Jumaat, Jun 13, 2008

Tabiat Flip Flop Boleh Menjadi Barah


Pertama kali Dolah membuat flip flop adalah apabila mahu memulakan kembali jambatan Johor dan akhirnya membatalkan kembali jambatan itu. Baru saja Dolah flip flop flup pasal isu kenaikan minyak.

Sekarang dia berkata dia sudah ada persefahaman dengan Najib dalam menetapkan peralihan masa. Husin rasa dia akan terlupa perjanjian ini sesampai rumah dan setelah berjumpa dengan anak-anak dan menantu.

Tengok rupa muka Najib semasa Pak Lah umumkan. Adakah Najib umumkan atau membuat apa-apa kenyataan?

Bahaya orang flip flop.

Orang yang memakai selipar flip flop boleh kena barah kulit, kata laporan Bernama berikut:
Flip-Flops 'Linked To Skin Cancer'

LONDON, June 13 (Bernama) -- They may be just perfect for hot weather and a fashion hit of the summer, but remember wearing sandals and flip-flops can put you at risk of developing skin cancer on your feet.

Researchers have earlier warned of some link between open-toed footwears and skin patches.

Now, medics have also joined the attack, by saying that sporting them can increase a person's chance of getting lesions as the skin becomes exposed to intense sunlight, a key cause of skin tumours, or melanomas, the Press Trust of India (PTI) reported Friday.

Cancer that affects the feet is actually known as "acral melanoma" and typically occurs on the sole of the foot, between the toes or under the toenails.

Research has revealed that only half of patients with foot melanomas survive.

Anthony Kontos, Head of the clinic at the Hospital of St John and St Elizabeth, who regularly treats patients with flip-flop injuries, said people often mistook skin cancer on the feet for bruising.

"With the increasing popularity of open-toed sandals and flip-flops, feet often have a sudden blast of intense sunlight. Our feet are enclosed in shoes most of the year and then we pack our sandals for a holiday in hot temperatures. This means feet are particularly susceptible to sunburn.

"People are generally aware of checking other parts of their body for suspicious moles but they're unlikely to examine their feet," the Indian news agency quoted the podiatric surgeon as saying in a British daily.

But, Kontos added: "Hey ladies, if you still want to sport those comfortable footwears apply sunscreen to feet, including the soles -- that is the advice from doctors".

However a British Skin Foundation Spokesman said: "The fact is that all types of skin cancer are on the rise. Women especially are susceptible because any lotion applied to the bridge of the foot gets rubbed off by sandals."

Bagi orang yang pemikiran dan pendirian sering flip flop, mungkin dah kena barah otak. Kalau dah sampai tahap flip flop flup, dah berat. Dah patut di undurkan.

Wow! Jual orang lagi untung dari jual unta.

4 ulasan:

Piggy Singh berkata...

Ya Tuan Husin, oleh kerana tabiat flip flop boleh membawa kepada barah, ana pun nak tahu barah apa yang Dollah dah kena.

Certainly not brain cancer because everybody knows Dollah is dumb stupid sleepyhead BRAINLESS prime minister.

Juga tidak mungkin barah hati atau usus kerana keputusan yang dibuat menunjukkan Dollah sememangnya tidak berhati perut.

Mungkin Dollah dah kena barah TELUR sebab makin tua nafsunya makin menggila. Dicari Shafie dan Ghazali terjumpa Kali dan Khairy. Cakap tak nak duit berjuta tapi anak dan menantu yang kaya. Orang sibuk nak election, dia pula buat erection.It is right Jeanne honey?

anwar dot com berkata...

Salam



Betulkah Anwar Agent Amerika ?

http://www.youtube.com/watch?v=YDOTQX8Yw8s



Soalan untuk Anwar-Betulkah terima duit Yahudi?

http://www.youtube.com/watch?v=Oj67qH2SA2w



Video 7-Siapa godfather Anwar ?

http://www.youtube.com/watch?v=AJfBY1DDKDY



Video 6- Siapa taja Anwar PRU 12?

http://www.youtube.com/watch?v=3Lx2zJwKqLA





Sumber :

http://www.anwaribrahimdotcom.blogspot.com/

Zubli Zainordin berkata...

Agaknya beginilah Husin Lempoyang, yang telah terjadi sebelum pengumuman, si Dol ceria, dan Najib pamerkan muka macam itu.

A: You ni tanya banyak kali. I fed up. You mai sat kita bincang dan tentukan.

N: Bukan I, orang lain desak.

A: You tak usah dok dengaq depa tu. You mai laa, kita tentukan.

N: Okay...

A: You tak sabaq dah ka?

N: I okay, bila-bila pun you suka, I terima.

A: I ni bukannya nak jadi PM selama-lamanya. Bukan 22 tahun. I lain.

N: I faham...

A: Tak kan lah I bodoh sampai tara tu.

N: Baiklah, bila?

A: 2 PRU lagi...

N: (tercengang!)

A: Awat, you tak suka ka?

N: Bukan, err, boleh diskaun tak?

A: You cadang bila?

N: Sebelum Disember 2008?

A: Mana boleh...tak dapat 2 per 3 majoriti pun I masih menang, semua orang masih sayangkan I. Apa I buat, rakyat suka.

N: Itu betul.

A: Kalau betul, you tunggulah, bila I sebut tarikhnya, I bersara, you naiklah jadi PM pulak.

N: Bila?

A: Nanti I umumlah.

N: Baiklah...

A: Jadi boleh I kata, I telah mencapai permaufakatan di antara you dengan I.

N: Boleh, I tak akan lawan you. You kekallah PM selama yang you suka.

A: Okay, kita akad noo...

N: Baiklah.

Ada versi lain ke?

陽春麵Star berkata...

That's actually really cool!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,做愛,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟