Rabu, Jun 04, 2008

Untung Taukeh Pasir


Ada yang untung dari dapat Batu Tengah ni. Pasal pasir jugakah sebab kita kalah?

Wow! Ada juga hasil kepala Mantan Menteri Luar Negera jadi botak.

7 ulasan:

azlan berkata...

Daripada guna pasir nak cantumkan 2 TUNGGUL batu tu, baik hantar pasir tu ke kebun aku, nak buat BATAS tembikai termasuk KEPALAnya sekali

meli anok pok ya berkata...

lepas cantum tue kita buat laa rumah api.. pastu letak menantu pak lah jaga rumah api tue.. pasal lahanat tue laa hidup kita susah hari nie!

can tok cha berkata...

batu-batu
aku suka 'batu mereyan' puhhhhh mmg gilalah sekali-sekala dapat.

dah meroyan ka menteri pasir ni nak tambun berapa juta pulak, pastu nak buat kesenian dan warisab ka? wow husin elok buat 'jambatan' boleh juga unta lalu..

nadia berkata...

husin... mintak2 masa nak tambak tanah tu.. jumpa minyak.. ni husin tak nak tulis pasal jual minyak laa ni untung kaaa.. malam ni naik laa lagi rega minyak.....

Zubli Zainordin berkata...

Husin Lempoyang, rasanya pasir kat Johor tak cukup neh, maka stand-by unta dari Baghdad, antau pasir dari Padang Pasir sana ke Pulau Komodo Lion Tengah. Hehehehehehe!

Berita dari gunung berkata...

Apa nak heran hilang Batu Putih. Pemimpin dah bersedia untuk hilang Iskandar, lebih luas lagi dan depan laman kita pulak tu.

Zubli Zainordin berkata...

Iya tak iya jugak, dari Gunung tentulah boleh nampak jelas apa yang telah dan boleh terlepas, kan? Batu Putih hanyalah batu ya dak? Lagi pun Husin Lempoyang kata, kita masih ada banyak batu lagi. Ada sesiapa tak, yang macam nak ulang sekali lagi, supaya boleh berkata, surat dah hilang, supaya Wilayah Industri Iskandar ini pun boleh terlepas juga ke Singapura. Wow! Jual pasir lebih untung dari batus.