahli politik dapat tanah berekar ekar banyak buat tol. Pokok balak pun ditebang banyak kroni kroni habis rumah panjang takde pokok.

Dayak Fighters

Jamal Pak Tongkol berkata...

Bukit Gantung, Bukit Selambak, Bukit Terlanjang ... lama-lama mana tak Batang Ai tak Bi Erection.

BuyErection berkata...

Sin,
Kalau semua 4 buy$election dimenangi Rakyat, BN akan tumbang kot?

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
sahari berkata...

Sin,

Produk anwar laris di swk sekarang. Orang iban dah berduyun duyun menyertai PKR.Kalau Batang Ai terlepas, alamat Najib kena fikir strategi lain yang lebih kow. Kawasan majoriti iban dan tiong hua kira dah gone kes.Dengar cerita kawasan melayu di persekitaran kuching/ Samarahan dan Bahagian Kedua dah mula goyang.Yang masih bertahan ialah kawasan majoriti melanau, bidayuh dan orang ulu.

Samad berkata...

Dah tiga tempat ada nama bukit.. Tup-tup ada pulak batang... Ok lah tu... Inilah peluang sebenarnya, peluang untuk kembalikan tempat-tempat tersebut kepada yang layak. Harap pengundi akan mengundi sebaik mungkin...

Tanpa Nama berkata...

Hi,

I begin on internet with a directory