Isnin, Oktober 05, 2009

Jangan nak tuduh projek mi segera


Ha ... bondo baik untuk rakyat macam ni mosti ado yang buek cerita rasuah pengundi atau projek mi segero.

Kalau betul bersama kehendak rakyat, mesti sokong kesediaan kerajaan untuk utamakan rakyat. Tak yah lah nak dipolitikkan dan jadikan isu.

Ni cumo harga tolo.

13 ulasan:

Kembara Politik berkata...

Salam Sin,

Apakah lembu metador Pas akan ditarik sekali lagi ke pentas kempen Pas di Bagan Pinang?

Baca di sini:

http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/10/perkara-152-perlembagaan-persekutuan.html

Kembara Politik berkata...

Salam Sin,

Maaf! Tumpang lalu ye Sin.

Kempen Bubar DUN Perak tak serupa bikin!

Baca sini:

http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/04/bubar-dun-lain-hulu-lain-parang.html

Kembara Politik berkata...

Salam Sin,

Lagi sekali nak lalu lagi. Jangan marah ye? Nanti kena jual!

Brader Anwar Bin Ibrahim makin sasau. Bicara liwat makin lama makin dekat!

Baca sini:
http://kembarapolitik.blogspot.com/2009/10/buku-propaganda-anwar-di-kala.html

jailani_arena@yahoo.com berkata...

sin,

setakat hargo tolo tughun dua sen, takyahlah umum dalam suatkaba ko, tv ko.

tapi polik gak. aposal tolo ayam jo yang tughun? banyak lagi tolo yang kito ado.

kalau tolo tughun, apo pulak yang naik?

PADANGBOLA berkata...

harga tolo pun di politikan...bongap PR ni...

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
jelitawan1 berkata...

wei tanpa nama...ko pk ko tu pandai benor yer mak pak ko anto g ngaji? yg pandai ko la..tapi mak pak ko bodoh bangang pasai nama jak anto ko gi ngaji tapi totap tolol wat perabih boreh jo..gi la kulum tolo geng2 ko bior ko copek sikit tebuko mato...me

jelitawan1 berkata...

wei tanpa nama...ko pk ko tu pandai benor yer mak pak ko anto g ngaji? yg pandai ko la..tapi mak pak ko bodoh bangang pasai nama jak anto ko gi ngaji tapi totap tolol wat perabih boreh jo..gi la kulum tolo geng2 ko bior ko copek sikit tebuko mato...me

Tanpa Nama berkata...

Kalau turun harge minyak RON95 sepuloh sen pun lagi baik utk semua tapi DSNTR dah dapat bace kerana jauh nun disana.

Nani Cheras

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
halim tuah berkata...

mendedahkan bahawa dalam satu pertemuan di London pada sebelum 16 September 2008, Dr Yusof Qardawi telah menegaskan kpd TG Hadi Awang mengenai kesangsiannya terhadap Anwar Ibrahim, terutamanya apabila Rand Corporation & Smith Richardson Foundation mengesahkan penglibatan Anwar Ibrahim dlm strategi Amerika merosakkan Islam dgn tajaan dana Yahudi! Selepas itu, ramai dari kalangan pemimpin erdogan PAS, iaitu seperti Dr Hassan Ali, Dr Haron Din & Nasaruddin Mat Isa telah beralih arah berpaling tadah dari menyokong Anwar Ibrahim!

http://www.youtube.com/watch?v=PRzYG9vJXAQ

Tanpa Nama berkata...

Sin,

PILIHAN RAYA KECIL BAGAN PINANG ADALAH ISU TEMPATAN. BIARKAN LAH......TAK PELU DIBLOGKAN. Pemikir-pemikir BN PUSAT DAN PR PUSAT lebih baik fokus keatas perkara-perkara untuk dihujah bagi sessi parlimen yang akan bermula tak lama lagi, terutama isu belanjawan 2010.

Nik Rahmah.

Tanpa Nama berkata...

Aneh Ayam bertolor banyak semasa PRK Bagan Pinang tapi harga turun tak banyak hanya 2 sen

Makan MEE SEGERA TAMBAH TOLOR