Khamis, Oktober 01, 2009

Hari pertama kerja


Bergegar tiang "arash".

Itu baru hari pertama masuk kerja.

Pejabat Tingkat 4 ke ...

9 ulasan:

kluangman berkata...

Masa kejadian aku kat vistana Hotel..bergegar jugak..agak lama, rupanya katil aku yang bergegar...lain lain tak pulak.

casanova berkata...

Kluangman

aku pun rasa sama tadi di korea hotel. hehehe ... sewa dua jam.

Kenn berkata...

Apa cerita ni Dato' Seri Najib?

tukar tiup hisyam biol berkata...

kalau mcm tulah gayanya..Najib mmg boleh dibodohkan bebudak hingusan..

keri,omar,tony, salahudin hingusan muda yg bongok..mereka boleh bersatu diketuai omar & menjadi pekerja makhluk perosak

husincempedak berkata...

Malam tadi katil aku bergegar....kuat gempa bumi malam Jumaat ni

rahmantembikai berkata...

Tak serik2 ke kita dengan budak2 tingkat 4?

Tanpa Nama berkata...

Sin,

With the appointment of Omar Ong on board of PETRONAS, I am seeing the end of the 2nd Malay Empire, 600 years after the demised of Malacca. Those in the west coast will be the tributry state of Republic of Tamil Nadu and those in East coast will be the tributry state of People Republic of China.
Pok Nik Aziz, mu kena minta duit royalti minyak dari Beijing.

Salleh Telegu

DNL berkata...

kekadang rasa biar lantak ajelah mat dan minah indon nie ... tah tah depa yang berarak kat jakarta nak ganyang malaysia kot ........ tu Tuhan balas tuuu...

alih laih si SBY mintak jugak pertolongan kat kita yang nak kena ganyang nie.......

hampeh ..... tapi kesian pulak

Abdul Azeez Abdul Rahim berkata...

EKSKLUSIF BERGAMBAR!.... Bukti Di Mana Rosmah Waktu Altantuya Dibunuh ...tolong sebarkan...hanya di bahagian bahasa Malaysia http://www.malaysia-instinct.com/english/