Isnin, April 06, 2009

Pakar bom diperlukan

Sudah tinggal jam terakhir sebelum kempen berhenti. Besok, tiga kawasan akan mengundi ADUN dan MP.

Inilah masa yang memerlukan kepakaran seorang ahli bom.

Ahli bom mesti berpakran dalam melakukan carpet bombing, tetapi tak perlu hantar air soya beracun hingga pekerja parti masuk hospital. Bukan pula pakar bom yang bayar orang untuk tidak keluar mengundi.

Carpet bomber ini mesti yang cekap dalam mendapatkan undi last-minute. Caranya dia saja tahu.

Ada kenal sesiapa? Ajak yang belum turun berkempen?


Kalau pandai lompat, lagi bagus. Hehehe... macam penyamun.

43 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

err rosmah boleh... C4 lagi.. amacam?

pro najib berkata...

bom bom jangan sebut sin. tuan kau tu sensitif.

Mukhriz Maksum berkata...

isteri rosmah tengah cari tu. Azilah dgn sirul dah out of reach. tgh pk sapa yang sesuai nak dikambinghitamkan.

Tanpa Nama berkata...

SIN, sekali lagi kau siar gambar sibangsat perosak bangsa ugama dan negara tu...aku pulau blog engkau....

AKU HARAMKAN tapak kaki bangsat KJ tu walaupun setapak dalam kawasan aku nak mengundi di bukit selambau. KALAU dia mai, BN TETAPPP KALAH....hanya membawa sial...


Aku biras SUKJ

Local fighter berkata...

hehe..poyo je ckp bom c4,tau ke bentuk cmne?

mksud tuan husin ni, bom pshyco le. dlm politik ni ada 5 jenis bom :
Bom gembira
bom takut
bom marah
bom terkejut
bom simpati.. hehe,sah korg ni tak tau strategi perang saraf kempen

anak bendahara berkata...

dia ni, bukan bom sahaja, nak tukar peti undi pun boleh, tak ada orang boleh cakap apa. Chedet hanya boleh sindir dalam blog dia.....

Ex-UMNO berkata...

Muslim yang beriman akan menolak UMNO yang terang dan nyata menghalalkan RASUAH.

Adalah berdosa jika bersubahat dengan UMNO yang menghalalkan RASUAH.

kluangman berkata...

kalau dah EX... elok jangan menyebok dan banyak bercakap dengan gigi palsu menggunakan hadis palsu..

Tanpa Nama berkata...

ku pikirkan untaa rupanya beruk kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kesian.... ada beribu2 ahli umno tapi tak leh singkirkan KJ yang dah terang2 rasuah dan menjadi barah. Corrupt to the core

ex janda najib berkata...

al-hantuya..alhantuya...alhantuya... bom C4 skali lagi la. senang hidup najib. hilang semua musuh

Oghang Ghombau berkata...

B.E.N.S.O.N.,H.E.D.G.E.S.

Bilo ekau nak sipenyamar oghang nogori, habih ekau dikojo gilo enggo solosai.

Lopeh PRK, bakal kono ekau KJ carpet bombing.

Ekau dan 304 pengundi ekau solosai di sg buloh.

Kalau kalah Bkt Gantang, lagi ekau kono.

Menyomak poi sanun. Tak soda, rakyat bonci kek kau.

pakbelalang berkata...

UMNO dah cantik molek.

Cuma kita kena cari pemimpin yang benar-benar bermaruah.

Inilah masaalahnya. Yang salahnya ialah ahli UMNO yang menghidangkan pemimpin yang haprak dan HP6 untuk memimpin kita.

Mengapa setengah daripada kita masih lagi "pekak, buta dan tuli" tidak dapat menilai yang mana pemimpin yang boleh memertabatkan bangsa dan agama?

Semuanya ini adalah kerana perwakilan yang diberi hak mewakili 3 juta ahli-ahli UMNO tidak dapat menjalankan amanah yang diberikan dengan jujur.

Mereka telah menyelewang kerana jati diri mereka lemah akibat disogok dengan wang rasuah yang begitu lumayan untuk di tolak.

Akhirnya UMNO dapat pemimpin "pariah" yang rasuah dan pentingkan diri mereka sendiri.

Apabila perwakilan haprak, maka hapraklah pemimpin yang dipilih. Merekalah yang jadi petualang bangsanya sendiri. Mereka tidak malu. Mereka sungguh menjijikkan.

Bertaubatlah kalau mereka sedar yang mereka tidak amanah. Pintu bertaubat masih terbuka besar. Allah memang penyayang lagi mengasihani!!

Tanpa Nama berkata...

Duit rasuah tak diambil kira kaaa dalam statistik Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK)?


Karpet Pakistan

Masih UMNO berkata...

Ex-UMNO,
How about this,

Muslim yang beriman akan menolak PAS yang terang dan nyata menghalalkan APA SAHAJA ASALKAN TERCAPAI MATLAMAT.

Adalah berdosa jika bersubahat dengan PAS yang menghalalkan APA SAHAJA ASALKAN TERCAPAI MATLAMAT.

How do you feel sir?

Tanpa Nama berkata...

sapa-sapa ada nampak batabg hidung KJ kat mana-mana PRK? Aku rasa boss baru dah nasihat dia bertenang, kalau tidak, tak dapat jawatan menteri kebajikan wanita

master berkata...

Tempat Mahathir kempen, BN kalah besar.

Patut bagi KJ kempen.

Terbukti, rakyat menolak Najib dan Mahathir.

(Pro-Khairy)

pakbelalang berkata...

If we were to analyse the personal background of those UMNO delegates who were given the responsibility to elect UMNO leaders during the last UMNO General Assembly, I can safely say that most of them I believe are Class F contractors or small time businessmen or self employed who are struggling to make ends meet.

So during this occasion they felt that it was timely for them to squeeze the balls of those aspiring candidates to get "duit rasuah" to at least cover some their outstanding "hutang" back home.

How many of them are professionals,teachers, social workers or government servants?

So I feel that the delegates were actually opportunists of the first order taking full advantage what was being presented to them on the table.

apa nama berkata...

arkhh..BN kalah di bukit selambau dan bukit gantang. Orang masih tidak mahu menrima Tun, ini semua tanda2 nya. BN kalah kerana Tun Mahathir. Tolonglah sedar.

pakbelalang berkata...

So how is BN going to address the trend of voters going against the government. Things do not look bright for BN. I think even if BN were to overhaul its policies I think it will be an uphill battle. Best of luck to all Malaysians. We are going to see our society disintegrate sooner or later.
Everything is in a mess. I don't see any hope for a united Malaysia. We will fail as a nation. Make no mistake about it. May God Bless Us All !!

pakbelalang berkata...

So how is BN going to address the trend of voters going against the government. Things do not look bright for BN. I think even if BN were to overhaul its policies I think it will be an uphill battle. Best of luck to all Malaysians. We are going to see our society disintegrate sooner or later.
Everything is in a mess. I don't see any hope for a united Malaysia. We will fail as a nation. Make no mistake about it. May God Bless Us All !!

Tanpa Nama berkata...

Aku rase, pilihanraya Bukit Gantang dan Selambau ini tidak boleh digunakan untuk menilai prestasi Najib Tun Razak atau Tun Dr. Mahathir sebab Najib hanya masuk pejabat beberapa hari.

Kredibiliti Najib telah dimusnahkan secara beransur2 sejak permulaan Zaman Abdullah&Khairy, dan kredibiliti UMNO juga telah hampir hancur di bawah Abdullah Ahmad Badawi. Nak pulihkan UMNO akan mengambil masa yang lama, bukan 2-3 hari.

Yang paling penting sekarang ialah usaha orang UMNO sendiri untuk membersihkan parti dan BN secara keseluruhannya. Jika parti UMNO bersih, pemimpin2 yang setia dan patriotik menerajui UMNO, orang Bukan Melayu dan Islam secara sendirinya akan menyokong and mengundi Barisan Nasional semula.

Detik ini hanya permulaan perjuangan membersihkan and membina semula UMNO, hasilnya kita akan lihat pada PU13. Biar kekalahan macam ini dijadikan pedoman bagi masa hadapan.

Esok ialah hari yang cukup penting, kita akan lihat sejauh mana Najib boleh membersihkan UMNO dengan pemilihan Kabinetnya. Seluruh rakyat Malaysia dan dunia sedang melihat apa UMNO sedang buat.

Tanpa Nama berkata...

tak payah dok cari alasan lagi dah. terima je kekalahan then tumpukan pd ekonomi rakyat. jangan sibuk dok tuduh org lain derhaka/ biadap etc kalau diri kita sendiri pun apa kurangnya.

Jangan bising dok kata rakyat akan berpecah kalau kita y sbnrnya menyebabkan perpecahan dan mengamalkan perkauman.

Rakyat tgh derita so kurangkan politiking tumpu pada ekonomi.

Raja Bukit berkata...

Pak Lah pun masuk pejabat beberapa hari selepas rejim kotor che det tumbang tetapi terus mendapat jolokan Mr Clean dgn harapan menggunung untuk berbeza dengan gaya zalim mahathir.

Dosa mahathir banyak sgt kepada rakyat terutamanya rakyat pantai timur

Tanpa Nama berkata...

majoriti naik beb. jangan deny lagi la

Tanpa Nama berkata...

sin,aku nak habaq kat hang pakar bom carpet ni dok bagi duit masa persidangan umno baru-baru nikat corus hotel.banyak sin, pasal tu 304 perwakilan tu depa semua mcm kena tuba semua jadi bengong.ada yang dapat mula-mula 3ribu lepah tu 10ribu sorang.siap masukkan dalam akaun para perwakilan pemuda lagi.dahsyat saudagar taik burung ni sin,lebih jahat dari kasim patalon,a.k.a tuan penasihat.hancur sin,dapat pada safar dan muharam mcm dalam filem ahmad albab.hang jgn published aku punya komen ni sin.khas untuk hang saja noo.dari shawal a.k.a tantari

tantari berkata...

304 perwakilan semua makan duit haram

Tanpa Nama berkata...

dah makan duit haram mcm mn nk menang pilihanraya..xdak berkat..hehe

sri tribuana berkata...

Kekalahan bukit selambau dan bukit gantang kerana kerosakan dari regim pak lah, mana mungkin kerosakkan yang lama nk dipulih sehari dua.

pakbelalang berkata...

Saya sayangkan UMNO tapi tidak sesekali taksub kepada pemimpinnya lebih-lebih lagi pemimpin yang haprak dan HP6.

Melayu yang sayangkan UMNO seperti saya marilah bersama-sama kita cuba bersatu memperbaiki UMNO yang dah hancur berderai tanpa haluan.

Tidak boleh dinafikan UMNO telah berjasa kepada orang Melayu. Cuma kebelakangan ini kita sudah lihat pemimpinnya telah lalai menjalankan tanggong jawab untuk membela nasib bangsanya.

numero_uno berkata...

Umno haprak macam hampa la gak!!!..tin kosong ,sembang berdegar abuk pun tarak, dapat sebatang ilang dua bukit...sin..sin...

pakbelalang berkata...

UMNO must get leaders who have the best brains because the rakyat now have brains to know whether the leaders are haprak or HP6 or corrupted.

Rakyat bukan lagi "pekak,buta dan tuli".

Tanpa Nama berkata...

Kan dah kalah lagi. Memang aku dah agak dah, Kalau si KJ datang jer kat mana-mana pilihanraya pun mesti kalah. Memang bawak s*al...

master berkata...

Pak Lah masuk office - BN menang besar pilihanraya 2004.

Najib masuk office - No change. PR gets a bigger majority.

pakabuana berkata...

pinjam skrip singh dalam filem mekanik lakonan azmil " dalam beg ada bom ".

Tanpa Nama berkata...

tak paham2 lagi ke? awal2 lagi rakyat dah tak mahu najib.

SEmuanya salah mahafiraun. bukan KJ.

Rakyat terutamanya golongan muda tolak BN sebab mereka anggap kita ARROGANT!!! X NAK MENGAKUI SEBAB KEKALAHAN. Memuja rejim lama dan mencantas orang2 yang tak sekepala.

Tanpa Nama berkata...

Jangan main-main bom tau! Nanti kena pompan Mongolia lagi satu susah nanti.

Kelab Peminat Khairy

Malaikat berkata...

Sebelum Najib boleh jadi PM Mr.Clean, sila Clean dulu kes C4 Mongolia tu....rakyat tak buta dan pekak. Siapa yang suka agung agungkan Najib walaupun kes C4 dia belum selesai....pikir dulu sebelum masuk neraka. Siapa suka fitnah & caci saudara Anwar ni, insaflah....

Tanpa Nama berkata...

ala malaikat...yang amerika dok bom Iraq tu hang tak bising..ni pelacuq high class kena bom hang sibok..mampus pi laa.. pandai buat pandai tanggong laa.

pakbelalang berkata...

BN sudah tidak dapat sokongan dari orang Cina dan India. Paham-pahamlah. Jadi kita mesti teruskan agenda Melayu tanpa mereka "without fear". Mereka tidak mahu bersama kita.Bukan salah kita. Teringat President Bush berkata " Either you are with us or you don't". So the struggle must go on with or without them. We just cannot continue with this kind of game play of hypocrisy by the Chinese and Indian communities. How much more sacrifice the Malays have to offer. Surely, there is a limit to everything. It looks like nothing is being appreciated.

Tanpa Nama berkata...

Numero Uno,
Tak pa lah UMNO dapat batang, berbaloilah kot.At least ada BATANG. Dua bukit tanpa batang, jadi GERSANG !!!

Tanpa Nama berkata...

Selagi BEnd guna kuda tua, caya kata2 kuda tua, bikin rrroad tour ngan kuda tua, apa-apa hal minta rrrrestu dulu dgn kuda tua..

Sori ler nak menang PRU13..

Sambal berkata...

sir anwar aljubs je yg belum 'tua'. master n.ajis nikmat pun belum 'tua', masih muda belia. yg komen tu pun masih muda, pasal otak di lutut jua yg dia pakai. tak pandai sampai kat kapla. menang baru dua kerusi mcm menang PRU. kalu ada berani, silalah dtg ke borneo, sana banyak kerusi kedai kopi utk sedara utk berbual bagaimana menggunakan otak yg betul.