Ahad, April 05, 2009

Gigilkah lutut ...

... mendengar pengumuman memeranjatkan Brader Anwar Bin Ibrahim malam tadi? Hebat ... V Nagarajan dan pengikut masuk PKR. Wah ... pasti goyang ni.

Siapa V Nagarajan ini?

Hehehe ... orang pun tak tahu siapa.

Kalau sama geng sama dengan si Kayveas, tak ada hal. Dia konon nak ugut keluar tapi orang lagi cabar suruh segera keluar. Orang Bukit Gantang lagi sakan kalau Kayveas yang keluar.

Sementara itu, Dr Mahathir dah masuk balik UMNO dan akan turun kempen di Bukit Selambau dan Bukit Gantang.


Amacam boleh celen, Brader? Ana dengar ada sudah gabra punya.

Inilah namanya jual pantun, orang tak beli. Kah! Kah! Kah!

30 ulasan:

ayor lemuju berkata...

Dengan usaha pengambilan beramai-ramai ahli dari kaum India (sama ada PPP atau MIC) nampaknya PKR akan ditransform menjadi parti berasaskan satu-satu kaum (India - sepertimana MIC dan PPP) dengan diketuai oleh pemimpin berketurunan India juga. Usaha ini saya yakin akan dapat memperkukuhkan gabungan parti-parti yang menggelar diri mereka Pakatan Rakyat, supaya boleh setanding dengan Barisan Nasional yang dianggotai oleh parti komponen utama UMNO (Melayu), MCA/Gerakan (Cina) dan MIC/PPP (India).

Sekarang kita mempunyai di sebelah Pakatan Rakyat yang dianggotai PISM (Melayu), DAP (Cina) dan PKR (India).

Inilah kejutan yang dijanjikan oleh Anwar Ibrahim - iaitu memperkenalkan satu gabungan parti-parti antara kaum yang benar-benar berkeupayaan merampas pemerintahan negara dari Barisan Nasional pada Pilihanraya Umum ke13 akan datang.

Jamal Pak Tongkol berkata...

Ajor Lemuju

Layaklah Brader Anwar bin Ibrahim sebagai pemimpin parti keling-tong rakyat.

Belacak berkata...

Sin!

Terkejutnya aku, rasa nak terkencing.... Sekarang ni PKR dah ada ikon masing-masing:

Kat Perak ada Sivakumar

Kat Kedah ada Nagarajan (opps.. habislah kali nih Gobala Krishnan Toddy!)

Kat Selangor ada Manicka

Yg top sekali Bro Subramanuwar Kutty.

pakbelalang berkata...

Alahai Anwar ! Geli den !!
Anwar ni dah sama standard Samy Vellu. kah, kah, kah

Anwar dah tahu sokongan orang Melayu terhadap PKR dah merudum dan akhirnya dia akan keseorangan jadi pemimpin kepada orang India.

Orang India kononnya apabila berpaut kat Anwar boleh membela nasib mereka.

Memang sah PKR dah jadi PARTI KELINGTONG RAKYAT !!!

cekodokmasin berkata...

Salam tuan.
Kat tempat ana, tahun lepas, bila jumpa dia kata ahli MIC. Tahun ni bila jumpa dia kata ahli PPP. Tahun depan,kalau jumpa, dia pasti kata ahli PKR. Muahahahahahaha... Tokeh PPP pun kata nak keluar BN, tak keluar2 juga. Agaknya, dia suruh balacinya keluar dulu. Jual belacan smugle aje lah...

Oghang Ghombau berkata...

Sin

Bukan 6,000, akhirnya cuma 600 ...

Baco sinin ketawa bosa den.

Memang layak Presiden Parti Kelingtong Rakyat.

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

Salam sejahtera..
Takut..takut.........hantu........firhaun sudahmari.
Depa nie sama saja 2 x5 = 2 x 5.
Itulah warna-warni politik malaysia.
Penerimaan rakyat semakin matang.
Baca politik dari malap bertukar terang.
Berita gumbira untuk kita semua,Inilah kuasa rakyat kepada pemimpin.....Fikir dari sudut positif.
Selamat berjuang pengundi 3prk.

QasehNuryz berkata...

muahahahahah..
anwar temberang lagi....
gempak je lebey.sama gempak mcm 16 sept.

mimpi916 berkata...

kasihan kat rakyat.. dia kasi iklan gempak.. tapi cerita hampeh..

Tanpa Nama berkata...

apa pun nk kata tapi yg pasti tolak BN dan UMNO dari bumi malaya ni.... UMNO lama dh bubar UMNO baru lagi x boleh pakai... lenyapkan saja dari dunia ni...

Tanpa Nama berkata...

Elok sangat lar, sinua tu dpt ramai ahli botol kicap tu..last2 nanti boleh lar jd alternatif kpd mereka. Boleh ganti yem yai see. Dia pun mahir "belit membelit" ni macam derang gak.

Tanpa Nama berkata...

An Indian man died and went to heaven. When he arrived at the heaven Gate Siva the God said, "Come on in. I'll show you around. You'll like it here."

Walking through the gates, the man noticed clocks everywhere?
There were grandfather clocks, wall clocks, watches, and clocks in every corner.

It appeared that heaven was nothing more than a giant clock warehouse.

Surprised at how heaven looked, the man asked, "God Siva, what's the deal? Why are all these clocks here in heaven? God Siva replied, "The clocks keep track of things on earth. There is one clock for each person.

Every time the person on earth tells a lie, his clock moves one minute."

"For instance, this clock is for Aru, the used car salesman.
If you watch it closely, it will move.

"Click" The minute hand on Aru's clock moved one minute. "Click" It moved another minute.." Aru must be into closing a customer right now," said God Siva. "The minute hand on his clock moves all day."

The man and God Siva continued walking. Soon, they came to a clock with cobwebs on the minute hand. "Whose clock is this?" asked the man.

That clock belongs to the Widow Achi. She is one of the finest, God-fearing, people on earth. I bet her clock hasn't moved in a year or two."

They continued walking and touring heaven. The man enjoyed watching the clocks of all his friends. When the tour was finished, the man said, "I've seen everyone's clock but Mr.Samy Vellu's. Where is his clock?

God Siva smiled, "Just look up. We use his clock as a ceiling fan."

~bro brotherhood

Tanpa Nama berkata...

An Indian man died and went to heaven. When he arrived at the heaven Gate Siva the God said, "Come on in. I'll show you around. You'll like it here."

Walking through the gates, the man noticed clocks everywhere?
There were grandfather clocks, wall clocks, watches, and clocks in every corner.

It appeared that heaven was nothing more than a giant clock warehouse.

Surprised at how heaven looked, the man asked, "God Siva, what's the deal? Why are all these clocks here in heaven? God Siva replied, "The clocks keep track of things on earth. There is one clock for each person.

Every time the person on earth tells a lie, his clock moves one minute."

"For instance, this clock is for Aru, the used car salesman.
If you watch it closely, it will move.

"Click" The minute hand on Aru's clock moved one minute. "Click" It moved another minute.." Aru must be into closing a customer right now," said God Siva. "The minute hand on his clock moves all day."

The man and God Siva continued walking. Soon, they came to a clock with cobwebs on the minute hand. "Whose clock is this?" asked the man.

That clock belongs to the Widow Achi. She is one of the finest, God-fearing, people on earth. I bet her clock hasn't moved in a year or two."

They continued walking and touring heaven. The man enjoyed watching the clocks of all his friends. When the tour was finished, the man said, "I've seen everyone's clock but Mr.Samy Vellu's. Where is his clock?

God Siva smiled, "Just look up. We use his clock as a ceiling fan."

~bro brotherhood

kembara putih berkata...

Baguslah semuanya keluar BN, biar tinggal Najib & Rosmah je.

pakbelalang berkata...

Melayu dah setengah semput dah nak hampir malap dah nak hampir di pinggirkan masih lagi tak nak bersepakat dan bersatu. Masih lagi bertelagah satu sama lain. Syabas! Syabas!

Itulah bangsa yang bernama MELAYU !!

Melayu takkan hilang didunia ! kah, kah, kah

ayor lemuju berkata...

Pak Belalang, Melayu dalam UMNO dah nak sepakat dah. Depa kata biduk dah lalu.

Melayu dalam Pas yang tak sadar diri diperalatkan. Tapi depa tak rasa depa Melayu, sebab depa kata Tuhan tak ikhtiraf Melayu.

Melayu dalam PKR... lagi semua depa nak jual.

Tanpa Nama berkata...

what's up Mahathir rejoin after Tun Abdullah step down. Mahathir has their own agenda to be effective advisor for DSNR. If he sincere, he should support Tun Abdullah not even condemn and until Abdullah bye-bye..

rizal berkata...

Aku ni bukan apa. Saja nak tambah-tambah. Penat dengan dah tak larat dengan apa yang anu-ar cakap. Kejap mcm ni kejap mcm 2. Eh..eh..eh.. politik apa yang dia nak bawak tu.

Aku kagum pulak cara Najib. Simple je... Masa ditemubual dengan TV3 pakai kemeja T aje. Pada Najib aku yakin sangat-sangat negara kita akan memecut kembali ke atas macam yang pernah negara kita pecut dulu.

Aku mengharapkan golongan-golongan pertengahan yang macam aku ni di beri lebih perhatian.

Lastnya Go..Go.. Najib we are behind U.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin dah lupa ke skrip lama di Parit dulu? YB Nasa dirai bagai nak rak, Macam dunia ini "ana yang punya".. Sudahnya YB Parit juburinya balik.
Itulah pasal ini kali tak berani buat grand sangat, takut kena yang itam ni pulak. Bisa tusukan yang dulu pun masih terasa.
Tapi kalau si Naga ni keluar semula PKR jangan tak caya pulak skrip di Parit akan digunakan semula sandiwara YB Anwar.

-azienmat-

Mat Cendana berkata...

6,000 keluar PPP?! Gerenti kalah teruk BN - majority kali ni PAS menang 7,500.

Err, jumlah ahli PPP satu DUNIA ada ke 6,000?
600 yang keluar? Ish, tu pun dah lebih sakan - 60 kot? Heheh! Yang ni pun mungkin takdak - kalau audit betul-betul, barangkali 6 orang je... tu pun habis si Nadarajan ambik anak-beranak dia.

alan berkata...

biarlah 6 juta india masuk pkr tuh sekalipun..time pangkah undi, tak siapa tahu.

setakat keahlian saja, belum menjamin kemenangan parti.

bulaz bujamil berkata...

Rakyat sekarang menolak politik perkauman konon..
penipu punya Fuckatan Riot..

last2 jadi jugak korang 1 parti melayu (PAS), 1 parti Cina (DAP) & 1 parti (dh hampir2) India (PKR).. bukan ikut kaum jugak ke 2?

kutuk BN mcm2 tp apa yg BN buat korang ikut jugak..
nape la pngikut2 diorg ni terutamanya yg melayu2 tu x sdar2 lagi diorg ni kna kencing ngan B.A.B.I je...

Tanpa Nama berkata...

Sin..

Dollah buat apa agaknya haa..tak tolong kempen ke..

BUAH GEDUAK berkata...

KALI NI AKU PASTI NUAR KENA JUBUR NGAN KELINTONG TUH BALIK

Deno berkata...

2 3 org macha masok pon da heboh.

Tanpa Nama berkata...

Wow!.. Al-Juburi..?? Kah3x.. Hebat oreng2 M'dot'nor skrg.. Abess dah unta2x dijual.. Skrg ter"paksa" pakat2 jual Medey plak.. kah3x..

Wow!..
Apa nama aar..??
Maha therrrrrrr..!!!

Kah3x.. Sori-lah .. bikin lawak lah ente-ente semua..

Tanpa Nama berkata...

PKR - (P)arti (K)eling (R)amai?


MRSM Kalae Chepo 66/73

LensaPR berkata...

Haiya, gigil pun menang juga.