Selasa, Oktober 20, 2009

Siapakah perempuan bermadu jantan?


Karpal Singh Benggali Tua
Wan Azizah Nasib Tak Menjanda
Ikut Nik Aziz Masuk Syurga Dia
Ikut Anwar Masuk Gua...Gua Mana?

Roket Berkawan Bulan
Orang Tengahnya Parti Keadilan
Biasanya Perempuan Bermadu Perempuan
Siapakah Perempuan Bermadu jantan

Sorong papan tarik papan
Buah keranji dalam perahu
Bila Anwar tibai Azizan
Wan Azizah tahu ke tak tahu
Pada Oktober 23hb dan November 3hb, dijadualkan ada perbicaraan di Mahkamah. Tunda lagikah?

Berapa lama Kak Wan nak bersekongkol dengan kerja haram yang menjahanamkan tamadun?

23 ulasan:

bulan berkata...

Perempuan bermadu jantan
Tidak lama lagi kena terajang
Cek wan suka berlaki pondan
Jawapan buat pakatan ranjang

Makan pagi malam tekan
Punai bangun cari Atan
Bukan ta kasi zizah makan
Perangai pondan gila jantan

Benang jogan senang dapat
Selawat bawa makan ketupat
Menang Bagan pinang, tepat
Peliwat kecewa jangan rapat

Pembangkang sujud cangkong
Cangkong di dalam Tok Kong
Tok Kong terkejut kangkong
Kangkong PAS Ulam pekong

Cawat longlai, Al-Jubs tembus
Belatan hentak, DAP hembus
Peliwat, pechacai tasub tarbus
Pakatan retak nak Pi mampus

Sorong Tarik berkata...

mcm sial aja ... hehehehe

Tanpa Nama berkata...

huh!..org yg menuduh dan dituduh pasal liwat..PIRAAHHH

Tanpa Nama berkata...

orang melayu dengan BANGGA bercerita bab liwat.

Tanpa Nama berkata...

Berapa lama Kak Wan nak bersekongkol dengan kerja haram yang menjahanamkan tamadun?
Dah! Kak Wan pun kena tibai depan belakang jugak, sedap tau! yang depan dah kering la ni pakai belakang aje.

bat69

Tanpa Nama berkata...

wahai bodoh tanpa nama, kita dengan bangga bercerita hal liwat, untuk mencegah dan mengelak lebih ramai melayu berkecimpung dalam sukan ini.

org pandai tanpa nama

MonaMat berkata...

I suka le kat abang nuar tu ... apa... you cemburu ke ?

darkpress berkata...

hehehe......

Kesian azizah.....dapat laki mcm pondan.....gile jantan....kesian....keinginan terhalang kerana Laki gile JANTAN......


wakakakaka...

bersabar la yer Wan Azizah.....Hanya perempuan sahaja yang memahami perasaan mu.....

good man berkata...

It is undeniable that malays are stupid, incapable and lazy. Why don't they just humbly admit the facts and repent and learn from other races especially Chinese?

What is the point to argue here and wasting time again?

From the first onwards we were merely telling the truths. It wasn't us who think that way but their own Badawi as well.

All malays should go and read the newspaper, even Badawi is ashamed of maintaining the NEP after 34 years of implementing it and these malay baboons are still asking for it.

Even Badawi wanted them to compete on a level playing field.

So what does all these tell the world? It sends a very clear message that it is malays themselves who are incapable and lazy and they don't even want to admit it and make a change!

That is the biggest shame of all.

Can't you see, it is all back to square one. Year in, year out, some talk for half an hour, some one, some two. Some sing, many belt out their most recent released 'pantun'.

After all. Malays are good at that. Suggestions after suggestions, some good, some impossible to realize.

But, do you see any of these materialised? Hardly. Why, why and why???

Because the malays can never change. Never! Why?

The leaders forgot it or were they simply didn't want to address and admit that the actual disease is the malays and the remedy itself is also, the malays. They can never change. What is it about the malays?

Firstly as you all know, they are a lazy species. Since the beginning of time they have been like that. Even the encyclopedia called them as lazy people. I think those British with their accent tried to call them 'malas', and if you put 'y' in, it becomes 'malays'.

Embracing Islam make them a worse lot. Now they have a license to kill anything that gets into their way.

Malays are ungrateful lot. In reality, they just can't live or open their minds for others. When Mahathir said that they are complacent, they put him in jail. When Mahathir encouraged them to learn English language, they got angry with him, saying it is a 'bahasa penjajah'.

When other races 'maju', they got angry with them too. That was why at the end of Mahathir his regime, he said this, "I have achieved greatness as a prime minister, but I only fail in one thing, changing the malays."

Well, nothing to be surprised about anyway since Mahathir is not really a malay, and I guess that was why the malays were angry with him.

Drug abuse, hate, incest, liberal extremism (culture of miniskirts and gay marriages), murder, parochialism, racism, rape, religious fanaticism, snatch theft, spoilt bratty behavior, tribalism, wife abuse, child abuse, all that is associated with the malay race.

To them, malay is the biggest impediment towards building a truly Malaysian nation, and should be chucked into the dustbins of history.

A genetically flawed race cannot be fixed by politically. Nature will take its course and globalization will put them out to pasture.

What have we got now?

Brain drain, economic disparity getting wider, poor education system, racial segregation, widespread corruption, inefficiency and uncompetitive on the government departments and others.

Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay peoples to adopt Chinese culture which is superior?

From research, this peninsular was part of the Siamese empire way before these malays from Indonesia invaded it.

Still so thick skin, don't want to go back to Indonesia!

Tanpa Nama berkata...

So thick skin, "bakar passport" then crybaby for help. So thick skin...

-anti perasan bagus-

Mansor Junus berkata...

Yang tulis seloka di atas, nampaknya macam orang yang kurang hikmah dan dan nipis pendidikan.Ternyata seloka tersebut hanya sekadar melepas kesumat dihatinya sahaja. Sebab:

1. Kalau DSAI nak bantai Saiful, dengan saiz badan dan umur Saiful, kerja itu boleh berlaku kah ?. Salah langkah, gigi DSAI nanti akan susut. Kalaulah ada orang nak bantai penulis, sedangkan dia tidak mahu, awat penulis ini nak biar saja kah ? Kaki tangan nanti sampai. Dengan umur DSAI menjangkau warga emas, dia boleh lawan kah ?

2. TGNA tiap2 minggu dengan Kuliah Jumaatnya. Dan rakyat negerinya sendiri pun telah merestui kepimpinannya sudah hampir 20 tahun. Air sembahyangnya sentiasa berada dalam dirinya. Cuba ukur, orang yang berkata yang bukan2 itu ada apa dalam dirinya.

3. Kritikan yang positif tidak patut datang dengan bahasa yang pedas dan tidak sopan. Apatah lagi apabila komen2 yang diluahkan itu hanya dibeli dari pasar borong.

Cubalah astaghfar dan suluh diri sendiri dulu.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin,
Hang ni pandai sungguh berseloka, rasanya pihak TV boleh lantik jadi host late night show macam David Letterman. Lepas itu, kena libas balik dgn karma kerana asyik sangat duk seloka (selak, londeh & kantoi) kat orang.

Rascal

aku2 berkata...

Saya tak rasa maju dengan bersubahat dengan peliwat.

Saya tak kisah hidup dengan UMNO dan Najib. Dari dulu mundur swkrang dah maju dah. Ini tak boleh dinafikan. Walaupun oleh kongsi gelap Cina yang sentiasa bunuh orang dari zaman Ngee Hin dan Hai San.

Maju-maju Cina pun jadi kominis juga. Kaya raya India masih ada kasa dan yang jadi pariah juga.

Melayu dengan Islam sebab matlamat akhirat dan dunia taklah ketinggalan. Kalau terlalu maju sampai langgar semua hukum nanti balasannya neraka juga.

Maju melebihi zaman akhirnya tamadun itu tersungkur juga. Tengok sendiri Dynasti Ming, Rome, Parsi dan Eropah. Dulu yang kaya raya dan maju tapi sekarang cuma tinggal nama.

Sekarang kita di Malaysia. Ikut cara 1 Malaysia. Kalau tak suka sendiri boleh makan hati merajuk tak sudah dah kutuk sana sini buat kerja tak berfaedah.

good mate berkata...

to good man

It is the final round of the Miss Universe Pageant and the 3 finalists,
Miss USA , Miss Malaysia and Miss Singapore are being asked 3 simple questions:

MC: The first question is 'name me an electrical appliance starting with 'L.'
Miss USA : Lamp, Miss Malaysia: Light bulb, Miss Singapore: LADIO
Judge: No, no, Radio does not start with the letter 'L'

MC: I am going to give you 3 more chances.
Now, name me an animal starting with the letter 'L', Miss USA : Lion,
Miss Malaysia: Leopard,
Miss Singapore: LABBIT,
Judge: No, no, no!

MC: Your next chance.
The name of a famous car that starts with 'L', Miss USA : Lexus,
Miss Malaysia: Lamborghini,
Miss Singapore: Lolls- Loyce, Judge: Oh my God!
MC: I am going to give you one last chance! Name me a fruit starting with the letter 'L', Miss USA : Lemon,
Miss Malaysia: Lychee,
Miss Singapore, with full of confidence, smiles and says: LIEWLIAN!! (durian)

This is not the end of the story, the Judge consulted the board of judges to determine if Miss Singapore should really be disqualified; and they decided that since Miss Singapore was having so many problems With the letter 'L', they decided to give her another chance.

Judge: OK, the final question is : Name me a human anatomy starting with the letter 'L', Miss USA: Lung (applause), Miss Malaysia: Liver (even more applause),
Miss Singapore: LAN JIAO!!

Rafie berkata...

Mansor junus oi hang suka makan ayam,ikan,lembu,kambing, camna org boleh tangkap semua binatang tu buat lauk, semuanya datang serah diri ka utk disembelih dan dimakan bang mansur oi semuanya pakai otak mansur oi kalau ikut idea kau tu jawapnya manusia makan rumput ngan tanah je.
mansur oi air sembahyang kat badan 24 jam boleh la bagi syurga kat penyokong, tetapkan org ni kafir org ni islam ke mansor oi, mansor oi kenapa masa nik aziz la ni berhala besar2 terbina di kelantan.sedangkan nabi masuk ke kota mekah semua berhala di musnahkan mansor oi tapi pas dpt tawan kelantan dr bn pembinaan berhala2 bersaiz mega dibangunkan.

Sang Guna berkata...

good man,

To adopt chinese culture which is superior, really?.
Don't talk rubbish man.(All people have their good and bad behaviour)

People is equal, but at least we're Malay Muslim even all Muslim know who we are and where we'll end.

If you are really a chinese do you really know who you are and where is your end.

Sorry if my English is not quite good, but at least you can copy.

Tanpa Nama berkata...

To good man,
LAN *IAO!!

To good mate,
Thanks ;)

-mr good good-

Meor berkata...

Ingat dosa... ingat mati... ingat neraka... astaghfirullah...

sifu berkata...

to good man

Yo know why your grandfathers ran away from their country even tough China have million of acres of lands to share among them

go and read :

Chiang Kai Shek - the man who lost china

Pu Yi - From emperor to citizen

Mao Ze Tong - A biography

After reading these facts, then you know how BAD the chinese leaders treat your great grandfather "democratically".

read and open up your eyes lah.

kluangman berkata...

Apa beza anuar, najib dan nik aziz, bogelkan mereka...tengok mana panau dan kurap seluruh badan..

Jangan sangka mereke lebih baik antara satu sama lain. Mereka sekadar nampak gagah kerana pandai berkata kata, berbaju lawa atau sekadar berserban di kepala - hakikatnya mereka sama.

Tanpa Nama berkata...

good man said - 'Sad. Sad. Sad. The question asked by many of my fellow Chinese is this - Why can't you just tell the malay peoples to adopt Chinese culture which is superior?'

OI.. if the malays were to adopt your 'seemingly superior culture', you and your family might not be living here today because you're ancestors who came here would be kicked out and won't be given citizenship..!

Ass****s like you don't deserve to be called Malaysians.

TAU YEN!

Tanpa Nama berkata...

nak senang cerita, korang cubalah bergaul dgn org2 homo ni. bukan apa, sesetengahnya mmg tau selok belok dunia tu. korang sure akan terperanjat besar kerana mmg banyak laki2 ternama kat malaysia ni.. tak kisah lah org politik ke, artis ke, pengacara ke, tokoh2 ke.. mmg homo pun. tak pun dua2 depa tibai.
tak caya sudeyh...

-yang kecewa-

Daboi berkata...

Ingat dosa... ingat mati... ingat neraka...ingat surga astaghfirullah...